دوره آنلاین

چگونه استخدام شویم

روز
ساعت
دقیقه
ثانیه

تخفیف نوروزی
دوره تولید محتوا و سئو با هوش مصنوعی

روز
ساعت
دقیقه
ثانیه

شخصیت شناسی رنگ چشم مشکی – 3 نکته درباره شخصیت چشم مشکی ها

شخصیت چشم مشکی ها - شخصیت چشم قهوه ای تیره
3.3/5 - (7 امتیاز)

در این مطلب، نتایج یک تحقیق رو درباره شخصیت شناسی رنگ چشم مشکی (شخصیت چشم قهوه ای تیره) بازگو می‌کنیم، جزئیات شخصیت چشم مشکی ها رو بررسی می‌کنیم و در انتهای مطلب، به معرفی چند تست معتبر شخصیت شناسی می‌پردازیم.

به نظر شما نتیجه این نوع تحقیقات تا چه حد معتبر است؟ آیا برای شناخت شخصیت افراد، به این گونه پیشگوئی‌های شبه علم مانند می‌توانیم اعتماد کنیم؟

1- تحقیقی در دانشگاه Orebro کشور سوئد

تحقیقی در دانشگاه Orebro کشور سوئد انجام شد که نشان داد ارتباطی بین رنگ چشم و شخصیت افراد وجود دارد. (+)

اگر مطلب شخصیت شناسی از روی رنگ چشم رو خونده باشید، باید درباره ملانین و رنگدانه‌های عنبیه اطلاعاتی داشته باشید. رنگ چشم قهوه‌ای تیره، به علت وجود رنگدانه‌های زیاد در عنبیه چشم، برخی اوقات با رنگ چشم مشکی، یکسان در نظر گرفته می‌شود.

2- شخصیت چشم قهوه ای تیره – شخصیت رنگ چشم مشکی

طبق تحقیقات انجام شده، شخصیت چشم قهوه ای تیره و شخصیت افراد چشم مشکی به شخصیت افراد با رنگ چشم قهوه‌ای روشن، نزدیک هست و در خیلی از صفات، با هم مشترک اند؛ گرچه می‌تونیم بگیم شخصیت شناسی رنگ چشم مشکی نشون میده که این افراد، اعتماد به نفس بالاتری دارند و ذاتا افرادی با توانایی رهبری و مدیریت بالا هستند.

از دیگر ویژگی‌های افراد چشم مشکی، می‌تونیم به این موضوع اشاره کنیم که اون‌ها معمولا از دیگران پیروی نمی‌کنند و برعکس، انتظار دارند بقیه افراد، طبق خواسته اون‌ها عمل کنند.

۳- شخصیت شناسی افراد‌ چشم مشکی دقیق است؟ (معرفی چند تست شخصیت‌شناسی پرکاربرد)

همونطور که می‌دونید، نتایج شخصیت شناسی افراد چشم مشکی، کلی‌ست و اطلاعات دقیقی در اختیار ما قرار نمیده. استفاده از تست‌های معتبر شخصیت‌شناسی مثل MBTI، تست رفتارشناسی DISC و تست Big5، می‌تونند جزئیات بیشتری از شخصیت ما رو به ما نشون بدهند و باعث می‌شوند اطلاعات بیشتری درباره خودمون داشته باشیم. با استفاده از نتایج این تست‌ها می‌تونیم مسیر شغلی مناسب خودمون رو پیدا کنیم، ارتباطات کاری بهتری تجربه کنیم و استعدادهامون رو بهتر بشناسیم.

برای دسترسی به این تستها روی لینکهای زیر کلیک کنید:

مطالب مرتبط:



کانال یوتیوب پادکست رادیو کارنکن
اینستاگرام پادکست رادیو کارنکن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مینی دوره رایگان
تولیدمحتوا و سئو

بخشی از دوره سئو را اینجا ببینید.