دوره آنلاین

چگونه استخدام شویم

روز
ساعت
دقیقه
ثانیه

تخفیف نوروزی
دوره تولید محتوا و سئو با هوش مصنوعی

روز
ساعت
دقیقه
ثانیه

آیا تجربه فروش در دیجی کالا ارزش امتحان کردن را دارد؟

تجربه فروش در دیجی کالا با معرفی فروشندگان موفق
1.7/5 - (43 امتیاز)

آیا واقعاً، تجربه فروش در دیجی کالا مطلوب است؟ کمیسیون دیجی کالا بابت هر فروش چقدر است؟ درآمد افراد و برندها، از طریق کار در دیجی کالا، به چه مقدار است؟ چه کسانی با فعالیت در دیجی کالا، موفق شدند؟

این‌ها سؤالات افرادی مثل شما است که قصد فعالیت در دیجی‌کالا را دارید. ما در این مقاله به تمام این سؤالات پاسخ خواهیم داد. بعد از خواندن این مطلب، می‌توانید دید مناسبی نسبت به کار کردن در دیجی کالا پیدا کنید.

فعالیت در دیجی کالا یکی از روش‌های کسب درآمد غیرفعال است. یعنی برای پول درآوردن و پیدا کردن مشتری، نیازی به حضور فیزیکی شما نیست.

بخش‌های مهم این مطلب:

با کلیک کردن بر بروی هر بخش، به قسمت دلخواهتان برای مطالعه بروید.

بخش اول: 2 روش درآمدزایی در دیجی کالا

به طور کلی، تمام افراد به دو روش می‌توانند از طریق دیجی کالا به درآمد برسند. در ابتدای این مقاله، به شرح این دو روش می‌پردازیم.

روش اول: فروش محصول در مارکت پلیس دیجی‌کالا

اول از همه، مارکت پلیس (Marketplace) به چه معناست؟ مارکت پلیس به فضایی گفته می‌شود که افراد می‌توانند از فروشنده‌های مختلفی محصول را خریداری کنند. اگر یادتان باشد، دیجی کالا در اوایل کار، خودش محصولاتش را تأمین می‌کرد. در آن زمان خبری از مارکت پلیس در دیجی کالا نبود.

بررسی درصد سود فروش در دیجی کالا

اما از سال 1396، دیجی کالا رویکرد مارکت پلیس را ارائه داد. یعنی اینکه فروشندگان مختلفی می‌توانستد محصولات خود را در دیجی کالا به فروش برسانند. به تصویر زیر دقت کنید.

درصد فروش در دیجی کالا در مارکت پلیس

این تصویر مربوط به فروشندگان یک گوشی در دیجی کالا می‌باشد. همانطور که می‌بینید، برندهای مختلفی از جمله خود دیجی کالا، یک گوشی را به فروش می‌رسانند. این دقیقاً به موضوع مارکت پلیس اشاره می‌کند.

در سال‌های اخیر، فروش در بازار مارکت پلیس دیجی کالا، رشد بسیار چشمگیری داشته است. اما چگونه شما هم می‌توانید در دیجی کالا، محصولی را بفروشید؟ باید ثبت‌نام کنید.

ما در مقاله کسب درآمد از دیجی کالا توضیح داده‌ایم که چگونه به عنوان فروشنده در مارکت پلیس دیجی کالا، ثبت نام کنید. هم‌چنین گزارش جالب مربوط به میزان درصد فروش در دیجی کالا مارکت پلیس را می‌توانید مشاهده کنید.

روش دوم: دریافت کیمیسیون از طریق دیجی کالا افیلیت

تا حالا اسم افیلیت مارکتینگ (Affiliate Marketing) به گوشتان خورده؟ افیلیت مارکتینگ یا همکاری در فروش، یکی از روش‌های بازاریابی است که امروزه، بسیاری از فروشگا‌های آنلاین جهانی از آن استفاده می‌کنند. مانند:

همکاری در فروش به چه صورت عمل می‌کند؟ هر فردی به عنوان یک بازاریاب سعی می‌کند که محصول یک برند را در فضای آنلاین به فروش برساند. بازاریاب به به ازای فروش هر محصول، کمیسیونی دریافت می‌کند.

کمیسیون دیجی کالا در سیستم همکاری در فروش

اما تجربه فروش در دیجی کالا با استفاده از افیلیت مارکتینگ به چه صورت است؟ شما باید لینک مربوط به محصول موجود در دیجی کالا را در وبسایت و شبکه‌های اجتماعی خود قرار بدهید. اما قرار دادن لینک به تنهایی کافی نیست!

باید مخاطبان خودتان را ترغیب کنید که بر روی لینکی که شما قرار دادید، کلیک کنند. و در آخر محصول را خریداری کنند. با خرید محصول توسط مخاطبان، کمیسیون دیجی کالا را دریافت می‌کنید. اما یک سؤال مهم در اینجا پیش می‌آید. کمیسیون همکاری در فروش دیجی کالا چقدر است ؟

در ادامه مقاله، به این سؤال جواب می‌دهیم. تا الآن به توضیح دو روش تجربه فروش در دیجی کالا پرداختیم. الآن می‌خواهیم درباره‌ی کمیسیون دیجی کالا در دو روش صحبت کنیم.

بخش دوم: کمیسیون دیجی کالا در دو رویکرد مارکت پلیس و همکاری در فروش

اول از همه به موضوع درصد همکاری در فروش دیجی کالا در سیستم افیلیت می‌پردازیم.

1- کمیسیون دیجی کالا در افیلیت

در سیستم بازاریابی افیلیت دیجی کالا، بازاریابان به سه دسته تقسیم می‌شوند. بر اساس سه دسته، میزان کمیسیون همکاری در فروش دیجی کالا تغییر می‌کند. البته بسته به هر گروه کالایی، پورسانت فروش در دیجی کالا متفاوت است.

درصد همکاری در فروش دیجی کالا در افیلیت مارکتینگ

دسته اول: برنزی

دسته برنزی، اولین دسته برای بازاریابان است. وقتی که برای اولین بار در سیستم افیلیت دیجی کالا ثبت نام می‌کنید، در دسته برنزی قرار می‌گیرید. شما زمانی از این مرحله عبور می‌کنید که سفارش‌هایتان به بیش از 700 عدد برسید.

در این دسته با توجه به کالاهای مختلف، میزان کارمزد فروش در دیجی کالا، از 1 الی 8 درصد است.

دسته دوم: نقره‌ای

شما 700 سفارش را رد می‌کنید و به دسته نقره‌ای می‌رسید. پورسانت فروش در دیجی کالا در دسته نقره‌ای، یک درصد افزایش پیدا می‌کند. به طور کلی، پورسانت‌ها در این دسته از 2 تا 9 درصد می‌باشند.

دسته سوم: طلایی

وقتی به دسته طلایی می‌رسید، که میزان سفارش‌های شما در ماه به 1700تا برسد. درصد سود فروش در دیجی کالا بسته به نوع کالا، یک الی دو درصد افزایش پیدا می‌کند. بیشترین میزان پورسانت در این دسته، 11 درصد است.

این اعداد و ارقام مطابق با آخرین تغییرات کمیسیون دیجی کالا در مهرماه 99 می‌باشد. در قبل حتی درصد همکاری در فروش دیجی کالا به 26 درصد هم می‌رسید. اما متأسفانه این عدد کاهش یافته است. بیشترین کمیسیون دیجی کالا هم اکنون 11 درصد است که متعلق به دسته طلایی است.

طی چه مدتی کمیسیون همکاری در فروش دیجی کالا پرداخت می‌شود؟

از مدتی که شما درخواست تصفیه می‌کنید تا زمانی که پول به حساب شما واریز شود، حدوداً 45 روز تا یک ماه زمان می‌برد. قطعاً فقط برای یک تسویه، مدت زمان زیادی است! اما این موضوع شاید فقط برای اول کار که شروع می‌کنید سخت باشد.

ولی وقتی که چندین ماه مشغول بشوید، پورسانت فروش در دیجی کالا مربوط به ماه‌های قبل برای شما واریز می‌شود. این طوری این فرآیند دیر تسویه، برای شما راحت‌تر خواهد شد.

کم بودن نیروی انسانی و بهبود تدریجی سیستم تسویه، علت اصلی پرداخت دیر تسویه‌ها می‌باشد. به مرور زمان مشکل پرداخت کارمزد فروش در دیجی کالا برطرف خواهد شد. در قدیم اگر کالایی را مرجوع می‌دادید، حدوداً 20 روز طول می‌کشید تا پولتان را دریافت کنید. اما این فرآیند بهبود یافت. امروزه طی 3 تا 5 روز، مبلغ به حساب شما برگشت می‌خورد.

سقف پرداختی پورسانت فروش در دیجی کالا چقدر است؟

به طور کلی، دیجی کالا از طریق سیستم افیلیت، حداکثر 200 هزار تومان به عنوان پورسانت پرداخت می‌کند. بگذارید با ذکر یک مثال این موضوع را برای شما بیان کنیم.

یک نفر از طریق لینک شما، یک فرش به مبلغ 3 میلیون تومان خریداری می‌کند. اگر در دسته طلایی باشید، درصد سود فروش در دیجی کالا برای شما، 7 درصد است. پس پورسانت شما 280 هزار تومان می‌شود. اما سقف پرداختی 200 هزار تومان است؛ پس 80 هزار تومان را دریافت نمی‌کنید.

اگر مشتری، چهار عدد فرش سفارش دهد، باز هم به ازای هر کدام، 200 هزار تومان نصیب شما می‌شود.

2- کمیسون دیجی کالا در مارکت پلیس

هنگامی که شما قصد فروش در مارکت پلیس دیجی کالا را دارید؛ علاوه بر پورسانتی که دیجی کالا از شما دریافت می‌کند؛ باید یک سری از هزینه‌ها را متحمل بشوید. الآن تمام آن‌ها را برای شما توضیح می‌دهیم.

کارمزد فروش در دیجی کالا

این همان کارمزدی است که دیجی کالا بابت فروش کالایتان در وبسایتش، از شما دریافت می‌کند. میزان آن بین 2 الی 15 درصد است که برای هر گروه کالایی متفاوت است. در حال حاضر جدولی در دسترس نیست که کمیسیون‌ هر کالا را دقیقاً به شما نشان دهیم. کمیسیون همه‌ی گروه‌های کالایی در پنل شما، وقتی که ثبت نام می‌کنید، مشخص است.

میزان پورسانت فروش در دیجی کالا در زمان قرارداد مشخص می‌شود.

هزینه لیبل، پردازش و ارسال

شما باید اطلاعات محصولتان را با استفاده از یک لیبل نارنجی، به جعبه محصولتان بچسبانید. این لیبل شناسنامه محصولتان است و از گم شدن آن در انبار دیجی کالا، جلوگیری می‌کند. این لیبل را باید با پرینتر چاپ کنید. اگر بدون لیبل محصول را بفرستید؛ خود دیجی کالا آن را می‌چسباند. اما هزینه‌ی آن را از شما دریافت می‌کند.

سپس دو هزینه ارسال دارید:

  • هزینه ارسال به انبار دیجی کالا که پست از شما می‌گیرد.
  • هزینه ارسال به مشتری که دیجی کالا از شما دریافت می‌کند.

هزینه پردازش هم مربوط به بررسی کالای شما در انبار دیجی کالا است. نحوه محاسبه هزینه ارسال و پردازشی که دیجی کالا از شما می‌گیرد، در قرارداد ذکر می‌شود. این هزینه‌ها بسته به نوع کالا متفاوت هستند.

هزینه مالیات

این هزینه، 9 درصد کمیسیونی است که دیجی کالا از شما دریافت می‌کند. مثلاً شما 300 هزار تومان فروش داشته اید. دیجی کالا 10 درصد کمیسیون را برمی‌دارد که 30 هزار تومان می‌شود. 9 درصد این مبلغ را کم کنید و مالیات به دست می‌آید. (2700 تومان)

هزینه جرائم

هزینه‌هایی هستند که دیجی کالا، در صورت تخلف از شما دریافت می‌کند. انواع جریمه‌ها در پنل شمل لیست شده‌اند. توضیحات مربوط به آن‌ها را کاملاً می‌توانید در پنل مشاهده کنید.

ظرف چه مدت، دیجی کالا سود فروش کالاها را پرداخت می‌کند؟

بستگی به این دارد که شما چقدر فروش قطعی انجام داده‌اید. فروش قطعی یعنی چی؟ به فروشی گفته می‌شود که خریدار آن را مرجوع نداده است. ابتدا فروش قطعی یک ماه شما محاسبه می‌شود. سپس سود فروش، در آخر ماه بعد یا اول دو ماه بعدی، به شما داده می‌شود.

البته زمان تسویه دیجی کالا ثابت نیست. این زمان، به میزان فروش شما بستگی دارد. اگر بیشتر از 50 میلیون در ماه فروش داشته باشید، فرآیند تسویه سریع‌تر می‌شود. طوری که فروشندگان با فروش بسیار بالا، سود خود را در طی 10 روز دریافت می‌کنند.

بخش سوم: مزایا و معایب تجربه فروش در دیجی کالا

حالا می‌خواهیم، راجع به مزایا و معایب فعالیت در دیجی کالا بپردازیم. ابتدا با مزایا و معایب فعالیت در سیستم دیجی کالا افیلیت شروع می‌کنیم. سپس در مرحله بعد، به سراغ مارکت پلیس می‌رویم.

مزایای سیستم دیجی کالا افیلیت

این سیستم چندین مزایای خوب دارد.

1- متنوع بودن کالاها

یکی از بهترین مزیت‌ها، قطعاً وجود تنوع زیاد در کالاها است. این امکان برای شما وجود دارد که محدود به فروش محصول خاصی نشوید. انتخاب‌های شما زیاد هستند. هم چنین سیستم بازاریابی افیلیت دیجی استایل هم راه‌اندازی شده است.

اضافه شدن دیجی استایل به دیجی کالا، به شدت تنوع کالا‌ها را افزایش داده است.

2- محدود نبودن به وبسایت

نیازی نیست که فقط با استفاده از وبسایت به درآمد برسید. شما می‌توانید از طریق شبکه‌های اجتماعی مثل اینستاگرام مشغول به کار شوید.

3- عدم وجود سقف درآمد

شما هر چقدر که می‌خواهید می‌توانید درآمد کسب کنید. سقف درآمدی برای شما وجود ندارد.

4- عدم نیاز به فروشنده و تولید کننده بودن

منظورمان چیست؟ یعنی این که برای کسب درآمد، نیازی ندارید که تولید کننده کالا باشید. یا نیازی نیست مغازه اجاره کنید و تعداد زیادی محصول خریداری کنید و بفروشید. فقط باید بازاریابی کنید.

معایب سیستم دیجی کالا افیلیت

و اما از معایب این سیستم برایتان بگوییم.

1- ضعیف بودن پشتیبانی همکاری در فروش دیجی کالا

یکی از گلایه‌های بازاریایان، ضعف در پاسخ‌گویی سیستم پشتیبانی همکاری در فروش دیجی کالا می‌باشد. این بخش دارای نیروی انسانی کمی است. به همین خاطر مقداری ضعف در آن وجود دارد. البته این ضعف به خاطر نوپا بودن این سیستم است و به مرور زمان برطرف خواهد شد.

2- صفر شدن پورسانت در صورت ثبت تخفیف بیشتر از کمیسیون

دقیقاً یعنی چی؟ خریداری با استفاده از کد تخفیف از طریق لینک افیلیت شما، اقدام به خرید می‌کند. اگر میزان تخفیف از پورسانت شما بیشتر باشد، کارمزد فروش در دیجی کالا برای شما صفر می‌شود.

3- گرفتن مالیات و حق بیمه

بعد از درخواست تسویه، به میزان 20 درصد، از کل کمیسیون همکاری در فروش دیجی کالا کسر خواهد شد. این 20 درصد بابت مالیات و حق بیمه است.

خب نوبت آن رسیده تا به بررسی مزایا و معایب مارکت پلیس دیجی کالا بپردازیم.

مزایای مارکت پلیس دیجی کالا

مزایای این بخش عبارت‌اند از:

1- بازدید بالا از وبسایت دیجی کالا

بر اساس گزارش سال 98 دیجی کالا، این وبسایت، ماهانه 26 میلیون بازدید داشته است. پس افراد زیادی برای اقدام به خرید، از این وبسایت دیدن می‌کنند. بر اساس آمارها، 300 هزار سفارش در یک روز ایجاد می‌شود.

دیجی کالا به شما پنلی ارائه می‌دهد که محصولات خود را در معرض دید بسیاری از افراد بگذارید.

2- مورد اعتماد بودن

قطعاً در میان فروشگاه‌های اینترنتی، دیجی کالا مورد اعتمادترین فروشگاه است. اکثر خریداران، خرید از این فروشگاه را معتبر می‌دانند.

معایب مارکت پلیس دیجی کالا

این بخش با یک سری معایب روبرو است. مثل:

1- فضای رقابتی شدید

رقابت در دیجی کالا، کار سختی است. چون شما باید قیمت معقولی را ارائه دهید و همه سعی دارند نسبت هم ارزان‌تر بفروشند. البته تنها قیمت مهم نیست. خریداران به نمره‌ی عملکرد و درصد رضایت از کالای شما هم اهمیت ‌می‌دهند.

اما تعدادی از فروشندگان پر قدرت هستند که حتی حاضرند با ضرر دادن، قیمت کالا را پایین‌تر از بقیه بیاورند. این گونه فروش خود را افزایش می‌دهند و بقیه را از دور خارج می‌کنند.

2- وجود فروشندگان کار خراب‌کن

فروشندگان کار درست در امان نیستند. فروشندگانی هستند که با ارائه‌ی کالای تقلبی با قیمت ارزان‌تر، سعی بر خارج کردن فروشندگان خوب دارند. اما این افراد سریع از دور خارج می‌شوند و هزینه‌های سنگینی پرداخت خواهند کرد.

بخش چهارم: افراد و برندهای موفق در تجربه فروش در دیجی کالا

در این بخش قصد داریم، افرادی را که به مقدار خوبی از درصد فروش در دیجی کالا رسیده‌اند را معرفی کنیم.

افراد موفق در مارکت پلیس دیجی کالا

  • گالری روزینی: به گفته سعیده سلطانی، مدیر برند روزینی، دیجی کالا فرآیند بازاریابی و تبلیغات را بسیار برای برند آن‌ها آسان کرد. به خاطر این که آن‌ها مغازه‌ای برای فروختن نداشتند و به صورت عمده فروشی فعالیت می‌کرندند. در واقع ویترینی برای نمایش محصولاتشان نداشتند.
کمیسیون همکاری در فروش دیجی کالا با فعالیت در مارکت پلیس

دیجی کالا به ویترینی برای نمایش محصولاتشان تبدیل شد. به همین دلیل توانستند به مقدار خوبی درصد سود فروش در دیجی کالا برسند.

  • گروه هنری زیزیپ: این گروه در حوزه چاپ بر روی تی‌شرت، پازل، ماگ، پیکسل، تخته‌شاسی، قاب موبایل و … فعالیت می‌کند. به گفته مؤسسان این برند (علی امکانی و مهرداد شکوهی)، آن‌ها با تنوع بسیار خوبی وارد این بازار شدند.
توضیح عوامل مؤثر بر پورسانت فروش در دیجی کالا

بهتر بودن محصولاتشان نسبت به رقبا، باعث موفقیتشان در دیجی کالا بوده است. به اعتقاد آن‌ها، دیجی کالا مانند یک فروشگاه شبانه روزی و همیشه باز می‌باشد.

  • محصولات چرم گارد: چرم گارد با 50 سال سابقه تجربه، در زمینه تولیدات محصول چرم فعالیت می‌کند. به گفته عماد فتاحی، مدیر فروش این برند، دیجی کالا به آن‌ها این توانایی را می‌دهد که محصولاتشان را به سراسر ایران عرضه کنند.
بررسی نحوه محاسبه کارمزد فروش در دیجی کالا

عرضه محصول سراسری، باعث همکاری بیشتر آن‌ها با دیجی کالا شده است. هم چنین این مزیت، فروش را برای آ‌نها بسیار بالا برده است .

  • تولیدی راد سیستم: این برند، در تولید صندلی و مبلمان اداری فعال است. راد سیستم در گذشته، فقط به اداره‌ها و شرکت‌های خصوصی، محصولات خود را ارائه می‌‌کرد.

اما از طریق همکاری کردن با دیجی کالا، توانستند محصولات خود را به خانه‌های مردم وارد کنند.

تجربه فروش در دیجی کالا با تولید صندلی و مبلمان اداری
  • گالری مثالین: برند مثالین، در حوزه‌ی تولید صنایع دستی، مشغول به کار است. جالب تر از هر چیز، آن‌ها اولین فروشنده در مارکت پلیس دیجی کالا هستند.
افزایش درصد فروش در دیجی کالا با تولید صنایع دستی

به اعتقاد عماد بهاور، مدیر این برند، شما باید برای موفق شدن در مارکت پلیس، صبر به خرج دهید. پروسه‌ی موفق شدن در این بازار رقابتی زمان‌بر است.

افراد موفق در سیستم دیجی کالا افیلیت

  • وب سایت ترب در یک ماه توانسته، به مبلغ 70 میلیون تومان، از طریق بازاریابی افیلیت در دیجی کالا کسب درآمد کند.
درصد سود فروش در دیجی کالا
  • وب سایت ایمالز در یک ماه با کمک سیستم دیجی کالا افیلیت، به 80 میلیون درآمد دست پیدا کرده است.
تجربه فروش در دیجی کالا با بررسی فروش وبسایت ایمالز
  • پلتفرم تبلیغاتی مدیا اد، به مقدار بالایی از فروش در سیستم دیجی کالا افیلیت رسیدند. آن‌ها در ظرف مدت یک ماه، به درآمد 170 میلیون تومان رسیدند.
درصد همکاری در فروش دیجی کالا
  • مینا نظری، مؤسس وبسایت تاپ‌ترین، با ارائه محتوا در زمینه خرید اینترنتی، توانسته به مبلغ 10 میلیون تومان در ماه، از طریق بازاریابی افیلیت در دیجی کالا، دست پیدا کند.
پورسانت فروش در دیجی کالا

بخش پنجم: آیا با دیجی کالا همکاری کنیم؟

برسیم به اصل ماجرا. آیا تجربه فروش در دیجی کالا می‌تواند مطلوب باشد؟ بله. چرا که نه؟ ولی آن قدرها هم نباید همه چیز را آسان بگیریم. باید ریز و بم کار در دیجی کالا دربیاوریم. با چالش‌های آن کنار بیاییم و به دنبال راه‌حل برای آن‌ها باشیم.

اگر بقیه در آن سود و فروش می‌کنند؛ چرا شما نتوانید سود و فروش داشته باشید؟ اما در ارتباط با کار در سیستم افیلیت و مارکت پلیس، چند نکته را به یاد داشته باشید.

نکاتی درباره‌ی سیستم دیجی کالا افیلیت

  1. صبر.. صبر… تلاش… تلاش… شما هم می‌توانید درآمد میلیونی کسب کنید. اما یک شبه امکان پذیر نیست! باید استمرار داشته باشید و تلاش کنید.

  2. باید مخاطبان زیادی را به سمت خود جذب کنید تا سود خوبی به دست بیاورید. بدست آوردت تعداد قابل ملاحظه‌ای از مخاطبان، مستلزم مستمر کار کردن است.

  3. محتوای خوب و کاربردی تولید کنید. این کیفیت محتوا است که مخاطب، جذب آن می‌شود.

اول از همه برای شروع، باید در سیستم دیجی کالا افیلیت ثبت‌نام کنید. برای آشنایی با نحوه ثبت نام و کار کردن با پنل این سیستم، حتماً مطلب کارنکن در این مورد را مطالعه کنید.

نکاتی درباره‌ی کار در مارکت پلیس دیجی کالا

  • باید هزینه‌ها را طوری کنترل کنید که حاشیه سود خوبی بدست آورید. نباید زیر بار هزینه‌ها داغون بشوید.
  • تنوع کالایی داشته باشید.
  • مثل همیشه… صبور باشید.

محسن فرجی، کسی است که توانسته در اوایل مهرماه 99، به رکورد 43 میلیارد تومان فروش برسد. چندین نکته از نظر او برای موفق شدن در مارکت پلیس:

1- وقتی فروشنده کوچکی هستید، به دنبال کارهای نادرست مثل فروش کالای تقلبی نباشید. سعی کنید در اول کار به دنبال منافع سنگین نباشید.

2- نسبت به مشکلات و چالش‌های دیجی ‌کالا آگاه شوید و با آن دوست شوید.

3- مشتریان دیجی کالا را بشناسید. تفکر مشتریان آنلاین با آفلاین متفاوت است.

شمایی که به فکر پول درآوردن در دیجی کالا هستید؛ حتماً به کسب درآمد از طریق اینترنت علاقه دارید. برای بیشتر آشنا شدن با روش‌های درآمدزایی از طریق اینترنت، به بخش مطالب مرتبط در پایین صفحه سر بزنید.

مطالبی که باید درباره‌ی کسب درآمد از اینترنت بخوانید!

آموزش رایگان ببین

انواع کسب و کارهای اینترنتی چیست؟ از کجا باید شروع کرد؟ با کلیک بر روی مطلب زیر، با ایده‌های کسب و کار اینترنتی آشنا بشوید.

درآمد دلاری داشته باش

خیلی از ایرانی‌ها هستند که از طریق یوتیوب، درآمد دلاری دارند. چرا شما یکی از آن‌ها نباشید؟ در لینک پایین، تمام زیر و بم کسب درآمد دلاری از یوتیوب را توضیح داده‌ایم.

با اینستاگرام به درآمد برس

این روزها اینستاگرام به یکی از مکان‌های پرطرفدار برای درآمدزایی تبدیل شده است. اما چطور یاد بگیریم که از آن کسب درآمد کنیم؟ مطلب زیر را بخوانید و کسب درآمد از ایسنتگرام را یاد بگیرید.

برای خودت کار کن

فریلنسری یکی از شغل‌هایی است که شما برای خودتان کار می‌کنید. از کسی دستور نمی‌گیرید. رئیس هم ندارید. بهتر از هر چیزی، می‌توانید از آن درآمد دلاری داشته باشید. روی لینک زیر کلیک کنید تا با نحوه گرفتن پروژه کاری از افراد خارج از کشور، آشنا بشوید.

با دیجی کالا یا بدون دیجی کالا؟!

به نظر شما، تجربه فروش در دیجی کالا خوب است یا نه؟ آیا می‌توانیم در سیستم افیلیت و مارکت پلیس به درآمد خوبی برسیم؟ چطور می‌توانیم در دیجی کالا موفق شویم؟
اگر سابقه فعالیت در دیجی کالا را داشته‌اید؛ حتماً از تجربیاتتان برایمان بگویید.



کانال یوتیوب پادکست رادیو کارنکن
اینستاگرام پادکست رادیو کارنکن

8 دیدگاه برای “آیا تجربه فروش در دیجی کالا ارزش امتحان کردن را دارد؟

  1. حنا محمدی گفته:

    محصولات تخفیف خورده دیجی کالا فرصتی استثنایی برای خرید انواع وسایل آموزشی! از کتب ترمیمی و کاردستی تا بازیهای آموزشی، همه در دسترس شماست. فراموش نکنید که یادگیری همراه با سرگرمی به سرعت و کارایی بیشتری میانجامد. پس عجله کنید و به خرید محصولات تخفیف خورده بپردازید!چند محصول خوب دیگر هم معرفی میکنم:
    محصولات پر فروش

  2. مریم زمانی گفته:

    به نظر من تو دیجی کالا فروشنده بودن یعنی کارگری برای دیجیکالا.یعنی اکثرا به نفع خودش هست یه چندرغاز هم به فروشنده میده

  3. هادی نجمی گفته:

    به نظر من دیجی کالا برده داری دیجیتالی میکنه
    از بدبختی و کسادی بازار و فروشنده ها نهایت سو استفاده رو میکنه..

  4. آرش گفته:

    سلام.
    دوستان عزیز من فروشنده دیجی کالا بودم و بهتون توصیه می کنم به هیچ عنوان به عنوان فروشنده با دیجی کالا همکاری نکنید. اولین دلیل کمیسیون بسیار بالا
    دومین دلیل اینکه شما به عنوان فروشنده هیچ حقی در دیجی کالا ندارید. به عنوان مثال: زمانی که شما کالایی رو سالم به انبار ارسال می کنید این کالا از بسته بندی شما خارج میشه و داخل کارتن های دیجی کالا قرار می گیره در صورتی که در این فاصله برای کالا شما آسیبی ایجاد بشه به هیچ عنوان دیجی کالا گردن نمی گیره و در صورت مرجوع شدن توسط مشتری شما رو جریمه می کنه.
    پشتیبانی بسیار افتضاحی داره به طوری که شما اگر یک سوال رو از ۳ کارشناس مختلف بپرسید ۳ جواب مختلف دریافت می کنید.
    در بسیاری از موارد اشتاباهاتی در پنل فروشندگی شما اتفاق میفته که خود دیجی کالا مسبب این اشتباهه. به عنوان مثال من یک سفارشی رو دریافت کرده بودم که ماهیت کالا من رو کوچک قید کرده بود لازم به توضیح که بگم انبارهای کالا های کوچک، متوسط و بزرگ متفاوت هست و هرکالایی باید به انبار مخصوص خودش ارسال بشه در پنل فروشندگی من قید شده بود ماهیت کالا کوچکه و باید به انبار کوچک ارسال بشه من کالا رو ارسال کردم اما انبار کالا رو دریافت نکرد و تو پنل قید شده بود که باید بره انبار کالاهای متوسط این در حالی بود که خود دیجی کالا قید کرده بود که کالای من باید به انبار کوچک ارسال بشه و من مقصر نبودم اما باز هم دیجی کالا زیر بار نرفت و من رو جریمه کرد.
    کلا بخوام بگم دیجی کالا یک دزد سر گردنه س و فقط دنبال پول مفت گرفتن از فروشنده هاشه و هیچ حقی ام برای فروشنده هاش قائل نیست.
    توصیه می کنم به هیچ عنوان باهاش همکاری نکنید

  5. حمید گفته:

    اینکه برای فروش هر کالا 5هزارتومان میگیرن اگر خریدار چند قلم کالا بخره در یک بسته بندی باز هم برای هرکالا 5تومان میگیرن یا فقط یک 5هزارتومان میشه؟ سوال بعدی هزینه ارسال به دیجی کالا چگونه هست وقتی در شهر خودمون انبار دیجی کالا هست آیا باید کالاها رو به تهران بفرستیم؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مینی دوره رایگان
تولیدمحتوا و سئو

بخشی از دوره سئو را اینجا ببینید.