دوره آنلاین

چگونه استخدام شویم

روز
ساعت
دقیقه
ثانیه

تخفیف نوروزی
دوره تولید محتوا و سئو با هوش مصنوعی

روز
ساعت
دقیقه
ثانیه

زندگینامه کارآفرینان موفق جهان

2.8/5 - (17 امتیاز)

آیا شما هم علاقه دارید زندگینامه کارآفرینان موفق را بخوانید؟

دوست دارید کسب و کار خود را شروع کنید؟

اما چگونه و چطور؟ با چه هزینه و در چه مدت زمانی یک کسب‌‌وکار به موفقیت می‌رسد؟

این‌ها تنها بخشی از سوالات کسانی است که می‌خواهند کاری را شروع کنند و رهبری یک حوزه را بدست گیرند.

خواندن زندگینامه کارآفرینان موفق دنیا، به افراد این اجازه را می‌دهد که به بخشی از سوالات خود پیرامون کسب و کار پاسخ بدهند؛ بتوانند در زندگینامه کارآفرینان موفق جهان راه و روش زندگی درست را که به خلق ثروت می‌انجامد، کشف کنند و از آن استفاده لازم را ببرند.

از آن‌جایی که تعداد افراد کارآفرین موفق دنیا زیاد است و نمی‌شود به بررسی دقیق زندگی همه آن‌ها در این صفحه پرداخت، ما فقط به تعداد محدودی از زندگینامه برترین کارآفرینان جهان می‌پردازیم.

تا پایان با ما همراه باشید تا ابتدا کسب و کارهای موفق و همچنین زندگینامه کارآفرینان موفق جهان را مورد بررسی قرار دهیم.

فهرست مطالب:

اگر فکر می‌کنید که استارت آپ یک کلمه جدید و نوظهور است کاملاً اشتباه می کنید. واژه استارت آپ از سال 1845 در فرهنگ لغت‌ها و متون انگلیسی وجود داشته است. استارت آپ به معنای A new business یا همان کسب‌وکار جدید است.

اینکه اکثر افراد تصور می‌کنند که استارت آپ به معنای ایجاد کسب‌وکار در فضای فناوری و دیجیتال است، کاملاً اشتباه است.

اگرچه در سال‌های اخیر بیشتر استارت آپ‌ها در زمینه فناوری تشکیل شده‌اند ولی تعریفی که شرکت‌های سیلیکون ولی از استارت آپ می‌دهند متفاوت است. کارآفرین‌های موفق زیادی در ابتدا با استارت‌آپ کار خود را شروع کرده‌اند.

اگر چه از ورود استارت آپ به ایران بیش از 15 سال می‌گذرد ولی در همین زمان کم، شرکت‌های قابل توجهی توانسته‌اند با جذب سرمایه و استفاده از منتورهای شرکت‌های شتاب‌دهنده به موفقیت برسند و مسیر شغلی خود را روشن کنند.

یکی از نکات قابل توجه این است که ایران به وسیله تحریم و دسترسی نداشتن به فناوری‌های نوین روز دنیا در زمینه استارت آپ، توانسته است با مهندسی معکوس شرکت‌های خوبی را راه اندازی کند.

از جمله این شرکت‌ها می‌توان به دیجیکالا اشاره کرد که همتای آمازون معروف است.

کارآفرینان موفق چه کسانی هستند؟

لازم است قبل از صحبت درباره زندگینامه کارآفرینان موفق ، به تعریف کارآفرینی بپردازیم. کارآفرینی تعریف ساده‌ای دارد.

به کسی که با ایده و سرمایه خود می‌تواند کسب‌وکاری را راه‌اندازی کند که یک یا چند نفر بتوانند از آن شغل، کسب درآمد کنند، کارآفرین می‌گویند. اما همه کارافرینان به برترین کارآفرینان جهان تبدیل نمی‌شوند.

در ابتدا باید دانست که کارآفرین به چه کسی گفته می‌شود؟

در سال‌های گذشته با موجی از بیکاری افراد در حوزه‌های مختلف روبه‌رو شدیم. افرادی که لزوماً با در دست داشتن مدرک دانشگاهی و با اِتکا به دانش و علم، در اداره‌جات مختلف برگه استخدامی پر می‌کردند.

اما تعداد زیادی از این افراد، هیچ‌گاه جواب برگه استخدامی را نمی‌گرفتند و فقط به امید شانس دیگری برگه استخدامی دیگری را پر می‌کردند.

ولی در سال‌های گذشته با ورود کسب‌وکارهای آنلاین در زمینه استارت آپ، روح تازه‌ای در پیکربندی کارآفرینی دمیده شد. هر چند که کارآفرینی تفاوت‌هایی با استارت آپ دارد.

کارآفرینان موفق دنیا با اِتکا به مدل بیزینس پلن خود، میزان موفقیت و مدت زمان سوددهی خود را محاسبه و با برنامه ایده خود را عملی می کنند؛ بنابراین کسب‌وکار مدرن که بر اساس دانش بیزینس پلن طراحی می‌شود، خیلی پرسودتر و بادوام‌تر از کسب‌وکار سنتی است.

زندگینامه کارآفرینان موفق یک نمونه موفق انتقال تجربه است.

لازم به ذکر است که اکثر مشاغل و کارآفرینان سنتی از بیزینس پلن قدیمی خود برخوردار هستند که این بیزنس پلن قدیمی، تا حد زیادی در بین مشاغل سنتی جوابگو است اما با تغییر جامعه و پیش آمدن حادثه‌های اقتصادی و غیرقابل پیش‌بینی، کمتر شاهد کارایی بیزینس پلن کسب‌وکار‌‌‌‌‌‌های سنتی هستیم.

چگونه می‌توانیم مثل کارآفرینان موفق دنیا باشیم؟

برای آن که بعد از خواندن زندگینامه کارآفرینان موفق، بتوانیم از خود یک کارآفرین موفق و هدفمند بسازیم، باید به چند نکته توجه کنیم:

1- کارآفرینان نمونه دنیا ایده‌های ناب دارند

دنیای امروز بشر، دنیای کلیشه و تکرار است. کسب‌وکاری در دنیای اقتصادی قرن بیست‌ویک دوام می‌آورد که ناب و خلاق باشد.

سعی کنید تمام راه و روش‌های خلاقیت را بر روی ایده کسب و کارتان پیاده کنید.

2- کارآفرینان موفق جهان کمترین هزینه را در پیش تولید اعمال می‌کنند

قطعاً برای شروع یک کسب و کار، هزینه برای کارآفرین و صاحب ایده خیلی مهم است. بنابراین باید دنبال راه‌هایی باشیم که میزان هدر رفت پول را در ابتدای کار به کمترین مقدار ممکن برسانیم.

زندگینامه کارآفرینان موفق و نمونه سرشار از برنامه و پلن‌های مناسب برای جلوگیری از هدر رفت پول و زمان است.

با خواندن زندگینامه کارآفرینان موفق به اهمیت زمان پی می‌بریم.

با خواندن زندگینامه کارآفرینان موفق جهان یاد می‌گیرید که زمان در هر کاری مهم است اما در شروع یک کسب‌وکار بسیار مهم و حیاتی است.

شاید کاری که امسال می‌تواند به سوددهی برسد، سال آینده اشباع شده باشد و ایده بکر خلق یک کسب‌وکار با تأخیر، دیگر پول‌ساز نباشد.

کارآفرین موفق جهانی یک شبه ساخته نمی شود.

یک کسب‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌وکار زمانی زنده است که یا در لحظه و یا در چند ماه آینده به پول برسد.

توجه داشته باشید که باید به درآمد برسد نه سوددهی.

زندگینامه کارآفرینان موفق: سرگذشت بنیانگذار کارخانه دوو (Daewoo)

زندگینامه کارآفرینان موفق : کیم وو چونگ
یک کارآفرین موفق کره‌ایی

کیم وو چونگ کارآفرین نمونه‌ای است که در شهر تااگو کره جنوبی به دنیا آمد. او در خانواده‌ای فقیر و تهی‌دست بزرگ شد.

چیزی که کیم وو چونگ را ماندگار کرد، فقر نبود. کیم بچه بود که پدرش گم شد و خرج و مخارج خانواده به گردن کیم افتاد. بعد از دستفروشی‌های زیاد، به توصیه یکی از دوستان خانوادگی به روزنامه‌فروشی روی آورد.

در سال 1943 در شهر تااگو شاید هیچ کس فکرش را هم نمی‌کرد که کیم وو چونگ در آینده‌ای نزدیک، یکی از ثروتمندان کره جنوبی شود و لقب کارآفرین نمونه کره را از آن خود کند.

کیم وو چونگ کودکی که رهبر زاده شد

کیم وو چونگ در همان بچگی روحیه رهبری و مدیریتی خود را به همگان نشان داد. به طوری که روزنامه‌ها فروش چمشگیری داشت و توانست پول خوبی از فروش روزنامه به جیب بزند. همین روحیه و از سنین کم کار کردن باعث شد که کیم به اقتصاد علاقه‌مند شود.

کیم با کار کردن و پشتکار خود توانست در سال 1960 میلادی مدرک اقتصاد خودش را از دانشگاه یانس کره جنوبی بگیرد.

او توانست هفت سال بعد، یعنی در سال 1967، با پنج تن سرمایه‌گذار دیگر شرکت صنایع دوو را تاسیس کند.

شرکت دوو در ابتدا توانست با خریدن شرکت‌های ورشکسته و بهبود آن‌ها به شرکت‌های پول ساز تا حد زیادی به صنایع خود گسترش دهد و سود زیادی را حاصل کند.

کیم فقط به صنایع دوو راضی نشد. بنابراین با خرید تعداد زیادی از شرکت‌های صنعتی ورشکسته و تبدیل کردن آنها به یک شرکت سرپا و پول‌ساز، توانست شرکت خودروسازی دوو را نیز تاسیس کند.

کیم با افتتاح این صنعت توانست لقب کارآفرین موفق جهانی را کسب کند.

لوگوی کارخانجات دوو.

کیم وو چونگ بعد از موفقیت در مجموعه کارخانه دوو به محبوب‌ترین و البته ثروتمندترین مرد کره تبدیل شد و چند جایزه و عنوان بین‌المللی دریافت کرد. از جمله جایزه سودان و پاکستان که به عنوان تشکر از وی در کمک کردن به اقتصاد آن‌ها به او اهدا شد و همچنین جایزه کارآفرینان موفق خارجی.

همچنین در سال 1989 یونسکو لقب محترم‌ترین مرد سال را به کیم اعطا کرد. علاوه بر این جوایز و عناوین، کیم وو چونگ صد‌ها جایزه و ده‌ها دکترای افتخاری از دانشگاه‌های معتبر جهان را در کارنامه خود دارد.

سنگفرش هر خیابان از طلاست، زندگینامه کارآفرین نمونه کیم وو چونگ

او که با بنیانگذاری صنایع دوو توانسته بود برای 91000 نفر کار فراهم کند، در سال 1989 توانست کتاب سنگ‌فرش هر خیابان از طلاست را بنویسد. این کتاب بارها به چاپ رسیده است و جزو پرفروش‌ترین کتاب‌های موفقیت در جهان است.

اگر کسی دچار ناامیدی و بدبینی شود، آنجا نقطه پایان پیشرفت اوست.
وقتی دیگران شمارش غیرممکن‌ها را آغاز می‌کنند، من شمارش امکانات را شروع میکنم.
افرادی که به این نتیجه می‌رسند که «شاید نشد» یا «اگه نشه چی؟» صلاحیت کسب و تجارت ندارند.
از لحظه آغاز باید به هر آنچه انجام می‌دهید،‌ خوش‌بین باشید اما یک چیز هست که برای این خوش‌بینی ضروری است و آن از خودگذشتگی برای رسیدن به هدف است.

کیم وو چونگ

کیم نتوانست نوار موفقیت‌هایش را حفظ کند و در بحران اقتصادی کره، مجبور به فروش 50 درصد از سهام شرکت‌های وابسته به دوو شد.

همچنین او به دلیل اتهام به اختلاس محکوم به ده سال حبس شد اما دو سال بعد از اجرای حکم به دستور رییس جمهور کره آزاد گشت.

وی سرانجام در سال 2019 در سن 83 سالگی از دنیا رفت.

زندگینامه کارآفرینان موفق : بنیانگذاران گوگل از ابتدا تا به امروز

اگر فکر می‌کنید بنیانگذاران گوگل در بچگی انسان‌هایی فقیر بوده‌اند، سخت در اشتباهید…

در ادامه زندگینامه کار‌‌‌‌‌‌‌‌آفرینان موفق جهان ، سری به زندگی لری بیچ و سرگی برین می‌زنیم.

دو کارآفرین موفق جهان.
کارآفرینان موفق گوگل

شاید کمتر اسم لارنس لری پیج و سرگی میخائیلوویچ برین را شنیده باشید، اما باید بدانید دنیای تکنولوژی و همچنین پیشرفت دانش بشری، مدیون این دو فرد آمریکایی است.

در بین دانشمندان تکنولوژی در جهان مانند جوزف بروس، مارک زاکربرگ، ایلان ماسک، بیل گیتس و استیو جابز، این دو نام کمتر دیده می‌شود.

همانطور که در ابتدای معرفی زندگینامه کارآفرینان موفق جهان در بنیانگذاران گوگل گفتیم. لری پیج و سرگی برین فقیر و تهی‌دست نبودند و مثال نقضی در رؤیای موفق شدن از دل فقر هستند.

زندگینامه کارآفرینان موفق - لری پیچ

زندگینامه لارنس لری پیج، یکی از کارآفرینان موفق دنیا

لارنس لری پیج متولد 26 مارس 1973 در ایالات متحده آمریکاست. او در خانواده‌ای علمی چشم به جهان گشود.

پدر و مادر لری هر دو از بهترین دانشگاه‌های دنیا فارغ‌التحصیل شدند. پدر لری پیج دکترای کامپیوتر و مادرش ارشد برنامه‌نویسی دارند.

لری پیج از بچگی به خواندن کتاب علاقه زیادی داشت و توانست با کامپیوترهای پدر و مادرش خیلی زود با دنیای فناوری آشنا شود.

وی مدارج علمی مقدماتی را در بهترین مدارس و کالج‌های آمریکا سپری کرد تا اینکه توانست مدرک کارشناسی علوم کامپیوتر خود را از دانشگاه میشیگان دریافت کند و برای ارشد علوم کامپیوتر در دانشگاه استنفورد پذیرفته شود.

او بعد از پایان ارشد، توانست دکترای خود را در همین دانشگاه بگیرد و آشنایی او با سرگی برین در دوره دکترا منجر به تأسیس شرکت گوگل شد.

زندگینامه کارآفرینان موفق: سرگی برین از بنیانگذاران گوگل.

زندگینامه سِرگی میخائولویچ برین، یکی از کارآفرینان موفق جهان

سرگی برین متولد 21 آگوست 1973 در مسکوی شوروی است.

پدرش پروفسور و استاد دانشگاه در زمینه ریاضیات بود و مادرش هم فارغ‌التحصیل ریاضی و دکترای مکانیک بود.

در همان سال‌های کودکی برین، پدرش متوجه هوش عجیب او می‌شود و چون یهودیان در شورویی در تنگنا بودند و نمی‌توانستند در برخی از رشته‌های دانشگاهی و کارهای دولتی حضور یابند، تصمیم به مهاجرت گرفت.

بعد از مهاجرت به آمریکا، پدر سرگی به برنامه‌نویسی علاقه‌مند شد و سعی در یادگیری آن داشت.

همین علاقه پدر سرگی به برنامه‌نویسی باعث شد بعد از فارغ‌التحصیل شدن سرگی در دو رشته سیستم‌های کامپیوتری و ریاضیات، به فکر ادامه تحصیل در رشته برنامه‌نویسی بیفتد. بنابراین او در دانشگاه استنفورد در رشته علوم کامپیوتری ادامه تحصیل داد.

سرگی در همان ابتدا به موتورهای جست‌وجو علاقه خاصی داشت و در دوران دانشجویی مقاله‌های زیادی راجع به موتورهای جستجو و نتایج وب نوشت.

آیا می‌دانید:

  • هم اکنون لری پیج با ثروتی بالغ بر 91 میلیارد دلار، هشتمین مرد ثروتمند جهان است.
  • پیج یکی از اعضای مؤسسهٔ ایکس پرایز است و در سال ۲۰۰۴ در آکادمی بین‌المللی مهندسی برای این سمت برگزیده شد و جایزهٔ مارکونی پرایز را نیز در ۲۰۰۴ دریافت کرد.
  • هم اکنون در لیست ثروتمندترین مردان جهان، سرگی برین با ثروت خالص 89 میلیارد دلار نهمین ثروتمند جهان است.
  • بر اساس قرارداد، سرگِی برین و لری پیج، این دو در گوگل سهم برابر دارند.

پیدایش گوگل

در معرفی دانشجویان دکتری در دانشگاه استنفورد، لری پیج و سرگی برین با یکدیگر آشنا می‌شوند. این آشنایی باعث می‌شود هر دوی آنها به موتورهای جستجو علاقه پیدا کنند.

آن‌ها با کمک هم توانستند الگوریتمی بر پایه همین مقاله‌ها بنویسند که پایه‌گذار تاسیس گوگل شد.

در ابتدا آن‌ها برای شروع، اتاق لری را در خوابگاه به لابراتوار مکانیکی استخراج قطعات یدکی کامپیوترهای ارزان‌قیمت تبدیل کردند که به وسیله این قطعات بتوانند موتور جستجوی خود را به اینترتی با پهنای باند بزرگتر متصل کنند.

زندگینامه کارآفرینان موفق : ثروتمندترین مرد جهان، ایلان ماسک

ایلان ماسک بزرگترین کارآفرین نمونه جهان
زندگینامه کارآفرینان موفق از جنس ایلان ماسک.

شاید شماهم در این روزها بیش از هرکسی اسم ایلان ماسک را شنیده باشید.

این فرد آنقدر تاثیرگذار است که نمی‌شود در جمع کارآفرینان نمونه قرار نگیرد.

ایلان ماسک زاده 1971 در پرتوریای آفریقای جنوبی است. ایلان ماسک برخلاف اکثر کارآفرینان موفق جهان که قبل از ثروتمند شدن افرادی فقیر بودند، میلیونر بود.

زمانی که تنها 28 سال سن داشت توانست استارت آپ نوپای خود به اسم (zip2) را به شرکت کامپک بفروشد و میلیونر شود.

جالب است بدانید ایلان ماسک فقط به یک کمپانی و تجارت راضی نیست و اولین شرکت خصوصی ارسال ماهواره و فضاپیمای خصوصی جهان را دارا است.

ایلان ماسک در سن 19 سالگی از آفریقای جنوبی به کانادا مهاجرت کرد. او در دانشگاه پنسلوانیای کانادا به تحصیل در دو رشته کسب‌وکار و فیزیک پرداخت.

تنها فرقی که انسان‌های کارآفرین با سایر انسان‌ها دارند، فرصت‌طلبی آنهاست. ایلان ماسک وقتی تنها دو روز از دوره دکترا در رشته فیزیک اتمی دانشگاه استنفورد می‌گذشت آن را رها کرد و توانست اولین استارت آپ خود را راه‌اندازی کند.

تصمیم‌های مهم قسمتی از زندگینامه کارآفرینان موفق

ایلان ماسک با پول خوبی که از فروش zip2 داشت توانست در سال 1999 شرکت x.com را اندازی کند. این شرکت در راستای خدمات مالی آنلاین فعالیت می‌کرد.

همچنین ایلان ماسک یک سال بعد توانست شرکت معروف paypal را راه اندازی کند. گر‌‌چه بعدها مجبور به فروش سهام خود شد.

جاه‌طلبی ایلان به همین جا ختم نمی‌شود. او در سال 2002 توانست شرکت SpaceX را تاسیس کند تا به وسیله فضاپیمای جدیدش بتواند شگفتی‌های تازه‌ای را رقم بزند.

بعد از موفقیت‌های اسپیس ایکس، ایلان ماسک بیش از پیش به فضا و حمل و نقل علاقه پیدا کرد. او معتقد است که سوخت‌های فسیلی علاوه برهزینه و آلودگی زیاد، روزی به پایان می‌رسند و بشر با اندوهی جبران‌ناپذیر روبه رو خواهد شد. بنابراین او در سال ۲۰۰۳ شرکت تسلا موتورز را تأسیس کرد.

خودرو‌های تسلا همگی برقی بوده و علاوه بر مقرون‌به‌صرفه بودن از طراحی و سرعت قابل توجه‌ای هم برخوردار هستند.

روحیه تنها جنگیدن یکی از ویژگی‌های کارآفرینان موفق دنیا

اگر فکر می‌کنید افراد و کارآفرینان موفق و نمونه از حمایت اطرافیان خود برخوردارند و با جاده‌ای صاف و هموار مواجه هستند، باید بگویم اشتباه می‌کنید.

در فیلم زیر مصاحبه‌ای می‌بینیم از ایلان ماسک و هم نظر نبودن بزرگان فضاپیمایی با او.

میزان دارایی

ایلان ماسک هم اکنون با ثروتی بیش از 229 میلیارد دلار، نفر اول لیست ثروتمندترین کارآفرینان موفق دنیا است.

در مجموع در کمپانی‌های او بیش از صد‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‎‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ها هزار انسان مشغول به کار هستند که در نمونه خودش بی‌سابقه است.

همچنین او نمونه موفق در زندگینامه کارآفرینان موفق جهان محسوب می‌شود.

زندگینامه و فعالیت‌های ایلان ماسک در دنیای رمزارز‌‌ها زیاد و پیچیده است. برای اطلاعات بیشتر به لینک زیر سر بزنید.

علیرضا نبی، مردی از جنس طلا

زندگینامه کارآفرینان موفق جهان: دکتر علیرضا نبی.
زندگینامه کار‌‌‌‌‌‌‌‌آفرین موفق ایرانی

انصاف را رعایت نکرده‌‌ایم اگر بگوییم بهترین کارآفرینان جهان، کارآفرینان موفق خارجی هستند.

ایران عزیز ما هزاران هزار زن و مرد کارآفرین دارد که باید برای صبر و تلاش هر کدام از این افراد کتاب‌ها نوشت.

افسوس، ما فقط موفقیت انسان‌هایی را می‌بینیم که در شرکت‌های بزرگ جهان مشغول به‌ کارند. در ادامه به بررسی زندگینامه یکی از کارآفرینان موفق ایرانی می‌پردازیم.

علیرضا نبی یکی از هزار کارآفرین ایرانی است که با استخدام افراد دارای سوء پیشینه توانسته دیدگاه جدیدی از انسانیت را به روی جهانیان باز کند.

علیرضا نبی متولد 1347 در مشهد است. او دکترای اقتصاد بین الملل دارد. در یک خانواده پرجمعیت متولد شده است و از آن دست کارآفرینانی است که فقر را با گوشت و پوستش چشیده است.

یک زمانی که مادرم دو سه روز چیزی برای خوردن پیدا نمی کرد، دست من و خواهر برادرهایم را می‌گرفت و می‌برد سمت میدان عدل پهلوی و از علف‌های دور میدان به ما می‌داد تا سیر شویم، به اصطلاح ما را می‌برد چِرا.

دکتر علیرضا نبی

کارآفرینی برای کارآفرینان موفق کافی نیست

دکتر نبی علاوه بر مدیر عاملی کارخانه و کارآفرینی برای بیش از 1000 نفر انسان سابقه دار، فعالیت‌های دیگری نیز دارد.

او توانسته است با لحنی شیوا و رسا تفکر سوء پیشینه را از جامعه تا حدودی پاک کند و نظرهای منفی را برگرداند. فیلم زیر قسمتی از صحبت‌های اوست.

دکتر نبی با این کار شایسته توانست با یک تیر دو نشان بزند:

  1. ایجاد اشتغال و کارآفرینی
  2. اشتغال بیش از 1000 انسان سابقه‌دار

و این عمل بیش از سایر کارهای علیرضای نبی درخشان و ماندگار شد.

چند نکته درباره خلق ثروت که می‌توان از زندگینامه کارآفرینان موفق استخراج کرد

در زندگی هیچ کارآفرینی زیاد کار کردن را نمی‌بینید. پس لزوماً زیاد کار کردن با خلق ثروت رابطه‌ای ندارد.

تنها چیزی که باعث می‌شود یک انسان موفق به یک کارآفرین نمونه تبدیل شود، ایده و تلاش است. هر چند خواندن زندگینامه کارآفرینان موفق‌ هم می‌تواند تأتیرگذار باشد.

هر‌‌‌‌ انسانی با اتکا به دانش و خلاقیت خود می تواند ایده‌های خوبی را در رابطه با زندگی بدهد، اما فقط افرادی موفق می‌شوند که ایده‌ها و رویای خود را دنبال کنند و در ادامه راه خسته نشوند.

همه ما انسان‌ها دوست داریم در سپهر تاریخی و کارآفرینی جهان بدرخشیم اما تعداد محدودی از انسان‌ها موفق می‌شوند؛ چون باور و ایمان به خود و آینده می‌تواند موفقیت و ثروت را برای ما به ارمغان بیاورد.

مطالب مرتبط

همانطور که گفته شد، کارآفرینی یک فرایند انسانی است. برای اینکه زندگی ما بیشتر شبیه به افراد موفق شود، لازم است در این باره بیشتر بدانیم.

از طرفی زنان کارآفرین موفق ایرانی علاوه بر اینکه مادران و همسرانی دلسوزند، توانسته‌اند با ارائه‌ خدمتی بزرگ، بسیاری از افراد را صاحب شغل مناسب کنند. زندگینامه کارآفرینان موفق خانم را در این مطلب از وبسایت کارنکن بخوانید:

چه در اقتصاد آمریکا باشید، چه اقتصاد عجیب ایران، به هر‌ حال کارآفرین شدن کار سختی است. حالا اگه کارآفرینی با معلولیت همراه باشد چه؟ مطمئناً چالش بزرگ‌تری است!

اگر هم اصلاً نمی‌دانید کارآفرینی و به خصوص کارآفرینی اینترنتی چیست، به شما این مطلب خوب از کارنکن را پیشنهاد می‌دهیم:

امیدوارم مطلب زندگینامه کارآفرینان موفق مورد توجه شما عزیزان قرار گرفته باشد. اگر شما هم کارآفرینی را می‌شناسید که زندگی پرفراز و نشیبی دارد خوشحال می‌شویم داستان زندگی او را با ما به اشتراک بگذارید.



کانال یوتیوب پادکست رادیو کارنکن
اینستاگرام پادکست رادیو کارنکن

1 دیدگاه برای “زندگینامه کارآفرینان موفق جهان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مینی دوره رایگان
تولیدمحتوا و سئو

بخشی از دوره سئو را اینجا ببینید.