دغدغهی کسب درآمد، دغدغهای است که همیشه در طول تاریخ با بشر همراه بوده، هست و خواهد بود. نمیشود نسبت به آن بیتفاوت بود و از کنار آن به سادگی عبور کرد. اما آیا تا به حال به کسب درآمد از دیجی کالا فکر کرده بودید؟
در این مطلب قصد داریم شما را با یکی دیگر از راههای کسب درآمد آشنا کنیم که نسبتاً کم دردسرتر است و در بسیاری موارد، نتایج مطلوبی خواهد داشت. پس تا پایان این مطلب ما را همراهی کنید. مطمئناً در انتها، ایده و راه جدیدی جهت کسب درآمد به ذهنتان خطور میکند.
امروزه کسب درآمد از راههای گوناگونی امکانپذیر شده است. تنها کافیست شما اطلاعات خود را به روز کنید تا با دنیایی از ایدههای نو در مسیر کسب درآمد، مواجه شوید. یکی از این ایدهها، کسب درآمد از دیجی کالا است.
ما در اینجا، به سیستم کسب درآمد دیجی کالا و انواع همکاری با دیجی کالا میپردازیم:
در پایان، عنوان ” با دیجی کالا میلیونر شو ” شواهد و آمارهایی را حضورتان ارائه خواهد کرد که افرادی توسط آن به درآمدهای شگفتانگیزی، ظرف مدت یک ماه رسیدهاند.
کسب درآمد از دیجی کالا ، برای نوجوانان و جوانان و خانمهای خانهدار و یا وبمسترها و یا بسیاری از افراد دیگر به عنوان یک شیوهی کسب درآمد در منزل، کاربرد دارد.
در این سیسستم، با یک عضویت ساده میتوانید همکاری با دیجی کالا را آغاز کنید. در ادامه به شرح آنها میپردازیم:
بیشتر بخوانید: نقشه راه کسب درآمد با سرمایه کم
درآمدزایی به وسیلهی همکاری در فروش دیجی کالا (افیلیت دیجی کالا)
به طور کلی دیجیکالا بزرگترین آنلاینشاپ ایرانی است که همیشه سعی داشته که راه آمازون را برود و از آن الگوبرداری کند. در این زمینه هم مستثنی نیست.
با استناد به این موضوع، دیجی کالا سیستم افیلیت مارکتینگ خود را برای کسانی که به همکاری در فروش دیجی کالا علاقه دارند، راهاندازی کرد.
بیشتر بخوانید: آموزش کامل همکاری در فروش دیجی کالا
سیستم افیلیت مارکتینگ، اولین بار بالغ بر 20 سال پیش، توسط آمازون ارائه شد.
اگر با افیلیت مارکتینگ آشنایی ندارید و اولین بار است که با این واژه برخورد میکنید، اصلاً نگران نباشید. ما آن را به طور کامل برایتان شرح میدهیم:
افیلیت مارکتینگ
به تصویر زیردقت کنید که خود کاملاً گویای ماجراست و در واقع تعبیری است از افیلیت دیجی کالا :
افیلیت مارکتینگ یا سیستم بازاریابی معرف، یکی از راههای کسب درآمد اینترنتی و بهترین سیستم همکاری در فروش است که به عنوان یکی از روشهای بازاریابی معرفی میشود.
در واقع این نوع بازاریابی بهوسیلهی افرادی انجام میشود که در خارج از یک کسب و کار هستند.
به تعبیر دیگری، افیلیت مارکتینگ به معنی” مشارکت دادن بازاریابها در سود” است.
در این روش، پیشنهاد خرید یا معرفی محصول، روی وبسایت و یا وبلاگ و یا پیج اینستاگرام و یا حتی کانال تلگرام ناشر افیلیت قرار داده میشود.
اگر این تبلیغات سبب فروش محصول شود، مبلغی به عنوان پورسانت و یا کمیسیون از طرف صاحب محصول، به ناشر افیلیت که در واقع بازاریابی آن محصول را انجام داده، تعلق میگیرد.
میزان پورسانت/کمیسیون نسبت به کالاها و دستهبندیهای مختلف، متفاوت است.
درمورد دیجیکالا از 2 تا 20 درصد متغیر است و بعضاً تا 26 درصد هم رسیده.
با توجه به تصویر بالا، میزان کمیسیون برای گروههای کالایی برنزی و نقرهای، بین 2 تا 20 درصد است و 26 درصد کمیسیون به گروه کالایی طلایی تعلق میگیرد.
جهت آشنایی بیشتر با افیلیت مارکتینگ، شما را به تماشای ویدئوی زیر دعوت میکنم:
همچنین در این روش، میتوانید به عنوان افیلیتور وارد سایت دیجیکالا شوید و در پنلی که در تصویر زیر نشان داده شده، میزان درآمد ماهیانه بر اساس کمیسیونهای دریافتی خود را محاسبه کنید:
بیشتر بخوانید: همکاری در فروش دیجی کالا در اینستاگرام
درآمدزایی با فروشندگی محصولات
در این روش کسب درآمد از دیجی کالا هم مانند روش قبلی، از ایدههای آمازون الگوبرداری شده.
این سیستم، “Market place” نام دارد. در واقع به این معنی است که هر شخصی میتواند کالاهای خود را در فروشگاههایی مثل دیجیکالا به فروش برساند.
بر اساس آمار منتشرشده، بیش از 30000 کسب و کار، محصولاتشان را از طریق دیجیکالا میفروشند.
در تصویر زیر، مراحل ثبت نام به عنوان فروشنده به صورت مرحله به مرحله ترسیم شده:
برای فعالیت در قسمت Market place دیجیکالا، نیازی نیست که الزاماً تولیدکننده باشید و یا کسب و کار فعال داشته باشید.
هر شخص حقیقی هم میتواند در این سیستم کسب درآمد دیجی کالا ثبت نام کند و محصولات خود را بفروشد.
در کل، مرکز فروشندگان دیجیکالا پلتفرمی است که درآن فروشندگان کالاهای مختلف از جمله برندهای معروف و معتبر، فروشندههای خرد و کلان، صاحبان کسب و کارهای کوچک/بزرگ و هر شخصی که کالایی برای عرضه دارد؛ میتواند به صورت آنلاین، محصولات خود را در جایگاه فروشندهی حقیقی یا حقوقی به فروش برساند.
فهرستی از خدماتی که دیجیکالا برای فروشندگان، عرضه میکند:
- مدیریت محصولات و مدیریت سفارشها و فروش برای فروشندگان
- دسترسی به وبسایت مرکز آموزش فروشندگان دیجیکالا با بیش از 100 مقالهی آموزشی
- امکان فروش در گروههای کالایی مختلف
- پردازش، بستهبندی و ارسال سفارشهای مشتریان به سراسر ایران
- خدمات تولید محتوا و عکاسی از کالاها توسط تیم مجرب
- بازدید میلیونی و بازاریابی و فروش محصولات
برای اینکه دید بهتر و جامعتری نسبت به این نحوه کسب درآمد از دیجی کالا ، پیدا کنید؛ حتماً ویدئوی زیر را تماشا کنید:
با دیجی کالا میلیونر شو !
در نیمهی اول سال 1398، به صورت میانگین، هر فروشندهی دیجیکالا، ماهانه 23 میلیون فروش داشته.
در مرداد سال 1398 هم، یکی از فروشندگان، رکورد 20 میلیارد فروش را کسب کرده.
این آمار نشان میدهد که دیجیکالا بستری مناسب در زمینهی فروش برای فروشندگان و تأمینکنندههای کالاست.
همین امر باعث شده که در نیمهی ابتدایی سال 1398، حدود 18000 کسب و کار برای همکاری با دیجی کالا به عنوان فروشنده، درخواست دادهاند.
کلام آخر
با گسترش اینترنت و توسعهی کسب و کارهای اینترنتی، بسترهای مناسبی جهت همکاری با این کسب و کارها ایجاد شده.
این بسترها، هم به نفع صاحبان کسب و کار است و هم به سود مشارکتکنندگان در این کسب و کارها.
با توجه به اهمیت این موضوع، دیجیکالا هم تلاش کرده تا از رقبای قدرتمند خود عقب نماند.
بر این اساس، سیستم کسب درآمد دیجی کالا ، در قالبهای همکاری در فروش دیجی کالا یا همان افیلیت دیجی کالا که بهترین سیستم همکاری در فروش است و همچنین فروشندگی محصولات، راهاندازی شد.
بنابراین اگر متقاضی و علاقمند کسب درآمد از دیجی کالا باشید؛ میتوانید با مراجعه به پلتفرمهای مربوطه، شانس خود را امتحان کنید و از این طریق کسب درآمد کنید 🙂
آیا شما تا کنون از دیجیکالا، درآمد کسب کردید؟ برای ما از تجربیاتتان در این زمینه بنویسید!
مطالب مرتبط
- بهترین درآمد غیرفعال
- پولدار شدن سریع از طریق اینترنت
- شغل های پردرآمد بدون سرمایه
- چندین ایده کاربردی برای پول درآوردن از اینترنت
- خانمها بخوانند! (مشاغل پردرآمد برای خانمها)
- صفر تا صد کسب درآمد از یوتیوب
- افراد پولدار چگونه پولدار شدند
- کسب درآمد از طریق فارکس
- شغل پردرآمد با سرمایه کم برای خانمها
فکر کنم این محتوا نیاز به اپدیت داره
چون خیلی چیزا فرق کرده