دوره آنلاین

چگونه استخدام شویم

روز
ساعت
دقیقه
ثانیه

تخفیف نوروزی
دوره تولید محتوا و سئو با هوش مصنوعی

روز
ساعت
دقیقه
ثانیه

ایده های پولساز کسب و کار خانگی

ایده های پولساز خانگی
3/5 - (2 امتیاز)

سلام دوستان کارنکن!
دوست دارید کار کنید؟ به دنبال ایده های پولساز خانگی هستید؟ به فکر کارآفرینی در منزل هستید؟ آدرس رو درست اومدید.
پیشنهاد می‌کنم مقاله کارآفرینی آقایان رو هم بخونید.

این‌جا با شما راجع به ایده های کسب و کار خانگی صحبت می‌کنم. سودآورترین مشاغل خانگی رو بهتون آموزش میدم و کمکتون می‌کنم تا بتونید یه کسب و کار خانگی پردرآمد برای خودتون دست‌وپا کنید.

این مقاله با تمام مقاله‌هایی که راجع به ایده های پولساز خانگی خوندید متفاوته.

فهرست مطالب:

اجازه بدید بترسونمتون!

مختصر و مفید براتون توضیح میدم. با دقت حرفم رو گوش کنید و نترسید:

برای ایجاد کسب و کار خانگی هم مثل همه کارها، باید در یک حوزه تخصص داشته باشید. لازم نیست دکترای هوافضا داشته باشید. منظور من از تخصص چیز دیگریست.

سفال گری تخصص کار خانه زن خانه دار کسب و کار خانگی پردرآمد کارگاه کارآفرینی  تنها استقلال مستقل

برای ایجاد یک کسب و کار خانگی، خیلی‌ها به شما پیشنهاد میدن که آشپزی کنید یا یک سری محصولات رو بسته‌بندی کنید. ادمین تلگرام بشید یا از سگ و گربه مراقبت کنید. نه! این کارها به درد نمی‌خوره.

کاری که آسونه و بقیه انجامش میدن، مال بقیه‌ست. اون‌ها مدتی توی اون کار بودن و حالا مشتری‌های تنبلی خودشون رو به دست آوردن. درآمد قابل قبولی هم ندارن. تکرار کار اون‌ها شما رو به موفقیت نمیرسونه.

  • به عنوان مثال اگر شما سفالگری رو دوست دارید، با گذروندن یک دوره سفالگری می‌تونید ظرف و ظروف خاص و قشنگی بسازید و مشتری‌های خاص خودتون رو توی یک حوزه تکراری به دست بیارید چون تخصص دارید.

خیلی‌ها به شما شغل‌های تکراری و پر دردسر رو پیشنهاد میدن مثل تایپ و ترجمه. اولاً تعداد کسانی که این کار رو انجام میدن زیاده، دوماً حقوقش به شدت پایینه.

کار خانگی اگر معنیش برای شما بیکاری و کسب درآمده، اشتباه می‌کنید. اما با به دست آوردن تخصص کم، متوسط یا زیاد، می‌تونید با کار خانگی هم درآمد داشته باشید.

من هم می‌تونم لیستی از مشاغل خانگی رو براتون ردیف کنم:

لیست ایده های پولساز خانگی موفق و غیرموفق

  • تایپ و ترجمه
  • طراحی سایت
  • عکاسی
  • آموزش آشپزی
  • آموزش زبان خارجی
  • پشتیبانی سایت
  • پرستاری بچه
  • پرستاری حیوانات خانگی
  • ساخت زیرنویس فیلم
  • ساخت ویدیو اینستاگرامی
  • دلقک بازی
  • رقصیدن جلوی دوربین…

کارهای زیادی وجود داره که نیاز به تخصص ندارن و در نگاه اول برای شما جذاب هستن. ولی مطمئن باشید که هیچ وقت نمی‌تونید با اون‌ها کمترین درآمد مطمئنی رو برای خودتون بسازید. دیر یا زود خسته و درمونده از اون کار بیرون میاید.

بلاگر اینستاگرام دلقک بازی سودآورترین مشاغل خانگی ایده های پولساز خانگی عکاسی شغل خانه لپتاپ لبتاب لپ تاپ دختر زن

بیشتر بخوانید: ایده های پولساز در روستا

  • اگر دوست دارید وارد بازار مالی مثل بورس بشید باید بدونید که یک فعال موفق بورس تخصص داره. اگر متخصص بشید می‌تونید توی این بازار سود کسب کنید چون شما هم تخصص دارید.
  • خیلی‌ها با فروش تابلوهای نقاشی به ثروت قابل توجهی رسیدن. چون تخصص نقاشی دارن.

اون کسی که به شما پیشنهاد ادمین شدن در کانال تلگرام رو میده، کاری رو به شما پیشنهاد میده که نیاز به هیچ تخصصی نداره. لابد ادعاش هم اینه که این کار یکی از سودآورترین مشاغل خانگی هست! مطمئن باشید از شما تنبل‌تر همیشه وجود داره.

چرا دنبال ایده های کسب و کار خانگی هستی؟ به عنوان شغل دوم؟ برای دوری از جامعه؟ به خاطر محدودیت خانواده؟

بیشتربخوانید: استارت‌ آپ خانگی | ایده‌های پولساز زیر سقف خانه شما

ایده های پولساز خانگی

قبل از این که دنبال کسب و کار خانگی پردرآمد باشید باید دنبال فهمیدن علاقه‌تون باشید.

منظور من این نیست که اگر علاقه دارید فوتبال بازی کنید، از شغلتون استعفا بدید و برای رئال مادرید درخواست بفرستید که جای کریستین رونالدو رو بگیرید!

  • شاید شما به طب سنتی و عطاری علاقه داشته باشید. اندک تخصصی در حوزه گیاهان دارویی و عرقیات باعث میشه شما بتونید توی شبکه‌های اجتماعی مثل اینستاگرام خودتون رو معرفی کنید.

اگر توانایی تأمین عرقیات درجه یک رو داشته باشید ولی پول اجاره مغازه رو نداشته باشید می‌تونید خونه خودتون رو تبدیل به انبار محصولات بکنید.

محصولاتتون رو توی اینترنت تبلیغ کنید و از طریق سایت دیجی کالا با پرداخت سهم فروش به دیجی کالا برای محصولاتتون مشتری پیدا کنید.

ایده های پولساز خانگی با کامپیوتر

  • آدم‌ها حوزه علاقه‌مندی‌شون با هم متفاوته. اگر شما توانایی پرداختن به جزئیات رو دارید، می‌تونید خیلی زودتر از بقیه در یکی از شاخه‌های برنامه‌نویسی کامپیوتر تخصص اولیه رو به دست بیارید و توی خونه به شغل و درآمد برسید.

شاید به شما پیشنهاد دادن که توی خونه کار کنید و پای تلفن، برای شرکت‌های مختلف و احتمالاً هرمی بازاریابی کنید. این کار به تخصص خاصی نیاز نداره. پس احتمال زیاد شما رو به هیچ موفقیت کوچک یا بزرگی نمی‌رسونه.

  • اگر کار با نرم‌افزار‌ها رو بلد هستید و ایده‌پردازی قوی‌ای دارید، احتمالاً می‌تونید فوتوشاپ رو زود و خوب یاد بگیرید و متخصص طراحی بشید و یه کسب و کار کوچک خانگی رو راه بندازید.
  • کسی که مدل‌های مختلف گوشی موبایل رو می‌شناسه و به زبان انگلیسی مسلط هست، می‌تونه از سایت‌های خارجی، ویژگی‌های برندهای مختلف گوشی موبایل رو جمع‌آوری کنه و برای مخاطب فارسی‌زبان، اون گوشی‌ها و قابلیت‌هاشون رو معرفی کنه. یکی از ایده های پولساز خانگی که دلیلش تخصص اون فرد هست.
  • کسب درآمد از سئو سایت یکی دیگه از ایده های کسب و کار خانگی هست که در صورت یاد گرفتن این تخصص حتی می‌تونید با مشتری‌های خارجی هم کار کنید و درآمد دلاری داشته باشید.

برای اینکه بتونید به عنوان سئوکار درآمد کسب کنید، بهترین راه گذروندن دورۀ کارآموزیه. ما توی کارنکن دوره‌ای داریم مختص خودتون، از صفر تا بازار کار. برای اطلاعات بیشتر لینک زیر رو ببینید:

ایده های پولساز خانگی زن دختر تخصص کامپیوتر ایده نرم افزار طراحی برنامه نویسی شغل دوم اول

ایده های پولساز خانگی در کارهای فیزیکی

  • اگر روحیات هنری دارید، با تلاش برای تخصص پیدا کردن در ساخت زیورآلات خاص یا تابلو‌های نقاشی یا خطاطی، خیلی زودتر از بقیه می‌تونید یه کسب و کار خانگی پردرآمد داشته باشید.

بیشتربخوانید: کار هنری در منزل با درامد بالا

  • در صورتی که توی یک رشته ورزشی یا نواختن یک ساز متخصص بشید می‌تونید شاگرد بگیرید و توی خونه خودتون یا خونه شاگردتون بهش آموزش بدید. لزومی نداره ملی‌پوش یوگا باشید! با یه کانال تلگرام می‌تونید شاگرد جذب کنید و به درآمد برسید.
  • کارهای مفیدتر و تخصصی‌تری هم وجود داره. هر زبانی رو که شما یاد بگیرید، می‌تونید اون رو به صورت اینترنتی به زبان‌آموزها در سطوح مختلف آموزش بدید. می‌تونید از آموزش ابتدایی زبان انگلیسی به بچه‌ها شروع کنید و هم‌زمان تخصص خودتون رو بالا ببرید. اما قبل از هر چیز شما به تخصص، تخصص و تخصص نیاز دارید.
  • طراحی فضای داخلی یا بیرونی ساختمون‌های تجاری و مسکونی یکی دیگه از مشاغلی هست که می‌تونید از داخل خونه، پشت سیستم خودتون انجامش بدید و از طریق شبکه‌های اجتماعی برای کارتون تبلیغ کنید. تخصص مورد نیاز، کار با نرم‌افزارهای طراحی و معماری مثل کتیا و ایلوستریتور هست.
کار خانگی کار هنری کارگاه تنها سودآورترین مشاغل خانگی ایده های کسب و کار خانگی ابزار چوب نجاری تخصص مشاغل خانگی

معمولاً ایده های کسب و کار خانگی نیاز به اینترنت داره. یا مستقیماً باید مطالبی رو از اینترنت جمع‌آوری کنید؛ مثل نوشتن سئو سایت و یا برای پیداکردن مشتری نیاز به اینترنت دارید؛ مثل کسی که تابلوهای چوبی یا عروسک چوبی می‌سازه.

بیشتر بخوانید: شغل های پردرآمد برای نوجوانان – حسابی درآمد داشته باش

به طور معمول مردم انتظار درآمد بالایی از یه کسب و کار کوچک خانگی ندارن. مخاطب این جور مقاله‌ها معمولاً زن‌های خانه‌دار هستن که به دنبال کسب و کار خانگی پردرآمد نیستن. اما اگر شما به دنبال سودآورترین مشاغل خانگی هستید، ادامه مقاله رو با دقت بیشتری مطالعه کنید.

درآمد بالا می‌خوای؟

هیچ قانون کلی و ثابت و غیرقابل‌تغییری در حوزه کارآفرینی وجود نداره. بعضی‌ها با یه ایده به سرعت به درآمد بالا رسیدن و خیلی‌ها با ایده‌شون به سطح متوسط یا پایینی از درآمد رسیدن.

فروشگاه اینترنتی آمازون یک ایده ساده برای فروش کتاب به صورت اینترنتی بود و بعد از گذشت مدتی، یک‌شبه تبدیل شد به بزرگ‌ترین شرکت فروش اینترنتی همه چیز در تمام دنیا. این یک‌شبه که تو ذهن شماست با اون یک‌شبه فرق داره. این شبی که میگن، شب نیست!

برای خودت سطح تعریف کن و ببین با رسیدن به چه نقطه‌ای و چه حدی از درآمد و موفقیت رضایت داری.

اما بدون که همون مقدار که پول میدی، همون مقدار هم آش می‌خوری. به اندازه درآمدی که طلب می‌کنی باید قبلش کار کرده باشی. اونی که ایده‌اش یک شبه درآمد بالایی براش به ارمغان میاره، خیلی قبل‌ترها روی اون ایده کار کرده.

خیلی‌ها می‌گن یک‌شبه نمیشه پول‌دار شد و باید کم‌کم کار کرد و ذره ذره جمع گردد وانگهی دریا شود. این طرز تفکر اصلاً طرز تفکر بدی نیست مخصوصاً در مورد یه کسب و کار کوچک خانگی زحمت کمتری رو هم می‌طلبه.

بیشتر بخوانید: کار آسان در منزل

ایده های کسب و کار خانگی
میز کار کار در خانه کسب و کار خانگی پردرآمد تخصص کار سبک
کسب و کار کوچک خانگی سودآورترین مشاغل خانگی

بلندپرواز هستی؟

با انجام خیلی از کارها یک‌مرتبه یا کم‌کم می‌تونی پولدار بشی.

لزومی نداره از الگوهای دیگران تبعیت کنی. نیازی هم نیست که با الگوهای موفق، لجبازی و مخالفت بی‌دلیل بکنی.

لزومی نداره مثل همه باشی؛ افتخار خاصی هم نداره که مثل هیچ‌کس نباشی.

بلندپروازی برای رسیدن به درآمد بالا یه سبک زندگیه. اما به اندازه کافی باید برای اون هدفتون مناسب باشید. اگر کسی مالک یک شرکت بزرگ بین‌المللی هست و ثروتش در حد میلیارد دلار هست، احتمالاً بیشتر از بیست سال تلاش شبانه‌روزی کرده و سرمایه اولیه زیادی داشته.

مثال‌های واقعی

اول باید متوجه بشید که شما میلیون/میلیارد تومن می‌خواین یا میلیون/میلیارد دلار. بعد ببینید حاضرید چقدر برای خواسته‌تون تلاش کنید. بعد ببینید این تلاش چقدر طول می‌کشه. آیا شما حاضر هستید اونقدر صبر کنید؟

یکی از ثروتمندترین افراد کره زمین مالک رستوران‌های زنجیره‌ای مک دونالد هست. ایشون تو سن هشتاد و پنج سالگی به یک میلیاردر تبدیل شد. این سبک زندگی رو دوست دارید؟

اگر ایده تأسیس شبکه اجتماعی فیس‌بوک یه دانشجو رو به یه میلیاردر قدرتمند تبدیل کرد، به دلیل اینه که اون دانشجو چندیدن سال در حوزه مهندسی کامپیوتر تخصص و تجربه داشت.

این ایده با پول و دانشگاه معتبر مدیر فیس‌بوک قابل اجرا بود و شما ممکنه پول اولیه این جور آدما رو نداشته باشید. اما اگر داشته باشید هم نمی‌تونید فیس‌بوک رو راه‌اندازی کنید چون تخصصش رو ندارید.

میزان درآمد شما به چیزهای مختلفی بستگی داره. مثلاً بستگی داره که مشتری کار یا محصول شما چه تعداد باشه و بابت کار شما چه مقدار پول بده. بستگی داره چه مقدار تخصص دارید و رقیب‌های شما چه کسانی هستند.
به تخصص برسید، تولید محتوا کنید و در خانه درآمد کسب کنید.

کار خانگی ایده های کسب و کار خانگی کسب و کار کوچک خانگی درآمدزایی کسب و کار کوچک خانگی پردرآمد درامد

مقالات مرتبط با ایده های کسب و کار خانگی

تا اینجا ایده‌ های پولساز خانگی رو معرفی کردم؛ برای کسانی که دنبال کسب و کار کوچک خانگی بودن و برای کسانی که سودآورترین مشاغل خانگی رو می‌خواستن. برای توضیحات تکمیلی 5 مقاله دیگه به شما معرفی می‌کنم.

بعضی‌‌ها شرایط اقتصادی رو برای پولدار شدن مناسب نمی‌دونن و تصور می‌کنن که اگه خانواده‌ی پولداری نداشته باشن، نمی‌توانن ثروتمند بشن. می‌خوام باهاتون مخالفت کنم. این مقاله رو مطالعه کنید.

توی این مقاله براتون چند تا ایده برای کارآفرینی در ورزش معرفی کردیم. راهنماییتون می‌کنیم تا از کارآفرینی در ورزش درآمد کسب کنید.

توی این مقاله تلاش کردیم به جنبه‌های کمتر شنیده‌ شده از زندگی دو بنیانگذار دیجی‌کالا بپردازیم و با اتکا به منابع دست اول به سوالات و دغدغه‌های مخاطب در این خصوص پاسخ بدیم.

برای کسب درآمد بیشتر، باید سبک پول درآوردنمون رو عوض کنیم؛ می‌تونیم یه کسب و کار اینترنتی مطمئن راه بندازیم. اینجا یک لیست از ایده های پولساز خانگی از طریق اینترنت رو به شما خواهم گفت.

کار در منزل با گوشی چیست و چگونه امکان‌پذیره؟ خوندن این مقاله راه‌کار‌های خوبی برای کسب درآمد از طریق موبایل رو بهتون آموزش می‌ده.

ما رو خوشحال می‌کنید اگر نظراتتون راجع به مقاله و یا سوالات خودتون رو با ما در میون بگذارید.
کامنت‌های شما رو می‌خونیم و خیلی زود پاسخ میدیم.
با ما در ارتباط باشید!



کانال یوتیوب پادکست رادیو کارنکن
اینستاگرام پادکست رادیو کارنکن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مینی دوره رایگان
تولیدمحتوا و سئو

بخشی از دوره سئو را اینجا ببینید.