دوره آنلاین

چگونه استخدام شویم

روز
ساعت
دقیقه
ثانیه

تخفیف نوروزی
دوره تولید محتوا و سئو با هوش مصنوعی

روز
ساعت
دقیقه
ثانیه

معرفی بهترین کانال‌های یادگیری زبان انگلیسی با یوتیوب در سال 2021

یادگیری زبان انگلیسی با یوتیوب
Rate this post

امروزه کمتر کسی هست که اسم یوتیوب رو نشنیده باشه، ولی برای کسایی که نمی‌دونند، یوتیوب پلتفرمی هست که شما در اون به هزاران ویدئو سرگرم کننده و از همه مهم‌تر آموزشی دسترسی دارید. یکی از هزاران مزیت‌های اون یادگیری زبان انگلیسی با یوتیوب هست. شاید با خودتون بگید که چه‌جوری می‌شه با دیدن ویدئو زبان یادگرفت؟ باید بهتون بگم که سالانه هزاران نفر با همین یوتیوب زبان‌های مختلف رو یادمی‌گیرند و برای همین این شبکه اجتماعی انقدر در بین مردم محبوبیت داره. ما در این مطلب قراره که مفصل به کانال‌ها و شیوه‌های یادگیری زبان انگلیسی با یوتیوب بپردازیم.

در این مطلب به موارد زیر می‌پردازیم:

  1. بخش اول – معرفی کانال های برتر آموزش زبان در یوتیوب
  2. بخش دوم – کانال‌های سرگرم کننده و آموزنده در یوتیوب
  3. بخش سوم – مزایای باورنکردنی یادگیری زبان با یوتیوب

بخش اول – معرفی کانال های برتر آموزش زبان در یوتیوب

یادگیری زبان با یوتیوب

قبل از اینکه به معرفی کانال‌های یادگیری زبان انگلیسی با یوتیوب برسیم این نکته رو بگم که لینک تمامی کانال‌ها در پایین اون‌ها قرارداده‌شده فقط حواستون باشه که قندشکنتون باید روشن باشه. 😉

1 – learn english with James

learn english with James -یادگیری زبان انگلیسی با یوتیوب

به نظر من این کانال بهترین کانال یوتیوب برای یادگیری زبان انگلیسی هست، جیمز یک معلم زبان انگلیسی اهل کاناداست که به سبک طنز زبان انگلیسی رو تدریس می‌کنه و امکان نداره که شما در طول درس حوصله‌تون سر بره.

حالا بپردازیم به مواردی که در این کانال تدریس می‌شه:

  • گرامر
  • لغات
  • ضرب‌المثل‌ها
  • Slang
  • Phrasal Verbs

2 – learn english with Ronnie

learn english with Ronnie - یادگیری زبان انگلیسی با یوتیوب

این کانال هم یکی از بهترین کانال‌های یادگیری زبان انگلیسی با یوتیوب هست. مدرس این کانال رانی هست که ویدئوهای بسیار طنز و سرگرم کننده‌ای برای آموزش زبان انگلیسی به اشتراک می‌ذاره.

حالا بپردازیم به مواردی که در این کانال تدریس می‌شه:

  • ضرب‌المثل‌ها
  • لغات
  • Slang
  • Phrasal Verbs

3 – learn english with Rebecca

learn english with Rebecca - یادگیری زبان انگلیسی با یوتیوب

این کانال یکی از بهترین کانال‌های یادگیری گرامر زبان انگلیسی هست. اگر شما هم در تشخیص زمان فعل‌ها و نحوه استفاده از اون‌ها در جملات مشکل دارید اصلاً ویدئوهای ربکا رو از دست ندید چون به ساده‌ترین و بهترین متد اون‌ها رو به شما آموزش می‎‌ده.

مواردی که در این کانال تدریس می‌شه عبارتند از:

  • گرامر
  • لغات
  • نکات آزمون‌های TOEFL و IELTS
  • مکالمه

4 – English Class 101

English Class 101 - یادگیری زبان انگلیسی با یوتیوب

این کانال بیشتر برای افرادی که سطح زبانشون مبتدی یا متوسط هست مناسبه. شما می‌تونید در این کانال زبان انگلیسی رو به زبان خیلی ساده یادبگیرید.

اگر بخوام به محتواهایی که در این کانال تدریس می‌شه بپردازم، می‌شه به موارد زیر اشاره کرد:

  • لغات
  • مکالمات انگلیسی
  • گرامر

5 – Speak English With Vanessa

Speak English With Vanessa - کانال های برتر آموزش زبان در یوتیوب

همون طور که از اسم این کانال معلومه این کانال یک کانال یادگیری صحبت کردن به زبان انگلیسی و روان شدن در اون است. این کانال یکی از بهترین کانال‌های آموزش مکالمه زبان انگلیسی یوتیوب است.

مواردی که در این کانال تدریس می‌شه عبارتند از:

  • مکالمات روزانه زبان انگلیسی
  • لغات

6 – learn english with cambridge

 learn english with cambridge- یادگیری زبان انگلیسی با یوتیوب

این کانال هم می‌تونه یکی از منابع خیلی خوب برای یادگیری زبان انگلیسی با یوتیوب باشه. این کانال دارای چندین معلم زبان انگلیسی خبره هست که با بیشترین تلاش خود سعی می‌کنند که به بهترین نحو به شما زبان انگلیسی رو آموزش بدند.

حالا بپردازیم به مواردی که در این کانال تدریس می‌شه:

  • گرامر
  • مکالمات روزانه
  • لغات
  • اصطلاحات کاربردی

بخش دوم – کانال‌های سرگرم کننده و آموزنده در یوتیوب

یادگیری زبان انگلیسی با یوتیوب

برای یادگیری زبان انگلیسی با یوتیوب حتماً نیازی نیست ویدئویی که تماشا می‌کنید یک فیلم آموزش زبان انگلیسی یوتیوب باشه. منظورم از این حرف چیه؟ منظورم اینه که شما با تماشا کردن هر ویدئویی که به زبان انگلیسی باشه می‌تونید انگلیسی یادبگیرید. نکتهٔ جالب اینجاست که حتی اگر زبان ویدئو انگلیسی هم نباشه باز هم می‌شه از طریق اون انگلیسی یادگرفت. حالا می‌پرسید چه‌جوری؟ تا پایان این مطلب با من همراه باشید تا به شما بگم. 😀

در بخش اول در هر زمینه‌ای بهترین کانال آموزش زبان انگلیسی یوتیوب رو به شما معرفی کردم. حالا در این بخش می‌خوایم یه کم از فضای آموزشی بیرون بیایم و به معرفی کانال‌های سرگرم کننده یوتیوب بپردازیم.

1 – Learn English with TV Series

Learn English with TV Series - فیلم آموزش زبان انگلیسی یوتیوب

می‌دونم که گفتم قراره از فضای آموزشی بیرون بیایم و سر حرفم هم موندم. درسته که اسم این کانال گول زننده هست ولی اگه یکم بیشتر دقت کنید می‌بینید که نوشته یادگیری زبان با سریال پس مسلماً قراره که کلی سرگرم کننده باشه. در این کانال تیکه‌هایی از فیلم‌ها و سریال‌ها انتخاب شده و به برسی لغات و گرامر دیالوگ‌های اون بخش پرداخته می‌شه.

2 – Frank James

Frank James - آموزش مکالمه زبان انگلیسی یوتیوب

اگر شما به ویدئوهای طنز علاقه دارید و همین طور دوست دارید که بیشتر راجع به تیپ‌های شخصیتی MBTI بدونید این کانال برای شما ساخته شده پس حتماً بهش سر بزنید و نه تنها اطلاعات خودتون رو بالاببرید بلکه انگلیسی هم یادبگیرید.

3 – Stephanie Lange

Stephanie Lange - بهترین کانال آموزش زبان انگلیسی در یوتیوب

این کانال یوتیوب یکی از کانال‌های موردعلاقه خود منه. این کانال راجع به ظاهرسازی‌های فضای مجازی صحبت می‌کنه و یک جورهایی سعی داره که حقیقت رو به بیننده‌ها نشون بده. همین طور ویدئوهایی در زمینه‌های آموزش درست کردن غذاهای گیاهی، مراقبت از پوست و… هزاران چیز دیگه رو هم داره پس حتماً بهش سربزنید.

4 – Bright Side

Bright Side - بهترین کانال آموزش زبان انگلیسی یوتیوب

در این کانال به معنای واقعی از شیر مرغ تا جون آدمیزاد پیدا می‌شه اگه دوست دارید که راجع به همه چیز اطلاعات داشته باشید. این کانال رو از دست ندید در این کانال ویدئوهایی درباره معرفی کشفیات جدید گرفته تا روانشناسی، تناسب اندام و… وجود داره پس حتماً بهش سربزنید.

5 – The School Of Life

The School Of Life - بهترین کانال یوتیوب برای یادگیری زبان انگلیسی

این کانال محتواهایی با موضوعات فلسفی، روانشناسی ، تاریخی و… تولید می‌کنه و همون طور که از اسمش معلومه و شعار خود این کانال هم هست این کانال چیزهایی رو به شما آموزش می‌ده که در یک دنیای ایده‌آل باید در مدرسه به شما آموزش داده می‌شد ولی حالا که مدرسه‌های ما به ریاضی و فیزیک بیشتر اهمیت می‌دن این کانال هست تا شما همواره بتونید درس‌هایی که در زندگی واقعی به اون‌ها نیاز دارید رو یادبگیرید و در زندگی پیشرفت کنید.

6 – Vsauce

 Vsauce - یادگیری زبان با یوتیوب

در این کانال به معماهایی که ذهن اغلب مردم دنیا رو به خودش مشغول کرده پاسخ داده می‌شه و به بُعدهای روان‌شناسی این موارد هم پرداخته می‌شه خلاصه که بعد از دیدن ویدئوهای این کانال همیشه توی بحث‌ها حرفی برای گفتن خواهید داشت. 😉

بخش سوم – مزایای باورنکردنی یادگیری زبان با یوتیوب

خب حالا که بهترین کانال آموزش زبان انگلیسی در یوتیوب و آموزنده و سرگرم کننده‌ترین کانال‌های یوتیوب رو به شما معرفی کردم می‌رسیم به موضوعی که بالاتر به اون اشاره کرده بودم و اون هم اینکه چجوری با دیدن ویدئوهایی به جز آموزش زبان انگلیسی در یوتیوب می‌تونیم زبان یادبگیریم؟

با رعایت مواردی که در زیر به اون‌ها اشاره می‌کنم حتماً قادر می‌شید که با دیدن هر ویدئویی زبان یادبگیرید.

  • اول از همه به بخش تنظیمات یوتیوبتون برید و گزینه زیرنویس انگلیسی رو فعال کنید اینجوری هم بهتر متوجه می‌شید هم به خواندن شما کمک می‌کنه و نحوه نوشتن کلمات رو هم یاد می‌گیرید.
  • به این کار فقط به چشم یک سرگرمی نگاه نکنید! درسته که نگاه کردن ویدئوها کار سرگرم کننده‌ای هست ولی یادتون باشه که جنبه آموزشی اون‌ها خیلی مهم‌تره پس یک دفتر کنارتون باشه و کلماتی رو که بلد نیستید رو در اون یادداشت کنید و به تلفظ صحیح کلمه‌ها هم دقت کنید.
  • اگر یک ویدئو به زبان مثلاً فرانسوی نگاه می‌کنید سعی کنید بدون اینکه ویدئو رو متوقف کنید خودتون رو به زیرنویس انگلیسی برسونید و در عین حال متوجه موضوع کلی ویدئو هم بشید. میدونم که شاید کار سختی به نظر برسه ولی هرچی بیشتر تمرین کنید آسون‌تر می‌شه. 🙂

حرف آخر

این موارد همه اون چیزی بود که برای یادگیری زبان انگلیسی با یوتیوب نیاز بود بدونید. البته که یوتیوب یک دنیای خیلی بزرگی هست برای خودش و مسلماً همه موارد راجع به اون رو نمی‌شه در این مطلب گنجوند ولی من همه نکات ضروری که شما برای شروع کار به اون‌ها نیاز داشتید رو بهتون گفتم.

مطالب مرتبطی که می‌تونه برای یادگیری زبان برای شما مفید باشه

چقدر طول میکشه زبان یاد بگیرم ؟ راهکارهایی که باید بدانید

همون طور که می‌دونید یکی از روش‌های یادگیری زبان در زمان کوتاه یادگیری با فیلم آموزش زبان انگلیسی یوتیوب است ولی روش‌های دیگه‌ای هم برای سریع به نتیجه رسیدن هست که می‌تونید در مطلب زیر مطالعه کنید.

تقویت زبان انگلیسی با فیلم – روش‌هایی که کسی به شما نمی‌گوید

یکی دیگه از روش‌های یادگیری زبان، یادگیری اون با فیلم و سریال انگلیسی هست. اگر نمی‌دونید چه‌جوری باید با فیلم و سریال زبان یادبگیرید یا اینکه با چه فیلم و سریالی، اصلاً مطلب زیر رو از دست ندید.

برنامه ریزی روزانه برای یادگیری زبان انگلیسی

مسلماً با برنامه‌ریزی، یادگیری هرچیزی آسان‌تر می‌شه پس چقدر خوب می‌شه که برای یادگیری زبان هم یک برنامه دقیق داشته باشیم. مطلب زیر در این زمینه حتماً به شما کمک شایانی می‌کنه.

یادگیری سریع‌تر و راحت‌تر زبان با تلفن همراه

چند ساعت در روز با تلفن همراهتون مشغول به کار هستین؟ فکر می‌کنین چرا؟ این روز‌ها تلفن همراه در دسترس‌تر از هر وسیله‌ی دیگه هست. کار کردن با اون هم بسیار ساده هست و هم بخاطر جلوه‌های بصری اپلیکیشن‌ها بسیار لذت‌بخش. همین قضیه استفاده از اپلیکیشن‌های یادگیری زبان رو بسیار پرطرفدار کرده و یاعث شده اپلیکیشن‌ها در یک فضای رقابتی بهترین عملکرد رو در این حوزه داشته باشن. در مطلب زیر به شما بهترین اپ اموزش زبان انگلیسی رو معرفی می‌کنیم:

امیدوارم که این مطلب براتون مفید بوده باشه اگر شما هم کانال‌های آموزنده دیگه‌ای رو می‌شناسید خوشحال می‌شم که در بخش کامنت‌ها اون‌ها رو با من درمیون بذارید.



کانال یوتیوب پادکست رادیو کارنکن
اینستاگرام پادکست رادیو کارنکن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مینی دوره رایگان
تولیدمحتوا و سئو

بخشی از دوره سئو را اینجا ببینید.