دوره آنلاین

چگونه استخدام شویم

روز
ساعت
دقیقه
ثانیه

تخفیف نوروزی
دوره تولید محتوا و سئو با هوش مصنوعی

روز
ساعت
دقیقه
ثانیه

آموزش ویدئویی کامل فارکس از صفر

آموزش ویدئویی کامل فارکس از صفر
4.4/5 - (5 امتیاز)

در این متن، آموزش ویدئویی کامل فارکس از صفر کلوین تقدیم شما خواهد شد. برای یادگیری فارکس نیازی به پرکردن جیب افراد سودجو و پرداخت هزینه‌های گزاف بابت پکیج آموزش فارکس نیست. مثلاً بعضی از کلاس‌های غیرحضوری 2 میلیون تومان شهریه می‌گیرند در صورتی که همان محتوا با همان کیفیت به رایگان در اینترنت قابل دسترس است.

کسب سود مستمر در فارکس چیزی نیست که به سرعت به دست آید و اگر ساده بود همه‌ي افراد معامله‌گر می‌شدند. اما مطمئن باشید اگر معامله‌گری و تحلیل فارکس غیرممکن بود کسی در این بازار فعالیت نمی‌کرد. برای رسیدن به سود مستمر باید با دانش، آگاهی و رعایت مدیریت سرمایه وارد بازار شوید.

اگر همت و پشتکار داشته باشید می‌توانید آموزش‌های فارکس را به صورت رایگان از سایت فراچارت دانلود کرده و دنبال کنید. بعد از مسلط شدن روی مطالب و تمرین‌ آن‌ها در حساب دمو قطعاً به موفقیت خواهید رسید.

در این متن صفر تا صد فارکس، از نصب نرم‌افزار تا انواع سرفصل‌های تحلیل تکنیکال ارائه شده است.

برای رفتن به هر مطلب کافی است روی آن کلیک کنید.

– از کجا شروع کنم؟

برای شروع فارکس شما به یک دوره‌ی تحلیل تکنیکال نیاز دارید. قبلاً بهترین آموزش فارکس، شرکت‌ در دوره‌های حضوری بود. اما به دلیل بیماری کرونا، تعطیلی کلاس‌ها و مهم‌‌تر از آن افزایش بی‌رویۀ هزینه‌ها، بهترین کار، دانلود دوره‌های آموزشی موجود در اینترنت است.

در کلاس حضوری به دلیل آنکه افرادی با یک هدف مشترک برای یادگیری یک موضوع گرد هم جمع می‌شوند. انگیزه و حس رقابت باعث پیشرفت سریع‌تر می‌شود. همچنین امکان پرسش و پاسخ و رفع اشکال و حل تمرین‌ها و بررسی تحلیل‌های دانشجویان در کلاس‌های حضوری حکم یک کاتالیزور را دارد.

آموزش فارکس از صفر تا صد

البته در بعضی از‌ کلاس‌های آنلاین، شب‌ها به صورت زنده معامله انجام می‌شود. و همچنین معاملات دانشجویان بررسی می‌گردد. اما اگر هزینه‌ی این کلاس‌ها برایتان سنگین است با کمی پشتکار بیشتر و ایجاد انگیزه برای خودتان می‌توانید از ویدئو‌های دوره‌های آموزشی رایگان موجود در سایت فراچارت استفاده کنید. سرفصل‌های این ویدئو‌ها چیزی از سرفصل‌های کلاس‌های حضوری و گران قیمت کم ندارند.

در ویدئو‌های آموزشی معمولاً نکات ابتدایی فارکس مانند

  • پیپ چیست
  • انواع نمودار
  • نصب و راه‌اندازی متاتریدر۴
  • ایجاد حساب دمو
  • و…

توضیح داده نمی‌شود. اگر مبتدی هستید. ویدئو‌های آموزش‌ فارکس آقای رضا گلشاهیان بهترین آموزش ویدئویی کامل فارکس از صفر است. پس از اینکه این دوره را مشاهده کردید و مباحث گفته شده را در حساب معاملاتی دمو به ‌کار گرفتید می‌توانید سایر آموزش‌های پیشرفته را مشاهده کنید.

سرفصل‌های تحلیل تکنیکال

فهرست مطالب و موضوعات تحلیل تکنیکال به شرح زیر است:

  • خطوط روند
  • خطوط حمایت و مقاومت
  • الگوهای شمعی ژاپنی
  • الگوهای کلاسیک
  • اندیکاتورها و اسیلاتورها
  • فیبوناچی
  • الگوهای هارمونیک
  • امواج الیوت

بیشتر بخوانید: نقشهٔ راه کسب درآمد از فارکس

– اصول تحلیل تکنیکال

تحلیل تکنیکال دارای سه اصل زیر است:

  1. همه‌ چیز در قیمت لحاظ شده است.
  2. قیمت‌ براساس روند حرکت می‌کنند.
  3. تاریخ تکرار می‌شود.

این اصول از نظرات «چارلز هنری داو» برداشت شده است.

1- همه ‌چیز در قیمت لحاظ شده است

اصل اول بیانگر این موضوع است که تمامی عوامل تاثیرگذار بر قیمت سهام یا ارز، اثر مثبت یا منفی خود را در قیمت نشان خواهند داد.

2- قیمت‌ براساس روند حرکت می‌کنند.

قیمت هر چیزی برای تغییر کردن به صورت پله پله عمل می کند. به عنوان مثال قیمت دلار یک نفس و بدون استراحت از سه هزار تومان به 31 هزار تومن نرسید. همان ‌طور که نمودار زیر مشاهده می‌کنید. قیمت ابتدا به حدود 20 هزار تومان رسید، پس از این صعود تا محدوده 10 هزار تومان پایین آمد. به مدت یک سال در این ناحیه استراحت کرد و سپس به سقف 32 هزار تومان رسید.

آموزش کار در فارکس

بنابراین قیمت نمی‌تواند بدون اصلاح و یک نفس از نقطه‌ی ۱ به نقطه ۲ برسد. در ویدئوی زیر نحوه‌‌ی حرکت قیمت درروند صعودی را به خوبی مشاهده می‌کنید.

3- تاریخ تکرار می‌شود.

طبق این اصل ما با استفاده از تحلیل تکنیکال و ابزارهای مختلفی که این تحلیل در اختیار ما می‌گذارد. گذشته‌‌ی بازار را مورد بررسی قرار می‌دهیم؛ تا آینده‌ی قیمت را پیش‌بینی کنیم و از این طریق به سود برسیم.

– آموزش دانلود و نصب نرم‌افزار متاتریدر۴

برای آنکه تحلیل‌ها و مباحثی که گفته می‌شود را یاد بگیرید و در عمل قادر به استفاده از آن‌ها باشید لازم است تا یک حساب معاملاتی دمو باز کنید. مباحث تحلیل تکنیکال را در این حساب تمرین‌ کرده و یک استراتژی معاملاتی شخصی تدوین کنید.

تحلیل تکنیکال توسط ما در نرم‌افزار متا تریدر۴ انجام می‌شود. بنابراین ابتدا آموزش دانلود متاتریدر۴ و نصب آن و ایجاد یک حساب معاملاتی دمو را در ویدئوی زیر مشاهده کنید.

– انواع نمودارها در متاتریدر۴

در نرم‌افزار متاتریدر۴، سه نوع نمودار زیر وجود دارد:

  • خطی
  • کندل استیک
  • میله‌‌ای

نمودارهای کندل استیک و میله‌ای اطلاعات زیادی را از قیمت در اختیار ما قرار می‌هند. در صورتی که نمودار خطی تنها آخرین قیمت را به ما نشان می‌دهد. نمودارهای شمعی یا کندل استیک و میله‌ای هر دو داده‌های زیر را به معامله‌گر منتقل می‌کنند:

  • قیمت باز شدن
  • قیمت بسته شدن
  • بالاترین قیمت
  • پایین‌ترین قیمت

تقاوت نمودارهای میله‌ای و شمعی در سهولت استفاده از نمودارهای شمعی است. کار کردن با نمودارهای شمعی راحت‌تر است و در یک نگاه تمام اطلاعات را به معامله‌گر منتقل می‌کنند. اکثر معامله‌گران و تحلیل‌گران از نمودارهای شمعی استفاده می‌کنند.

آموزش ویدئویی کامل فارکس از صفر

بیشتر بخوانید: نقشه راه یادگیری آنلاین

– مفهوم شناسی کندل استیک

کندل چیست؟

کندل‌ها دارای انواع صعودی و نزولی هستند. کندل‌های صعودی با رنگ سبز یا سفید و کندل‌های نزولی با رنگ قرمز یا سیاه مشخص‌ می‌شوند.

با نگاه به هر کندل اطلاعات زیر را دریافت می‌کنیم:

آموزش بازار فارکس

کندل‌ها از دو قسمت بدنه که قسمت مستطیل شکل است؛ و قسمت سایه‌ها که به صورت یک خط است تشکیل شده اند. کندل‌ها می‌توانند بدون سایه یا دارای سایه در دوطرف بدنه یا در یک طرف باشند.

کندل‌های سبز طبق تصویر بالا از پایین باز می‌شوند. درادامه به دلیل فشار خریداران در قیمتی بالاتر بسته‌ می‌شوند. کندل‌های قرمز در قیمتی بالاتر باز می‌شوند اما به دلیل فشار عرضه یا فروشندگان، قیمت افت می‌کند و در قیمتی کمتر از قیمت باز شدن بسته می‌شود.

تفسیر کندل:

در ادامه کندل زیر را به عنوان نمونه، بر اساس آنچه گفتیم و به کمک ویدئو زیر تفسیر می‌کنیم:

همان طور که در ویدئو بالا مشاهده کردید. در ابتدا به دلیل فشار فروش، قیمت کم می‌شود و چون قیمت از قیمت باز شدن کمتر است؛ کندل به رنگ قرمز درمی‌آید. در ادامه به دلیل قدرت بالای خریداران قیمت افزایش پیدا می‌کند و بدنه کندل سبز می‌شود. در آخر به دلیل فشار فروشنده‌ها قیمت عقب نشینی کرده و تا حدی کمتر می‌شود. در نهایت چون قیمت بسته شدن کندل از قیمت باز شدن بیشتر است؛ کندل سبز رنگ می‌شود.

برای بررسی کندل‌ها در هر تایم‌ فریم باید منتظر بسته شدن آن کندل باشید. قبل از آنکه کندل بسته شود به هیچ عنوان قابل پیش بینی نیست. ممکن است کندلی در تایم فریم یک ساعته به مدت ۵۵ دقیقه نزولی و قرمز رنگ باشد. اما در ۵ دقیقه‌ی آخر به دلیل فشار تقاضا قیمت برگردد و سبز رنگ بسته شود. بنابراین برای تحلیل الگوهای شمعی منتظر بسته‌ شدن کندل می‌مانیم.

– انواع تایم فریم

آموزش ویدئویی کامل فارکس از صفر
  • ماهانه
  • هفتگی
  • روزانه
  • ۴ساعته
  • یک ساعته
  • نیم ساعته
  • ۱۵ دقیقه
  • ۵ دقیقه
  • ۱ دقیقه

در هر تایم فریم کندل‌های تشکیل شده در نمودار کندل استیک برابر با آن تایم فریم هستند. به عنوان مثال در تایم فریم روزانه هر کندل بیانگر یک روز و در تایم فریم ۱ ساعته هر کندل برابر یک ساعت است.

انتخاب تایم فریم به روحیه‌ی معامله‌گر، صبر و تحمل او بستگی دارد. مثلا اگر معامله‌ای در تایم فریم روزانه باز کردید. حداقل زمان نگهداری معامله یک ماه است. اگر توان و طاقت این مقدار صبر کردن را ندارید. این تایم فریم مناسب شما نیست. اگر عجول هستید بهتر است که سراغ تایم ‌فریم‌های بالا نروید. زیرا در این صورت نمی‌توانید فرصت رشد لازم را به معامله بدهید.

تایم فریم‌ها از لحاظ میزان صبر و تحملی که نیاز دارند به پنج نوع مختلف زیر می‌شوند:

  • بلند مدت: تایم‌های ماهانه و هفتگی طاقتی معادل یک تا سه سال نیاز دارند.
  • میان‌ مدت: تایم فریم هفتگی و روزانه که فرصت رشد معامله از یک ماه تا یک سال است.
  • کوتاه مدت: تایم فریم‌ روزانه و چهار ساعته، برای رسیدن به هدف از یک هفته تا یک ماه زمان نیاز دارند.
  • میان روزی: تایم فریم‌های ۴ ساعته و یک ساعته که مدت نگهداری معامله از یک روز تا یک هفته می‌باشد.
  • معاملات روزانه: تایم‌های یک ساعته و پایین‌تر که معاملات در همان روز به هدف خود ‌می‌رسند.

طبق تجربه توصیه می‌شود؛ در ابتدای کار وارد تایم فریم‌های کمتر از یک ساعته نشوید. زیرا ناپایداری تایم‌های پایین‌تر و تغییرات ناگهانی می‌تواند باعث ضرر و زیان شما شود. همچنین ممکن است در تایم‌ پایین‌تر شما حرکتی را حرکت پر قدرت فرض کنید در حالی که در تایم‌فریم بالاتر یک حرکت اصلاحی باشد.

در چه تایم فریمی معامله کنیم؟

در کلاس‌ها و ویدئو‌های مختلف بیان می‌شود که همه‌ی تایم‌ فریم‌ها قابل معامله هستند. فرقی ندارد که در کدام تایم فریم خرید و فروش می‌کنید. باید با تجربه و معامله‌ کردن، تایم فریم منطبق با روحیه‌ها و روانشناسی خودتان را پیدا کنید.

از طرفی معامله کردن در تایم‌ فریم روزانه و تایم فریم‌های بالاتر نیاز به سرمایه‌ی بیشتری دارد. بنابراین بسته به سرمایه و روحیات خود باید تایم فریم مناسبی را انتخاب کنید.

– خط روند

تحلیل بر اساس خطوط روند از اولین مباحث تحلیل تکنیکال است. برای پیدا کردن جهت بازار از خطوط روند استفاده می کنیم. جمله‌ی معروفی می‌گوید: « روند دوست ما است.» در خرید و فروش باید دقت داشته باشید که همواره با روند همراه باشید و خلاف جهت آب شنا نکنید.

انواع روند:

  • صعودی
  • نزولی
  • خنثی

روند صعودی

برای مشخص کردن روند صعودی کف‌های قیمتی را به هم وصل می‌کنیم. با وصل کردن حداقل دو کف یک خط روند صعودی تشکیل می‌شود.در تصویر زیر یک روند صعودی را مشاهده می‌کنید.

آموزش فارکس برای مبتدیان

روند نزولی

با اتصال حداقل دو سقف به همدیگر یک خط روند نزولی رسم ‌می‌شود.به عنوان مثال در نمودار زیر یک خط روند نزولی داریم.

آموزش فارکس از مبتدی تا پیشرفته

روند خنثی:

روند خنثی روندی است که نه نزولی است و نه صعودی. کف‌های بالاتر از کف قبلی و سقف‌های پایین‌تر از سقف قبلی در آن قابل مشاهده نیست.

آموزش فارکس pdf

برای آشنایی بیشتر با خطوط روند و نکات آن به جلسه سیزدهم آموزش فارکس آقای رضا گلشاهیان مراجعه کنید.

– خطوط حمایت و مقاومت

خطوط حمایت:

خطوط حمایت خطوطی هستند که در گذشته، قیمت از آن نقاط حمایت شده وصعود کرده است. خطوط مقاومت بر عکس خطوط حمایت در گذشته مانع از ادامه‌ی حرکت قیمت شده‌اند و برای فروش مناسب هستند. همان طور که در مثال زیر مشاهده می‌کنید. قیمت به محدوده خط حمایت چندین بار واکنش نشان‌ داده و به اصطلاح حمایت شده است. در محدوده خط مقاومت قیمت با برخورد به این محدوده نتوانسته است که به صعود خود ادامه دهد.

بنابراین خطوط حمایت و مقاومت محدوده‌های جذابی برای خریداران و فروشنده‌ها هستند. و انتظار می‌رود که در خط حمایت، قیمت حمایت شده و صعود کند و در خطوط مقاومت با مقاومت فروشنده‌ها روبرو شده و نزولی شود.

آموزش فارکس به زبان فارسی

آموزش خطوط مقاومت و حمایت به همراه نکات تکمیلی و ریزه کاری‌های آن را می‌توانید در قسمت چهاردهم آموزش فارکس آقای رضا گلشاهیان مشاهده کنید.

– الگوهای شمعی ژاپنی

آموزش کامل فارکس

الگوهای شمعی ژاپنی به دو نوع برگشتی و ادامه دهنده تقسیم می‌شوند. الگوهای برگشتی در انتهای روند نزولی و صعودی ظاهر می‌شوند. زمانی که یک الگوی برگشتی را در نمودار قیمت تشخیص دادیم و این الگو تأیید شد؛ قیمت تغییر روند می‌دهد.

الگوی مرد به دار آویخته:

الگوی مرد به دار آویخته یک الگوی برگشتی است و در انتهای روند صعودی ظاهر می‌شود. ویژگی‌های این کندل عبارتند از:

  • سایه‌ی پایینی حداقل دو برابر بدنه‌ی کندل باشد.
  • کندل سایه‌ی بالایی نداشته باشد یا اینکه خیلی کوچک باشد.
  • رنگ کندل مهم نیست اما اگر کندل قرمز باشد الگو قوی‌تر است.

پس از این کندل شما باید منتظر یک کندل نزولی دیگر برای تأیید الگو باشید و سپس اقدام به فروش کنید.

در مثال زیر به‌خوبی برگشت روند صعودی پس از این الگو را مشاهده می‌کنید.

دوره ویدیویی آموزش فارکس

الگوهای شمعی زیادی وجود دارد که تمامی آن‌ها در کتاب الگوهای شمعی ژاپنی نوشته‌ی «استیو نیسون» جمع‌آوری شده است.

پکیج آموزش فارکس

– الگوهای کلاسیک

دوره ویدیویی آموزش فارکس
  • سر و شانه‌ی سقف
  • سر و شانه‌ی کف
  • کف دو قلو
  • سقف دوقلو
  • کنج صعودی
  • کنج نزولی
  • مثلث نزولی
  • مثلث صعودی
  • مثلث متقارن
  • پرچم معکوس صعودی
  • پرچم معکوس نزولی

الگوهای کلاسیک برگشتی، اشکال خاصی هستند که اگر در نمودار ایجاد شوند. روند قیمت تغییر می‌کند و برای پیش‌بینی آینده‌ی قیمت و سود کردن از آن‌ها استفاده می‌شود. به عنوان مثال الگوی سر و شانه را در ادامه بررسی می‌کنیم.

الگوی سر و شانه:

الگوی سر و شانه در انتهای روند صعودی تشکیل می شود. این الگو از سر و دو شانه به شکل زیر تشکیل شده است. نحوه‌ی رسم خط گردن مانند شکل زیر می‌باشد. کافی است دو شانه را به همدیگر متصل کنید تا خط گردن تشکیل شود.

زمانی که شانه سمت راست تشکیل شد و خط گردن شکسته شد؛ بعد از بسته شدن کندل در زیر خط گردن می‌توان گفت که این الگو تشکیل شده است. زمانی که الگو تشکیل شد انتظار داریم به اهداف اول و دوم خودش برسد. برای پیدا کردن اهداف قیمتی از سر به خط گردن یک خط عمود می‌کنیم. همان خط را به زیر خط گردن انتقال داده یا کپی می‌کنیم. هدف اول نصف این خط و هدف دوم در انتهای این خط می‌باشد.

آموزش بورس فارکس

در ادامه یک مثال از جفت ارز پوند-دلارنیوزلند را مشاهده می‌کنید.

بهترین آموزش فارکس

الگو‌های ادامه ‌دهنده در میانه‌ی روند تشکیل می‌شوند و ادامه‌ی روند را تأیید می‌کنند. برای یادگیری سایر الگوها به جلسه‌ی ۲۱ و ۲۲ آموزش فارکس آقای رضا گلشاهیان مراجعه کنید.

– اندیکاتورها

اندیکاتورها ابزارهایی هستند که با استفاده از فرمول‌های ریاضی و برنامه ‌نویسی نوشته‌ شده‌اند. به دلیل اینکه بازار از احساسات و رفتار معامله‌گران تشکیل می‌شود و حرکت‌های افراد قابل پیش‌بینی نیست؛ نمی‌توان با تکیه بر یک فرمول ریاضی حرکات بازار را تشخیص داد و به کسب درآمد پرداخت.

بنابراین اندیکاتورها خیلی دقیق نیستند و بهتر است برای تحلیل از ابزارهای کلاسیک و فیبوناچی استفاده کنید. بهتر است که اندیکاتورها برای مشورت کردن استفاده شوند.

انواع اندیکاتور:

1-اندیکاتور‌های روندی: این نوع اندیکاتورها روند قیمت را به ما نشان می‌دهند و در روندهای صعودی و نزولی سیگنال‌های خوبی صادر می‌کنند. مهم‌ترین اندیکاتور‌های روندی عبارتند از: میانگین حرکتی یا moving average و بولینگر باند

2-نوسانگرنماها یا اسیلاتورها: اسیلاتورها میزان نوسانات قیمت و مناطق اشباع خرید و فروش را نشان می‌دهند. rsi ، macd و atr جزء مهم‌ترین و پرکاربردترین اسیلاتورها هستند.

یکی از کاربردهای مهم دیگر اسیلاتورها تشخیص انواع واگرایی در قیمت است. برای مطالعه توضیحات بیشتر به جلسات ۲۳، ۲۴ و ۲۵ آموزش فارکس رضا گلشاهیان مراجعه کنید.

آموزش بازار فارکس

– فیبوناچی

فیبوناچی یکی از ابزارهای تحلیل تکنیکال است. برای پیدا کردن پایان اصلاح، حمایت‌ها و مقاومت‌ها از آن استفاده می‌کنیم. فیبوها به سه دسته تقسیم می‌شوند:

  • اصلاحی
  • خارجی
  • پروجکشن یا گسترشی

مبحث فیبوناچی پیشنیاز الگوهای هارمونیک و امواج الیوت می‌باشد. برای مطالعه بیشتر به جلسه ۱۶ آموزش فارکس رضا گلشاهیان مراجعه کنید.

– الگوهای هارمونیک

الگوهای هارمونیک براساس نسبت‌های خاصی از فیبوناچی بدست‌ می‌آیند و 7 مورد هستند.

  1. الگوی AB=CD کلاسیک
  2. الگوی AB=CD گسترش یافته
  3. الگوی پروانه
  4. الگوی خرچنگ
  5. الگوی کوسه
  6. الگوی گارتلی
  7. الگوی خفاش

جلسات ۱۷ تا۱۹ آموزش فارکس گلشاهیان به آموزش الگوهای هارمونیک اختصاص داده شده است.

آموزش فارکس

– امواج الیوت

طبق نظریه امواج الیوت قیمت در روندها و اصلاح‌ها از قوانین خاصی پیروی می‌کند و در دراز مدت به صورت خطی حرکت نمی‌کند.

توصیه می‌شود پیش از یادگیری مباحث بالا و مسلط شدن به آن‌ها به سراغ مبحث امواج الیوت نروید و این پیش‌نیازها را رعایت کنید. برای یادگیری امواج الیوت به دوره ویدیویی آموزش فارکس دکتر محمد ژند در سایت فراچارت و کارگاه استراتژی الیوت به سبک رابرت ماینر که توسط بابک چابک ارائه شده است، مراجعه کنید.

آموزش ویدئویی کامل فارکس از صفر

مواد لازم برای فارکسی شدن!

× آموزشی از جنس تکنیکال

اندیکاتور‌ها، انواع واگرایی‌ها، آموزش فیبوناچی و الگوهای هارمونیک به‌تفصیل در پست زیر شرح داده شده‌اند. مباحث این مطلب با مثال‌های واقعی از نمودارهای جفت‌ ارزها همراه است. بنابراین شما می‌توانید با کلیک روی لینک زیر کاربرد مباحث را به طور عملی مشاهده کنید.

× شیرین‌ترین بخش معامله‌گری!

درآمد معامله‌گران فارکس چقدر است؟ ظرفیت کسب درآمد از فارکس به چه میزان است؟. لذت بخش‌ترین قسمت فارکس بحث درمورد سود‌ و میزان درآمد است. خیلی از افراد با همین در باغ سبز نشان دادن‌ها به سمت فارکس متمایل می‌شوند. با متن زیر همراه شوید تا با حداقل و حداکثر درآمد از فارکس و راه‌های کسب آن آشنا شوید.

× برای مبتدیان

پست زیر یک راهنمای خوب برای افراد تازه‌کاری است که با بازار فارکس آشنایی ندارند.
اگر علاقه‌مند هستید تا با این بازار آشنا شوید روی لینک زیر کلیک کنید.

× چطور پوزیشن باز کنم؟ (راهنمای عملی)

انجام خرید و فروش در فارکس چیزی جز چند کلیک ساده نیست. با این حال اگر تا کنون خرید و فروشی نداشته‌اید و صفر کیلومتر هستید؛ با کلیک روی لینک زیر نحوه خرید و فروش را به صورت عملی یاد بگیرید.

× چرا تحلیل تکنیکال کافی نیست؟

تحلیل تکنیکال شرط لازم برای موفقیت است اما کافی نیست. برای مشاهده شروط کافی برای موفقیت در فارکس روی لینک زیر کلیک کنید.
برای موفقیت در بازار فارکس علاوه بر تحلیل تکنیکال نیاز دارید تا با روانشناسی فردی و بازار و همچنین
مدیریت سرمایه، سود دهی خود را تضمین کنید.

ورود به فارکس

آیا تصمیم به بازکردن حساب معاملاتی در فارکس و انجام خرید و فروش با پول واقعی را دارید؟ تمام آنچه که برای باز کردن حساب نیاز دارید از انتخاب بروکر تا نحوه واریز و برداشت ریالی را در پست زیر مشاهده کنید.

لطفاً نظرات، سوالات و پیشنهادات خود را در قسمت دیدگاه‌ها با ما به اشتراک بگذارید.



کانال یوتیوب پادکست رادیو کارنکن
اینستاگرام پادکست رادیو کارنکن

2 دیدگاه برای “آموزش ویدئویی کامل فارکس از صفر

  1. اشتراک‌ها: بورس کار کنیم یا فارکس - 7 تفاوت بازار فارکس و سهام که اگر ندانید سرمایه‌تان را از دست می‌دهید

  2. اشتراک‌ها: کسب و کار اینترنتی مطمئن - معرفی 16 راه و روش کسب درآمد اینترنتی مطمئن رایگان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مینی دوره رایگان
تولیدمحتوا و سئو

بخشی از دوره سئو را اینجا ببینید.