دوره آنلاین

چگونه استخدام شویم

روز
ساعت
دقیقه
ثانیه

تخفیف نوروزی
دوره تولید محتوا و سئو با هوش مصنوعی

روز
ساعت
دقیقه
ثانیه

کسب درآمد موفق از وب سایت فایور

کسب درامد از وبسایت fiverr
Rate this post

بعد از آشنایی با نحوه کار در سایت fiverr و ثبت نام در سایت فایور می‌توانید شروع به کسب درامد دلاری از fiverr کنید. به علت فضای رقابتی میان فریلنسرها این نگرانی وجود دارد که آیا امکان کسب درامد از وبسایت fiverr وجود دارد؟

در این مطلب می‌خواهم این نگرانی را در شما به حداقل برسانم.

فایور یک روش خوب و مطلوب برای کسب درآمد به روش فریلنسری است. در نظر داشته باشید پیش از هر چیزی برای درآمدزایی در Fiverr باید مهارت‌‌های دیجیتالی در زمینه خاص داشته باشید (اگرچه برخی افراد توانایی‌های ذهنی خود را ارائه می‌دهند مانند مشاوره برای رژیم و غیره) و مایل به کمک به افراد دیگر باشید.

اینکه این مهارت‌ها چه می‌توانند باشند و چه مراحلی را برای شروع کسب درآمد باید طی کنید را در ادامه بیان می‌کنم. همچنین با نکاتی آشنا خواهید شد که شما را به کسب درآمد از سایت fiverr به میزان مطلبوتان نزدیک می‌کند.

فهرست مطالب:

بخش اول: چگونه کسب درآمد از سایت fiverr را شروع کنم؟

کار از راه دور در سال‌های اخیر به جریانی رایج تبدیل شده است. یکی از بهترین بازارهای آنلاین جهان که می‌توانید مهارت‌های خود را به نمایش بگذارید و برای کارهایی که انجام می‌دهید حقوق دریافت کنید، Fiverr است. دانستن اینکه چگونه از طریق Fiverr درآمد کسب کنید می‌تواند فرصت‌های شغلی بی‌پایانی را به شما ارائه دهد و از این طریق درآمد قابل اطمینان از هر نقطه از جهان را به شما ارائه می‌دهد.

یک تصور غلط کلی این است که درآمد از فایور بابت هر خدماتی 5 دلار است. در صورتی که واقعیت چیز دیگری است. زیرا بسته به مهارت و خدمتی که ارائه می‌دهید، می‌توانید هزاران دلار درآمد کسب کنید.

چگونه فروش خود را آغاز کنم؟

روند شروع و کسب درآمد در Fiverr آسان است. در اینجا چهار مرحله برای کمک به شروع کار را بیان کرده‌ام.

مرحله اول: در فایور ثبت نام کنید.

Fiverr فقط برای کاربران ثبت‌نام شده در دسترس است. باید با پر کردن اطلاعات شخصی خود به‌عنوان فروشنده ثبت‌نام کنید. Fiverr از طریق ایمیل پیوند تأیید را برای شما ارسال می‌کند. پس از تأیید حساب خود، می‌توانید پروفایل فروشندگی خود را ایجاد کنید.

مرحله دوم: پروفایل فروشندگی خود را ایجاد کنید.

پروفایل شما برای به نمایش گذاشتن مهارت‌ها و تجربیات شما به خریداران است. نحوه ارائه پروفایل شما تعیین می‌کند که آیا خریداران جذب گیگ‌های شما می‌شوند یا خیر. بنابراین، با اثبات اینکه فریلنسر خوبی هستید، از این فرصت برای تحت تأثیر قرار دادن خریداران استفاده کنید.

مرحله سوم: گیگ‌های خود را ایجاد کنید.

اکنون که پروفایل فروشندگی خود را تکمیل کردید، وقت آن است که اولین گیگ خود را ایجاد کنید. gig تبلیغی است که می‌توانید از آن برای نمایش خدمات خود به خریداران استفاده کنید. در تکمیل هر گیگ از شما خواسته می‌شود اطلاعات اولیه مربوط به خدمات خود را پر کنید.

مرحله چهارم: گیگ خود را بازاریابی کنید.

هنگامی که گیگ خود را منتشر کردید، می‌توانید آن را از طریق شبکه‌های اجتماعی نیز عرضه کنید. همچنین می‌توانید پیشنهاداتی را برای خریدارانی که درخواستی ارسال می‌کنند بفرستید.

اطلاعات کامل برای ایجاد یک گیگ را در مطلب نحوه ثبت نام در سایت فایور مشاهده کنید.

چه گروه‌های مختلف شغلی برای کسب درامد از fiverr وجود دارد؟

دسته‌بندی‌های فایور شامل:

  • Graphics & Design
  • Digital Marketing
  • Writing & Translation
  • Video & Animation
  • Music & Audio
  • Programming & Tech
  • Business
  • Lifestyle

در هر یک از این دسته‌ها زیرمجموعه‌هایی وجود دارد که به فریلنسرها این امکان را می‌دهد تا به ارائه خدماتی تخصصی‌تر و جزئی‌تر بپردازند.

لیست مهارت‌های پردرآمد در سایت فایور را در مطلب هر آنچه که نیاز است به‌عنوان یک فریلنسر از وب سایت فایور بدانیم ببینید.

بخش دوم: 11 نکته برای کسب درامد از وبسایت fiverr

1- پیشنهاد دستمزدهای پایین برای شروع

برای شروع کسب درامد از فایور و به‌عنوان یک تازه کار، می‌توانید خدمات و محصولات خود را با هزینه 5 دلار تبلیغ کنید. مطمئن باشید که با احتساب کمیسیون درامد دلاری از fiverr از مقداری مشخص کمتر نخواهد شد. ممکن است کار فریلنسری با Fiverr کار سختی به نظر برسد اما با شجاعت فقط شروع کنید!

شروع کسب درامد از وبسایت fiverr با 5 دلار

2- به هیچ عنوان ناامید نشوید

به یاد داشته باشید که شروع کار در فایور مانند حرکت چرخ‌دنده است. به این معنا که در ابتدا ممکن است هیچ سفارشی دریافت نکنید اما فقط به این دلیل است که ایجاد حرکت برای شما مدتی طول می‌کشد. هرچه تعداد سفارشات شما بیشتر شود، خدمات شما با برجستگی بیشتری دیده می‌شود. پس می‌تواند باعث ایجاد اثر گلوله برفی شود. یعنی هر چه که پیش می‌روید سفارشات بیشتری دریافت می‌کنید.

افزایش کسب درامد از fiverr با انجام سفارشات بیشتر

3- نقش تصویر و ویدئو

اگر می‌خواهید تا آنجا که ممکن است سفارش‌های بیشتری داشته باشید افزودن تصویر و ویدئو به شدت توصیه می‌‌شود. همچنین بسیار مهم است که به خواننده توضیح دهید چرا آن‌ها باید شما را به جای رقیبانتان انتخاب کنند. ممکن است به این دلیل باشد که شما صلاحیت بیشتری دارید و یا به دلیل داشتن تجربه زیاد یا اشتیاق واقعی به کارتان باشد.

اگر چیزی که شما را متمایز کند ارائه ندادید، وظیفه شما این است که مدارک و تجربیاتی را که شما را متمایز می‌کند جمع آوری و در معرض دید مخاطبان خود قرار دهید.

4- پروفایل خود را متمایز کنید

پروفایل شما باید به اندازه کافی توصیفی و دقیق باشد تا خریداران نیاز به حدس و گمان نداشته باشند. با بارگذاری یک عکس یا فیلم حرفه‌ای با جزئیات خدمات، می‌توانید پروفایل خود را متمایز کنید.

5- برندسازی در پروفایل

تاکتیک موفقیت آمیز دیگر این است که از پروفایل برای معرفی خود به عنوان یک برند استفاده کنید. برندسازی به شما کمک می‌کند تا به یک نیرو قابل تشخیص برای کسانی تبدیل شوید که مرتباً سایت Fiverr را پیمایش می‌کنند.

6- گیگ‌ها و پروفایل خود را بهینه کنید

گیگ شما در Fiverr با هزاران گیگ دیگر در رقابت است و ردیابی شما برای خریداران ممکن است کار سختی باشد. استفاده از راهبرد جستجوگرها مانند زبان کاربرپسند و کلمات کلیدی، شانس فروش شما را افزایش می‌دهد.

7- ساختن گیگ‌های بیشتر و تأثیرگذارتر

یکی از ترفندهای عالی برای بهبود پروفایل فایور داشتن گیگ‌های بیشتر است. مثلاً با داشتن شش گیگ به جای یک گیگ در پروفایلتان و تأثیرگذاری بر خریداران، سفارش‌های بیشتری را هم دریافت می‌کنید. فایور اجازه ساختن حداکثر هفت گیگ را به شما می‌دهد.

برای ایجاد Gig در Fiverr، باید در Fiverr.com ثبت نام کنید.

یک گیگ عالی در فایور دارای یک عنوان جذاب، تصویر Gig، توضیحات متقاعد کننده و تعدادی برچسب‌های مرتبط است که بازدیدها را به Gig شما هدایت می‌کند و می‌تواند در دریافت سفارشات بیشتر به شما کمک کند.

سعی کنید تصاویر بیشتری درباره گیگ خود آپلود کنید. بعضی از مشتریان تمایلی برای خواندن توصیفات گیگ شما ندارند. در این موارد هرچه عکس جذاب‌تری برای توصیف گیگ خود داشته باشید، می‌توانید فروش بیشتری داشته باشید. بنابراین مطمئن شوید که Gig شما حداقل سه عکس برای توصیف دارد.

اگر می‌خواهید با جزئیات ساختن گیگ در سایت فایور آشنا شوید مطلب نحوه ثبت نام در سایت Fiverr را مشاهده کنید.

8- برای رسیدن به رتبه پنج ستاره و دیدگاه مثبت مخاطبان تلاش کنید

با شروع ارائه خدمات در سایت فایور، دریافت نظرات مشتریان در مورد نحوه عملکرد شما نیز آغاز می‌شود. خدمات خود را به‌گونه‌ای ارائه دهید که مطمئن باشید از آن‌ها نظری مثبت دریافت می‌کنید. زیرا بسیاری از افراد قبل از خرید منتظراند افراد دیگری، اول خرید کنند. هیچ کس تمایل به هدر دادن پول خود ندارد وگیگ‌هایی را انتخاب می‌کند که قبلاً نظرات مثبت دریافت کرده است.

هر بازخورد و نظر مثبت نه تنها اعتبار شما را در Fiverr حفظ می‌کند، بلکه به به‌دست آوردن رتبه‌های بالای گیگ‌های شما نیز کمک می‌کند و در موفقیت کلی شما بسیار تأثیرگذار است. سعی کنید قول و وعده کمتر در عوض خدمات بالاتر از حد انتظار مشتری ارائه دهید.

همچنین هوشمندانه است که به هر نقدی که می‌گیرید، پاسخ دهید.

کسب درآمد از سایت fiverr با بازخورد مثبت خریداران

9- پیشرفت در تخصص و مهارت فریلنسری

برای این منظور می‌توانید به بخش Learn from Fiverr که یک پلتفرم آنلاین شامل ویدئوهای آموزشی بر حسب نیاز فریلنسرها و حرفه‌ای‌ها تهیه شده‌است مراجعه کنید. تمامی کلاس‌ها توسط متخصصان برتر تدریس می‌شوند، که در زمینه تخصصی خود متمایزند.

این دوره‌ها شامل دانش کاربردی و جامع، تمرینات، آزمون‌ها و تست است. با گذراندن یک دوره می‌توانید مهارت‌های خود را بالا ببرید و تجربه بیشتری پیدا کنید. با موفقیت در آزمون نهایی دوره، یک نشان به معنای مهارت‌های تازه آموخته شده به پروفایل شما اضافه می‌شود.

10- از اپ موبایل fiverr استفاده کنید.

Fiverr یک برنامه تلفن همراه دارد که می‌تواند به شما در برقراری ارتباط با مشتریان در هر زمان کمک کند. در Fiverr، پاسخ به موقع به معنای خدمات خوب به مشتری است که به پیشرفت شما کمک می‌کند.

11- کسب درآمد از Fiverr pro

کسب درامد از فایور با امکان fiverr pro

Fiverr Pro زیرمجموعه Fiverr است که به‌طور خاص برای مشتریان با قدرت پرداخت بالاتر و B2B (فروش به مشاغل) طراحی شده است. برای اینکه فروشنده یک گیگ در Fiverr Pro شوید ابتدا باید مورد تأیید قرار بگیرید. این تأییدیه استاندارد کاری فروشنده را تعیین می‌کند و نوع و نحوه خدمات ارائه شده برای داشتن مخاطبان حرفه‌ای را ساده می‌کند. به این معنی که جستجوی بهترین خدمات در Fiverr Pro هیچ نتیجه‌ای ندارد و همه گیگ‌ها در سطح نسبتاً یکسانی ارائه می‌شوند.

Fiverr Pro در مقایسه با سایت اصلی دسته مشاغل کمتری دارد:

  • گرافیک و طراحی
  • برنامه نویسی و فناوری
  • نویسندگی و ترجمه
  • ویدئو و انیمیشن
  • بازاریابی دیجیتال
  • موسیقی و صدا
  • کسب و کار

اساساً حضور در Fiverr Pro به این معنی است که می‌توانید هزینه بیشتری را دریافت کنید و با جدیت بیشتری کار خود را مدیریت کنید. همچنین با رقابت کمتری روبه‌رو خواهید شد.

خوشبختانه دریافت تأییدیه Pro روندی آسان دارد. شما باید یک درخواست با جزئیات تخصصتان، صلاحیت‌ها و فهرست کار خود ارائه دهید. تغییر به فایور پرو هیچ هزینه‌ای ندارد و هر کسی می‌تواند به سادگی درخواست بدهد.

Pro همچنین دارای ویژگی‌های بیشتری مانند درخواست فروشنده است. با این کار می‌توانید به تبلیغات ارسال شده توسط مشتری پاسخ دهید.

سخن پایانی

به طور خلاصه، Fiverr یک پلتفرم خارق‌العاده برای فروش گیگ‌هایی است که شما ارائه می‌هید. به ویژه انواع خدمات با خلاقیت بیشتر، روش‌های منحصر به فردی برای کسب درآمد از Fiverr هستند. این سایت ممکن است مخاطبان غیرحرفه‌ای را جلب کند و کمیسیون نسبتاً بالایی از شما بگیرد، اما اگر بدانید چگونه از فایور در جریان مهارت‌های خود استفاده کنید، پتانسیل زیادی در آن خواهید یافت. بنابراین از Fiverr غافل نشوید!

راه‌هایی به سوی کسب درآمد

کسب درآمد برای هر فردی می‌تواند لذت‌بخش و به وجود آورنده حس اعتمادبه‌نفس و استقلال باشد. راه‌های مختلفی برای کسب درآمد وجود دارد که هر فرد می‌تواند بر حسب توانایی‌ها و موقعیت خود روش مناسبی را انتخاب کنید.

در مطالب زیر شما می‌توانید با انواع راه‌های کسب درآمد آشنا شوید و در صورت تمایل یکی از آن‌ها را به‌عنوان راه مناسب انتخاب کنید.

با خواندن مقاله زیر اطلاعات خوبی در رابطه با کسب درآمد به روش فریلنسری به‌دست خواهید آورد.

متن زیر به شما کمک می‌کند از طریق تولید پادکست کسب درآمد کنید.

در صورت علاقه به محیط اینستاگرام با خواندن مطلب زیر به کسب درآمد از طریق اینستاگرام مشغول شوید.

همچنین شما می‌توانید با ثبت نام در سایت freelancer و فعالیت در اولین سایت فریلنسری دنیا، به کسب درآمد بپردازید.

و بسیاری از روش‌های دیگر که در لینک‌های زیر می‌توانید دنبال کنید.

امیدوارم نکات بالا برای بهبود موقعیت شما در سایت فایور تأثیرگذار باشد.
داشتن خلاقیت در ارائه خدمات برای جلب مشتری، از راه‌های موفقیت در رقابت میان فریلنسرها در سایت فایور است.
ایده‌های خود برای کسب و کار خلاقانه و داشتن درآمد بیشتر در فضای فایور را با ما به اشتراک بگذارید.



کانال یوتیوب پادکست رادیو کارنکن
اینستاگرام پادکست رادیو کارنکن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مینی دوره رایگان
تولیدمحتوا و سئو

بخشی از دوره سئو را اینجا ببینید.