دوره آنلاین

چگونه استخدام شویم

روز
ساعت
دقیقه
ثانیه

تخفیف نوروزی
دوره تولید محتوا و سئو با هوش مصنوعی

روز
ساعت
دقیقه
ثانیه

فیلم آموزش بورس

فیلم آموزش بورس
Rate this post

در این متن بهترین فیلم‌ آموزش بورس به زبان ساده و به صورت کاربردی معرفی شده است. اینجا نقطه پایان جست‌و‌جوی شما برای شروع آموزش بورس و پیدا کردن منبع مناسب است.

فقط کافی است تا بعد از مطالعه این متن یکی از آموزش‌های معرفی شده را دانلود کرده و یادگیری را شروع کنید. در این متن به معرفی چهار منبع و سایت مختلف برای آموزش می‌پردازیم.

  1. سایت رسا سرمایه
  2. سایت تریگر پرایس اکشن
  3. سایت کارگزاری مفید
  4. سایت فراچارت


ابتدا باید بدانیم چگونه از بورس پول دربیاریم سپس همه سرمایه خود را وارد بورس کنیم. به همین منظور پس از یادگیری ابتدا با سرمایه کم آموخته‌های خود را آزمایش کنید. پس از مدتی کسب تجربه، به مرور میزان سرمایه‌تان را افزایش دهید.

1- سایت رسا سرمایه – محسن اسلامی

فیلم آموزش بورس رایگان

فیلم آموزش بورس مبتدی باید شامل توضیحات ‌سایت tsetmc، نکات و تکنیک‌های تابلوخوانی باشد. پس از یادگیری تابلو و آشنایی با سایت tsetmc به سراغ تحلیل تکنیکال بروید. آموزش مقدماتی بازار سرمایه و تابلو به همراه تحلیل تکنیکال از محسن اسلامی یک نمونه فیلم آموزش صفر تا صد بورس می‌باشد.

هرچند این دوره به عنوان فیلم آموزش بورس رایگان در سایت‌‌ها موجود است؛ اما سعی کنید برای رعایت حقوق صاحب اثر، این آموزش‌ را از سایت رسا سرمایه تهیه کنید. اگر تازه کار هستید این آموزش را از دست ندهید. این ویدئوها مجموعه‌های کامل تابلوخوانی و تحلیل تکنیکال از صفر هستند.

البته در زمان نگارش این مطلب سایت رسا سرمایه در دسترس نمی‌باشد؛ اما می‌توانید ویدئوهای آن را از سایت فراچارت دانلود کنید.

بیشتر بخوانید: نقشه راه کسب درآمد از بورس

2- سایت تریگر پرایس اکشن – سعید خاکستر

فیلم آموزش بورس از صفر

آموزش پرایس اکشن سعید خاکستر یکی دیگر از آموزش‌های ویدئویی تحلیل تکنیکال می‌باشد. شما می‌توانید این فیلم‌ها از سایت تریگر پرایس اکشن به صورت کاملاً رایگان دریافت کنید. لازم به ذکر است که آموزش‌های داده شده در این دوره با رویکرد بازارهای بین‌المللی می‌باشد.

3- سایت کارگزاری مفید – فیلم آموزش بورس کارگزاری مفید

کارگزاری مفید و سایر کارگزاری‌ها اقدام به تهیه فیلم آموزش بورس برای مبتدیان و به صورت مقدماتی کرده‌اند. این فیلم‌های آموزشی اصلاً کافی نبوده و شما را به طور کامل بی‌نیاز نمی‌کنند. بنابراین دوره‌های ویدئویی تحلیل تکنیکال را هم به برنامه‌های خودتان اضافه کنید و به آن‌ها اکتفا نکنید.

فیام‌های آموزشی کارگزاری‌ها شامل اطلاعات قطره چکانی و جسته گریخته هستند. برای آموزش و یادگیری باید به دنبال دوره‌های تدوین شده و یکپارچه که شامل سرفصل و طرح درس مشخصی هستند و بهتر و سریع‌تر شما را به مقصد می‌رسانند باشید. اما اگر تازه کار هستید و هیچ اطلاعاتی از بورس ندارید ویدئو‌های کارگزاری‌ها به عنوان فیلم آموزش بورس برای مبتدیان قابل قبول هستند.

بیشتر بخوانید: نقشه راه یادگیری آنلاین

4- سایت فراچارت – فیلم آموزش صفر تا صد بورس رایگان

فیلم آموزش بورس از صفر تا صد رایگان

همان ‌طور که پیشتر ذکر شد مباحث یک فیلم آموزش بورس از صفر در زمینه یکی از سه حوزه زیر است.

  1. تابلوخوانی و آشنایی با سایت بورس تهران
  2. تحلیل تکنیکال
  3. تحلیل بنیادی

هر کدام از این سه مورد مکمل یکدیگر هستند و اهمیت خودشان را دارند. با استفاده از تحلیل بنیادی شرکت سودده و با ارزش برای سرمایه گذاری را انتخاب کنید. سپس با توجه به تکنیک‌های تابلوخوانی مثل حجم معاملات، شما می‌توانید نحوه ورود و خروج پول هوشمند به سهم را تشخیص بدهید. در نهایت با استفاده از تحلیل تکنیکال نقطه ورود مناسبی از نظر قیمتی پیدا کنید.

فیلم آموزش بورس برای مبتدیان

اگر به دنبال فیلم آموزش بورس از صفر تا صد رایگان هستید قطعاً بهترین منبع رایگان، سایت فراچارت می‌باشد. وید‌ئو‌های این سایت از فیلم آموزش بورس برای مبتدیان و به صورت مقدماتی، تا تحلیل تکنیکال پیشرفته و تحلیل بنیادی و مباحث سنگین و تخصصی را پوشش می‌دهد.

تمام آنچه که شما برای آموزش بورس نیاز دارید به صورت کاملاً رایگان در این سایت برا‌‌یتان تهیه شده است.
اگر مبتدی هستید نگران نباشید؛ فیلم‌های سایت فراچارت به ترتیب از ویدیو آموزش مقدماتی بورس تا مباحث تخصصی دیگر در ۴ دسته بندی زیر ارائه شده است:

  1. دانلود فیلم آموزشی الفبای بورس
  2. فیلم آموزش تابلوخوانی و تحلیل بنیادی یا فاندامنتال
  3. فیلم آموزش تحلیل تکنیکال مقدماتی
  4. فیلم آموزش تحلیل تکنیکال پیشرفته

برای مشاهده مشروح این دسته‌بندی و آغاز یادگیری بورس روی لینک زیر کلیک کنید.

از این یار مهربان غافل نشوید!

فیلم آموزش بورس مبتدی

اگر به دنبال آموزش بورس هستید توصیه می‌کنم از کتاب‌های معرفی شده در پست زیر استفاده کنید. بدون صرف هزینه و سال‌ها تجربه با مطالعه این کتاب‌ها مي‌توانید از تجارب دیگر معامله‌گران استفاده کنید. تجربیاتی که گاهی با بهای گزاف وضررهای زیاد در بورس به‌ دست آمده‌اند.

به نظر شما بهترین فیلم برای آموزش بورس جیست؟
لطفاً نظرات خود را با ما در میان بگذارید.



کانال یوتیوب پادکست رادیو کارنکن
اینستاگرام پادکست رادیو کارنکن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مینی دوره رایگان
تولیدمحتوا و سئو

بخشی از دوره سئو را اینجا ببینید.