دوره آنلاین

چگونه استخدام شویم

روز
ساعت
دقیقه
ثانیه

تخفیف نوروزی
دوره تولید محتوا و سئو با هوش مصنوعی

روز
ساعت
دقیقه
ثانیه

پردرامدترین شغل اینترنتی دنیا

پردرامدترین شغل اینترنتی دنیا
3/5 - (2 امتیاز)

امروزه اکثر کارها یا بهتر است بگوییم تمام کارها وابسته به اینترنت است. همین کارهای اینترنتی آدم‌های زیادی را پولدار کرده‌اند. تعداد زیادی از آن ها آن قدر معروف شده اند که همه ما اسم بعضی از آن‌ها را شنیده ایم. شاید بارها از خودمان پرسیده‌ایم که فلانی چطور این‌قدر سریع معروف و پولدار شده است؟!🤔 البته در بین تمام شغل هایی که در بستر اینترنت انجام می‌شوند بعضی مشاغل، پردرآمدتر هستند، که قرار است در این مطلب این شغل‌های اینترنتی پردرآمد را معرفی کنیم و به بررسی ویژگی‌های آن‌ها بپردازیم. به نظر شما پردرامدترین شغل اینترنتی دنیا چه شغلی است؟🤔

1- طراحی گرافیک

آیا طراحی گرافیک یکی از پردرآمدترین مشاغل اینترنتی است؟

گرافیک حیطه‌ای از هنرهای تجسمی است که روز به ‌روز بر اهمیت آن افزوده شده و امروزه طراحی گرافیک، بخش مهمی از دنیای تجارت است. به طوری که حتی شرکت‌های بسیار کوچک نیز در کار خود نیازمند داشتن یک گرافیست به صورت مستقل هستند. در واقع طراحی گرافیک می‌تواند یک شغل اینترنتی مطمئن از لحاظ کسب درآمد باشد.

شغل اینترنتی مطمئن

تعدادی از مشاغل پردرآمد اینترنتی مرتبط با گرافیک، عبارت‌اند از:

1-1- طراحی سایت

با گسترش مشاغل اینترنتی، بازار کار برای طراحان سایت هموارتر شده است. یک طراح، برای طراحی یک وب‌سایت، ابتدا باید ظاهر سایت را تصویرسازی کند. بعد از آن، طرح اتود زده شده را در نرم‌افزارهای گرافیکی مانند فتوشاپ پیاده‌سازی کند و در نهایت، طرح را به کد تبدیل کند.

برای این‌ شغل، شما لزوماً به داشتن مدرک دانشگاهی مرتبط نیازی ندارید.

می‌توانید دوره‌های آموزشی طراحی وب را در آموزشگاه‌های آزاد بگذرانید. برای این شغل، داشتن علاقه و مهارت و خلاقیت، بسیار اهمیت دارد.

1-2- طراحی تبلیغاتی

اهمیت تبلیغات، هیچ‌گاه بر کسی پوشیده نبوده و نیست. امروزه شرکت‌ها و برندها از هیچ هزینه‌ای که برای جذب مخاطب مؤثر باشد، دریغ نمی‌کنند.

همین امر، نشان دهنده‌ی نقش تبلیغات در معرفی یک برند یا محصول است.

طراحی پوستر، تراکت‌های تبلیغاتی، کارت ویزیت، بنرهای استندی و بیلبوردهای تبلیغاتی، نمونه‌هایی از مشاغل طراحی تبلیغاتی است.

البته همه‌ی آن‌ها را می‌توان حتی به صورت فریلنسری هم انجام داد و به راحتی درآمد کسب کرد.

1-3- طراحی اپلیکیشن‌

امروزه با سرعت زیادی بر تعداد اپلیکیشن‌های موبایل افزوده می‌شود و برای طراحی تمامی این اپلیکیشن‌ها، حضور یک طراح ضروری است.

تعداد گرافیست‌های فعال در این حوزه، نسبت به سایر حوزه‌ها کمتر است و با کسب مهارت در این زمینه می‌توان به سادگی از طراحی اپلیکیشن کسب درآمد کرد.

بیشتر بخوانید: نقشه راه کسب درآمد از اینترنت

2- برنامه نویسی

با پیشرفت‌ روزافزون تکنولوژی، کاربرد رشته‌ی برنامه‌نویسی افزایش یافته است و به یکی از پردرآمد ترین شغل‌های جهانی تبدیل شده است.

مشاغل اینترنتی گوگل

دو شغل اینترنتی پردرآمد در این رشته عبارت‌اند از:

1-2- برنامه ‌نویسی وب

برنامه نویس وب، شخصی است که نرم‌افزارهای تحت وب را تولید می‌کند. این نرم افزارها به منظور انجام کارهای مختلف به طور آنلاین طراحی و تولید می‌شوند.

اما برنامه نویسی وب را از کجا شروع کنیم؟ مطلب زیر به شما کمک می‌کند تا برنامه‌نویسی را شروع کنید.

2-2- برنامه نویسی اپلیکیشن

برنامه نویسی اپلیکیشن‌های موبایل، یکی از شغل‌های جدید است. روزانه اپلیکیشن‌های زیادی در مارکت‌های موبایلی قرار می‌گیرند که همه‌ی ما از آن‌ها استفاده می‌کنیم.

تعداد افراد استفاده کننده از اپلیکیشن‌ها در حال گسترش است و بنابراین این شغل هر روز نسبت به قبل پراهمیت‌تر می‌شود. به همین دلیل ساخت اپلیکیشن‌های موبایلی، آینده‌ی بسیار درخشانی دارد.🤩

3- فروش آنلاین

با تغییر سبک زندگی، بخش بزرگی از فروش محصولات و خدمات به فضای آنلاین منتقل شده است.

فروش آنلاین محصول در اینترنت یکی از روش‌هایی است که می‌توان خیلی سریع از طریق آن، محصول را به مشتری معرفی و آن را به فروش رساند.

مشاغل پردرآمد اینترنتی

راه‌ اندازی فروشگاه آنلاین

ساخت فروشگاه اینترنتی، یک مزیت خیلی مهم دارد و آن هم این است که شما نیاز به مکان فیزیکی برای ارائه‌ی محصولات خود نخواهید داشت.

در فروشگاه اینترنتی، شما می‌توانید به راحتی و با سرعت زیاد محصول‌تان را بفروشید. برای اینکه درآمد خوبی در این بازار پر رقابت داشته باشید؛ باید خلاقیت به خرج دهید و یک فروشگاه اینترنتی که مورد نیاز بازار است، ایجاد کنید.

فروشگاهی که 24 ساعته، باز است و خدماتش را به سراسر کشور ارائه می‌دهد.🤩

4- تبلیغات

امروزه تبلیغات اینترنتی یکی از مؤثرترین راه‌های بازاریابی است که توجه بازاریابان را به خود جلب کرده‌ است. تبلیغات اینترنتی آنقدر زیاد است که شما روزانه در زمان استفاده از اینترنت، با حجم عظیمی از تبلیغات مختلف روبه‌رو می‌شوید.

در واقع وب‌سایت‌ها، رسانه‌های اجتماعی مختلف و اپلیکیشین‌ها، محل مناسبی برای نمایش تبلیغات اینترنتی هستند.

مشاغل پردرآمد اینترنتی

بیشتر بخوانید: نقشه راه یادگیری آنلاین

تعدادی از مشاغل اینترنتی مرتبط با تبلیغات عبارت‌اند از:

1-4- کارشناس تبلیغات

کارشناس تبلیغات کسی است که برنامه‌‌های تبلیغاتی را پیش می‌برد. او تبلیغ را آماده می‌کند و رسانه‌ی مناسب برای انتشار آن را انتخاب می‌کند. هم‌چنین هماهنگی و برنامه‌ ریزی کمپین‌های تبلیغاتی نیز بر عهده‌ی کارشناس تبلیغات است.

کار یک کارشناس تبلیغات برای همه‌ی شرکت‌ها، سازمان‌ها، فروشگاه‌ها و حتی فروشگاه‌های کوچک، بسیار اهمیت دارد.

2-4- کپی رایتر

کپی رایتر کسی است که مهارت نویسندگی دارد و به علم بازاریابی نیز مسلط است. یک کپی رایتر برای شرکت‌هایی که قصد فروش محصول یا خدمات خود را دارند، مطلب می‌نویسد.

کپی‌رایتینگ، هنر تولید محتوا برای نوشتن متن بروشورها، بیلبوردها و هدایای تبلیغاتی و … است.

به دلیل اینکه تبلیغات، تأثیر مهمی بر فروش دارد؛ پس اهمیت کار یک کپی رایتر نیز واضح است.

3-4- گوگل ادسنس

وقتی از پردرامدترین شغل اینترنتی دنیا حرف می‌زنیم، نباید مشاغل اینترنتی گوگل را فراموش کنیم. سرویس تبلیغاتی گوگل، یعنی گوگل ادسنس یک راه کسب درآمد اینترنتی است.

ادسنس، سرویس رایگان تبلیغاتی است که می‌توانید در آن به عنوان نمایش‌دهنده‌ی تبلیغات فعالیت کنید.

قبل از هر چیزی باید بدانید که کسب درآمد از گوگل ادسنس برای ما ایرانیان کمی دشوار است و گوگل ادسنس از زبان فارسی پشتیبانی نمی‌کند.😏

هرچند سختی‌هایی در این مسیر وجود دارد؛ اما اگر به یک زبان خارجی تسلط دارید، می‌توانید یک وب‌سایت به زبان غیر فارسی راه ‌اندازی کنید. سپس از طریق تولید محتوای جذاب، بازدیدکننده جذب کنید و سپس با ثبت‌نام و قرار دادن تبلیغات گوگل ادسنس در سایت‌تان، درآمد خوبی کسب کنید.

برای آشنایی بیشتر، ویدئوی زیر را از دست ندهید.

دقت کنید که «تبلیغات» با «بازاریابی» که در بخش بعدی در موردش صحبت می‌کنیم، متفاوت است. تبلیغات، معرفی و نمایش خدمات یا محصولات شرکت شما به مشتریان از طریق سایت‌های اینترنتی، بیلبوردها و… است.

بازاریابی مجموعه فعالیت‌های یک شرکت برای ترغیب افراد به انتخاب خدمات یا محصولات آن شرکت از میان رقبا است.

تبلیغات در واقع جزئی از بازاریابی است.

5- بازاریابی

روش‌های مختلفی برای بازاریابی آنلاین وجود دارد از جمله: ایمیل مارکتینگ، بهینه‌سازی موتور جستجو، شبکه‌های اجتماعی، تبلیغات آنلاین و …

پردرامدترین شغل اینترنتی دنیا

تعدادی از مشاغل اینترنتی مرتبط با بازاریابی عبارت‌اند از:

1-5- مدیر رسانه‌های اجتماعی

هدف بازاریابی آنلاین این است که وقتی کاربری در حال جستجو در اینترنت و یا استفاده‌ از اپلیکیشن‌ها است، او را به یک مشتری تبدیل کند.

مدیر رسانه‌های اجتماعی باید مهارت‌های لازم برای جذب مشتری را از طریق تعامل با مشتریان، ایجاد پست‌های جذاب و … داشته باشد.

2-5- متخصص بهینه‌سازی موتور جستجو

متخصص «بهینه سازی موتور جستجو» یا متخصص «سئو» ، سایت را برای کاربران و موتورهای جستجو جذاب می کند. موفقیت در سئو به درک اینکه “موتورهای جستجو چطور کار می‌کنند” و “افراد چرا و چگونه جستجو می‌کنند” ، نیاز دارد.

تمام مدیران برندهای تجاری و یا صاحبان سایت‌ها، برای افزایش بازدید از سایت‌شان، به خدمات سئو (SEO) احتیاج دارند. در واقع اگر تکنیک‌های سئو به درستی اعمال شود؛ هنگام جستجوی وب‌سایت، در صفحه‌ی اول گوگل قرار می‌گیرد.

6- آموزش آنلاین

این روزها بیشتر از هر زمان دیگری عباراتی مثل: آموزش آنلاین و آموزش مجازی به گوش می‌خورد. آموزش آنلاین، نیازی به حضور فیزیکی در کلاس‌ ندارد و کار آموزش را بسیار آسان و سریع کرده است.

امروزه افراد در خانه و یا هر جای دیگری به‌ راحتی می‌توانند با گوشی موبایل و یا کامپیوتر با وصل شدن به اینترنت در کلاس‌ها شرکت کنند.

مشاغل اینترنتی خانگی

همین موضوع باعث شده این شغل، تبدیل به یک شغل اینترنتی خانگی شود که حسابی طرفدار پیدا کرده است.

6-1- آموزشگاه مجازی

امروزه ارتباط صوتی و ویدئویی به راحتی امکان‌پذیر است به‌ طوری که امکان تحصیل از راه دور نیز فراهم شده است.

با هر تخصص و مهارتی می‌توانید کار آموزش را شروع کنید و برای تبلیغ کارتان از شبکه‌های اجتماعی استفاده کنید.🥳

2-6- تولید محتوا

امروزه تولید محتوا در وب‌سایت‌ها، اینستاگرام و یوتیوب، یکی از کسب و کارهای رایج است. شما می‌توانید کلیپ‌هایی برای آموزش تخصص خودتان بسازید و با فروش آن درآمد خیلی خوبی داشته باشید. در واقع تولید محتوا می‌تواند به صورت نوشتاری و یا تولید محتوا به صورت صوتی باشد، مثل تمام پادکست‌ها.

اگر برای کارتان زمان بگذارید؛ می‌توانید تبدیل به یک یوتیوبر و یا اینفلوئنسر موفق باشید.

سخن آخر

هزاران راه برای کسب درآمد اینترنتی وجود دارد. نمی‌توان لیست مشاغل اینترنتی در ایران یا دنیا را محدود به تعدادی شغل خاص کرد.

در این مطلب، تعدادی از مشاغل پردرآمد اینترنتی را معرفی کردیم و در پایان باید بگوییم پردرامدترین شغل اینترنتی دنیا آن شغلی است که:

  • شما در آن متخصص باشید.😎
  • به آن حسابی علاقه داشته باشید.😍
  • برای آن، وقت و انرژی صرف کنید.💪

مطالب مرتبط با پردرامدترین شغل اینترنتی دنیا

علاوه بر پردرامدترین شغل های اینترنتی که در این مطلب با آن‌ها آشنا شدیم بد نیست تا با بهترین شغل‌های مناسب افراد خلاق هم آشنا شوید و برای انتخاب شغل مناسب شخصیتتان بیشتر تحقیق کنید.

شغل مناسب افراد خلاق

امروزه کسب و کارهای اینترنتی را می‌توان به صورت فریلنسری انجام داد. در مورد فریلنسری چه می‌دانید؟ پردرآمدترین مشاغل آن را می‌شناسید؟ پیشنهاد می‌کنم با فریلنسری و مشاغل پردرآمد آن آشنا شوید.

تاریخچه‌ی فریلنسری

پردرآمدترین مشاغل فریلنسری

برای پولدار شدن راه‌های زیادی وجود دارد و خیلی وقت‌ها ایده‌‌های احمقانه بیش از ایده‌های هوشمندانه، پولساز هستند. مطلب ایده‌ های احمقانه‌‌ی پولساز را از دست ندهید.☺️

ایده‌های احمقانه‌ی پولساز

ما در این مطلب تعدادی از مشاغل پردرآمد اینترنتی را معرفی کردیم.
اگر شغل اینترنتی پولساز دیگری می‌شناسید؛ برای ما بنویسید.😍
به نظر شما پردرامدترین شغل اینترنتی دنیا چه شغلی است؟🤔



کانال یوتیوب پادکست رادیو کارنکن
اینستاگرام پادکست رادیو کارنکن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مینی دوره رایگان
تولیدمحتوا و سئو

بخشی از دوره سئو را اینجا ببینید.