دوره آنلاین

چگونه استخدام شویم

روز
ساعت
دقیقه
ثانیه

تخفیف نوروزی
دوره تولید محتوا و سئو با هوش مصنوعی

روز
ساعت
دقیقه
ثانیه

یادگیری زبان انگلیسی با هیپنوتیزم

تسلط بر زبان انگلیسی با هیپنوتیزم
Rate this post

امروزه دیگر آشنایی ساده با زبان انگلیسی پاسخگوی نیاز افراد نیست، بلکه باید به آن تسلط کامل داشت. اما چطور می‌شود در سریع‌ترین زمان ممکن با بالاترین کیفیت به آن دست پیدا کرد؟

احتمالاً شما نیز در این راه هزینه های زیادی کرده‌اید اما نتیجه‌ای نگرفته‌اید. اما چرا؟ چه چیزی باعث شده بر این زبان مثل زبان مادری‌تان مسلط نباشید؟

کلید حل مشکل شما هیپنوتیزم زبان است! تعجب نکنید.

در این مقاله قصد داریم با معرفی جدیدترین روش‌های علمی به شما یاد دهیم چگونه از آن برای بهبود عملکرد ذهنتان استفاده کنید. با این روش و با دانستن قوانین یادگیری زبان انگلیسی ، تسلط بر زبان انگلیسی با هیپنوتیزم را بدست می‌آورید.

پس اگر با این روش آشنایی ندارید ابتدا بخش اول مقاله را مطالعه کنید تا بتوانید از تاثیر هیپنوتیزم بر یادگیری خود استفاده کنید.

آنچه در این مطلب می‌خوانید:

هیپنوتیزم چیست؟

هیپنوتیزم زبان چگونه است؟

یادگیری زبان انگلیسی با هیپنوتیزم

  1. ایجاد انتظار و هدف
  2. حرکت به سمت هدف
  3. تکرار جملات تأکیدی
  4. تبدیل اهداف به عادت
  5. خود هیپنوتیزم‌گری

این روش چه مدت طول خواهد کشید؟

معرفی مطالب مفید برای یادگیری زبان

هیپنوتیزم چیست؟

در ابتدا هر تصوری که از هیپنوتیزم دارید، کنار بگذارید.

توضیح واقعی هیپنوتیزم با باورهای معمول که آن را با ماوراءالطبیعه آمیخته و یکی کرده است تفاوت دارد.

هیپنوتیزم یک حالت عادی و معمول برای مغز است که در طول روز بارها آن را تجربه می‌کنید. علت آن هم بسیار ساده است و به امواج تولیدی چهارگانۀ مغز مربوط می‌شود.

مغز دارای بخش‌های مختلفی است. ما کارهای روزمره را با سطحی‌ترین بخش آن، و کارهای مفهومی و هر آنچه از اطرافمان ثبت کرده‌ایم با عمیق‌ترین بخش آن انجام می‌دهیم.

تاثیر هیپنوتیزم بر یادگیری

همینطور باید بدانید، همه‌ی باورهای ما در بستری به اسم ضمیر ناخودآگاه ثبت شده‌اند؛ از کوچکترین مفاهیم ثبت شده تا یادگیری زبان!

ضمیر ناخودآگاه بدون اینکه شما بدانید و در جریان باشید، همه‌ی این اطلاعات را طبقه‌بندی می‌کند و در صورت نیاز در اختیار شما قرار می‌دهد.

هیپنوتیزم یکی از روش‌های تلقین است که با آن می‌توانید به ضمیر ناخودآگاه دست پیدا کنید. تلقین یعنی ایجاد یک باور در ذهن شما و قرار گرفتن در مسیر درست رسیدن به هدف.

در ادامه‌ی مقاله به شیوۀ استفاده از آن می‌پردازیم.

هیپنوتیزم زبان چگونه است؟

همانطور که گفته شد، همۀ چیزهایی که می‌دانیم در ضمیر ناخودآگاه ما ثبت شده‌اند. زبان نیز یکی از این اطلاعات است. پس یادگیری زبان و ضمیرناخودآگاه دو موضوع مرتبط هستند.

حال چگونه می‌توان به اطلاعات ضمیر ناخودآگاه دست پیدا کرد؟ آیا یادگیری زبان انگلیسی با ضمیر ناخودآگاه ممکن است؟ اصلا تاثیر هیپنوتیزم بر یادگیری زبان چگونه است؟

نگران نباشید، این روش آنقدرها هم که فکر می‌کنید دست نیافتنی و دور از دسترس نیست.

برای یادگیری زبان با هیپنوتیزم کافی ست اصول ساده‌ای را به کار ببرید. استفاده از هیپنوتیزم باعث می‌شود به ضمیر ناخودآگاه خود دست پیدا کنید و اطلاعاتی که لازم دارید در آن کنترل کنید.

رابطه یادگیری زبان و ضمیر ناخودآگاه

یادگیری زبان انگلیسی با هیپنوتیزم

هیپنوتیزم اصولی دارد که اگر آن‌ها را به درستی استفاده نکنید تسلط بر زبان انگلیسی با هیپنوتیزم برای شما مشکل خواهد شد یا نتیجه‌ای نخواهید گرفت.

ما به اختصار به توضیح هر یک از اصول می‌پردازیم و توضیح می‌دهیم چگونه از آن‌ها برای یادگیری زبان انگلیسی با هیپنوتیزم استفاده کنید.

1- ایجاد انتظار و هدف

مشخصا وقتی هدفی را برای خود تعیین می‌کنید، ذهنتان می‌‎داند با چه چیز طرف است. به این ترتیب، بهتر می‌تواند آن را در ضمیرناخودآگاه ثبت و به یک اصل تبدیل کند. در این صورت است که می‌توانید منتظر جواب باشید.

در هیپنوتیزم زبان : انتظارات خود را  از صحبت به زبان انگلیسی در ذهن ایجاد کنید؛

ایجاد هدف برای یادگیری زبان با هیپنوتیزم

برای یادگیری زبان انگلیسی با هیپنوتیزم ، ابتدا باید باورهایی را در ذهن خود مشخص کنید.

مسلما هر باوری نیازمند انتظارات و تعاریف مشخصی ست. برای این کار سعی کنید در طول روز به خود بگویید چرا می‌خواهید این زبان را یاد بگیرید و در چند مدت آینده، خود را در چه مرحله‌ای می‌بینید.

با این کار ضمیرناخودآگاه‌تان خود را آماده می‌کند تا با بالاترین توان به جایگاه مشخصی برسد.

2- حرکت به سمت هدف

اگر ندانید از کجا به هدف می‌رسید، مسلما هرگز در راه هدف نخواهید بود.

همانطور که گفتیم هیپنوتیزم یک روش تلقین است. پس چنانچه مسیری را طی کنید که به هدفتان ارتباطی ندارد، هرگز به آن نخواهید رسید.

در هیپنوتیزم زبان : سعی کنید خود را در موقعیت‌های لازم تصور کنید.

برنامه‌ریزی برای یادگیری زبان انگلیسی با ضمیر ناخودآگاه

اینکه بتوانید انگلیسی صحبت کنید نیازمند آن است که ابتدا خود را انگلیسی زبان تصور کنید! هدف شما تسلط بر زبان انگلیسی با هیپنوتیزم است.

این کار بخشی از مسیر شما خواهد بود و فقط در صورتی امکان پذیر است که موقعیت‌های این چنینی را تصور کنید و سعی کنید در آن شرایط صحبت کنید.

اگر در ابتدا هیچ چیز در ذهنتان نیامد نگران نباشید، رفته رفته این کار به یک عادت برای ضمیرناخودآگاه‌تان تبدیل می‌شود و تسلط بر زبان انگلیسی با هیپنوتیزم برای شما آسان خواهد شد.

شما همچنین می‌توانید از یک برنامه‌‌ریزی روزانه برای یادگیری زبان انگلیسی استفاده کنید.

3- تکرار جملات تأکیدی

مشخصاً هر مسیری نیاز به پیوستگی دارد. برای همین لازم است جملاتی را برای خود مشخص کنید و آن‌ها را تکرار کنید تا ضمیر ناخودآگاهتان از اصل موضوع منحرف نشود.

در هیپنوتیزم زبان : از آهنگ‌های آرام با ترانه‌های نامحسوس یا پادکست‌های آموزش انگلیسی استفاده کنید.

پادکست انگلیسی برای تاثیر هیپنوتیزم بر یادگیری

عجله نکنید! طرف ما ضمیر ناخودآگاه است. پس باید با آن با ملایم‌ترین روش‌های ممکن برخورد کرد.

شما باید علائم و چیزهایی را برای تسلط بر زبان انگلیسی با هیپنوتیزم استفاده کنید که ذهن شما را آهسته و پیوسته مشغول خود کند. آهنگ‌هایی با ترانه‌های زمزمه‌وار کمک می‌کنند وقت‌هایی که خودتان نیز خبر ندارید ذهنتان در حال پردازش آن‌ها باشد. به این شیوه رفته‌رفته کلمات زبان انگلیسی را می‌آموزید.

این روش یکی از مهم‌ترین روش‌های یادگیری زبان انگلیسی با ضمیر ناخودآگاه است.

4- تبدیل اهداف به عادت

همانطور که گفته شد، تاثیر هیپنوتیزم بر یادگیری یعنی به‌کارگیری ضمیر ناخودآگاه در زندگی روزمره. زندگی روزمره نیز پر از عاداتی ست که ناخودآگاه انجام می‌دهیم.

پس برای اینکه بتوانیم اهدافمان را بخشی از ضمیر ناخودآگاه خود کنیم بایستی آن‌ها را تبدیل به عادت کنیم.

برای تأثیر‌گذاری هیپنوتیزم زبان ، انگلیسی حرف بزنید!

در هیپنوتیزم زبان : کارهای روزمره‌ی خود را به زبان انگلیسی بیان کنید.

ضمیر ناخودآگاه یعنی مجموعه‌ای از رفتارهای پیش‌پا افتاده و روزمره؛ برای یادگیری زبان انگلیسی با ضمیر ناخودآگاه بایستی این رفتارها را به زبان انگلیسی بارها و بارها در روز برای خود تکرار کنید تا ذهن‌تان آنها را به عنوان یک امر همیشگی ثبت کند.

به این شکل بعد چندین هفته متوجه می‌شوید بسیاری از جملات را بدون آنکه فهمیده باشید یاد گرفته‌اید و دایره‌ لغات انگلیسی‌ شما بسیار گسترش یافته است!

5- خود هیپنوتیزم‌گری

این مرحله تکیه‌گاه شما در هیپنوتیزم خواهد بود.

شما در حال هیپنوتیزم خود هستید پس باید بتوانید خودتان را از زاویه‌ی دیگری ببینید و وجود خود را مستقلا باور کنید. پس نیاز دارید با خود مثل فرد دیگر برخورد کرده تا بتوانید خود را هیپنوتیزم کنید.

بخاطر داشته باشید برای این کار لازم است اهدافتان را به خود به عنوان یک فرد دیگر تلقین کنید.

در هیپنوتیزم زبان : خودتان را فرد انگلیسی زبان تصور کنید!

یادگیری زبان انگلیسی با هیپنوتیزم

کمی دشوار به نظر می‌رسد ولی برای اینکه ذهن خود را عادت دهید انگلیسی فکر کند، باید انگیلسی فکر کنید.

با این روش می‌توانید تصور کنید با فرد دیگری از همین زبان روبرو هستید پس موظف هستید مهارت صحبت خود را بالا ببرید.

یادگیری زبان انگلیسی با هیپنوتیزم به این شیوه، منجر می‌شود زودتر و با عمق بیشتری یاد بگیرید و دیرتر آن را فراموش کنید. همچنین این روش به شما کمک می‌کند مفاهیم را در زبان دوم جای‌گذاری کنید و مثل زبان مادری به آن مسلط شوید.

این روش چه مدت طول خواهد کشید؟

مسلما هر فرد با دیگری تفاوت دارد، به همین دلیل نمی‌توان زمان مشخصی داد.

اما می‌توان قاطعانه گفت هر چه قدر بیشتر به اصول پایبند باشید و به درستی آن‌ها را تکرار کنید، سریع‌تر به نتیجه می‌رسید.

درست است که یادگیری زبان انگلیسی با ضمیر ناخودآگاه کار دشواری به نظر می‌رسد ولی به شما اطمینان خواهیم داد که یادگیری زبان با هیپنوتیزم اثر ماندگارتری خواهد داشت.

معرفی مطالب مفید برای یادگیری زبان

در این مطلب از تسلط بر زبان انگلیسی با هیپنوتیزم حرف زدیم، اما مسلمأ بدون داشتن منابع مناسب و کاربردی نمیتوان از هیچ روشی استفاده کرد.

همانطور که در مطلب یادگیری زبان با هیپنوتیزم خواندیم، یکی از روش‌هایی که باعث ماندگاری بیشتر مطالب در ذهن زبان‌آموز می‌شود، تکرار بیشتر و بیشتر مطالب آموخته شده است. اپلیکیشن های آموزش زبان هم با تکیه بر همین اصل و به صورت رایگان به شما زبان انگلیسی یاد می‌دهند.

اگر به استفاده از پادکست‌های آموزش زبان انگلیسی علاقه‌مندید، می‌توانید با مراجعه به مقالۀ زیر نحوۀ درست استفاده از پادکست برای یادگیری زبان را یاد بگیرید.

اگر شما هم وقت زیادی را به دیدن فیلم و انیمیشن اختصاص می‌دهید، می‌توانید با تماشای سریال های معرفی شده در مطلب زیر، زبان خود را تقویت کنید.

فراموش نکنید که تماشای فیلم به زبان اصلی نیازمند داشتن لیسنینگ قوی است. در این مطلب روش های تقویت مهارت لیسنینگ را در اختیار شمار قرارداده‌ایم.

امیدواریم با خواندن این مطلب به آزمودن هیپنوتیزم زبان علاقه‌مند شده باشید.
در صورتی که اصول گفته‌شده را رعایت کنید، به‌زودی تأثیر شگفت‌انگیز آن‌را بر روی مهارت زبان انگلیسی خود مشاهده خواهید کرد.
اگر تا‌به‌حال از این روش استفاده کرده‌اید، خوشحال می‌شویم تجربه و نظرات خود دربارۀ یادگیری زبان و ضمیرناخودآگاه را با ما به اشتراک بگذارید.



کانال یوتیوب پادکست رادیو کارنکن
اینستاگرام پادکست رادیو کارنکن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مینی دوره رایگان
تولیدمحتوا و سئو

بخشی از دوره سئو را اینجا ببینید.