دوره آنلاین مغازه پردرآمد

یک حقیقت جالب: با وجود تکنولوژی‌های پیشرفته فروش آنلاین، هنوز هم 96 درصد از معاملات خرید و فروش در مغازه‌های سنتی انجام می‌شود!

و این یعنی یک فرصت عالی برای ساختن مسیر شغلی جدید، و البته کسب درآمد…

صفر تا صد مغازه زدن، از ایده تا موفقیت

سرفصل های دوره مغازه پردرآمد؟

دوره آنلاین مغازه پردرآمد، شامل پنج بخش است که در آن‌ها تمامی مباحث لازم برای تاسیس  مغازه پوشش داده شده. بیش از 8 ساعت آموزش را در بخش‌های زیر برای شما آماده کرده‌ایم تا این دوره تمام چیزی باشد که برای داشتن یک مغازه موفق نیاز خواهید داشت.

ویژگی‌های کلیدی

آپدیت مادام العمر

دوره مغازه پردرآمد در طی زمان و با پیشرفت تکنولوژی آپدیت میشود و تمام شرکت‌کنندگان، به صورت مادام‌العمر به مطالب جدید دسترسی خواهند داشت.

مقرون‌به‌صرفه

شما با پرداخت مبلغ یک دوره، به تمامی مطالبی که برای تاسیس مغازه و رشد و مدیریت آن نیاز دارید دسترسی خواهید داشت.

ضمانت بازگشت وجه

ثبت نام شما در دوره شامل ضمانت بازگشت وجه بدون قید و شرط به مدت یک هفته خواهد بود و تا یک هفته می‌توانید به هر دلیلی درخواست بازگشت وجه بدهید. این ضمانت خرید شما را بدون ریسک خواهد کرد.

پشتیبانی در تلگرام

در تاسیس مغازه، استفاده از تجربه دیگران حرف اول را میزند. با شرکت در دوره در گروه تلگرام عضو خواهید شد تا بتوانید از تجربه استاد و دیگر شرکت‌کنندگان استفاده کنید.

از پیدا کردن ایده تا رشد مغازه

دوره مغازه پردرآمد جامع است. یعنی به گونه‌ای طراحی شده که اگر حتی همین الان ایده داشتن مغازه به ذهنتان خطور کرده، باز هم برایتان مفید باشد. بنابراین چه تازه‌کار باشید و چه در حال حاضر مغازه‌ای داشته باشید، باز هم میتوانید از این دوره استفاده کنید.

ایده‌ پولساز

اگر کسب درآمد برای شما جذاب است (که قطعا همینطور است!) جای درستی آمده‌اید. یک مغازه که بر اساس اصول و دانش تاسیس شده باشید، شما را به درآمد سریع و بالا خواهد رساند.

از چه کسی یاد می‌گیریم؟

مدرس دوره

ثبت نام و دسترسی به دوره

درخواست مشاوره

رایگان

پرداخت نقدی

2،600،000 تومان / به جای 4،600،000 تومان

سوالات متداول

چه در حال حاضر صاحب مغازه باشید و چه ایده داشتن مغازه به تازگی به ذهنتان رسیده باشد، باز هم دوره برای شما مفید و کاربردی خواهد بود.

محتوای آموزشی دوره حدودا 8 ساعت است. اما در طی دوره با تمرین‌هایی مواجه خواهید شد که انجام دادن آن‌ها برای تاسیس مغازه ضروری است و زمان لازم برای گذراندن دوره را افزایش میدهد.

با شرکت در این دوره، در گروه تلگرام پشتیبانی عضو خواهید شد تا علاوه بر حل مشکلات و سوالات، بتوانید از تجربه دیگران هم استفاده کنید.

درخواست مشاوره

درخواست مشاوره دوره چگونه مغازه بزنیم

نام کامل(ضروری)

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *



کانال یوتیوب پادکست رادیو کارنکن
اینستاگرام پادکست رادیو کارنکن