دوره آنلاین

چگونه استخدام شویم

روز
ساعت
دقیقه
ثانیه

تخفیف نوروزی
دوره تولید محتوا و سئو با هوش مصنوعی

روز
ساعت
دقیقه
ثانیه

کتاب سفر ایکیگای | کتابی پر رمز و راز برای رسیدن به سعادت و موفقیت

کتاب سفر ایکیگای
5/5 - (1 امتیاز)

اگر مسیر تغییر و تحول خودتان را انتخاب کرده‌اید، قطعأ نیاز به راهنمایی کتاب سفر ایکیگای خواهید داشت.

در این کتاب اطلاعات مفیدی درباره رمز و راز طول عمر ژاپنی‌ها، زندگی شاد، طرز فکر ژاپنی‌ها و … وجود دارد.

این نوشته، در مورد معرفی کتاب سفر ایکیگای است و این اطمینان را می‌دهیم که با مطالعه این کتاب می‌توانید تغییرات بزرگی را در سبک زندگی‌تان ایجاد کنید.

پس اگر شما هم به دنبال یافتن رمز و راز یک زندگی شاد، رسیدن به موفقیت و شخصیت شناسی خود هستید؛ تا انتهای این مطلب همراه ما باشید.

فهرست مطالبی که خواهید خواند:

معرفی کتاب سفر ایکیگای

معرفی کتاب سفر ایکیگای

امروزه همه افراد به دنبال راهی مطمئن برای تحقق رویا و اهداف خود هستند تا با برآورده شدن هر رویا و خواسته‌ای، تغییرات چشم‌گیر و مهمی در زندگی شخصی خود ایجاد کنند.

کتاب سفر ایکیگای نوشته «هکتور گارسیا و فرانچسک میرالس» یکی از بهترین و پرفروش‌ترین کتاب‌ها در سطح جهان است که با بیان بهترین نکات و تمرینات عملی به شما کمک می‌کند عادات خوب را جایگزین عادات بد کنید و با آرامش خاطر و بدون هیچ‌گونه نگرانی از منطقه امن خود خارج شوید.

برای رسیدن به اهداف و آرزوها، می‌توان خود با آزمون و خطا، راه را پیدا کرد و یا برای کوتاه کردن مسیر، از تجربیات دیگران استفاده کرد. نویسندگان این کتاب با بررسی زندگی شاد ژاپنی‌ها، راز طول عمر بلند آنها را در داشتن ایکیگای یافته‌اند و این راز را در کتاب خود با جهانیان به اشتراک گذاشته‌اند.

حال واقعاً ایکیگای چیست؟

همه ما یک سری آرزو، خواسته و اهدافی در سر داریم. اگر قصد داریم به اهداف، آمال و آرزوهای خود برسیم لازم است که تلاش کنیم.

اما فقط تلاش‌کردن کافی نیست! اگر می‌خواهیم به هر یک از اهداف خود برسیم و زندگی بهتری داشته باشیم لازم است که:

  • برای برآورده شدن آرزوهایمان مشتاقانه عمل کنیم.
  • ایکیگای خود را در زندگی پیدا کنیم.

ایکیگای، بخشی از وجود هر شخصی‌ست که فرد متوجه می‌شود از حال و آینده خود چه چیزی می‌خواهد و به دنبال چه چیزی است.

جالب است بدانید که ایکیگای ترکیبی از دو کلمه ایکی و گای است که واژه ایکی به معنای زندگی و واژه گای به معنای ارزش است.

دو کلمه ایکی و گای در کنار یکدیگر به معنای زنده‌ بودن و زندگی‌ کردن است. به نظر من کلمه ایکیگای این مفهوم را می‌خواهد برساند که از لحظات زندگی خود لذت ببریم.

برای مطالعه بیشتر درباره مفهوم ایکیگای، مطلب زیر را از دست ندهید.

معنی ایکیگای در فرهنگ کشور ژاپن به چه معنا است؟

ایکیگای در فرهنگ کشور ژاپن به معنی دلیلی برای بودن است. مردم کشور ژاپن بر این باور هستند که هر فردی در وجود خود یک ایکیگای دارد.

شما با مطالعه کتاب سفر ایکیگای می‌توانید به تمامی چیزهایی که وجودشان به زندگی شما ارزش می‌بخشد، پی ببرید و گذشته و حال خود را درک کنید و به فکر آینده‌ای درخشان و حیرت انگیز باشید.

در ایکیگای، تست هالند وجود دارد که به سبب آن می‌توانید شخصیت و رشته مورد علاقه‌تان را پیدا کنید. اگر می‌خواهید اطلاعات بیش‌تری درباره این تست بدانید روی لینک زیر کلیک کنید:

معنی ایکیگای - کتاب سفر ایکیگای

کتاب سفر ایکیگای؛ کتابی حیرت انگیز که راز زندگی ژاپنی‌ها را فاش می‌کند!

کتاب سفر ایکیگای - سفر ایکیگای

کتاب سفر ایکیگای انتخابی درست برای یافتن راه محقق شدن رویا و اهداف هر فردی می‌باشد.

شما با مطالعه این کتاب می‌توانید سفر زندگی خود (تمامی لحظات زندگی خود) را به سبک سفر ایکیگای تجربه کنید، می‌توانید به هر چیزی در زندگی خود ارزش ببخشید و خود را دوست داشته باشید.

با زندگی به سبک سفر ایکیگای می‌توانید یک عمر طولانی و سرشار از حال خوب را تجربه کنید.

در واقع می‌توان گفت که این کتاب یکی از بهترین‌های نوع خود است که با انرژی مثبت و نکات موجود در متن آن به همه افراد حال خوب را منتقل می‌کند و می‌تواند یکی از دلایل آرامش‌بخش زندگی هر شخصی باشد.

در بخش‌های گذشته گفتیم ایکیگای کلمه‌ای ژاپنی و به معنی «دلیلی برای بودن» است و می‌دانیم ژاپنی‌ها نسبت به دیگر کشورها از عمر طولانی‌تری برخوردار هستند.

دلیل آن هم این است که ژاپنی‌ها به ایکیگای و ارتعاش آن در زندگی هر فرد معتقد هستند و هر لحظه به دنبال شادی، غذای سالم، افکار مثبت و اثرگذاری بهتر بر دیگران هستند.

با مطالعه دقیق کتاب سفر ایکیگای می‌توانید به این درک برسید که ژاپنی‌ها چگونه زندگی می‌کنند و سبک زندگی آنها به چه صورت است که برخی از افراد این کشور عمر طولانی‌تری دارند.

پس می‌توان گفت که این کتاب ارزش مطالعه حتی چندین بار را دارد.

سفر ایکیگای؛ مسافرتی شگفت انگیز برای محقق شدن اهداف شما!

سفر ایکیگای

زندگی برای هر شخصی معنا و مفهوم منحصربه‌فردی دارد. هر فردی، زندگی خود را بر پایه و اساس اهداف خاصی می‌سازد اما در نهایت اهداف است که زندگی هر فرد را با فردی دیگر متمایز می‌کند.

به زبان ساده می‌توان گفت که ایکیگای همان انگیزه است. انگیزه‌ای که در تک‌تک باطن افراد روی کره‌زمین وجود دارد.

طبق باور ژاپنی‌ها، هر فرد یک ایکیگای در باطنش دارد که باعث حرکت او به سمت دستیابی به اهدافش می‌شود.

تلاشی که او را به سعادت، اهداف، موفقیت و در نهایت حس ارزشمند‌‌‌بودن نیز نزدیک کند و در نهایت به اوج ایکیگای برساند و از لحظه به لحظه زندگی‌اش لذت ببرد.

چگونه ایکیگای درونی خود را کشف کنیم؟

مسلماً هر فردی موارد زیر را دوست دارد:

  • موفقیت و سعادت
  • زندگی شاد و پرانرژی
  • رسیدن به تک‌تک اهداف
  • ارتباط با افراد موفق
  • کسب درآمد از شغل مورد علاقه خود

اما بهترین راه برای کشف ایکیگای چیست؟

اگر دوست دارید به موارد بالا برسید لازم است که نسبت به تک‌تک آن‌ها علاقه‌ای واقعی نشان دهید.

در واقع مهم‌ترین مورد برای محقق شدن اهداف و رویا در زندگی هر فرد، علاقه و اشتیاقی است که در وجودش شعله‌ور می‌شود تا با تلاش به آن اهداف و خواسته‌ها دست یابد.

اما مطالعه کتابسفر ایکیگای، یکی از بهترین انتخاب‌هایی است که می‌تواند شما را در این مسیر راهنمایی کند.

چرا که با مطالعه این کتاب، شما با تمامی رمز و رازهای زندگی شاد و سالم آشنا می‌شوید و با اطمینان خاطر پای در این مسیر خواهید گذاشت.

نکاتی درباره ایکیگای

  • در ایکیگای لازم است کارهایی که به آن‌ها علاقه‌مند هستید را انجام دهید. مانند: نقاشی، مطالعه‌، ثبت‌نام در کلاس شنا و …
  • کارهایی را انجام دهید که بلد هستید و اطلاعاتی درباره آن دارید. مانند: مطالعه‌ی کتاب، نوشتن متون کاربردی، شمع‌سازی و غیره
  • کارهایی را انجام دهید که به سبب آن بتوانید کسب درآمد کنید.
  • کارهایی را دنبال کنید که جامعه به آن نیاز دارد. مانند معلمی، موزیک، نقاشی و …

در کتاب سفر ایکیگای از چه چیزهایی صحبت شده است؟

همان‌طور که گفته شد ایکیگای در هر فردی وجود دارد، فقط کافی‌ست به احساسات و علایق خود توجه کند و از راه درست به آن علایق و اهداف خود دست یابد.

در این کتاب درباره گذشته، حال و آینده، به همراه نکات جالبی صحبت شده است تا هر فرد با مطالعه آن بتواند به یک زندگی آرام، پرنشاط و پر از سلامتی دست یابد.

تک‌تک بخش‌های کتاب رازهای یک عمر طولانی و زندگی شاد را توضیح داده است که به شما اطمینان می‌دهیم که با مطالعه این کتاب می‌توانید به آرامش درونی و بیرونی در زندگی خود برسید.

در ادامه مطلب درباره خرید کتاب سفر ایکیگای و دانلود کتاب سفر ایکیگای صحبت خواهیم کرد.

کتاب سفر ایکیگای - سفر ایکیگای

خرید کتاب سفر ایکیگای – زندگی شاد را به سبک ژاپنی‌ها تجربه کنید!

خرید کتاب سفر ایکیگای

گفتیم نویسندگان در کتاب سفر ایکیگای ، به کشف اهداف، موانع پیش رو، روش محقق شدن آمال و آرزوها، زندگی شاد و… پرداخته‌اند.

شما با خرید کتاب سفر ایکیگای می‌توانید به تمامی رمز و رازهای یک زندگی ایده‌آل دست یابید و در نهایت به کمک آن‌ها بتوانید تمام رازهای زندگی ژاپنی‌ها را بدانید و از آن نکات در زندگی خود نیز بهره ببرید.

اگر قصد خرید کتاب سفر ایکیگای را دارید می‌توانید بر روی لینک زیر کلیلک کنید:

دانلود کتاب سفر ایکیگای و معرفی نویسندگان کتاب

کتاب سفر ایکیگای اثر هکتور گارسیا و فرانچسک میرالس، به دلیل محتوایی که دارد در سرتاسر جهان طرفداران زیادی دارد و البته ناگفته نماند که جزو پرفروش‌ترین کتاب‌های بین‌المللی هم می‌باشد.

هکتور گارسیا، نویسنده اهل اسپانیا، در کشور زادگاهش و سوئیس زندگی می‌کرده اما دست سرنوشت مسیر زندگی وی را به ژاپن کشاند و باعث شیفتگی وی به فرهنگ ژاپنی و تغییر و تحول بزرگی در زندگی‌اش شد.

هکتور متولد 1981 است و علاوه بر علاقه به نویسندگی، در زمینه فناوری‌های تشخیص صدا نیز تخصص زیادی دارد. کتاب «ایچی گو ایچی یه» دیگر اثر اوست که به فارسی ترجمه شده است.

فرانسیس میرالس موسیقی‌دان، رمان‌نویس و نویسنده اسپانیایی در سال 1968 در شهر بارسلون در خانواده‌ای مذهبی به دنیا آمد.

او در همان دوران کودکی به عنوان پیشخدمت در یک کافه تریا کار می‌کرد و در همان‌جا توانست پیانو زدن را یاد بگیرد و به موسیقی علاقه بیشتری پیدا کند. میرالس مدتی را در دانشگاه به تحصیل در رشته روزنامه‌نگاری پرداخت اما خیلی زود انصراف داد و به تحصیل زبان انگلیسی و نوشتن داستان روی آورد.

میرالس عاشق سفر و دیدن سرزمین‌ها و کشورهای مختلف بود و همواره مسافرت‌های او الهام‌بخش داستان‌های کتاب‌هایش بود که امروزه در اسپانیا بسیار محبوب هستند. «عشق با حروف کوچک» یکی دیگر از کتاب‌های معروف این نویسنده است.

در ادامه‌ی این بخش از مطلب قصد داریم توضیحی درباره محتوای این کتاب به شما ارائه دهیم.

دانلود کتاب سفر ایکیگای

این کتاب بر اساس باور ژاپنی‌ها آماده شده است. همان‌طور که گفته شد ژاپنی‌ها بر این باورند که درون هر فرد یک ایکیگای وجود دارد و فرد با استفاده از ایکیگای می‌تواند به خود و زندگی‌اش ارزش ببخشد و از حال خوبی برخوردار باشد.

هر بند و هر بخش از کتاب سفر ایکیگای درباره رمز و راز ژاپنی‌ها اعم از نوع تغذیه، روش زندگی، فعالیت و تحرکات آن‌ها و غیره صحبت شده است.

برای مطالعه این کتاب می‌توانید به لینک‌ زیر مراجعه کنید:

خرید کتاب سفر ایکیگای - دانلود کتاب سفر ایکیگای

بخشی از کتاب سفر ایکیگای

به نقل از صفحه معرفی این کتاب در فیدیبو، در بخشی از کتاب سفر ایکیگای می‌خوانیم:

«بخورید و بخوابید تا زندگی بلندی داشته باشید. باید یاد بگیرید آرام باشید.»

بر اساس تحقیقات گروه تحقیقاتی پیری شناسی» مسن ترین انسان زنده جهان تا آوریل ۲۰۱۵ «میزائو اوکاوا» بود که در مرکزی مراقبتی در اوساکای ژاپن فوت کرد. او ۱۱۷ سال و ۲۷ روز عمر کرد.

او دختر یک تاجر پارچه و متولد ۱۸۹۸ میلادی بود یعنی زمانی که اسپانیا مستعمرات خود را در کوبا و فیلیپین از دست داد و ایالات متحده هاوایی را گرفت و آدم هایی کارخانه پپسی‌کولا را راه‌اندازی کردند. اين زن که سه قرن را تجربه کرده بود. تا صدوده سالگی‌اش, بدون کمک دیگران و روی پای خودش عمرمی گذراند.

وقتی متخصصان از او درباره کارهای روتین مراقبت از خودش سئوال کردند. میزائو فقط پاسخ داد: «خوردن سوشی و خواب.» البته ما باید به جمله او این عبارت را نیز اضافه کنیم: «عطش زیاد برای زندگی.» وقتی درباره راز عمر طولانی‌اش از او پرسیدند. با لبخندی گفت: «برای خود من هم سئوال است.»

مطالب مرتبط

امروزه بسیاری از افراد به روانشناسی شخصیت علاقه‌مند هستند. اگر شما هم از این دسته افراد هستید، برای کسب اطلاعات بیش‌تر در این زمینه می‌توانید بر روی لینک زیر کلیک کنید:

آیا تاکنون به رابطه شخصیت، علایق و شغل خود دقت کرده‌اید؟ به نظر شما چه رابطه‌ای بین شخصیت و شغل وجود دارد؟ در پاسخ به این دست از سوالات می‌توان گفت که هر فردی دارای یک شخصیت شغلی است که که باید با در نظر گرفتن آن، شغل مناسبی را انتخاب کند. اگر می‌خواهید اطلاعات بیش‌تری درباره شخصیت‌شناسی شغلی بدانید، می‌توانید بر روی لینک زیر کلیک کنید:

زمانی که قدمی را برای تغییر سبک زندگی و شخصیت خود برداشتید، لازم است که در انواع آزمون استعداد شرکت کنید. با کمک این نوع آزمون‌ها می‌توانید به راحتی از استعداد، شخصیت و هوش خود مطلع شوید. در صورتی که می‌خواهید همین حالا اطلاعاتی در این زمینه کسب کنید، پیشنهاد می‌کنیم روی دکمهٔ زیر کلیک کنید:

در این مطلب با کتاب سفر ایکیگای و مضمون کتاب تا حدودی آشنا شدیم. در صورتی که تجربه مطالعه این کتاب را دارید، لطفاً آن را با ما به اشتراک بگذارید.

به نظرتان این کتاب توانسته است زندگی شاد و موفقی را برای شما به ارمغان بیاورد؟



کانال یوتیوب پادکست رادیو کارنکن
اینستاگرام پادکست رادیو کارنکن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مینی دوره رایگان
تولیدمحتوا و سئو

بخشی از دوره سئو را اینجا ببینید.