آموزش کامل همکاری در فروش دیجی کالا

آموزش کامل همکاری در فروش دیجی کالا

همه ما همیشه فکر کرده‌ایم، که چگونه با سرمایه کم پولدار شویم؟ با من در آموزش کامل همکاری در فروش دیجی کالا همراه باشید تا به شما بگویم که چطور ممکن است؟

در روش‌های کسب درآمد و پول درآوردن روشی به نام همکاری در فروش یا بازاریابی واسطه‌ای وجود دارد.

شما در این روش با فروش محصولات فروشگاه یا برند دیگری کمیسیون و پورسانت دریافت می‌کنید.

در این مقاله بهترین سیستم همکاری در فروش یعنی سیستم افیلیت مارکتینگ دیجی کالا را به شما معرفی می‌کنیم.

در مطالب قبلی به آموزش رایگان کسب و کار اینترنتی به‌طور کامل پرداختیم اما این مطلب متفاوت است. این مقاله را می‌توانیم آموزش کامل همکاری در فروش دیجی کالا بنامیم چرا که تمام نکات لازم برای شروع کار با این سیستم را به شما در قالب متن، تصویر و ویدئو آموزش داده‌ایم.

پس با ما همراه باشید.

آنچه در این مطلب می‌خوانید:

در ادامه برای شما فهرستی از عناوین مقاله را گذاشته‌ام، که شما میتوانید از آن برای دسترسی سریع و آسان به قسمت‌های مختلف مطلب استفاده کنید.

بخش اول: معرفی روش کسب درآمد از همکاری در فروش

همکاری در فروش یا افیلیت مارکتینگ چیست؟

قبل از اینکه به سراغ آموزش کامل همکاری در فروش دیجی کالا برویم؛ باید با مفهوم کلی همکاری در فروش یا affiliate marketing آشنا شویم.

سرمایه اولیه برای شروع یک کسب و کار همیشه از جمله موانع شروع کار به خصوص برای جوانان بوده است البته الان دیگر به این شکل نیست.

اما چطور ممکنه؟ 😲

در روش‌های بازاریابی و کسب درآمد، روشی وجود دارد به نام همکاری در فروش یا افیلیت مارکتینگ که برای شروع آن نیاز به داشتن سرمایه اولیه نیست.

کافیست شما در فروش محصولات برندها و فروشگاه‌های دیگر همکاری کنید و در ازاء فروش محصولات مختلف پورسانت یا درصد دریافت کنید.

در فرآیند افیلیت مارکتینگ شما می‌توانید با فروش مستقیم محصولات یک فروشگاه، تبلیغ محصولات و یا افزودن فروشندگان جدید به سیستم همکاری در فروش یک سازمان کسب درآمد کنید.

آموزش کامل همکاری در فروش دیجی کالا

شرکت‌های زیادی برای فروش محصولاتشان از این روش استفاده می‌کنند که معتبرترین و بهترین بستر ایرانی را دیجی کالا ارائه می‌دهد که شما به راحتی می‌توانید از این طریق کسب درآمد کنید.

فقط کافیست در سیستم همکاری در فروش دیجی کالا عضو شوید.

اما شاید برای شما سوال بشود که چرا همکاری در فروش دیجی کالا؟

در ادامه به شما خواهیم گفت چرا دوره حرفه ای افیلیت مارکتینگ دیجی کالا را برای شما انتخاب کرده‌ایم.

چرا همکاری در فروش دیجی کالا؟

میتوان به جرئت گفت که خیلی‌ها همکاری در فروش و افیلیت مارکتینگ را با دیجی کالا می‌شناسند، البته دیجی کالا تنها بستر همکاری در فروش ایران نیست اما معروف‌ترین آن است.

به‌طور خلاصه به دلایل زیر افراد دیجی کالا را انتخاب می‌کنند:

  • قابل اعتماد و معتبر است.
  • تنوع محصولات و اجناس آن بسیار خوب است.
  • ارسال سفارشات به مشتری توسط خود سازمان صورت می‌گیرد.
  • دیجی کالا در ایران یک برند محسوب می‌شود.

البته فراموش نکنید که تمام سرویس‌ها و سازمان‌های همکاری در فروش معایبی هم دارند و دیجی کالا نیز از این قاعده مستثنا نیست.

برای این که درک کامل از سیستم همکاری در فروش دیجی کالا برسید، ویدئو زیر را تماشا کنید.

برای آموزش کامل همکاری در فروش دیجی کالا در ادامه مطلب با من همراه باشید.

بیشتر بخوانید: نقشه راه کسب درآمد با سرمایه کم

بخش دوم: راهنمای گام به گام همکاری در فروش دیجی کالا

همانطور که پیش‌تر اشاره کردم دیجی کالا بستری امن و راحت برای کسب درآمد ایجاد کرده است.

در ادامه، آموزش رایگان کسب درآمد از همکاری در فروش دیجی کالا را برای شما می‌گذارم.

1- آموزش ثبت‌ نام در سیستم همکاری در فروش دیجی کالا

اولین گام برای شروع کار در سیستم دیجی کالا ثبت‌نام و عضویت در سامانه افیلیت مارکتینگ دیجی کالا است.

آموزش ثبت نام در سیستم همکاری در فروش دیجی کالا

پس از ورود به صفحه سیستم همکاری در فروش دیجی کالا، همچون تصویر بالا وارد صفحه عضویت بشوید.

پس از ورود به صفحه ثبت‌نام باید اطلاعات اولیه برای ورود به پروفایل خود وارد کنید.

این اطلاعات شامل موارد زیر است:

  • مشخص کردن وضعیت حقیقی (حقوقی یا حقیقی)
  • انتخاب نوع همکاری (همکاری در فروش یا شبکه تبلیغاتی)
  • نام کاربری
  • رمز عبور (رمز عبور باید ایمنی بالایی داشته باشد، بنابراین، باید در آن از حروف بزرگ و کوچک انگلیسی، عدد و کاراکتر استفاده کنید.)
  • آدرس پست الکترونیک
  • شماره تماس
  • نام و نام خانوادگی
  • کد ملی

نکته : توجه داشته باشید اطلاعاتی نظیر رمز عبور و نام کاربری خود را جایی یادداشت کنید، چرا که در صورت فراموش کردن نمی‌توانید حساب جدیدی ایجاد کنید.

در زمان ثبت کدملی در پروفایل دیجی کالا دقت کنید. چون شما قادر هستید با کد ملی خود فقط یک حساب کاربری ایجاد کنید.

پس از اینکه اطلاعات لازم را وارد کردید، باید بر روی گزینه من ربات نیستم کلیک کنید. در نهایت نیز به مطالعه قوانین و شرایط استفاده از سامانه پرداخته و تیک موافقت با آن را بزنید.

پس از طی این مراحل، شما وارد بخش پروفایل خود می‌شوید.

2- آموزش کار با پروفایل سیستم همکاری در فروش دیجی کالا

در این بخش از آموزش کامل همکاری در فروش دیجی کالا، به کار با پروفایل افیلیت مارکتینگ این سازمان می‌پردازیم.

پس از ورود به پروفایل خود در سیستم افیلیت مارکتینگ دیجی کالا باید اطلاعات خود را تکمیل کنید.

این اطلاعات بیشتر برای تشخیص هویت شما و انجام امور مالی لازم است. در صورتی که اطلاعات شما ناقص باشد، پولی به حسابتان واریز نخواهد شد.

پس حتماً در اولین فرصت پروفایل خود را تکمیل کنید. برای این کار به قسمت تنظیمات که شبیه به چرخ‌دنده است، بروید.

اطلاعات لازم برای تکمیل پروفایل در تصویر زیر مشخص است. اطلاعاتی نظیر عکس شناسنامه، شماره شبا، عکس کارت ملی و…را حتماً باید کامل کرده و تصاویر را آپلود کنید.

آموزش کار با پروفایل افیلیت مارکتینگ در دیجی کالا

نکات مهم درباره تکمیل بخش پروفایل :

  • کد ملی که در زمان ثبت‌نام وارد می‌کنید، قابل تغییر و ویرایش نیست. پس در زمان ثبت آن حتماً دقت کنید. اگر هم دچار مشکل شدید یا نیاز به تغییر آن داشتید حتماً با بخش پشتیبانی سیستم همکاری در فروش دیجی کالا تماس بگیرید.
  • زمان ورود شماره شبا فقط و فقط اعداد را پشت سر هم و بدون افزودن کاراکتر یا حروف اضافه وارد کنید.
  • شماره شبا وارد شده حتماً باید به صاحب حساب کاربری در سیستم دیجی کالا تعلق داشته باشد.
  • اگر ثبت‌نام شما به صورت حقوقی انجام شده است لازم است، اطلاعات هویتی مدیرعامل و صاحب کسب و کار و سازمان مورد نظر وارد شود.
  • در تکمیل حساب کاربری حقوقی لازم است حتماً تصاویر کارت ملی مدیرعامل شرکت، تصویر مهر، امضا سازمان و اسکن گواهی ارزش افزوده نیز بارگذاری شود.
 آموزش کامل پروفایل سیستم همکاری در فروش دیجی کالا

3- آموزش ثبت رسانه در سیستم همکاری در فروش دیجی کالا

گام بعدی از آموزش کامل همکاری در فروش دیجی کالا ، ورود رسانه مورد نظر شما به عنوان بستری برای انتشار لینک‌های محصولات است.

برای این کار شما باید از داشبورد سمت راست روی گزینه “مدیریت رسانه‌ها” کلیک کنید.

در این بخش همانطور که در تصویر نشان داده شده است، در قسمت پایین صفحه می‌توانید رسانه خود را ثبت کنید.

 آموزش ثبت رسانه در افیلیت مارکتینگ دیجی کالا

در هنگام انتخاب نام برای رسانه خود می‌توانید نام دلخواه خود را انتخاب کنید. زیرا از این نام برای معرفی رسانه در بخش گزارشات محصول استفاده می‌شود.

همچنین توجه داشته باشید اگر رسانه شما سایت است، آدرس کامل سایت خود را وارد کنید. برای احراز و تایید مالکیت سایت لازم است ایمیلی که در بخش پروفایل‌تان وارد کرده‌اید با دامنه سایت ثبت شده تطابق داشته باشد.

به‌طور نمونه برای ثبت سایت karnakon.ir نیاز است ایمیل info@karnakon.ir در پروفایل شما ثبت شده باشد. در غیر این صورت به مشکل می‌خورید.

و اگر رسانه شما یک پیج اینستاگرام یا کانالی در تلگرام است حتماً آدرس رسانه خود را کامل وارد کنید و به آی‌دی اکتفا نکنید.

به‌طور نمونه:

  • آدرس اینستاگرام : Instagram.com/karnakon
  • آدرس کانال تلگرام: t.me/karnakon

بعد موضوع و نوع رسانه خودتان را با توجه به وضعیت رسانه‌تان مشخص کنید.

اگر رسانه شما، رسانه خبری است یعنی قصد بررسی و نقد محصولات و در نهایت تبلیغ آن‌ها را دارید و اگر فروشگاهی است یعنی قصد فروش محصولات را دارید.

توجه داشته باشید شما میتوانید چندین رسانه ثبت کنید.

پس از وارد کردن اطلاعات و ثبت رسانه خود باید منتظر تایید کارشناسان دیجی کالا بمانید. تایید رسانه شما حدود 24 تا 48 ساعت زمان می‌برد.

اگر مشکلی باشد که رسانه شما مورد تایید قرار نگیرد کارشناسان به شما از طریق ایمیل اطلاع می‌دهند و شما بعد از رفع مشکل و تایید کارشناسان می‌توانید کار خود را شروع کنید.

ویدئو زیر ثبت رسانه در سیستم همکاری در فروش دیجی کالا را به صورت گام به گام برایتان توضیح می‌دهد.

4- آموزش ایجاد لینک در سیستم همکاری در فروش دیجی کالا

در گام بعد، پس از ثبت و تایید رسانه، شما باید لینک اختصاصی برای محصولات خودتان بسازید و آن را منتشر کنید.

برای این کار وارد حساب کاربری خود می‌شوید و از داشبورد، گزینه “مدیریت لینک‌ها” را انتخاب می‌کنید.

 آموزش ایجاد لینک اختصاصی

در این مرحله از آموزش همکاری در فروش دیجیکالا، شما لینک‌های اختصاصی خود را می‌سازید و آن را در رسانه‌های ثبت شده خود منتشر می‌کنید.

برای ایجاد لینک مراحل زیر را گام به گام طی کنید:

  • ابتدا فروشگاه اینترنتی خود را انتخاب کنید. (دیجی کالا یا دیجی استایل)
  • نام رسانه‌ای که قرار است برای آن لینک ایجاد کنید را از بین رسانه‌های فعال خود انتخاب کنید.
  • در قسمت عنوان نامی رو برای محصولتان انتخاب کنید که از طریق جستجو بتوانید آن را پیدا کنید. پیشنهاد من این است که نام محصول را کامل یادداشت کنید که به راحتی و با یک جستجو بتوانید آن را بیابید.
  • در قسمت آدرس، آدرس محصول یا صفحه‌ای که قرار است کاربر و مشتری شما با کلیک بر روی لینک اختصاصی شما وارد آن صفحه شود را وارد کنید.
  • در آخر با انتخاب گزینه ثبت لینک، محصول مورد نظر شما ساخته می‌شود و شما می‌توانید در رسانه خود آن را منتشر کنید تا کاربران از طریق لینک وارد سایت شوند و خرید خود را انجام دهند.

برای دیدن روش کار و یادگیری بهتر ایجاد لینک در سیستم افلییت مارکتینگ دیجی کالا ویدئو زیر را از دست ندهید.

بیشتر بخوانید: نقشه راه یادگیری آنلاین

5- راهنمای بخش امور مالی سیستم افیلیت مارکتینگ دیجی کالا

نحوه تسویه حساب شما در دیجی کالا بسیار راحت است.

شما در داشبورد امور مالی خود می‌توانید ببینید که چندین نفر از طریق لینک شما وارد دیجی کالا شده‌اند.

اگر این افراد خرید را انجام بدهند در لیست شما جز خریدهای تایید شده نمایش داده می‌شود و زمانی که به دست مشتری برسد در قسمت خریدهای قطعی شما ثبت می‌شود و پورسانت شما در حساب شما نمایش داده می‌شود.

زمانی که موجودی حساب شما به 200 هزارتومان برسد شما می‌توانید درخواست تسویه حساب بدهید.

آموزش رایگان کسب درآمد از همکاری در فروش

پس از ثبت درخواست تسویه حساب حدود 40 روز طول می‌کشد تا پول به حساب شما واریز شود.

توجه داشته باشید که برای اینکار حتماً باید تمام اطلاعات هویتی و مالی خود را تکمیل کرده باشید در غیر این صورت پول به حساب شما واریز نمی‌شود.

میزان سود و پورسانت انواع محصولات در دیجی کالا چگونه است؟

سود حاصل از فروش با توجه به دسته‌بندی محصولات متفاوت است.

درواقع کمیسیون همکاری در فروش دیجی کالا بسته به نوع کالاها متفاوت است و با نوسانات بازار تغییر می‌کند.

برای آگاهی از آخرین اطلاعیه تغییرات کارمزد فروش در دیجی کالا کلیک کنید.

خداقوت شما مراحل سخت کار را پشت‌سر گذاشتید. برای درک بهتر و مرور مفاهیم کلی ویدئو زیر را از دست ندهید. ویدئو را تا انتها ببینید تا از سورپرایز دیجی کالا برای همکارانش در سیستم همکاری در فروش مطلع شوید.😉

بخش سوم: نکات و سوالات مهم درباره افلیت مارکتینگ دیجی کالا

در این قسمت از راهنمای همکاری در فروش دیجی کالا، به سوالاتی پاسخ داده‌ایم، که ممکن است ذهن شما را نیز درگیر کرده باشد.

نکات مهم درباره مشارکت در فروش دیجی کالا

باورهای اشتباه درباره درآمدزایی از طریق افیلیت مارکتینگ دیجی کالا

در این بخش از آموزش افیلیت مارکتینگ دیجی کالا به چگونه موفق شدن در این مسیر می‌پردازیم.

دروغ بزرگ:

اگر به شما قول داده‌اند که با همکاری در فروش به زودی و یک شبه پولدار می‌شوید، دروغه

این موضوع رو برای این بیان کردم چون خیلی از افراد با این دروغ وارد این کار می‌شوند و به‌دلیل اینکه همچین چیزی درست نیست شکست می‌خورند.

شکست آن‌ها سبب می‌شود که ناامید شده و به عالم و آدم بد بگویند.

طبق تجربه من برای کسب درآمد به کمک همکاری در فروش، شما باید به‌طور میانگین سه ماه انرژی بگذارید تا به درآمد برسید.

منظورم این است که ممکن  است یک نفر یک ماهه به درآمد برسد، یک نفر 6 ماهه. اما به‌طور میانگین پس از سه ماه تلاش در زمینه تولید محتوا در شبکه‌های اجتماعی و سایت و رعایت اصول سئو می‌توانید بازدید کنندگان خود را به خرید محصولات‌تان ترغیب کنید و پس از خرید آن‌ها از طریق لینک اختصاصی شما به درآمد برسید.

درآمد میلیونی از افیلیت مارکتینگ دیجی کالا

این درآمد به‌هیچ‌وجه همچون تمام کسب و کارهای اینترنتی میلیونی نیست؛ اما با استمرار در تولید محتوا برای سایت، تلگرام و اینستاگرام‌تان می‌توانید به درآمد میلیونی برسید.

بیشتر بخوانید: آموزش کسب درآمد از اینستاگرام

این درآمد می‌تواند حتی به ماهی 20 میلیون تومان نیز برسد اما نه یک شبه؟!!!!🤑

پس با این وجود، شما برای داشتن درآمد میلیونی باید هنر تولید محتوا را بلد باشید. این مهارت را به راحتی می‌توانید با تکنیک‌های یادگیری اثربخش و آموزش‌های موجود در گوگل فرابگیرید.

رفع مشکل ارسال لینک و یا به اشتراک گذاشتن لینک در دایرکت اینستاگرام:

اینستاگرام برای حفظ امنیت کاربرانش تمام لینک‌هایی که تغییر کرده‌اند، به‌طور مثال کوتاه شده‌اند یا توسط سیستم‌های مختلف نظیر همکاری در فروش سفارشی شده‌اند را اجازه نمی‌دهد در دایرکت ارسال کنید. اما راه چاره چیست ؟؟🤔❗❗

برای رفع این مشکل چند راه وجود دارد:

راه اول:

برای همکاری در فروش دیجی کالا در اینستاگرام، لینک را در قسمت بایو پیج اینستاگرام خود قرار دهید و به دنبال کنندگان‌تان بگویید که از طریق این لینک محصول را خریداری کنند. البته من این راه را توصیه نمی‌کنم؟؟؟!! می‌پرسید چرا؟

ما زمانی که از طریق سیستم همکاری در فروش قصد کسب درآمد داریم تلاش می‌کنیم تا محصولات متنوعی را به به فروش برسانیم اما در لینک بایو پیج شما فقط می‌توانید یک لینک قرار دهید، بنابراین این کار توصیه نمی‌شود.

راه دوم:

ساخت لیستی از لینک‌ها و قرار دادن آن در لینک بایو، راهی بهتر و آسان تر است. اما چگونه؟ 🤔

با من همراه باشید تا راه‌حل را به شما بگویم.

برای این کار شما وارد سایت lnk.bio شوید و گزینه SIGN UP را انتخاب کنید.

آموزش افیلیت مارکتینگ در اینستاگرام

در گذشته شما می‌توانستید به کمک اینستاگرام داخل سایت ثبت‌نام کنید اما الان به‌دلیل سیاست‌های امنیتی اینستاگرام شما قادر به انجام این کار نیستید.

اما راه حل:

برای اینکه بتوانید این کار را انجام دهید به کمک ایمیلی که در اینستاگرام، اکانت ایجاد کرده‌اید، ثبت‌نام می‌کنید. پس از وارد کردن ایمیل و پسورد، آی‌دی اکانت اینستاگرام خود را وارد می‌کنید و ثبت‌نام شما تکمیل می‌شود.😊

در مرحله بعد پنل رایگان را برای خود انتخاب می‌کنید.

سپس برای شما صفحه‌ای باز می‌شود که می‌توانید لینک‌های محصولات‌تان را وارد کنید، برایشان تصویر بارگذاری کنید و نام یا شماره محصول را جهت سهولت کاربران وارد کنید.

سپس لینک این لیست را در بایو اینستاگرام خود کپی کنید.

به همین راحتی🥰

برای اینکه در این زمینه اطلاعات دقیق‌تری به دست بیاورید و آموزش تصویری و گام به گام کار با این وبسایت را فرا بگیرید، به مطلب زیر سر بزنید.

در ادامه برای شما ویدئویی قرار داده‌ام که به شما در داشتن پیج اینستاگرام پولساز برای داشتن فروش بیشتر از سیستم همکاری در فروش دیجی کالا نکات بسیار جذابی را می‌گوید. ویدئو را به‌هیچ‌وجه از دست ندهید👇👇👇👇

سخن پایانی

در این مقاله سعی کردم تا آموزش رایگان کسب درآمد از همکاری در فروش دیجی کالا را با توجه به تجربه شخصی خودم در اختیارتان بگذارم.

امیدوارم بتوانید به کمک راهنمایی‌ها و آموزش‌های داده شده، بدون سرمایه اولیه و با کمترین امکانات سخت افزاری درآمدزایی خود را شروع کنید.

شاید بتوان گفت این روش درآمدزایی به‌دلیل ویژگی‌هایی که دارد یک شغل مناسب با سرمایه کم برای خانم ها، دانشجویان و یا کسانی که می‌خواهند در کنار شغل ثابت خود درآمد‌ بیشتری کسب کنند، است.

مطالبی که خواندن آن‌ها را به شما توصیه می‌کنم

کسب‌وکار اینترنتی مطمئن و پول ساز میخواهی؟!

اگر داری دنبال یک کسب‌وکار اینترنتی پول ساز و مطمئن هستید یا می‌خواهید درباره کسب‌وکارهای اینترنتی اطلاعات کسب کنید، مطلب زیر می‌تواند به شما در این مسیر کمک کند.

شغل های پردرآمد برای افراد جوان چه هستند؟

اگر جوان هستید و دنبال کار می‌گردید و در عین حال یکی از فاکتورهای مهم برای تو در انتخاب شغل، درآمد بالای آن است، مطلب زیر راهنمایی و کمک بزرگی به تو خواهد کرد.

خانه دار هستید و داری دنبال یک کار می‌گردید که در منزل قابل انجام باشد؟

اگر شما هم تمایل دارید که در خانه بمانید و کسب‌وکار خود را راه‌اندازی کرده و درآمد خوبی کسب کنید، مطالب زیر ایده های خوبی به شما ارائه می‌دهند.

سوالات متداول درباره سیستم همکاری در فروش

کمیسیون همکاری در فروش دیجی کالا برای تمام کالا‌ها یکسان است؟

خیر، کارمزد افیلیت مارکتینگ دیجی کالا بر اساس دسته‌بندی کالا‌ها متفاوت است.

چطور به درآمد میلیونی از طریق افیلیت مارکتینگ دیجی کالا برسیم؟

با تلاش و مداومت در تولید محتوا در بسترهایی نظیر سایت و شبکه‌های اجتماعی می‌توانید به درآمد بالا برسید؛ اما فراموش نکنید این کار نیاز به صبر و تلاش مستمر دارد.

آیا برای شروع فعالیت در سیستم همکاری در فروش دیجی کالا باید سایت داشته باشیم؟

خیر، برای شروع فعالیت در سیستم همکاری در فروش دیجی کالا شما می‌توانید از طریق وبسایت، وبلاگ و یا هر شبکه اجتماعی همچون تلگرام، اینستاگرام و… اقدام کنید.

چگونه لینک‌های اختصاصی خود را برای کاربران ارسال کنیم؟

اینستاگرام برای حفظ امنیت کاربرانش اجازه نمی‌دهد لینک‌هایی که تغییر کرده‌اند را در دایرکت ارسال کنید. بنابراین برای اشتراک لینک در اینستاگرام می‌توانید لینک محصولات را در استوری‌ها بگذارید و یا لیستی از لینک‌ها به کمک سایت lnk.bio بسازید تا در بایو پیج خود قرار دهید.

همراهان همیشگی و عزیز کارنکن🙂
امیدوارم این مطلب به شما برای شروع افیلیت مارکتینگ دیجی کالا کمک کرده باشد.
اگر تجربه‌ای در زمینه افیلیت مارکتینگ دیجی کالا داشته‌اید با ما در کارنکن به اشتراک بگذارید.
منتظر کامنت‌ها و پیام‌های شما هستم🥰



12 دیدگاه برای “آموزش کامل همکاری در فروش دیجی کالا

  1. Me گفته:

    من مدتی پنل دیجی کالا فروش داشتم، واقعیت اینه که اصلا به صرفه نیست با توجه به هزینه ای که دیجی کالا ازت میگیره، حداقل 8درصد پورسانت، 9درصد مالیات، چنددرصد هزینه بسته بندی و ارسال، هزینه لیبل.هزینه بردن کالا به انبار. یعنی مثلا برای یه کالا به ارزش 50تومن، 50تومن سود باید به دیجی کالا بدی . و اینکه بعد ازینکه کالات فروش رفت حداقل 20روز و البته خیلی بیشتر طول میکشه که پول رو به حسابت واریز کنن واین برای هر کالاست. یعنی امروز یه کالا میفروشی باید بری تحویل بدی انبار و فردا یکی دیگع باید ببری بدی و پس فردا دوباره.بعد تا چندروز برای نهایی شدن هر سفارش صبر میکنی و یه صورتحساب خودش برات ایجاد میشه برای 15روز دیگه، تا این پول واریز نشد صورتحساب بعدی سفارشات ایجاد نمیشه که باز میافته 15روز دیگه.یعنی مثلا کالایی که من اول شهریور فروختم اول ابان پولشو بگیرم حتی.

  2. ایمان گفته:

    سلام وقت بخیر
    ببخشید چندتا سوال داشتم ممنون میشم راهنمایی کنید.
    ۱) من یه وبسایت دارم که تازگیا با وردپرس ایجاد کردم چیزی داخلش نیست اما بعنوان فروشگاهی طراحی کردم فقط هدر فوتر و صفحات ضروری را ساختم، آیا میتونم محصولات مختلف مانند پوشاک ، موبایل، کفش، فروش فایل، خدمات گردشگری از سایتهای مختلف (همکاری در فروش) را در سایتم تبلیغ کنم و پورسانت بگیرم و مرتبط با آنها تولید محتوا کنم؟
    ۲) آیا در سیستم همکاری در فروش ، باید محصولات را همراه با عکس محصول و قیمت تبلیغ کنم؟
    ۳) در اینصورت به ووکامرس و دکان نیاز دارم؟ یا در صفحه اصلی سایت بدون نیاز به ووکامرس و دکان ، شبکه بندی کنم و تولید محتوا و تبلیغ کنم و لینک به سایت مرجع بدم؟
    ممنون از سایت خوبتون.

  3. آرش گفته:

    مسخره ترین سیستم همکاری در فروش ایران هست که تا حالا دیدم. ثبت نام کردیم و اطلاعات کاربری رو کامل و ارسال کردم اما بعدش نه پیغام تائیدی میده و بعد از 3-4 روز هیچ تائیدی هم صورت نگرفته و حتی نشون نمیده که الان در چه مرحله ای هست درخواست ما.

    تیکت پشتیبانی هم تا پروفایل کاربری تائید نشه غیرفعال هست که خیلی مسخره هست.

    در صفحه اطلاعات افیلیت دیجی کالا هم هیچ راه ارتباطی برای پیگیری یا کسب راهنمائی نذاشتن.

    در انتهای کار هم هر چقدر درآمد داشته باشی، 20 درصدش رو به عنوان مالیات و بیمه کسر میکنن.

    کمیسیون ها هم که کمترین حد ممکن هست. کلی هم ادا و عشوه دارن برای اینکه یه رسانه رو بخواهی ثبت و تائید کنی.

    از همه مسخره تر که هیچ جا نیست اینه که شما لینک بازاریابی خودت رو فقط توی رسانه ثبت شده میتونی درج کنی و مثلا نمیتونی لینک رو مستقیم برای دوستت بفرستی تا روش کلیک و خرید کنه.

    دیگه از این بدتر نداریم سیستم افیلیت مارکتینگ که 20 ساله در جهان و حدود 13 – 14 سال هست که در ایران هم توسط سایت های قدیمی این کار استفاده میشده.

    ولی دیجی کالا با این همه پشتوانه و توانمندی و امکانات هنوز نتونسته یه سیستم همکاری در فروش نرمال و استاندارد راه اندازی و مدیریت کنه.

    ما میریم از همون سیستم های قدیمی استفاده میکنیم که خیلی هم بهتر هستن.

  4. رامین گفته:

    سلام
    من میخام شروع کنم
    ولی نمی‌دونم چطور و چه محصولاتی انتخاب کنم؟
    حالا شما بحث ثبت نام کامل توضیح دادین؟
    آیا سایت بهتر است یا پیج؟
    هزار تا سوال دیگه؟

    • فرشته بهبودی گفته:

      سلام وقتتون بخیر
      با کمک توضیحات می‌تونید داخل سیستم همکاری در فروش دیجی کالا ثبت نام کنید .
      شما میتوانید هر محصولی که دوست دارید بفروشید را انتخاب کنید. اما بهتره محصولاتی که سود بیشتری برای شما دارند و شما درصد بیشتری میتونید از دیجیکالا بگیرید رو انتخاب کنید.
      طبق تجربه، سایت بهتر از پیج جواب داده و دلیلش محدودیت اینستاگرام در ارسال لینک های سفارشی سازی شده است.
      خوشحال میشوم اگر بتونم بیشتر کمکتون کنم.

  5. باران گفته:

    از طریق وبسایت ، حداکثر تا چند محصول و چند لینک میتونیم با دی جی کالا همکاری در فروش داشته باشیم؟؟

    • فرشته بهبودی گفته:

      سلام، وقت بخیر
      درباره کسب درآمد از دیجی کالا از طریق فروشنده شدن میتوانید به مطالب زیر مراجعه کنید.

      1- https://b2n.ir/n87647
      2- https://b2n.ir/m16398

      البته در صورت نبود سایت هم می‌شود با اینستاگرام نیز در سیستم همکاری در فروش دیجی کالا عضو شد و کسب درآمد کرد. برای کسب اطلاعات بیشتر لینک زیر به شما کمک خواهد کرد:

      https://b2n.ir/n74585

      امیدوارم مطالب بالا به شما کمک بکنند

  6. اشتراک‌ها: بهترین کار برای بچه ها در تابستان - 18 کار پولساز و 4 کار خطرناک

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

هدیه کارنکن به شما

دوره جذاب و کاربردی اشتباهات رایج در طراحی مسیر شغلی

دوره طراحی مسیر شغلی

روشی مطمئن تست‌شده کاربردی برای طراحی و بازطراحی مسیر شغلی