دوره آنلاین

چگونه استخدام شویم

روز
ساعت
دقیقه
ثانیه

تخفیف نوروزی
دوره تولید محتوا و سئو با هوش مصنوعی

روز
ساعت
دقیقه
ثانیه

‌آموزش کسب درآمد از اینستاگرام

کسب درآمد از اینستاگرام
4/5 - (5 امتیاز)

حتماً برای شما هم پیش آمده که به این فکر کنید که چگونه می‌توان از اینترنت پول درآورد؟ و با سرچ کردن و بالا و پایین کردن ایده‌هایی که برای پولدار شدن از اینترنت به فکر آموزش کسب درآمد از اینستاگرام افتاده باشید.

اینستاگرامی که ابزاری برای اشتراک گذاشتن عکس‌ها بود؛ امروز با بیش از یک میلیارد کاربر در جهان به بازاری تبدیل شده‌است که هرچیزی را می‌توان در آن فروخت. فرقی نمی‌کند شما خانم خانه‌داری باشید که بخواهد کارهای هنری را که در منزل تولید می‌کند بفروشد یا بخواهید انواع مختلفی از کار در منزل را شروع کنید. در هر صورت می‌توانید پولدار شدن از طریق اینستاگرام را تجربه کنید.

از طرفی خیلی‌ها به‌دنبال آموزش کسب درآمد از اینستاگرام هستند. نگران نباشید! کسب درآمد از طریق اینستا کار چندان سختی نیست. شما می‌توانید بهترین آموزش کسب درآمد از اینستاگرام را از طریق همین اینترنت پیدا کنید.

در این مطلب ما به شما چند نمونه ایده برای شروع کسب‌و‌کار در اینستاگرام معرفی می‌کنیم و همچنین برای اجرا کردن آن به شما کمک می‌کنیم. پس اگر به کسب درآمد در خانه با گوشی فکر می‌کنید؛ با آموزش کسب درآمد از اینستاگرام همراه باشید.

فهرست عناوین مطلب آموزش کسب درآمد از اینستاگرام:

داشتن ایده برای شروع پول دار شدن با اینستاگرام

این روزها بازار اینستاگرام به عنوان یک نمونه از کسب و کار اینترنتی، بازار پررقابتی است و برای پولدار شدن از طریق اینستا باید ایده‌های نو و متفاوتی داشت.

در ادامه، چند راه موجود برای کسب درآمد از طریق اینستاگرام را بررسی می‌کنیم. اما فراموش نکنید که برای پول دار شدن با اینستاگرام و رسیدن به جواب سؤال « چگونه از اینستاگرام درآمد میلیونی داشته باشم؟ » این شما هستید که باید از خود خلاقیت نشان دهید.

نگران نباشید، خلاقیت در همهٔ ما وجود دارد و پرورش دادنی است. شما می‌توانید برای خلاق‌تر شدن، بهترین کتاب‌ها برای افزایش خلاقیت را مطالعه کنید.

بیشتر بخوانید: آموزش رایگان کسب و کار اینترنتی

فروش محصول شناخته شده‌ترین راه پولدار شدن از طریق اینستاگرام

شناخته‌شده‌ترین راه برای کسب درآمد از اینستاگرام فروش محصولات است. این روزها هرچیزی در اینستاگرام به فروش می‌رسد. نکتهٔ مهم این است که شما باید فروشندهٔ خوبی باشید. در این صورت جملهٔ «این کالا مشتری ندارد» بی‌معناست. فروشندهٔ خوب با به وجود آوردن احساس نیاز در مشتری می‌تواند هر چیزی را بفروشد.

محصولاتی که در اینستاگرام می‌توانید بفروشید شامل:

  • لباس، کیف، کفش و…
  • موبایل، لپ تاپ و لوازم جانبی آن‌ها
  • لوازم آرایشی و بهداشتی
  • خوراکی‌ها مثل شیرینی، کیک، ترشی، مربا یا حتی عسل و محصولات ارگانیک
  • کتاب
  • زیورآلات و هنرهای دستی
  • عروسک و وسایل تزیینی
  • و ده‌ها محصول دیگر…

برای شروع فروش در اینستاگرام سرمایه‌ای ندارم.

خوشبختانه این دغدغهٔ مهم که برای خیلی از افراد وجود دارد؛ قابل حل است. احتمالا واژهٔ افیلیت مارکتینگ یا همکاری در فروش به گوشتان خورده است. شما با این سیستم می‌توانید با فروش هریک از محصولات برندها و کمپانی‌ها چند درصد سود از هر محصول دریافت کنید. این همکاری می‌تواند به این صورت باشد که لینک محصول را در استوری خود قرار دهید یا کد تخفیف مخصوص خودتان را داشته باشید.

هرگاه خریدار از طریق آن لینک خرید کند یا از آن کد تخفیف استفاده کند کمیسیون شما هم به حسابتان واریز می‌شود. یکی از نمونه‌های معروف در افیلیت مارکتینگ، دیجی کالا است.

بیشتر بخوانید: آموزش کامل همکاری در فروش دیجی کالا

یکی از قابلیت‌های خوبی که اینستاگرام دارد و به شما در فروش محصولات کمک می‌کند قابلیت فروشگاه یا shopping است. این ویژگی به شما اجازه می‌دهد که استوری‌ها و پست‌هایی داشته باشید که قابل خرید کردن باشند و مانند فروشگاهی جدا از صفحهٔ شماست. متأسفانه این ویژگی در ایران محدودیت‌های زیادی دارد ولی قابل استفاده است.

فروش محصول دیجیتال

یکی از بهترین مکان‌ها برای فروش، بازاریابی و معرفی محصولات دیجیتالی که تولید می‌کنید اینستاگرام است.

محصولات دیجیتال شامل:

  • کتاب‌های الکترونیک (ebook)
  • ویدئو
  • پادکست
  • نرم‌افزار و اپلیکیشن
  • دوره‌های آموزشی آنلاین
  • فایل‌های تصویری
  • خدمات حرفه‌ای مثل طراحی وب

برای مثال اگر شما طراح گرافیک یا عکاس هستید می‌توانید نمونه کارهای خود را در پیجتان به نمایش بگذارید.
اینستاگرام یکی از بهترین ابزارها برای معرفی اپلیکیشن شماست. شما می‌توانید با استفاده از این پلتفرم، قابلیت‌ها و ویژگی‌های اپلیکیشن خود را به کاربران نمایش دهید.

برای مثال اپلیکیشن picsart در این زمینه خیلی خوب عمل کرده است. این اپلیکیشن در پیج اینستاگرام خود ادیت عکس و ایده‌هایی نو برای ادیت‌های خلاقانه را آموزش می‌دهد.
یا نمونهٔ ایرانی در این حوزه، اپلیکیشن shabtalk است. که پادکست‌هایی در مورد مدیریت و پیشرفت کسب‌وکار تولید می‌کند. shabtalk در پیج اینستاگرامش نمونه‌های بیشتری را بررسی می‌کند.

حتی افرادی هستند که در بازاریابی اینستاگرام حرفه‌ای می‌شوند و بعد از آن اقدام به فروش دوره آموزش کسب درآمد از اینستاگرام می‌کرده و صفر تا صد فروش در اینستاگرام را یاد می‌دهد. این افراد بخشی از خدمات خود را در اینستاگرام ارائه می‌دهند و برای دانلود آموزش کسب درآمد از اینستاگرام شما را به سایتشان هدایت می‌کنند.

طراحی پست و لوگو برای اینستاگرام

کسب‌وکارها و پیج‌ها برای بهتر دیده شدن نیاز به لوگوی مناسب برای برند و پیج و طراحی‌های مناسب برای پست‌ها هستند. شما می‌توانید با استفاده از فتوشاپ، لوگو و پست‌های دلخواه خود را طراحی کنید و درآمد داشته باشید.
اما اگر فتوشاپ بلد نیستید؛ می‌توانید به راحتی به وسیلهٔ اینترنت فتوشاپ را آموزش ببینید.

ارائه خدمات تخصصی

متخصص هستید؟ پس از اینستاگرام برای نشان دادن تخصص و مهارت خود به دنیا استفاده کنید! برای مثال اگر شما در آموزش دادن برخی دروس مهارت دارید؛ می‌توانید کلیپ‌هایی کوتاه درست کنید و در هر یک از آن‌ها قسمت‌هایی از درس‌ها را آموزش دهید.

یا بسیاری از خانم‌های خانه‌دار که در سفره آرایی، میوه آرایی، آشپزی یا بافتنی و هنرهایی از این دست مهارت دارند؛ می‌توانند کلیپ‌های آموزشی درست کنند.

با درست کردن این کلیپ‌ها هم برای پیج خود محتوا تولید می‌کنید و هم توانایی‌های خود را به فالوورهایتان نشان می‌دهید. آن‌ها نیز برای گرفتن خدمات شما ترغیب می‌شوند.

ادمین پیج‌های اینستاگرامی و تولید محتوا

دوره‌ای که اینستاگرام فقط شبکه‌ای برای انتشار عکس بود تمام شده است!
این روزها کپشن نوشتن و پاسخ دادن به کامنت‌ها و دایرکت‌ها یکی از بنیادی‌ترین اصول در اینستاگرام‌ مارکتینگ است.
کسب‌وکارها با گسترش پیدا کردن و بزرگتر شدن مجبور به برون‌سپاری برخی از کارها می‌شوند. ادمین پیج اینستاگرام نیز یکی از این کارهاست.

کسانی که در این حوزه مهارت داشته باشند کم هستند و شما به راحتی با آموختن اصول و تکنیک‌های آن می‌توانید وارد این حوزه شوید.

بیشتر بخوانید: نقشه راه کسب درآمد با سرمایه کم

پول دار شدن با اینستاگرام از طریق اینفلوئنسر مارکتینگ و بلاگری

پولدار شدن از طریق اینستا

با شنیدن اسم بلاگر ممکن است همین الان به یاد چند بلاگر بیفتید که آن‌ها را فالو کرده‌اید یا فقط آن‌ها را می‌شناسید.
بلاگرها کسانی هستند که در یک حیطهٔ کاری که به آن تسلط دارند تولید محتوا می‌کنند. آنان می‌توانند روی مردم تاثیر بگذارند. تصویری که اکثر افراد از بلاگرها در ذهن خود دارند؛ بلاگر لایف استایل است. بلاگرهای لایف استایل بلاگرهایی هستند که زندگی روزمرهٔ خود را به نمایش می‌گذارند.


اما بلاگرها در حیطه‌های دیگر نیز فعالیت می‌کنند. مانند:

  • غذا
  • دکوراسیون
  • سفر
  • فشن و لباس
  • رشد فردی

به این نکته باید توجه کنیم که داشتن صفحهٔ پابلیک و تعداد پست بالا به معنای بلاگر بودن نیست. برای بلاگر شدن باید هدف و استراتژی مشخصی داشته باشید و در راستای آن پست بگذارید.

بیشتر بخوانید: نقشه راه کسب درآمد از اینترنت

معرفی محصولات (Review Blogger)

یک شغل جالب! محصولات و کالاها را معرفی کنید و در اینستاگرام پول دربیاورید! این گروه در اصل جزو دستهٔ بلاگرها محسوب می‌شوند. ولی به عنوان بلاگر شناخته‌شده نیستند. شما می‌توانید محصولاتی مانند بازی‌ها، گوشی‌های موبایل، دوربین‌ها و خیلی از کالاهای دیگر را معرفی کنید.

اما نکتهٔ مهم در این شغل این است که صادق باشید تا دنبال‌کنندگان به شما اعتماد کنند.
برای مثال “هدی بیوتی” یکی از برجسته‌ترین نمونه‌ها در این زمینه است. او ابتدا محصولات آرایشی برندهای دیگر را استفاده می‌کرد و از مزایا و معایب آن‌ها می‌گفت. تا این که با محبوب شدن، برند آرایشی خود را راه انداخت.
به جرئت می‌توان گفت راز موفقیت او، صداقتش بود.

بیشتر بخوانید: سیستم کسب درآمد دیجی کالا در اینستاگرام

واینرها (ساختن کلیپ های طنز و سریال های اینترنتی)

واینرها کسانی هستند که کلیپ‌های طنز می‌سازند. طنزهای آن‌ها اغلب در زمینه موضوعات اجتماعی و روزمره است. واینرها با گرفتن تبلیغات می‌توانند از اینستاگرام پول دربیاورند.
عده‌ای هم انیمیشن‌های طنز خنده‌دار می‌سازند و این کلیپ‌ها در بین مردم وایرال می‌شود.
پول درآوردن از طریق خنداندن مردم هم می‌تواند جذاب باشد.

اگر به زبان انگلیسی تا حدودی مسلط باشید می‌توانید کلیپ‌های تیک‌تاکرهای خارجی را ترجمه و زیرنویس کنید و در اینستاگرام قرار دهید. یا به غیر از آن، کلیپ‌های مختلف دیگری که از یوتیوب می توانید دانلود کنید و با زیرنویس کردن آن‌ها و قرار دادنشان در پیج خود فالوورهای زیادی جذب کنید.

ساخت ماسک‌ها و فیلترهای اینستاگرامی

ساخت ماسک‌ها و فیلترهای استوری اینستاگرام می‌تواند برای پیج‌ها مفید باشد. چون با دست‌به‌دست شدن این فیلترها و همه‌گیر شدن آن، پیجی که فیلتر را ساخته است؛ بیشتر دیده می‌شود. کاربران هم پیج را برای دیدن افکت‌های بیشتر فالو می‌کنند.

شما می‌توانید آموزش ساختن این افکت‌ها را در اینترنت پیدا کنید و با ساختنشان برای پیج‌های مختلف، درآمد داشته باشید.

چگونه از اینستاگرام درآمد میلیونی داشته باشم؟

بیشتر بخوانید: نقشه راه یادگیری آنلاین

آنالیز رقبا و شناسایی نقاط ضعف آن‌ها

همان طور که گفتیم بازار امروز اینستاگرام پر از رقابت است. برای اینکه در این رقابت پیروز شویم؛ باید رقیبان خود را بشناسیم.
اگر می‌خواهید آنالیز و تحلیل رقبا را به‌صورت حرفه‌ای یاد بگیرید؛ بهتر است دروس استراتژی و تحلیل رقبا در کسب و کار را در سایت متمم بخوانید.

اما برای شروع:

  • می‌توانیم از طریق هشتگ‌ها، پیج‌هایی که در حوزهٔ موردنظر ما فعالیت می‌کنند را پیدا کنیم و شروع به بررسی آن‌ها کنیم.
  • بهتر است رقبا را فالو و عملکرد آن‌ها را آنالیز کنیم.
  • کامنت‌های پیج رقیب را بررسی کنیم و نظرات مشتریان را بخوانیم و سعی کنیم به سؤالات آن‌ها در پیج خودمان پاسخ دهیم.

#هشتگ‌ها را جدی بگیرید.

پولدار شدن از طریق اینستاگرام

هشتگ‌ها یکی از مهم‌ترین راه‌ها برای ورود کاربران به پیج شما هستند. از هشتگ‌های مرتبط به پست و پیجتان استفاده کنید.
ابزارها و سایت‌های مختلفی برای پیدا کردن هشتگ‌های مناسب وجود دارد. ولی متأسفانه این سایت‌ها پولی هستند و برای کاربران ایرانی خرید اکانت امکان‌پذیر نیست. اما می‌توان تا حدودی از خدمات رایگان آن‌ها استفاده کرد.
چند نمونه از این سایت‌ها عبارتند از: hashtagify یا keywoord tool یا sked social

نکات مهم

  • اگرچه هشتگ‌ راه خوبی برای پیدا کردن رقباست؛ اما ممکن است پیجی را از این طریق پیدا نکنید. در این صورت در گوگل جست‌وجو کنید؛ چون ممکن است بقیهٔ بیزینس‌ها وبلاگ یا سایت داشته باشند. و شما از این طریق می‌تواند پیج اینستای آن‌ها را پیدا کنید.
  • باید صبور باشید و جست‌وجوگر. هر چقدر پست‌های بیشتری از رقیبانتان را لایک و سیو کنید؛ اینستاگرام هم پیج‌های بیشتری از این دست به شما نشان می‌دهد.
  • هشتگ‌های مرتبط با پیجتان را فالو کنید. با استفاده از این ترفند شما می‌توانید جدیدترین پست‌ها را در حوزهٔ کاری خودتان مشاهده کنید و همیشه به روز باشید.
  • دقت کنید در هر مرحله، پیج درستی را برای رقابت انتخاب کنید. البته توجه کنید که مقایسه با پیج‌های بزرگ‌تر باعث می‌شود که ناامید شوید. پس معیارهای درست و متعادل داشته باشید و سعی کنید قدم به قدم پیشرفت کنید.

چگونه با پیج در اینستاگرام پول در بیاوریم؟

چگونه 1000 فالوور اول پیجم را به دست آورم؟

بعد از درست کردن صفحهٔ اینستاگرام و پاسخ به سؤال چگونه با پیج در اینستاگرام پول در بیاوریم؟ سؤالی که برای اکثر افراد پیش می‌آید این است که چگونه 1000 فالوور اول پیجم را به دست آورم؟ البته این دغدغهٔ به‌جایی است؛ چون خیلی از کاربران به پیج‌هایی که فالوور پایین دارند، اعتماد ندارند و آن را فالو نمی‌کنند.

اغلب افراد برای حل این مشکل سراغ خرید فالوور، کامنت و لایک می‌روند که کار اشتباهی است و در آینده به پیج شما ضربه می‌زند. خیلی‌ها‌ هم از طریق خرید و فروش فالوور و لایک، کسب درآمد می‌کنند که این روش روزبه‌روز محبوبیت خود را بیش از پیش از دست می‌دهد.
پیج موفق باید اینگیجمنت بالایی داشته باشد. با خرید فالوور اینگیجمنت پیج را خراب می‌کنید.

این نکته را هم در نظر داشته باشید که تعداد بالای فالوور به معنای فروش بیشتر نیست.

چگونه با پیج در اینستاگرام پول در بیاوریم؟

اما برای جذب فالوور اولیه چه کاری باید انجام دهیم؟

مطمئن‌ترین راه برای جذب فالوور تولید محتوای جذاب و باکیفیت است. هدف و مخاطبین خود را انتخاب کنید. در این صورت می‌دانید چه محتوایی را باید تولید کنید. در واقع استراتژی محتوا داشته باشید و بدانید مخاطبانتان دنبال چه چیزهایی هستند.

  • از کامنت مارکتینگ استفاده کنید. پیج رقبایتان را دنبال کنید. به سوالات فالوورهای پیج‌های مشابه در کامنت‌ها جواب دهید و آن‌ها را به طور غیرمستقیم به پیج خود دعوت کنید.
  • محتوایی را خلق کنید که ارزش بازنشر و سیو کردن داشته باشد. بعد از اینکه تعداد کمی فالوور جذب کردید برای اینکه بفهمید سلیقهٔ آن‌ها چیست؛ می‌توانید از خودشان نظر بخواهید!
  • به زیبایی پیج توجه کنید و برای پیج خود یک تم خلق کنید. برای این کار از فتوشاپ و یا نرم‌افزارهایی که روی موبایلتان نصب می‌شود؛ استفاده کنید. می‌توانید از یک طراح گرافیک برای این کار کمک بخواهید.
  • می‌توانید از تم‌های مختلف مانند مینیمال، رنگی، سیاه‌وسفید، تک فیلتر، حاشیه‌دار و … استفاده کنید.
  • بیو اینستاگرام یکی از مهم‌ترین قسمت‌های پیج شماست. در بیو (bio) مشخص کنید که شما که هستید یا هدف شما از داشتن این پیج چیست. برای پروفایل خود عکس مناسبی انتخاب کنید. اگر کسب‌وکاری دارید لوگوی کسب‌وکارتان را در پروفایل قرار دهید. اگر می‌خواهید تصویر از خودتان باشد؛ تصویری را انتخاب کنید که واضح باشد و پس‌زمینهٔ ساده‌ای داشته باشد.

آیا برای پولدار شدن از طریق اینستاگرام باید تعداد فالوور زیادی داشته باشیم؟

خبر خوب این که پاسخ این سؤال خیر است. اگر چه رسیدن به ده هزار فالوور نقطهٔ آغاز محسوب می‌شود و درهای بیشتری را به رویتان می‌گشاید (مثل قابلیت قرار دادن لینک در استوری). ولی پول درآوردن از اینستاگرام با کمتر از ده هزار فالوور غیرممکن نیست.

پیج‌های زیادی هستند که فالوورهای بالایی دارند ولی فروش چندانی ندارند. در واقع، اگر اینگیجمنت یا تعامل بالایی در پیج خود داشته باشید؛ یک مزیت محسوب می‌شود.

برای پول دار شدن از طریق اینستا چقدر باید وقت بگذارم؟

این که چقدر وقت باید بگذارید برای کسب درآمد از اینستاگرام بستگی به این دارد که چقدر بخواهید پست و استوری بگذارید. این موضوع هم بستگی به استراتژی دارد که شما در پیش گرفته‌اید. برای مثال برای بعضی از پیج‌ها روزانه باید چهار یا پنج پست گذاشت. برای بعضی از پیج‌ها‌ هم گذاشتن روزانه یک یا دو پست کافی است. حتی هستند پیج‌هایی که هفته‌ای یک پست می‌گذارند ولی در استوری‌ها فعال هستند.

از اهمیت استوری‌ها غافل نشوید. داستان‌سرایی در استوری‌ها و گذاشتن استوری‌های زنجیره‌وار یکی از راه‌ها برای تولید محتوای جذاب و گیرا است.

هر استراتژی یا روشی که برای زمان‌بندی پست‌هایتان دارید؛ نکته مهم‌تر این است که یک روتین مشخص برای تولید محتوا داشته باشید.

برای بهینه‌سازی وقتتان در مدیریت پیج اینستاگرام از ابزارهایی مثل Tailwind و buffer می‌توانید استفاده کنید تا به صورت خودکار در اینستاگرام پست بگذارند.

پولدار شدن از طریق اینستا را همین امروز شروع کنید!

اگر قصد پولدار شدن از طریق اینستاگرام را دارید تعلل نکنید! پول دار شدن با اینستاگرام می‌تواند یک کار آسان در منزل باشد. پس کمال‌گرایی را کنار بگذارید و شروع کنید. البته مهم این است که قبل از شروع، برنامه و استراتژی داشته باشید ولی به این فکر نکنید که حتماً همه چیز برای شروع باید عالی باشد. می‌توانید با تجهیزات کم شروع کنید و با خرده درآمدهایی که در آغاز شروع کار به دست می‌آورید تجهیزات خود را بیشتر کنید و برای افزایش فالوورهای خود هزینه کنید.

نیاز نیست که برای شروع حتماً پکیج‌ آموزش کسب درآمد از اینستاگرام را تهیه کنید. می‌توانید با خواندن مقاله‌هایی از این دست یا با استفاده از پیج‌هایی که در خود اینستاگرام وجود دارد؛ بازاریابی در اینستاگرام را یاد بگیرید.

اما اگر شما دنبال روش سریع‌تر و آسان‌تر هستید و بودجهٔ بیشتری دارید؛ می‌توانید دوره‌ آموزش کسب درآمد از اینستاگرام را تهیه کنید.

همچنین برای پررونق بودن کسب‌وکارتان از پیشرفت تکنولوژی و به‌روزرسانی‌ها آگاه باشید و در زمینهٔ بازاریابی و مدیریت کسب‌و‌کار مطالعه داشته باشید.

حواستان باشد که اینستاگرام یک ابزار است که ممکن است روزی نباشد. پس اگر به دنبال یک کسب‌و‌کار جدی هستید، بهتر است به یک وب‌سایت هم فکر کنید و درباره تولیدمحتوا و سئو آموزش ببینید.

بیشتر بخوانید: دوره تجربه‌محور تولیدمحتوا و سئو +راه‌اندازی سایت وردپرسی و استراتژی کیورد

همچنین برای آموزش تصویری کسب درآمد از اینستاگرام می‌توانید به خود اینستاگرام مراجعه کنید. پیج‌های زیادی در اینستاگرام این موارد را آموزش می‌دهند.

مطالب مرتبط

پولدار شدن از طریق اینستا، به عنوان کسب و کار اینترنتی در منزل روز به روز در حال رشد است. در مطالب زیر شغل‌هایی را برای کودکان و نوجوانان معرفی کردیم. اینستاگرام می‌تواند محل مناسبی برای نمایش این مشاغل و فروش محصولات و خدمات مختلف، باشد.

در متن زیر 20 مورد از مشاغل اینترنتی برای کودکان معرفی شده است.

لیست کسب و کار اینترنتی برای دانش‌آموزان را از طریق لینک زیر مطالعه کنید:

12 شغل اینترنتی مناسب برای نوجوان را با کلیک بر روی لینک زیر مطالعه کنید:

گسترش مشاغل زنان روستایی و عشایر ایران می‌تواند موجب افزایش توسعه پایدار و رونق گردشگری شود. اینستاگرام می‌تواند بستر مناسبی برای رشد و گسترش این مشاغل باشد. از طریق یادداشت زیر با لیستی از مشاغل خانگی زنان روستایی آشنا شوید:

یکی از راه‌های ساده و آسان کسب درآمد از اینترنت، بدون نیاز به تخصص، کسب درامد از سایت‌های کلیکی است.

از تجربه‌های خود در زمینه‌ی کسب درآمد از اینستاگرام برای ما بگویید.



کانال یوتیوب پادکست رادیو کارنکن
اینستاگرام پادکست رادیو کارنکن

4 دیدگاه برای “‌آموزش کسب درآمد از اینستاگرام

  1. مجیدپناهی گفته:

    حواستان باشد که اینستاگرام یک ابزار است که ممکن است روزی نباشد. پس اگر به دنبال یک کسب‌و‌کار جدی هستید، بهتر است به یک وب‌سایت هم فکر کنید.
    چه پیش بینی جالبی…..
    طی این مدت حسابی درگیر این موضوع شدیم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مینی دوره رایگان
تولیدمحتوا و سئو

بخشی از دوره سئو را اینجا ببینید.