دوره آنلاین

چگونه استخدام شویم

روز
ساعت
دقیقه
ثانیه

تخفیف نوروزی
دوره تولید محتوا و سئو با هوش مصنوعی

روز
ساعت
دقیقه
ثانیه

همه چیز درباره‌ی مهاجرت کادر درمان به عمان

ساحل زیبای مسقط پایتخت عمان مقصد مهاجرتی کادر درمان
2/5 - (1 امتیاز)

پس از بررسی شرایط مهاجرت کاری به عمان، این‌بار تصمیم داریم به‌طور ویژه شرایط و نکات قابل‌توجه در ارتباط با مهاجرت کادر درمان به عمان را مورد بررسی قرار دهیم.

اگر عضوی از خانواده‌ی بزرگ کادر درمان هستید و در رابطه با مهاجرت کادر درمان به عمان سوالاتی دارید یا در‌حال بررسی شرایط مهاجرت کادر درمان به عمان جهت تصمیم‌گیری بهتر هستید این مطلب برای شما نوشته‌ شده‌‌‌است.

ممکن است این سوال‌ها در ذهن شما ایجاد شده باشد که:

 چگونه می‌توانم به‌عنوان کادر درمان به عمان مهاجرت کنم؟ برای مهاجرت به عمان باید چه شرایطی داشته‌ باشم و چه مراحلی را باید طی کنم؟  جهت مهاجرت به عمان به‌عنوان کادر درمان چقدر باید هزینه کنم؟ مهاجرت به عمان برای کادر درمان چه مزیت‌هایی دارد و با چه مسائلی در مسیر مهاجرت مواجه خواهم شد؟

در این یادداشت تلاش کرده‌ام به‌‌طور خلاصه و به‌‌دور از اضافه‌گویی، ساده و البته جامع پاسخ تمامی سوالات شما در این زمینه را در اختیارتان قرار‌ دهم.

پیشنهاد می‌کنم تا انتهای مطلب با من همراه باشید تا با هر آنچه در مسیر مهاجرت به عمان پیش روی شما خواهد بود آشنا شوید.

آنچه خواهید خواند:

  1. آزمون پرومتریک Prometric
  2. Dataflow
  3. مصاحبه viva
  4. کاریابی

سیستم بهداشت و درمان عمان در چه رشته‌هایی نیاز به نیروی کار دارد؟

رشته های مختلف کادر درمان

در ابتدا باید بدانید عمان در چه رشته‌هایی نیروی کار می‌پذیرد و آیا رشته‌ی مورد‌نظر شما در عمان مورد‌نیاز هست یا نه.

پر‌طرفدار‌ترین رشته‌های مورد‌نیاز سیستم بهداشت و درمان عمان پزشکی و پرستاری و دندان‌‌پزشکی است. با این‌ وجود نیاز به متخصصانی در سایر زمینه‌های بهداشت و درمان نیز دارد.

بخشی از رشته‌های مورد‌نیاز عمان از میان مشاغل بهداشت و درمان را در لیست زیر مشاهده می‌کنید.

  • دندان‌پزشکی
  • پرستاری
  • مامایی
  • پزشک عمومی
  • جراح قلب
  • جراح عمومی
  • جراح ارتوپد
  • چشم‌پزشک
  • متخصص کلیه و مجاری ادراری
  • تکنسین بیهوشی
  • داروساز
  • علوم آزمایشگاهی
  • بینایی‌ سنجی
  • کمک‌پرستار
  • فیزیوتراپی
  • رادیولوژی

مهاجرت کادر درمان به عمان به چه شرایطی نیاز دارد ؟

شرایط مهاجرت ؟

اگر کنجکاوید بدانید شرایط مهاجرت کادر درمان به عمان شامل چه مواردی است و با شرایط شما هم‌خوانی دارد یا نه، پیشنهاد می‌کنم این بخش را با توجه دوچندان مطالعه کنید.

آیا برای مهاجرت کادر درمان به عمان محدودیت سنی وجود دارد؟

جهت مهاجرت به عمان به‌عنوان کادر درمان، بر اساس قوانین عمان، باید سن شما بین 21 تا 60 سال باشد. اگرچه در صورتی که سن زیر 45 سال داشته باشید در یافتن پیشنهاد‌های شغلی بهتر، موفق‌تر خواهید‌بود.

مدرک تحصیلی لازم برای مهاجرت کادر درمان به عمان چیست؟

برای مهاجرت به عمان، به‌عنوان کادر درمان، لازم است در رشته‌ی تحصیلی خود حداقل مدرک کارشناسی داشته‌ باشید.

برای مهاجرت به عمان به‌عنوان کادر درمان باید چند سال سابقه کار داشته‌ باشم؟

در صورتی که پرستار یا ماما هستید یا در یکی از رشته‌های پیراپزشکی مدرک تحصیلی دارید باید طی پنج سال گذشته، حداقل سه سال سابقه فعالیت در زمینه‌ی مرتبط داشته‌ باشید. همچنین در صورتی که رشته‌ی تحصیلی شما پزشکی باشد نیاز است طی پنج سال گذشته، حداقل چهار سال در زمینه‌ی تحصیلی خود کار کرده‌ باشید.

مدارک مربوط به سابقه‌ی شغلی خود را می‌توانید از طریق سوابق بیمه یا احکام کارگزینی ارائه دهید.

مهاجرت کادر درمان به عمان به چه مدرک زبانی نیاز دارد؟

می‌توانم این مژده را به شما بدهم که برای مهاجرت به عمان به ارائه‌ی هیچ‌گونه مدرک زبانی نیاز ندارید. تنها کافی است به یکی از زبان‌های انگلیسی یا عربی تسلط نسبی داشته باشید.

 تسلط به زبان انگلیسی باید به‌حدی باشد که طی مراحل اقدام جهت مهاجرت از پس آزمون‌ها و مصاحبه‌های لازم برآیید و بتوانید موفق عمل کنید .

البته حتما موافق هستید که تسلط نسبی به زبان عربی یا انگلیسی در صورت شروع فعالیت شغلی و زندگی در عمان نیز مورد‌نیاز شما خواهد بود.

خوش‌بختانه به‌دلیل بالا بودن تعداد افراد مهاجر در عمان تا حد زیادی با تسلط به زبان انگلیسی می‌توانید گلیم خود را از آب بیرون بکشید و الزاما نیاز به یادگیری زبان عربی، حداقل در مراحل اولیه، نخواهید داشت.

در صورتی‌که به مهاجرت فکر می‌کنید و در حال تحقیق و بررسی جوانب مختلف برای تصمیم‌گیری در زمینه‌ی مهاجرت هستید، به‌هر حال باید یک بار برای همیشه دغدغه‌ی زبان انگلیسی را از لیست نگرانی‌های خود حذف کنید.

اگر نمی‌دانید بهبود سطح زبان خود را چگونه شروع کنید و نیاز به معرفی منابع و روش‌های مطالعه زبان دارید‌، پیشنهاد می‌کنم نقشه‌ی راه یادگیری زبان انگلیسی تیم کارنکن را از دست ندهید.

ویزای همراه

دولت عمان به شما این امکان را می‌دهد که در صورت موفقیت در دریافت ویزای کاری عمان، همسر و فرزندان زیر 21 سال خود را همراه خود جهت زندگی به عمان ببرید.

در صورتی که فرزند بالای 21 سال دارید، باید به‌‌صورت جداگانه جهت مهاجرت فرزندتان اقدام کنید.

پس از آگاهی از رشته‌های مورد‌نیاز عمان و شرایط مهاجرت به عمان برای کادر درمان، وقت آن است که نگاهی به مراحل مهاجرت به عمان بیندازید و با هر مرحله به‌طور جداگانه آشنا شوید.

مهاجرت کادر درمان به عمان شامل چه مراحلی است؟

برای مهاجرت کاری به عمان به‌عنوان کادر درمان باید چهار مرحله اصلی زیر را طی کنید.

1. آزمون پرومتریک Prometric

آزمون  آنلاین پرومتریک اولین مرحله مهاجرت کادر درمان به عمان

اولین مرحله مهاجرت کادر درمان به عمان قبولی در آزمون پرومتریک است.

آزمون پرومتریک آزمونی جهت تایید صلاحیت حرفه‌ای متقاضیان کار در سیستم بهداشت و درمان است که در 180 کشور برگزار می‌شود.

در عمان تمامی متقاضیان اشتغال در سیستم بهداشت و درمان عمان، باید گواهی قبولی در آزمون پرومتریک را داشته‌ باشند.

این آزمون به‌صورت آنلاین و توسط سازمان prometric آمریکا برگزار می‌شود.

پرومتریک در آسیا در کشور‌های مالزی، قطر، عمان، امارات، سنگاپور، ترکیه، ارمنستان، گرجستان، نپال، چین و ویتنام برگزار می‌شود.

متاسفانه این آزمون در ایران برگزار نمی‌شود. برای شرکت در آن باید از طریق ویزای توریستی به یکی از کشور‌های برگزار‌کننده سفر کنید.

در عمان پرومتریک تحت نظر هیئت تخصصی پزشکی عمان (OMSB) برگزار می‌شود.

شما می‌توانید با شرکت در آزمون پرومتریک در هر کدام از کشور‌های برگزار‌کننده، مدرک لازم برای مهاجرت به عمان را دریافت کنید. ولی با توجه به تفاوت‌هایی که در انواع آزمون‌ها در کشور‌های مختلف وجود دارد توصیه می‌شود در صورت امکان در آزمون پرومتریک عمان شرکت کنید.

شرایط لازم برای شرکت در آزمون پرومتریک:

  • حداقل مدرک لیسانس داشته‌ باشید.
  • حداقل دو سال تجربه‌ی کاری داشته‌ باشید.
  • پاسپورت معتبر جهت ثبت‌نام در آزمون و ارائه در محل برگزاری آزمون داشته‌ باشید.

چگونه در آزمون پرومتریک ثبت‌نام کنم؟

ثبت‌نام در آزمون پرومتریک به‌صورت آنلاین انجام می‌شود. پس از هر مکانی و در هر زمانی قابل انجام است.

جهت ثبت‌نام باید وارد سایت Prometric.com  شوید.

پس از ورود به سایت پرومتریک ابتدا باید حساب کاربری خود را بسازید. سپس قادر خواهید بود مکان و زمان برگزاری آزمون را با توجه به شرایط خود انتخاب کنید. بعد از وارد کردن اطلاعات هویتی بر اساس پاسپورت، هزینه‌ی آزمون را پرداخت می‌کنید. در این مرحله شناسه‌ای توسط سایت به شما داده می‌شود که نشان می‌دهد با موفقیت در آزمون پرومتریک ثبت‌نام نموده‌اید.

تعداد سوالات و مدت‌زمان برگزاری آزمون پرومتریک چقدر است؟

تعداد سوالات و زمان آزمون ممکن است با توجه به رشته‌های مختلف و در هر کشور متفاوت باشد. اما معمولاً حدود 70 الی 150 سوال چهار‌گزینه‌ای به شما داده می‌شود و مدت زمان آزمون دو و نیم الی سه ساعت خواهد بود.

با چه نمره‌ای می‌توانم گواهی‌نامه‌ی پرومتریک خود را دریافت کنم؟

با توجه به کشوری که شما برای شرکت در آزمون انتخاب می‌کنید و با توجه به رشته‌ی شما ، با دریافت 50 -70 درصد نمره موفق به دریافت گواهی پرومتریک خود خواهید‌ شد. البته باید توجه داشت هر چقدر نمره آزمون پرومتریک شما بیشتر باشد، شما می‌توانید به اشتغال در مراکز درمانی بهتر و سطح بالاتری امیدوار باشید.

هزینه‌ی آزمون پرومتریک چه مقدار است؟

هزینه آزمون پرومتریک 180-300 دلار آمریکا است. که البته باید هزینه‌های مربوط به سفر و اقامت در شهر محل برگزاری آزمون را هم در نظر داشته باشید.

مدرک پرومتریک من چه مدت اعتبار خواهد داشت؟

در صورت قبولی در آزمون پرومتریک مدرک شما تا شش سال اعتبار خواهد داشت. پس از شش سال شما می‌توانید با شرکت مجدد در آزمون، گواهی پرومتریک خود را تمدید کنید.

2. دیتافلو dataflow

Dataflow فرایند بررسی و تایید مدارک

پس از قبولی در آزمون پرومتریک، مرحله‌ی بعدی پیش رو dataflow است.

برای مهاجرت به کشور‌های عربی حاشیه‌ی خلیج‌ فارس، از جمله عمان، لازم است مدارک شما توسط گروه dataflow تایید شود. در واقع این فرایند جهت معادل‌سازی مدارک تحصیلی و شغلی شما انجام می‌شود.

مدارک مورد‌ ارزیابی در dataflow چیست؟

مدارکی که طی data flow  ارزیابی و تایید می‌شود شامل موارد زیر می‌باشد.

  • مدارک هویتی
  • مدارک تحصیلی

شامل مدرک دیپلم و مدارک دانشگاهی و ریز نمرات

  • مدارک مربوط به سوابق شغلی

شامل سابقه شغلی پنج سال گذشته

  • گواهی گود استندینگ good standing

گواهی گود استندینگ در واقع گواهی حسن انجام کار است. این گواهی نشان می‌دهد فرد در طول سوابق شغلی خود اشتباهات شغلی و سوء‌پیشینه ندارد. در ایران پزشکان و پرستاران می‌توانند از طریق مراجعه به نظام پزشکی و نظام پرستاری این گواهی را دریافت نمایند.

 به‌یاد داشته باشید تمام مدارک فوق باید توسط مراکز رسمی ترجمه شده‌ باشند.

چگونه مدارک خود را برای تیم dataflow ارسال کنم؟

برای شروع فرایند dataflow شما باید در سایت dataflowgroup.com ثبت‌نام کرده و مدارک خود را بارگذاری کنید. پس از ارائه مدارک توسط شما، تیم دیتا فلو شروع به بررسی مدارک خواهد کرد و از سازمان‌های صادر‌کننده مدارک استعلام خواهد‌‌ گرفت. به‌طور مثال با ارسال ایمیل به دانشگاه محل تحصیل شما، خواهان تایید مدارک تحصیلی شما از سوی دانشگاه خواهد شد.

باید توجه داشته باشید که مدت‌زمان این مرحله بستگی به پیگیری خود شما دارد. ممکن است مراجع مربوطه تمایلی به ارسال جواب به ایمیل data flow  نشان ندهند. در این صورت شاید نیاز باشد شما به‌صورت حضوری پیگیر ارسال تاییدیه از سوی مراکز مربوطه به تیم دیتافلو باشید تا فرایند بررسی در زمان کوتاه‌تری طی شود.

فرایند Dataflow چه مدت طول می‌کشد؟

فرایند Dataflow عمان حدود 30 روز زمان می‌برد.

هزینه‌ی Dataflow چقدر است؟

هزینه‌ی dataflow  بسته به کشور مقصد و رشته‌ی مورد‌نظر متفاوت است. در عمان این هزینه 80-170 ریال عمان می‌باشد. در صورتی که نیاز به تایید و ارائه مدارک بیش‌تری علاوه‌بر مدارک پایه داشته باشید این هزینه افزایش می‌یابد.

3. مصاحبه VIVA

مصاحبه viva به صورت حضوری در محل وزارت بهداشت و درمان عمان انجام میشود.

پس از تایید مدارک توسط گروه dataflow، باید طی مصاحبه‌‌ی VIVA که توسط وزارت بهداشت عمان (MOH) برگزار می‌شود، صلاحیت علمی شما مجدداً مورد ارزیابی قرار بگیرد.

مصاحبه VIVA به‌صورت حضوری در شهر مسقط، پایتخت عمان، انجام می‌شود.

طی مصاحبه، علاوه‌بر مهارت‌های مربوط به شغل شما، نحوه‌ی برخورد شما و همین‌طور مهارت‌های زبانی شما مورد بررسی قرار می‌گیرد.

مدارک مورد نیاز مصاحبه VIVA کدام است؟

جهت گرفتن وقت مصاحبه نیاز است مدارک زیر را ارائه کنید.

  • مدارک هویتی
  • مدارک تحصیلی
  • رزومه‌ی شغلی
  • گواهی قبولی پرومتریک
  • تاییدیه Dataflow

همان‌طور که می‌دانید تمامی مدارک فوق باید ترجمه‌ شده و به زبان انگلیسی باشد.

گرفتن وقت مصاحبه VIVA چگونه ممکن است؟

ارائه‌ی مدارک و گرفتن وقت مصاحبه باید به‌صورت حضوری و از طریق مراجعه به وزارت بهداشت و درمان عمان انجام شود. در صورتی که امکان حضور فیزیکی جهت ارائه مدارک در مسقط را ندارید می‌توانید مدارک مورد‌نیاز را از طریق فرد دیگری به‌عنوان واسطه به وزارت بهداشت عمان بفرستید و وقت مصاحبه بگیرید.

چقدر باید برای مصاحبه‌ی VIVA هزینه کنم؟

هزینه مصاحبه VIVA با توجه رشته و مدرک شما متفاوت است. ولی به‌طور کلی حدود 150-500 ریال عمان می‌باشد.

چند بار فرصت شرکت در مصاحبه VIVA را دارم؟

این مصاحبه دو‌بار در ماه برگزار شده و هر بار با ده نفر متقاضی مصاحبه می‌شود. هر فرد تا 3 مرتبه، در صورت عدم قبولی، امکان مصاحبه دارد. در صورتی که متقاضی در سومین مصاحبه هم موفق به قبولی نشود تا 6 ماه امکان ثبت‌نام مجدد جهت مصاحبه را ندارد.

در صورتی که قبل از انجام مصاحبه موفق به دریافت پیشنهاد شغلی شده باشید، کارفرمای شما مراحل مربوط به ارائه مدارک به وزارت بهداشت و گرفتن وقت مصاحبه و پرداخت هزینه را انجام خواهد داد.

4.کاریابی

دریافت پیشنهاد شغلی آخرین مرحله مهاجرت کادر درمان به عمان است.

برای دریافت ویزای کاری عمان، مرحله نهایی داشتن پیشنهاد شغلی از یک مرکز بهداشتی و درمانی در عمان است.

چگونه پیشنهاد شغلی دریافت کنم؟

برای دریافت پیشنهاد شغلی می‌توانید از طریق مراکز کاریابی در ایران یا حتی مراکز کاریابی در خود کشور عمان اقدام کنید. همین‌طور می‌توانید شخصا به کلینیک‌ها و بیمارستان‌های موردنظر خود ایمیل بزنید و رزومه ارسال کنید.

حتی ممکن است دوستان و آشنایانی در عمان داشته باشید که بتوانند به‌صورت واسطه عمل کنند و موقعیت‌های شغلی را به شما اطلاع دهند.

پس از دریافت پیشنهاد شغلی و دریافت دعوت‌نامه‌ی کارفرما شما ویزای 2 ساله جهت کار در عمان را دریافت می‌کنید. در صورتی که پس از پایان 2 سال همچنان پیشنهاد شغلی داشته‌ باشید می‌توانید مدت اقامت خود را تمدید کنید.

مهاجرت کادر درمان به عمان چه مزیت‌هایی دارد؟

شهر زیبای مسقط

شاید بپرسید به چه دلیل باید عمان را به‌عنوان مقصد مهاجرتی انتخاب کنم؟

در پاسخ به این سوال می‌توانید بخشی از نکات مثبتی که ممکن است شما را به مهاجرت به عمان ترغیب کند، در ادامه مطالعه کنید.

1. اقتصاد در‌حال پیشرفت و واحد پولی ارزشمند

اقتصاد عمان به فروش نفت و همچنین ماهی‌گیری و تجارت وابسته است. طی پنجاه سال گذشته سیاست‌های دولت عمان تاثیر به‌سزایی در پیشرفت اقتصادی این کشور داشته است.

در حال حاضر هر ریال عمان معادل 2.60 دلار آمریکاست.

2.عدم نیاز به مدرک زبان

همان‌طور که گفته‌شد شما جهت مهاجرت به عمان نیاز به هیچ‌گونه مدرک زبانی ندارید. که امتیاز قابل ملاحظه‌ای به نسبت سایر مقصد‌های مهاجرتی محسوب می‌شود.

3. طی کردن مراحل مهاجرت در زمان کمتر

فرایند دریافت ویزای عمان به نسبت سایر مقاصد مهاجرتی، از جمله کشور‌های اروپایی، سریع‌تر و آسان‌تر است.

4.محل اقامت در دسترس

اکثر کارفرما‌های عمانی، هم‌زمان با ارائه‌ی پیشنهاد شغلی، تامین محل اقامت رایگان و هزینه‌های رفت‌و‌آمد و قبوض شما را تقبل می‌کنند. ممکن است این اقامتگاه‌ها شامل اتاق‌هایی چند تخته باشد و لازم باشد شما با یک یا چند هم‌اتاقی از سایر کشور‌ها زندگی کنید.

اگر تمایلی به زندگی در اقامت‌گاه پیشنهادی کارفرما نداشته باشید، می‌توانید با توجه به شرایط و بودجه‌ی خود طیف وسیعی از اقامتگاه‌ها با قیمت‌های متفاوت را در محله‌های مختلف شهر محل سکونت خود بیابید.

5. مزایای دولت عمان برای متخصصان بهداشت و درمان

دولت عمان برای تشویق نیروی کار متخصص برای مهاجرت به عمان، مزایایی در نظر گرفته‌است.

به‌طور مثال، پس از مهاجرت به عمان، دولت عمان امکان تحصیل رایگان فرزندان شما را فراهم می‌کند. همچنین شما نیاز به پرداخت مالیات ندارید و شامل بیمه درمانی رایگان نیز می‌شوید. علاوه‌بر این شما می‌توانید یک‌بار در سال با پرواز رایگان به ایران سفر کنید.

6. عمان امن است

جمعیت کم و فرهنگ سنتی مردم عمان و همین‌طور مجازات‌های سنگین دولت عمان برای متخلفین باعث شده‌است که عمان یکی از کشور‌های امن جهان محسوب شود.

چالش‌های مهاجرت کادر درمان به عمان چیست؟

چالش های مهاجرت به عمان

پس از آشنایی با مزایای مهاجرت به عمان باید بدانید در مسیر مهاجرت به عمان با چالش‌هایی نیز روبه‌رو خواهید‌‌ شد. با آگاهی از این چالش‌ها می‌توانید تصمیمات مناسب‌تری بگیرید.

بخشی از این چالش‌ها را در ادامه مطالعه خواهید کرد.

1. آب‌و‌هوای گرم

عمان کشوری بیابانی با تابستان‌های گرم است. ممکن است تحمل گرمای روز برایتان دشوار باشد. همچنین گاهی در مناطق نزدیک به دریا رطوبت بسیار بالا را تجربه خواهید‌کرد.

2. عدم امکان اقامت دائمی عمان

شما با ویزای کار تنها می‌توانید پس از طی مراحل لازم هر دو سال یک بار اقامت موقت خود را تمدید کنید. حتی پس از سال‌ها کارکردن در عمان موفق به دریافت اقامت دائم نخواهید شد. به‌همین دلیل، برخی معتقدند مهاجرت کاری به عمان به‌صرفه نیست و تنها باعث ازبین‌رفتن فرصت‌های مهاجرتی به کشور‌های دیگری که امکان اقامت دائم در آن‌ها فراهم است می‌شود.

3. عمان‌سازی

بر اساس قوانین جدید کشور عمان، الویت استخدامی در تمامی موقعیت‌های شغلی با مردم عمان است. در واقع تا زمانی که یک موقعیت شغلی متقاضی عمانی داشته باشد، شما نمی‌توانید آن را تصاحب کنید.

عمان سازی چالش‌هایی را برای کاریابی و مهاجرت به عمان ایجاد کرده‌است. با این وجود، هنوز هم با توجه به کمبود شدید نیروی کار در عمان، فرصت‌های شغلی بسیاری برای متخصصان مهاجر وجود دارد.

در نهایت، با وجود اینکه کلیات شرایط مهاجرت کادر درمان به عمان را مطالعه نمودید، در صورتی‌که تصمیم قطعی به مهاجرت به عمان گرفتید، حتما از راهنمایی‌های یک موسسه مهاجرتی معتبر یا فرد مطمئنی که قبل از شما این مسیر را طی کرده باشد و در این زمینه مطلع باشد استفاده نمایید. چرا‌که در ارتباط با رشته‌های مختلف کادر درمان ممکن است تفاوت‌هایی در قوانین مربوطه وجود داشته باشد. بنابراین استفاده از راهنمایی فردی آگاه به جزئیات باعث کاهش سردرگمی و اشتباهات ناخواسته می‌شود.

از شما متشکرم که تا پایان این مطلب با من همراه بودید. امیدوارم پاسخ سوالات خود را گرفته باشید و مطالب ارائه‌شده برای شما مفید و سودمند بوده‌ باشد.

مطالب مرتبط

اگر در فکر مهاجرت کاری به عمان یا کشور‌های دیگر هستید، در مرحله‌ی جست‌و‌جو برای پیشنهاد شغلی نیاز به رزومه‌ی مناسب خواهید‌ داشت.

در صورتی که رزومه‌ی آماده ندارید و یا در رابطه با نوشتن رزومه اطلاعات کافی ندارید، مطالعه مطلب زیر حتما به شما کمک خواهد‌ کرد.

همین‌طور بهتر است انواع روش‌های ساخت رزومه را بدانید و بتوانید از این روش‌ها به درستی استفاده کنید.

در نهایت ارسال رزومه نیز اصولی دارد که دانستن و رعایت این اصول می‌تواند به‌طور مستقیم در دیده‌شدن رزومه شما و دریافت پیشنهاد شغلی تاثیرگذار باشد.

طی فرایند مهاجرت شما در دو مرحله نیاز به حضور در جلسه مصاحبه شغلی دارید. در مرحله‌ی اول باید در مصاحبه‌ی VIVA شرکت‌کنید. در مرحله‌ی دوم احتمالا برای دریافت پیشنهاد شغلی نیاز دارید در جلسه مصاحبه با کارفرما موفق عمل‌کنید. بنابر‌این به‌نظر می‌رسد دانستن اصول شرکت در مصاحبه شغلی برای شما از واجبات خواهد بود.

شما میتوانید با مطالعه مطالب زیر اطلاعات ارزشمندی در رابطه با مهاجرت کادر درمان به دست آورید.

امیدوارم نهایت استفاده را از مطالب فوق برده باشید. مشتاقم نظر شما را در ارتباط با مطالب ارائه‌شده بدانم. آیا فکر میکنید عمان می‌تواند مقصد مناسبی برای مهاجرت کاری کادر درمان باشد؟ اگر اطلاعات بیشتر یا تجربه‌ای در این زمینه دارید با ما به اشتراک بگذارید.



کانال یوتیوب پادکست رادیو کارنکن
اینستاگرام پادکست رادیو کارنکن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مینی دوره رایگان
تولیدمحتوا و سئو

بخشی از دوره سئو را اینجا ببینید.