آموزش کامل همکاری در فروش دیجی کالا

آموزش کامل همکاری در فروش دیجی کالا

همه ما همیشه فکر کرده‌ایم، که آیا می‌شود بدون داشتن سرمایه اولیه کسب درآمد کرد؟ پاسخ من به این سوال بله است. با من در کارنکن همراه باشید تا به شما بگوییم که چگونه؟

در روش‌های کسب درآمد و پول درآوردن روشی هست به نام همکاری در فروش یا بازاریابی واسطه‌ای هست

شما در این روش با فروش محصولات فروشگاه یا برند دیگری کمیسیون و پورسانت دریافت می‌کنید.

در این مقاله بهترین سیستم همکاری در فروش یعنی سیستم افیلیت مارکتینگ دیجی کالا را به شما معرفی می‌کنیم.

این مقاله را می‌توانیم دوره حرفه ای افیلیت مارکتینگ دیجی کالا بنامیم چرا که تمام نکات لازم برای شروع کار با این سیستم را به شما در قالب متن، تصویر و ویدئو آموزش داده‌ایم.

پس با ما همراه باشید.

آنچه در این مطلب می‌خوانید:

در ادامه برای شما فهرستی از عناوین مقاله را گذاشته‌ام، شما میتوانید از آن برای دسترسی سریع و آسان استفاده کنید.

بخش اول: معرفی روش کسب درآمد همکاری در فروش

بخش اول: معرفی روش کسب درآمد همکاری در فروش

همکاری در فروش یا افیلیت مارکتینگ چیست؟

قبل از اینکه به سراغ آموزش و راهنمای همکاری در فروش دیجی کالا برویم؛ باید با مفهوم کلی همکاری در فروش یا affiliate marketing آشنا شویم.

سرمایه اولیه برای شروع یک کسب و کار همیشه از جمله موانع شروع کار به خصوص برای جوانان بوده است البته الان دیگه نیست. 😲

شاید بپرسید چجوری؟

الآن می‌گم بهتون.

در روش‌های بازاریابی و کسب درآمد، روشی هست به نام همکاری در فروش یا افیلیت مارکتینگ که برای شروع آن نیاز به داشتن سرمایه اولیه نیست.

فقط کافیه شما در فروش محصولات برندها و فروشگاه‌های دیگه همکاری کنید و در ازاء فروش محصولات مختلف پورسانت یا درصد دریافت کنید.

در فرآیند افیلیت مارکتینگ شما می‌توانید با فروش مستقیم محصولات یک فروشگاه، تبلیغ محصولات و یا افزودن فروشندگان جدید به سیستم همکاری در فروش یک سازمان کسب درآمد کنید.

شرکت‌های زیادی برای فروش محصولاتشان از این روش استفاده می‌کنند که معتبرترین و بهترین بستر ایرانی را دیجی کالا ارائه می‌دهد که شما به راحتی می‌توانید از این طریق کسب درآمد بکنید.

فقط کافیست در سیستم همکاری در فروش دیجیکالا عضو شوید.

اما شاید برای شما سوال بشود که آیا چرا همکاری در فروش دیجیکالا؟

در ادامه به شما خواهیم گفت چرا انتخاب ا همکاری در فروش دیجی کالا است.

چرا همکاری در فروش دیجی کالا؟

میتوان به جرئت گفت که خیلی هم همکاری در فروش و افیلیت مارکتینگ را با دیجی کالا میشناسند البته دیجی کالا تنها بستر همکاری در فروش ایران نیست اما معروف ترینش است.

صاحبین کسب و کار به چند دلیل از دیجی کالا استفاده میکنند

برای آموزش کامل همکاری در فروش دیجی کالا با من همراه باشید.

راهنمای همکاری در فروش دیجی کالا

همانطور که پیش‌تر اشاره کردم دیجی کالا بستری امن و راحت برای کسب درآمد ایجاد کرده است.

در ادامه، آموزش رایگان کسب درآمد از همکاری در فروش دیجی کالا را برای شما می‌گذارم.

آموزش ثبت نام در سیستم همکاری در فروش دیجی کالا

اولین گام برای شروع کار در سیستم دیجی کالا ثبت نام و عضویت در سامانه همکاری در فروش دیجی کالا است.

برای ورود به سامانه همکاری در فروش دیجی کالا کلیک کنید.

آموزش ثبت نام در سیستم همکاری در فروش دیجی کالا

پس از ورود به صفحه سیستم افیلیت مارکتینگ دیجی کالا، همچون تصویر بالا وارد صفحه عضویت بشوید.

پس از ورود به صفحه ثبت نام باید یکسری اطلاعات اولیه برای ورود به پروفایل خود وارد کنید.

این اطلاعات شامل موارد زیر می‌باشد:

  • مشخص کردن وضعیت حقیقی (حقوقی یا حقیقی)
  • انتخاب نوع همکاری (همکاری در فروش یا شبکه تبلیغاتی)
  • نام کاربری
  • رمز عبور (رمز عبور باید ایمنی بالایی داشته باشد، بنابراین، باید در آن از حروف بزرگ و کوچک انگلیسی، عدد و کاراکتر استفاده کنید.)
  • آدرس پست الکترونیک
  • شماره تماس
  • نام و نام خانوادگی شما
  • کد ملی شما

نکته : توجه داشته باشید اطلاعات خود را، نظیر رمز عبور و نام کاربری خود را جایی یادداشت کنید، چرا که در صورت فراموش کردن نمی‌توانید حساب جدیدی ایجاد کنید!!؟

چون شما تنها قادر هستید با یک کد ملی یک حساب کاربری ایجاد کنید.

  • تست من ربات نیستم
  • و در نهایت موافقت با قوانین پس ازخواندن آن‌ها

پس از طی این مراحل، شما وارد بخش پروفایل خود می‌شوید.

۱- آموزش کار با پروفایل سیستم همکاری در فروش دیجی کالا

در این بخش از آموزش کامل همکاری در فروش دیجی کالا، پس از ورود به پروفایل خود در سیستم افیلیت مارکتینگ دیجی کالا باید اطلاعات خود را تکمیل کنید.

این اطلاعات بیشتر برای تشخیص هویت شما و انجام امور مالی لازم است، در صورتی که اطلاعات شما ناقص باشد، پولی به حسابتان واریز نمی‌شود.

پس حتما در اولین فرصت پروفایل خود را تکمیل کنید. برای این کار گزینه چرخ دنده رو بزنید.

اطلاعات کامل پروفایل در تصویر زیر مشخص است، اطلاعاتی نظیر عکس شناسنامه، شماره شبا، عکس کارت ملی و…را حتما باید کامل کنید و تصاویر را آپلود کنید.

آموزش کار با پروفایل سیستم همکاری در فروش دیجی کالا

نکات مهم درباره تکمیل بخش پروفایل :

  • کد ملی که در زمان ثبت نام وارد می‌کنید، قابل تغییر و ویرایش نیست. پس در زمان ثبت آن حتما دقت کنید. اگر هم دچار مشکل شدید یا نیاز به تغییر آن داشتید حتما با بخش پشتیبانی همکاری در فروش دیجی کالا تماس بگیرید.
  • زمان ورود شماره شبا فقط و فقط اعداد را پشت سر هم و بدون افزودن کاراکتر یا حروف اضافه وارد کنید.
  • شماره شبا وارد شده حتما باید به صاحب حساب کاربری در سیستم دیجیکالا تعلق داشته باشد.
 آموزش کار با پروفایل سیستم همکاری در فروش دیجی کالا
  • اگر ثبت نام شما به صورت حقوقی انجام شده است لازم است، اطلاعات هویتی مدیرعامل و صاحب کسب و کار و سازمان مورد نظر وارد شود.
  • در تکمیل حساب کاربری حقوقی لازم است حتما تصاویر کارت ملی مدیرعامل شرکت، تصویر مهر، امضا سازمان و اسکن گواهی ارزش افزوده نیز بارگذاری شود.

۲- آموزش ثبت رسانه در سیستم همکاری در فروش دیجیکالا

گام بعدی آموزش همکاری در فروش دیجیکالا ، ورود رسانه مورد نظر شما به عنوان بستری برای انتشار لینک‌های محصولات است.

برای این کار شما باید از داشبورد سمت راست روی گزینه “مدیریت رسانه‌ها” کلیک کنید.

در این بخش، در قسمت پایین صفحه می‌توانید رسانه خود را ثبت کنید.

در هنگام انتخاب نام برای رسانه خود می‌توانید نام دلخواه خود را انتخاب کنید زیرا از این نام برای معرفی رسانه در بخش گزارشات محصول استفاده می‌شود.

 آموزش ثبت رسانه در سیستم همکاری در فروش دیجیکالا

همچنین توجه داشته باشید اگر رسانه شما سایت است، آدرس کامل سایت خود را وارد کنید.

توجه داشته باشید برای احراز و تایید مالکیت سایت لازم است ایمیلی که در بخش پروفایلتان وارد کرده‌اید با دامنه سایت ثبت شده تطابق داشته باشد.

به طور نمونه برای ثبت سایت karnakon.ir نیاز است ایمیل info@karnakon.ir در پروفایل شما ثبت شده باشد. در غیر این صورت به مشکل می‌خورید.

و اگر رسانه شما یک پیج اینستاگرام یا کانالی در تلگرام است حتما آدرس رسانه خود را کامل وارد کنید و به آی‌دی اکتفا نکنید. به طور نمونه:

  • برای اینستاگرام : Instagram.com/karnakon
  • برای کانال تلگرام: t.me/karnakon

بعد موضوع و نوع رسانه خودتان را با توجه به وضعیت رسانه‌تان مشخص کنید.

اگر رسانه شما، رسانه خبری است یعنی قصد بررسی و نقد محصولات و در نهایت تبلیغ آن‌ها را دارید و اگر فروشگاهی است یعنی قصد فروش محصولات آن‌ها را دارید.

توجه داشته باشید شما میتوانید چندین رسانه را ثبت کنید.

پس از وارد کردن اطلاعات و ثبت رسانه خود باید منتظر تایید کارشناسان دیجی کالا بمانید تا تایید کنند.

تایید رسانه شما حدود ۲۴ تا ۴۸ ساعت زمان میبرد.

اگر مشکلی باشد که رسانه شما مورد تایید قرار نگیرد کارشناسان به شما از طریق ایمیل اطلاع میدهند.

شما بعد از رفع مشکل و تایید کارشناسان می‌توانید کار خود را شروع کنید.

۳- آموزش ایجاد لینک در سیستم همکاری در فروش دیجی کالا

در گام پس از ثبت و تایید رسانه، شما باید لینک اختصاصی برای محصولات خودتان بسازید و آن را منتشر کنید.

برای اینکار وارد حساب کاربری خود می‌شوید و از داشبورد، گزینه “مدیریت لینک‌ها” را انتخاب می‌کنید.

 آموزش ایجاد لینک در سیستم همکاری در فروش دیجی کالا

در این مرحله از آموزش همکاری در فروش دیجی کالا شما لینک‌های اختصاصی خود را می‌سازید و آن را در رسانه‌های ثبت شده خود منتشر می‌کنید .

برای ایجاد لینک مراحل زیر را گام به گام طی کنید:

  • ابتدا فروشگاه اینترنتی خود را انتخاب کنید: (دیجی کالا یا دیجی استایل)
  • نام رسانه‌ای که قرار است برای آن لینک ایجاد کنید را از بین رسانه‌های فعال خود انتخاب کنید.
  • در قسمت عنوان نامی رو برای محصولتان انتخاب کنید که به کمک جستجو بتوانید آن را پیدا کنید. پیشنهاد من این است که نام محصول را کامل یادداشت کنید که بعدا راحت با یک جستجو بتوانید آن را بیابید.
  • در قسمت آدرس، آدرس محصول یا صفحه‌ای که قرار است کاربر و مشتری شما با کلیک بر روی لینک اختصاصی شما وارد آن صفحه بشود را وارد کنید.
  • و در آخر با انتخاب گزینه ثبت لینک، محصول مورد نظر شما ساخته می‌شود و شما می‌توانید در رسانه خود آن را منتشر کنید تا کاربران از طریق لینک وارد سایت شوند و خرید انجام دهند.

خداقوت شما مراحل سخت کار را پشت سر گذاشتید برای درک بهتر و مرور مفاهیم ویدیو زیر را از دست ندهید.

ویدئو را تا انتها ببینید تا از سورپرایز دیجی کالا برای همکارانش در سیستم همکاری در فروش مطلع شوید.😉

۴- راهنمای بخش امور مالی سیستم افیلیت مارکتینگ دیجی کالا

نحوه تسویه حساب شما در دیجی کالا بسیار راحت است.

شما در داشبورد امور مالی خود می‌توانید ببینید که چندین نفر از طریق لینک شما وارد دیجی کالا شده‌اند.

اگر این افراد خرید را انجام بدهند در لیست شما جز خریدهای تایید شده نمایش داده می‌شود و زمانی که به دست مشتری برسد در قسمت خریدهای قطعی شما ثبت می‌شود و پورسانت شما در حساب شما نمایش داده می‌شود.

زمانی که موجودی حساب شما به ۲۰۰ هزارتومان برسد شما می‌توانید درخواست تسویه حساب بدهید.

پس از ثبت درخواست تسویه حساب حدود ۴۰ روز طول می‌کشد تا پول به حساب شما واریز شود.

نکته: توجه داشته باشید که برای اینکار حتما باید تمام اطلاعات هویتی و مالی خود را تکمیل کرده باشید در غیر این صورت پول به حساب شما واریز نمی‌شود.

میزان سود و پورسانت انواع محصولات در دیجی کالا چگونه است؟

سود حاصل از فروش با توجه به دسته بندی محصولات متفاوت است.

درواقع، این کمیسیون‌ها بسته به نوع سطح کالاها متفاوت است و با نوسانات بازار تغییر میکند.

برای آگاهی از آخرین اطلاعیه تغییرات کمیسیون کلیک کنید.

چطوری به درآمد میلیونی از طریق همکاری در فروش دیجیکالا برسیم؟

در این بخش از آموزش افیلیت مارکتینگ دیجیکالا به چگونه موفق شدن در این مسیر می‌پردازیم.

دروغ بزرگ:

اگر به شما قول داده‌اند که با همکاری در فروش به زودی و یک شبه پولدار می‌شوید، دروغه

این موضوع رو برای این بیان کردم چون خیلی از افراد با این دروغ وارد این کار می‌شوند و بدلیل اینکه همچین چیزی درست نیست شکست می‌خورند.

شکست آن‌ها سبب می‌شود که ناامید شده و به عالم و آدم بد بگویند.

طبق تجربه من برای کسب درآمد به کمک همکاری در فروش، شما باید به طور میانگین سه ماه انرژی بگذارید تا به درآمد برسید.

منظورم این است که ممکن  است یک نفر یک ماهه به درآمد برسد، یک نفر ۶ ماهه.

اما بطور میانگین پس از سه ماه تلاش در حوزه‌های تولید محتوا در شبکه‌های اجتماعی و سایت و رعایت اصول سئو می‌توانید بازدید کنندگان خود را به خرید محصولاتتان ترغیب کنید و پس از خرید آن‌ها از طریق لینک شما به درآمد برسید.

درآمد میلیونی از طریق همکاری در فروش دیجیکالا

این درآمد به هیچ وجه همچون تمام کسب و کارهای اینترنتی میلیونی نیست؛ اما با استمرار در تولید محتوا برای سایت خود یا تلگرام و اینستاگرامتان می‌توانید به درآمد میلیونی برسید.

این درآمد می‌تواند حتی به ماهی ۲۰ میلیون تومان نیز برسد اما نه یک شبه؟!!!!🤑

پس با این وجود، شما برای داشتن درآمد میلیونی باید هنر تولید محتوا را بلد باشید.

این مهارت را به راحتی می‌توانید با تکنیک‌های یادگیری اثربخش و آموزش‌های موجود در گوگل فرابگیرید.

پس نگران نباشید😊

نکته مهم آموزش افیلیت مارکتینگ دیجی کالا در اینستاگرام

اینستاگرام اجازه ارسال لینک از طریق دایرکت به مشتریان را نمیدهد؟ چی کنم؟

اینستاگرام برای حفظ امنیت کاربرانش تمام لینک‌هایی که تغییر کرده‌اند، به طورمثال کوتاه شده‌اند یا توسط سیستم‌های مختلف نظیر همکاری در فروش سفارشی شده‌اند را اجازه نمیدهد در دایرکت ارسال کنید.

اما راه چاره چیست ؟؟🤔❗❗

برای رفع این مشکل چند راه وجود دارد:

راه اول: لینک را در قسمت بایو پیج اینستاگرام خود قرار دهید و به دنبال کنندگانتان بگویید که از طریق این لینک محصول خاص شما را خریداری کنند.

البته من این راه را توصیه نمی‌کنم؟؟؟!! می‌پرسید چرا؟

ما زمانی که از طریق سیستم همکاری در فروش قصد کسب درآمد داریم تلاش می‌کنیم تا محصولات متنوعی را به بفروش برسانیم اما در لینک بایو پیج شما فقط می‌توانید یک لینک قرار دهید، بنابراین این کار توصیه نمی‌شود.

راه دوم: ساخت لیستی از لینک‌ها و قرار دادن آن در لینک بایو، راهی بهتر و آسان تر.

اما چگونه؟ 🤔

با من همراه باشید تا راه‌حل را به شما بگویم.

برای این کار شما وارد سایت lnk.bio می‌شوید.

و گزینه SIGN UP را انتخاب می‌کنید.

آموزش افیلیت مارکتینگ دیجی کالا در اینستاگرام

در گذشته شما می‌توانستید به کمک اینستاگرام داخل سایت ثبت نام کنید اما الان بدلیل سیاست‌های امنیتی اینستاگرام شما قادر به انجام این کار نیستید.

اما راه حل:

برای اینکه بتوانید این کار را انجام دهید به کمک ایمیلی که در اینستاگرام، اکانت ایجاد کرده‌اید، ثبت‌نام می‌کنید.

پس از وارد کردن ایمیل و پسورد، آی‌دی اکانت اینستاگرام خود را وارد می‌کنید و تمام.😊

ثبت نام شما تکمیل شد.

در مرحله بعد پنل رایگان را برای خود انتخاب می‌کنید.

سپس برای شما صفحه‌ای باز می‌شود که می‌توانید لینک‌های محصولاتتان را وارد کنید، برایشان تصویر بارگذاری کنید و نام یا شماره محصول را جهت سهولت کاربران وارد کنید.

سپس لینک این لیست را در بایو اینستاگرام خود کپی کنید.

به همین راحتی🥰

در ادامه برای شما ویدئویی قرار داده‌ام که به شما در داشتن پیج اینستاگرام پولساز برای داشتن فروش بیشتر از سیستم همکاری در فروش دیجی کالا نکات بسیار جذابی را میگوید.

ویدئو را به‌ هیچ وجه از دست ندهید👇👇👇👇

سخن پایانی

در این مقاله سعی کردم تا آموزش رایگان کسب درآمد از همکاری در فروش دیجی کالا را با توجه به تجربه شخصی خودم در اختیارتان بگذارم.

امیدوارم تا شما بتوانید به کمک راهنمایی‌ها و آموزش‌های داده شده، بدون سرمایه اولیه و با کمترین امکانات سخت افزاری درآمدزایی خود را شروع کنید.

شاید بتوان گفت این روش درآمدزایی بدلیل ویژگی‌هایی که دارد بسیار برای افراد دانشجو، خانم‌های خانه دار و کسانی که میخواهند در کنار شغل ثابت خود درآمد زایی داشته باشند، مناسب است.

همراهان همیشگی و عزیز کارنکن🙂

امیدوارم این مطلب به شما در این راه کمک کرده باشد.

ممنون می‌شم اگر تجربه‌ای در این زمینه کار با سیستم همکاری در فروش دیجی کالا داشته‌اید با ما در کار نکن به اشتراک بگذارید.

منتظر کامنت‌ها و پیام‌هاتون هستم🥰

مطالب مرتبط

3 دیدگاه برای “آموزش کامل همکاری در فروش دیجی کالا

  1. اشتراک‌ها: بهترین کار برای بچه ها در تابستان - 18 کار پولساز و 4 کار خطرناک

    • فرشته بهبودی گفته:

      سلام، وقت بخیر
      درباره کسب درآمد از دیجی کالا از طریق فروشنده شدن میتوانید به مطالب زیر مراجعه کنید.

      ۱- https://b2n.ir/n87647
      ۲- https://b2n.ir/m16398

      البته در صورت نبود سایت هم می‌شود با اینستاگرام نیز در سیستم همکاری در فروش دیجی کالا عضو شد و کسب درآمد کرد. برای کسب اطلاعات بیشتر لینک زیر به شما کمک خواهد کرد:

      https://b2n.ir/n74585

      امیدوارم مطالب بالا به شما کمک بکنند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *