دوره آنلاین

چگونه استخدام شویم

روز
ساعت
دقیقه
ثانیه

تخفیف نوروزی
دوره تولید محتوا و سئو با هوش مصنوعی

روز
ساعت
دقیقه
ثانیه

شخصیت شناسی رنگ چشم قهوه ای روشن – 3 نکته درباره شخصیت چشم قهوه ای ها

شخصیت چشم قهوه ای ها
5/5 - (1 امتیاز)

در این مطلب، نتایج یک تحقیق علمی رو درباره شخصیت شناسی رنگ چشم قهوه ای روشن بازگو می‌کنیم، جزئیات شخصیت چشم قهوه ای ها رو بررسی می‌کنیم و در انتهای مطلب، به معرفی چند تست معتبر شخصیت شناسی می‌پردازیم.

اینکه نتیجه این تحقیق تا چه حد پشتوانه علمی دارد و از سایر منابع مورد بررسی قرار گرفته است در هاله‌ای از ابهام است. اما برای شناخت شخصیت افراد، تست‌های معتبری در دسترس داریم که باعث خواهند شد از ظاهر افراد آنها را قضاوت نکنیم!

1- تحقیقی در دانشگاه Orebro کشور سوئد

تحقیقی در دانشگاه Orebro کشور سوئد انجام شد که نشان داد ارتباطی بین رنگ چشم و شخصیت افراد وجود دارد. (+)

طبق تحقیقات انجام شده، رنگ چشم قهوه ای روشن، شایع‌ترین رنگ چشم در بین افراد دنیاست. تقریبا 79% از جمعیت جهان، این رنگ چشم رو دارند؛ اما این مسئله، به این معنا نیست که شخصیت چشم قهوه ای ها، شخصیتی معمولی‌ست.

2- شخصیت چشم قهوه ای ها

طبق تحقیقات، قاطعیت و اعتماد به نفس بالا از ویژگی‌های شخصیت افراد چشم قهوه ای است. اون‌ها همچنین در مدیریت اختلافات، افراد توانایی هستند؛ چون در درجه اول به شنیدن نظرات و دیدگاه‌های افراد مختلف اهمیت می‌دهند و بعد نظر خودشون رو بیان می‌کنند.

همچنین درباره شخصیت رنگ چشم قهوه ای روشن گفته شده است که این افراد، عملکرد سریعی دارند و به سرعت واکنش نشون می‌دهند؛ پس می‌تونند در ورزشی مثل تنیس که نیاز به عملکرد سریعی داره، بدرخشند.

3- شخصیت‌شناسی چشم قهوه ای روشن دقیق است؟ (معرفی چند تست شخصیت‌شناسی پرکاربرد)

واضحه که شخصیت شناسی از روی رنگ چشم، نتیجه دقیقی نداره و بهتره از تست‌های معتبر شخصیت شناسی مثل MBTI، تست رفتارشناسی DISC و تست Big5، که می‌تونند جزئیات بیشتری از شخصیت ما رو به ما نشون بدهند، استفاده کنیم.

تست MBTI، حدود 70 سال و تست Big5، حدود 30 سال سابقه داره. بهتره به جای تکیه کردن به نتایج کلی شخصیت شناسی چشم قهوه ای روشن، از این تست‌های معتبر و نتایجشون استفاده کنیم.

برای دسترسی به این تستها روی لینکهای زیر کلیک کنید:

مطالب مرتبط:



کانال یوتیوب پادکست رادیو کارنکن
اینستاگرام پادکست رادیو کارنکن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مینی دوره رایگان
تولیدمحتوا و سئو

بخشی از دوره سئو را اینجا ببینید.