دوره آنلاین

چگونه استخدام شویم

روز
ساعت
دقیقه
ثانیه

تخفیف نوروزی
دوره تولید محتوا و سئو با هوش مصنوعی

روز
ساعت
دقیقه
ثانیه

بهترین سایت های معتبر پولدار شدن

سایت معتبر پولدار شدن
3.5/5 - (19 امتیاز)

آیا شما هم از گشتن در آگهی­‌های استخدام به دنبال شغلی که مناسب شما باشد، یا حقوق ‌خوبی داشته‌ ­باشد خسته شده‌اید؟ آیا مهارتی دارید و دوست­‌ دارید بدون سر‌ کار‌ رفتن کسب درآمد کنید؟ یا حتی به دنبال کاری هستید که تخصص خاصی نخواهد و با صرف وقت اندکی بتوانید پول درآورید؟ آیا شما هم به دنبال سایت اینترنتی معتبر برای پولدار شدن هستید تا با کارکردن از خانه در اوقات فراغتتان درآمدزایی کنید؟

اگر پاسخ شما به هر یک از سوالات بالا مثبت است ادامهٔ این مطلب را از دست ندهید. چرا که قصد داریم سایت‌هایی را به شما معرفی کنیم تا فارغ از اینکه کجا هستید، چند سال دارید، چه مهارت‌هایی دارید و… بتوانید کسب درآمد کنید.

امروزه به لطف اینترنت، کسب درآمد از طریق فضای مجازی بسیار فراگیر شده‌ است. قبلاً در کارنکن راجع به پولدار شدن سریع از طریق اینترنت صحبت کردیم. اکنون قصد داریم سایت های معتبر پولدار شدن را به شما معرفی‌ کنیم.

آنچه در ادامه خواهید‌ خواند:

با کلیک‌ کردن پولدار شو

سایت معتبر پولدار شدن

کلیک کن و پولدار شو! این شعار سایت‌های PTC است. PTC مخفف Paid To Click به معنای پرداخت به ازای هر کلیک است.

شاید بپرسید چگونه صرفاً با کلیک‌ کردن می‌شود پول درآورد؟!

از آنجا که خیلی از سایت­‌ها به دنبال کسب رتبهٔ بهتر در گوگل هستند، سعی می­‌کنند تا از طریق تبلیغات و افزایش ترافیک به هدفشان برسند. سایت‌ها برای انجام این کار از یک سری واسطه به نام سایت­‌های کلیکی استفاده می­‌کنند.

سایت­‌های کلیکی، تبلیغات را در سایتشان قرار می‌دهند. شما می‌توانید در یک سایت معتبر پولدار شدن کلیکی عضو شوید و با کلیک‌ کردن روی تبلیغات و دیدن آن‌ها کسب درآمد کنید. همچنین برخی از این سایت‌ها برای انجام کار­های ساده‌­ای مانند شرکت در نظرسنجی­‌ها، ثبت‌نام در وب‌سایت‌­ها، بازی کردن، خواندن ایمیل­‌های تبلیغاتی و… به شما پول می­‌دهند.

مزایای درآمدزایی از طریق سایت‌های کلیکی

  • سرمایه و تخصص خاصی نمی­‌خواهد و شما با انجام کارهای ساده، حتی با کلیک‌ کردن می‌توانید درآمد داشته‌ باشید.
  • این کار را می‌توانید در اوقات فراغت خود، حتی زمانی که بر روی مبل لم داده و مشغول تماشای تلویزیون هستید، انجام دهید.

معایب این روش

  • سایت‌های کلیکی به ازای هر کلیک مقدار پول ناچیزی در نظر می‌گیرند؛ در نتیجه نباید انتظار کسب درآمد زیادی از این طریق داشته‌ باشید! بنابراین سایت‌های خارجی که به دلار پرداخت می‌کنند گزینهٔ مناسب‌تری برای کسب درآمد از این راه هستند.
  • متاسفانه سایت­‌های زیادی هستند که از این طریق کلاهبرداری می‌کنند! آن‌ها وقت شما را گرفته و در‌ نهایت پولی به شما پرداخت نمی‌کنند. لذا باید حواستان باشد سایتی که برای این کار انتخاب می‌کنید، معتبر باشد.

البته نگران نباشید! ما به شما سایت های معتبر پولدار شدن را معرفی می‌کنیم؛ هم برای کسانی که تمایل دارند درآمد دلاری داشته باشند و هم برای افرادی که با پرداخت ارزی مشکل دارند و به دنبال سایت‌های ایرانی کسب درآمدند.

سایت‌های کلیکی ایرانی

  • میترا رنک یک سامانه افزایش بازدید و بهبود رنک است. این سایت از سال 91 مشغول‌به‌کار است. میترا رنک در حال حاضر بیش از 4000 کاربر فعال دارد و تاکنون نزدیک به 320 میلیون تومان به کاربران خود پرداخت کرده‌است. شما می‌توانید با دریافت و دیدن پیام‌های تبلیغاتی، بازدید از سایت‌ها، جستجو در گوگل، بازی‌کردن، معرفی میترا رنک به دیگران و… درآمد کسب کنید.
  • پارت کلیک از طریق تبلیغات اینترنتی در زمینهٔ بهبود رتبه در گوگل و الکسا فعالیت می‌کند. این سایت بیش از 50 هزار کاربر فعال دارد. شما می‌توانید با کلیک روی آگهی و مشاهدهٔ تبلیغات، درآمد کسب کنید. می‌توانید از درآمدتان برای تبلیغات خود استفاده نمایید و یا با ثبت درخواست پرداخت در اسرع وقت پول خود را دریافت کنید.
  • فارس باکس یک مرکز تبلیغاتی است که به ازای دیدن تبلیغات به شما پول پرداخت می‌کند. این سایت یک لینک مخصوص به شما می‌دهد. شما با تبلیغ این لینک در وب‌سایت‌ها و یا توسط ایمیل می‌توانید افرادی را پیدا کنید و بابت هر کلیک آن‌ها نیز درآمد کسب کنید.
  • فیسنما یک شبکهٔ اجتماعی ایرانی است که قسمت‌های مختلفی دارد. شما می‌توانید از قسمت کسب درآمد فیسنما با دیدن تبلیغات پول‌ درآورید.

سایت‌های کلیکی خارجی

  • Ysense با 13 سال سابقهٔ کار، یکی از معتبرترین سایت‌های کلیکی به‌شمار می‌آید. در این سایت می‌توانید از طریق تکمیل نظرسنجی‌ها، انجام پیشنهادات، دعوت از دوستانتان و… درآمد کسب کنید.
  • Inboxdollars از سال 2000 مشغول‌به‌کار است. تاکنون بیش از 59 میلیون دلار پاداش نقدی به اعضای خود برای انجام کارهای ساده‌ای مانند خواندن ایمیل، تکمیل نظرسنجی‌های آنلاین، بازی‌کردن و تماشای فیلم و تلویزیون پرداخت كرده‌است.
  • Neobux یکی دیگر از سایت‌های معتبر و قابل اعتماد است. روش‌های زیادی برای کسب درآمد از این سایت وجود دارد. شما می‌توانید ماهیانه تا 200 دلار از این سایت درآمد کسب کنید.
  • swagbucks از 2008 تاکنون بیش از 294 میلیون دلار به اعضای خود پاداش داده‌است. از جمله راه‌های کسب درآمد از Swagbucks می‌توان به استفاده از Swagbucks به عنوان موتور جست‌وجو، تکمیل فرم‌ها و نظرسنجی‌ها، نصب اپلیکیشن یا بازی، خرید آنلاین، بازی آنلاین و… اشاره کرد.

سایت‌های نام‌برده، سایت های معتبر پولدار شدن هستند که شما می‌توانید با عضویت در آن‌ها و انجام کار‌های کوچکی مانند دیدن تبلیغات، درآمد کسب کنید.

بیشتر بخوانید: چگونه با دیدن تبلیغات در اینترنت به درآمد دلاری برسیم؟

کسب درآمد از شبکه‌های اجتماعی

سایت اینترنتی معتبر برای پولدار شدن

اگر به دنبال سایت معتبر پولدار شدن هستید، حواستان باشد که شبکه‌­های اجتماعی را فراموش نکنید!

در سال‌های اخیر شبکه‌های اجتماعی رشد چشمگیری در سراسر دنیا داشته‌اند و هرروزه به تعداد آن‌ها افزوده می‌شود. توییتر، اینستاگرام، یوتیوب، تیک‌تاک و… از جمله شبکه‌های اجتماعی محبوب در حال حاضر می‌باشند.

اگر به تولید محتوا، بلاگری، ولاگری و… علاقه‌مندید، می‌توانید یکی از این شبکه‌های اجتماعی پرطرفدار را انتخاب کنید تا شما را در مسیر پولدار‌ شدن یاری‌ کند!

اینستاگرام

سایت های معتبر پولدار شدن

اینستاگرام یکی از محبوب­‌ترین شبکه­‌های اجتماعی است که میلیون‌­ها کاربر روزانه وقت زیادی را در آن سپری می‌­کنند. ازاین‌رو این شبکهٔ اجتماعی بستر مناسبی را برای کسب درآمد فراهم نموده‌است.

راه‌های کسب درآمد از طریق اینستاگرام

  • فروش کالا و خدمات

یکی از راه‌های درآمدزایی از اینستاگرام فروش خدمات یا محصولات است. با ارائهٔ کالا و خدماتِ خودتان یا دیگران در اینستاگرام می­‌توانید کسب درآمد کنید. اگر شما محصولی تولید می‌کنید یا در زمینه‌ای تخصص دارید و قادر به تولید محتوای آموزشی هستید؛ می‌توانید از اینستاگرام برای فروش محصولات خود استفاده‌کنید.

  • تبلیغات

اگر پیج اینستاگرامی شما فالوور زیادی داشته‌باشد، شما می‌توانید با تبلیغ پیج دیگران، کسب‌وکار‌ها، برندها و… به صورت مستقیم یا غیرمستقیم درآمد کسب کنید.

برخی از پیج‌­ها به صورت غیرمستقیم، لابه­‌لای محتوایی که تولید می‌­کنند، به تبلیغات می‌پردازند. به عنوان مثال پیجی را که کلیپ­‌های طنز می‌سازد در نظر بگیرید. این پیج با ساختن کلیپ طنزی که در آن نام برند مورد‌نظر را ذکر می‌کند، آن برند را به مخاطب معرفی می‌کند.

  • ارائهٔ خدمات مربوط به اینستاگرام

فضای اینستاگرام برای یک کسب‌وکار بدون داشتن فالوور سود چندانی ندارد. بسیاری از پیج­‌های اینستاگرم به دلیل نداشتن تعداد کافی فالوور قادر به کسب درآمد نیستند. ازاین‌رو برخی از افراد به ارائهٔ خدماتی مانند فروش فالوور، لایک، کامنت و… می‌پردازند. شما نیز می‌توانید از طریق وب‌سایت یا اینستاگرامتان به ارائهٔ این خدمات بپردازید و از این راه کسب درآمد کنید.

  • ادمین شدن

برخی از صاحبان پیج‌­های اینستاگرامی، به دلیل مشغله و کمبود وقت، مدیریت پیج اینستاگرام خود را به افراد دیگری، که به آن­‌ها ادمین می‌گویند، می­‌سپارند.

وظایف ادمین شامل:

  1. تولید محتوا (مانند پست و استوری گذاشتن)
  2. پاسخ‌دادن به کامنت­‌ها و دایرکت

اگر شما به اینستاگرام و تولید محتوا علاقه‌مند باشید و مهارت‌های لازم را برای انجام این‌ کار داشته‌ باشید، می‌توانید ادمین شوید و از این طریق درآمد کسب کنید.

یوتیوب

شبکهٔ اجتماعی یوتیوب، یک سایت معتبر پولدار شدن دیگر است. در یوتیوب هم مانند اینستاگرام از طریق تولید محتوا، فروش محصولات، تبلیغات و… می‌­توانید درآمد کسب کنید. اما باید توجه داشته‌ باشید که برای کسب درآمد از هر روشی از یوتیوب، اول از همه باید با تولید ویدئو­‌های جذاب و باکیفیت به جذب مخاطب بپردازید.

برای کسب اطلاعات بیشتر، مطلب صفر تا صد کسب درآمد از یوتیوب را بخوانید.

سایر شبکه‌های اجتماعی

سایر شبکه‌­های اجتماعی مانند توییتر و تیک‌تاک نیز از جمله سایت‌ های معتبر پولدار شدن به حساب می‌آیند، که می‌توانید از طریق آن‌ها درآمدزایی کنید. به‌طور کلی تبلیغات، رایج‌ترین شیوهٔ کسب درآمد از شبکه­‌های اجتماعی است.

بیشتر بخوانید: نقشه راه کسب درآمد از اینترنت

ده سایت معتبر پولدار شدن ایرانی و خارجی برای فریلنسر‌ها

سایت معتبر پولدار شدن

فریلنسر کیست؟

فریلنسر به کسی گفته می­‌شود که به صورت پروژه‌­ای و برای خودش کار می­‌کند. افرادی که به صورت فریلنس کار می‌­کنند، به شرکت یا سازمان خاصی متعهد نیستند. فریلنسرها با توجه به تخصصی که دارند، می­‌توانند با انجام پروژه به صورت دورکاری به کسب درآمد بپردازند.

مزایای کار‌کردن به عنوان فریلنسر

  • ساعات کاری منعطف
  • محدود نبودن به مکان خاصی برای کار‌کردن
  • حق انتخاب بین پروژه­‌ها و کارفرمایان مختلف
  • کسب درآمد بیشتر با انجام پروژه­‌های بیشتر

در چه زمینه‌­هایی می­‌توان به عنوان فریلنسر کار کرد؟

  • برنامه‌نویسی
  • طراحی وب
  • طراحی (طراحی گرافیک، طراحی رابط کاربری و…)
  • نویسندگی (و تولید محتوا)
  • دستیار مجازی
  • دیجیتال مارکتینگ
  • سئو
  • ترجمه
  • تایپ
  • عکاسی
  • آهنگ‌سازی
  • تدریس

اگر می‌خواهید به کسب درآمد فریلنسری بپردازید، با ما باشید تا در ادامه سایت های معتبر پولدار شدن در این زمینه را به شما معرفی کنیم.

بهترین سایت های معتبر پولدار شدن فریلنسر

در ادامه ده سایت معتبر پولدار شدن فریلنسر ایرانی و خارجی را به شما معرفی کرده‌ایم. شما می‌توانید در این سایت‌ها ثبت‌نام کرده و با توجه به مهارتی که دارید، از میان پروژه‌های موجود، پروژهٔ مناسبی انتخاب کنید. اگر کارفرما شما را برگزیند، می‌توانید پروژه‌ را آغاز کنید.

فقط حواستان باشد برای باز کردن سایت‌های Fiverr، Upwork و Guru نیاز به اتصال از طریق آی‌پی غیر ایران (قندشکن) دارید.

برای کسب اطلاعات بیشتر راجع به درآمدزایی از سایت‌های فریلنسر خارجی مطلب درآمد دلاری با فریلنسری را بخوانید.

راستی اگر شما هم سایت معتبر پولدارشدن دیگری را می‌شناسید، معرفی کنید تا بقیه هم بتوانند استفاده کنند.

مطالب مرتبط



کانال یوتیوب پادکست رادیو کارنکن
اینستاگرام پادکست رادیو کارنکن

3 دیدگاه برای “بهترین سایت های معتبر پولدار شدن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مینی دوره رایگان
تولیدمحتوا و سئو

بخشی از دوره سئو را اینجا ببینید.