دوره آنلاین

چگونه استخدام شویم

روز
ساعت
دقیقه
ثانیه

تخفیف نوروزی
دوره تولید محتوا و سئو با هوش مصنوعی

روز
ساعت
دقیقه
ثانیه

آیا در ایران، شغل پردرآمد با سرمایه کم برای آقایان وجود دارد؟

درآمدزایی با شغل پردرآمد با سرمایه کم برای آقایان
2/5 - (4 امتیاز)

آیا داشتن شغل پردرآمد با سرمایه کم برای آقایان در ایران امکان‌پذیر است؟ وقتی از واژه‌ی پردرآمد حرف می زنیم، توی ذهن همه این طور تداعی میشه که حتماً به سرمایه زیادی برای شروع نیاز داریم.

به علاوه کارآفرینی با سرمایه کم در ایران غیر ممکن تصور می‌شود.

اما این مقاله دقیقاً قرار است که برعکس این موضوع رو به شما اثبات کنه. کارآفرینی با سرمایه کم برای آقایان امکان پذیر است. در مطالب قبل، شما رو با مشاغل پردرآمد برای آقایان آشنا کردیم. در این مقاله قراره که ایده‌های ایجاد شغل مناسب با سرمایه کم برای آقایان رو بررسی کنیم.

ما تنها به معرفی سطحی این شغل‌ها نمی‌پردازیم؛ بلکه توضیحات کاربردی به شما ارائه خواهیم داد. علاوه بر این، افراد و کسب و کارهای موفق در هر حوزه رو به شما معرفی خواهیم کرد.

انواع شغل با سرمایه کم برای آقایان در این مقاله: (با کلیک کردن روی لینک‌های زیر، به بخش دلخواهتون برای مطالعه برید)


1- اینفلوئنسری
2- فروش تابلو
3- فریلنسری (آزادکاری)
4- فروش یک محصول خاص در بازار پوشاک
سخن پایانی: عوامل مهم موفقیت در شغل پردرآمد با سرمایه کم برای آقایان

1- اینفلوئنسری

اینفلوئنسری در ایران به عنوان شغل مناسب با سرمایه کم برای آقایان

اول از هر چیزی باید بدونیم که به چه کسی اینفلوئنسر میگن؟
آیا دو واژه‌ی اینفلوئنسر و سلبریتی مفهوم یکسانی دارند؟

  • اینفلوئنسر: به کسانی گفته می‌شه که محبوبیتشون رو از طریق تولید محتوا و ارائه‌ی محتوای تخصصی بدست می‌آورند. آن‌ها از زیر و بم یک حوزه‌ی مشخص مطلع هستند. همیشه سعی می‌کنند به مخاطبان، با استفاده از دانش تخصصیشون، آموزش بدن.
  • سلبریتی: به افرادی گفته میشه که از طریق شغل و حرفه‌ای که دارند (خواننده، بازیگر، ورزشکار، مدل) به شهرت می‌رسند. در واقع از طریق تولید محتوای تخصصی و آموزشی، مشهور نمی‌شن.

تفاوت این دو واژه رو «بریتنی هنسی» در کتاب اینفلوئنسر به خوبی توضیح داده. اگر می‌خواید با دنیای اینفلوئنسرها و دلایل موفقیتشون بیشتر آشنا بشید، حتما این کتاب رو مطالعه کنید.


در این کتاب، بیشتر مثال‌ها در مورد اینفلوئنسرهای زن می‌باشد. اما مطالب اساسی و مهم گفته شده در آن، برای تمام اینفلوئنسرها (چه زن و چه مرد) کاربردی است.

چگونه اینفلوئنسر موفقی بشویم؟

برای موفقیت در این حوزه باید به دو سوال مهم پاسخ بدید:

  1. حوزه‌ی مورد علاقه‌ شما چیست؟
  2. در چه زمینه‌ای تخصص دارید؟
اینفلوئنسری یکی از انواع شغل با سرمایه کم برای آقایان

چرا علاقه؟ به دلیل اینکه باید ساعات زیادی رو به تهیه و تولید محتوا بپردازید. اگر پای علاقه در میان نباشد، نمی‌تونید محتوای باکیفیت تولید کنید.

چرا تخصص؟ مخاطبان به این دلیل به شما اعتماد می‌کنند، چون محتوای تخصصی در اختیارشون قرار می‌دید. داشتن تخصص باعث می‌شه که افراد به شما اعتماد کنند. این اعتماد، افراد رو به دنبال کنندگان همیشگی شما تبدیل خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: نقشه راه کسب درآمد با سرمایه کم

چگونه اینفلوئنسرها کسب درآمد می‌کنند؟

اینفلوئنسری به عنوان شغل پردرآمد با سرمایه کم برای آقایان

حالا می‌خوایم به شما بگیم که چطور باید از این شغل پردرآمد با سرمایه کم برای آقایان ، کسب درآمد کنید. منبع اصلی درآمد اینفلوئنسرها از طریق تبلیغات است. کسب درآمد از تبلیغات به 3 طریق انجام می‌شه:

  • دریافت دستمزد از کسب و کارها: پس از اینکه مخاطبان قابل توجهی پیدا می‌کنید؛ کسب‌وکارها از شما می‌خواهند که برندشون رو در محتوا خودتون تبلیغ کنید. این شیوه، یکی از مرسوم‌ترین و درآمدزاترین روش‌های کسب درآمد اینفلوئنسرها می‌باشد.

یک مثال:

محمدرضا رمضانی، اینفلوئنسر در حوزه‌ی آشپزی، در این ویدئو طرز تهیه برگر میگو رو آموزش می‌ده. میگو استفاده شده در غذا، توسط برند ماهی‌خان برای محمدرضا ارسال شده. اون بابت استفاده از نام برند ماهی‌خان و محصولشون در محتوا، مبلغی رو به عنوان تبلیغ دریافت می‌کنه.

  • کسب درآمد از یوتیوب: تبلیغاتی که در اوایل و اواسط ویدئوهای یوتیوب ظاهر میشن رو دیدی؟ یوتیوب بابت این تبلیغاتی که بر روی ویدئوی افراد قرار می‌گیرند؛ ملبغی به تولید کننده‌ی محتوا پرداخت می‌کنه. اون هم به دلار!

ما در مقاله‌ی صفر تا صد کسب درآمد از یوتیوب، برای شما کامل توضیح دادیم که چطور می‌تونید از یوتیوب، درآمد دلاری کسب کنید. پیشنهاد می‌کنیم که حتما اون رو مطالعه کنید.

وقتی می‌تونید از یوتیوب درآمد کسب کنید، که ویژگی‌های یک یوتیوبر موفق رو هم بدونید. در مقاله‌‌ی چگونه یوتیوبر بشویم، کامل به شرح ویژگی‌های یک یوتیوبر موفق پرداخته‌ایم.

  • فروش محصولات برند شخصی: شما می‌تونید پس از مدتی که اعتماد مخاطبان رو جلب کردید (نه از همون اول!)، به فروش محصولات برند شخصی خودتون بپردازید.

یک مثال:

امین بهرام‌لو، مدرس زبان، علاوه بر ارائه محتوای رایگان در صفحه شخصیش، پکیج‌های آموزش زبان خودش رو به فروش می‌رسونه.


چگونه اینفلوئنسر شدن را آغاز کنیم؟

برای انجام این شغل پردرآمد با سرمایه کم برای آقایان ، نیازی به ابزارهای گران قیمت برای شروع کردن ندارید. چیزهایی که برای شروع کردن نیاز دارید:

  • اینترنت: برای اینکه محتوایی رو که ساختید با مخاطبان به اشتراک بگذارید.
  • حساب کاربری در شبکه‌های اجتماعی: شبکه‌های اجتماعی مکان‌های بسیار مناسب برای پیدا کردن مخاطبان هستند. (مخصوصا اینستاگرام در ایران).
  • ساختن وبلاگ: اگر به نوشتن علاقه دارید؛ بسیاری از مخاطبان رو می‌تونید از طریق موتور جست‌وجوی گوگل به دست بیارید. برای وبلاگ نویسی باید حتما به دانش سئو (بهینه‌سازی برای موتورهای جستجو) مسلط باشید.
  • دوربین: مخاطبان، بسیار به محتوای ویدئویی علاقه‌مند هستند. برای ساختن ویدئو حتما نیاز به دوربین حرفه‌ای ندارید! با گوشی شروع کنید.
  • نرم افزارهای تولید محتوا: تعداد آن‌ها بسیار زیاد است. از فتوشاپ و ادوبی پریمیر (Adobe Premier) بر روی کامپیوتر گرفته تا نرم‌افزارهای موبایل. دست شما برای انتخاب کاملا بازه! مهم تر از مهمه، دانلود بسیار از این نرم‌افرازها در ایران مجانی است.
شغل مناسب با سرمایه کم برای آقایان با اینفلوئنسری

تهیه تمام موارد ذکر شده در بالا، بسیار کم هزینه هستند. به همین دلیل، این شغل به یکی از انواع شغل با سرمایه کم برای آقایان در ایران تبدیل شده‌ است.

معرفی اینفلوئنسرهای موفق ایرانی و خارجی

برای موفق شدن در این شغل پردرآمد با سرمایه کم برای آقایان ، باید بهترین‌های این صنعت رو بشناسید. به دلیل اینکه از آن‌ها ایده و الگو بگیرید. با بررسی محتوای هر فرد در هر حوزه، می‌تونید دید بهتری نسبت به این شغل مناسب با سرمایه کم برای آقایان داشته باشید.

2- فروش تابلو

فروش تابلو به عنوان یک کارآفرینی با سرمایه کم برای آقایان

فروش تابلو یکی از بهترین گزینه‌های کارآفرینی با سرمایه کم برای آقایان است. اگر علاقه به کارهای هنری علاقه دارید و می‌خواهید دیوارهای اتاق بقیه رو زیبا کنید؛ این شغل برای شماست.

داشن دکوراسیون زبیا، در روحیه افراد خانه بسیار تاثیرگذار است. شما با تابلوهاتون می‌تونید از دلگیر شدن فضای خانه‌ها جلوگیری کنید. مهم تر از همه، این کار رو می‌تونید با سرمایه کم آغاز کنید!

آیا برای فروش تابلو، باید طراحی بلد باشیم؟

خیر! اما باید سبک‌های نقاشی رو بشناسید. به دلیل اینکه تابلوهای شما باید سبک هنری خاصی داشته باشند؛ مثل مینیمالیسم، سورئالیسم، پاپ آرت و … . مشتریان به این دلیل از شما خرید می‌کنند؛ چون سبک متفاوتی رو نسبت به رقبا ارائه می‌دید.

شغل مناسب با سرمایه کم برای آقایان از طریق تابلو فروشی

می‌تونید با یک طراح کار کنید و ایده‌ای رو که در ذهن دارید، باهاش در میان بگذارید. تا در نهایت ایده‌هاتون رو واستون عملی کنه. اگر که خودتون طراحی بلد هستید، که چه بهتر! سریع دست به کار بشید!

چگونه در فروش تابلو موفق شویم؟

برای شروع این شغل با سرمایه کم برای آقایان ، نیاز است که به یک سری موارد مهم توجه داشته باشید:

  • تولید در سایزهای مختلف: افراد بسته به نیازشون، خواستار سایزهای متفاوتی از تابلوها هستند. سعی کنید تابلوها رو در سایزهای مختلف ارائه بدید.
  • رقبا را بررسی کنید: شما در این بازار، تنها نیستید! رقبای شما هر کدام سبک‌های هنری خاصی دارند. سبک خودتون رو خلق کنید و متمایز باشید.
طراحی تابلو یکی از شغل‌های عالی با سرمایه کم برا ی آقایان
  • فروش اینترنتی: در اول کار برای کم شدن هزینه‌ها، می‌تونید از طریق اینستاگرام تابلوهاتون رو به فروش برسونید. بعد از مدتی که فروش افزایش یافت، وبسایت راه اندازی کنید. این کار شما رو از دردسر دائم سفارش گرفتن از طریق دایرکت نجات می‌ده.
  • فروش فیزیکی: به فروشگا‌ه‌های لوازم دکوری بروید و تابلوهاتون رو بهشون نشون بدید. با آن‌ها مذاکره کنید و قرارداد ببندید؛ تا تابلوهاتون رو در فروشگاهشون به فروش برسانند.

معرفی چند برند موفق فروش تابلو

در لیست زیر چند نمونه از برندهای موفق رو براتون نام بردیم، تا بیشتر با این شغل پردرآمد با سرمایه کم برای آقایان آشنا بشید. با بررسی آن‌ها متوجه می‌شید که هر کدام سبک هنری خاصی دارند.

3- فریلنسری (آزادکاری)

فریلنسری، یک شغل پردرآمد با سرمایه کم برای آقایان

از کارمندی برای یک شرکت خسته شدید؟ دلتون نمی‌خواد از یک ساعت تا یک ساعت از پیش تعیین‌شده کار کنید؟ فریلنسری برای شماست. در طی سال‌های اخیر، در تمام دنیا، فریلنسری به یکی از شغل‌های عالی با سرمایه کم برای آقایان تبدیل شده.

به چه کسی فریلنسر می‌گن؟ به فردی که کارمند سازمان خاصی نیست و به صورت پروژه‌ای برای افراد یا سازمان‌ها کار انجام می‌ده. همچنین زمان کاری شما توسط کسی تعیین نشده‌. در هر زمانی که دلتون بخواد می‌تونید کار کنید.

چه کارهایی را می‌توانیم به عنوان یک فریلنسر انجام دهیم؟

انواع شغل‌هایی که به عنوان یک فریلنسر می‌تونید انجام بدید، بسیار زیاد است. تعدادی از شغل‌های عالی با سرمایه کم برای آقایان در حوزه‌ی فریلنسری رو برای شما لیست کردیم:

  • طراحی گرافیک
  • ساختن و تدوین ویدئو
  • ترجمه
  • برنامه نویسی
  • مدیریت شبکه‌های اجتماعی
  • طراحی وبسایت
  • کارشناس سئو
  • دیجیتال مارکتینگ
  • نویسنگی محتوا
فریلنسری یکی از بهترین شغل‌های عالی با سرمایه کم برا ی آقایان

چگونه فریلنسر شدن را آغاز کنیم؟

تنها سرمایه شما برای شروع کردن این شغل پردرآمد با سرمایه کم برای آقایان، زمان است. فقط باید زمان زیادی رو برای یاد گرفتن مهارتی خاص، در نظر بگیرید. هرچه در کارتان تخصص بیشتری داشته باشید، مشتریان پول بیشتری به شما پرداخت می‌کنند.

چگونه فریلنسر موفقی بشویم؟

برای موفق شدن در این شغل پردرآمد با سرمایه کم برای آقایان باید به دو نکته توجه کنید:

  • کسب تخصص در یک مهارت: باید وقت زیادی رو فقط به یاد گرفتن یک مهارت اختصاص بدید. فقط یک مهارت! اگر بخواهید مهارت‌های مختلفی رو به طور هم‌زمان یاد بگیرید، هیچ کدام رو به طور تخصصی یاد نخواهید گرفت.
  • توانایی ارتباط برقرار کردن و مذاکره: افراد زیادی با شما برای دریافت پروژه‌ها، رقابت می‌کنند. کسانی که مهارت‌های ارتباطی بهتری دارند، پروژه‌های بیشتری نسبت به بقیه دریافت می‌‌کنند.
فریلنسری یکی از انواع شغل با سرمایه کم برای آقایان

با رعایت دو نکته بالا، می‌تونید فریلنسری رو به عنوان یکی از شغل‌های عالی با سرمایه کم برای آقایان در نظر بگیرید.

در کجا به دنبال مشتریان باشیم؟

وبسایت‌های فریلنسری، بهترین مکان‌ها برای پیدا کردن مشتریان هستند. روش کار در این وبسایت‌ها به این صورت است:

  1. در وبسایت‌های فریلنسری ثبت نام می‌کنید.
  2. کارفرمایان پروژه‌ای مربوط به تخصص شما تعریف می‌کنند.
  3. برای کارفرمایان مبلغ پیشنهادی و زمان مورد نیاز برای انجام پروژه رو ارسال می‌کنید.
  4. پس از توافق بین دو طرف، اختیار انجام پروژه به شما داده می‌شه.
  5. تبریک می‌گم! شما مشتری‌تون رو پیدا کردید.

معرفی چند وبسایت فریلنسری

خوشبختانه در ایران چندین وب‌سایت فریلنسری داریم که می‌تونید از امروز، این شغل پردرآمد با سرمایه کم برای آقایان رو شروع کنید.

لیست وبسایت‌های ایرانی:

ایجاد شغل با سرمایه کم برای آقایان از طریق فریلنسری

البته شما می‌تونید از این شغل پردرآمد با سرمایه کم برای آقایان، درآمد دلاری داشته باشید. در مطلب درآمد دلاری با فریلنسری، به این موضوع اشاره کردیم.

چگونه یک مهارت را سریع‌تر یاد بگیریم؟

یکی از روش‌هایی که می‌تونه یادگیری شما رو بسیار ثمربخش کنه، یادگیری به سبک چریکی است. یعنی اینکه قسمت خاصی از یک مهارت (مثلا کار با فتوشاپ) رو باید یاد بگیرید، که می‌خواید ازش استفاده کاربردی کنید.

با این کار نیازی نیست که تمام اصول و مراحل یک مهارت رو یاد بگیرید. در وقت شما صرفه‌جویی میشه و در نتیجه درآمدزایی رو می‌تونید سریع‌تر آغاز کنید.

چه منابعی را برای آموزش انتخاب کنیم؟

منابع آموزشی برای یادگیری بسیار زیاد هستند.
منابعی که می‌تونید برای یادگرفتن هر مهارتی استقاده کنید:

  • گوگل: اطلاعات کافی در مورد یک مهارت ندارید؟ در گوگل جستجو کنید! گوگل دنیای وسیعی از اطلاعات و دانش است که می‌تونید از اون به خوبی بهره بگیرید. به مطالعه کردن محتوای متنی وبسایت‌ها برای یادگیری یک مهارت بپردازید.
فریلنسری از شغل‌های عالی با سرمایه کم برا ی آقایان
  • یوتیوب: بعد از گوگل، یوتیوب، پرجستوجوترین موتور جستجو در وب است. در یوتیوب ویدئوها‌ی بسیار زیادی پیدا می‌کنید که افراد مهارت خاصی رو آموزش می‌دن.
ایجاد شغل با سرمایه کم برای آقایان از طریق فریلنسری
  • موسسات آموزشی: در این چند سال، موسسات آموزشی خصوصی بسیاری تاسیس شده‌اند که دوره‌های آموزشی مرتبط با یک مهارت مشخص رو برگزار می‌کنند. می‌تونید برای یادگیری یک مهارت خاص، در دوره‌های آن‌ها ثبت‌نام کنید.
ایجاد شغل با سرمایه کم برای آقایان با فریلنسری

وبسایت‌های آموزش آنلاین: حوصله‌ی بیرون رفتن ندارید؟ می‌خواهید هر مهارتی رو توی خونه یاد بگیرید؟ از وبسایت‌‌های آموزشی آنلاین استفاده کنید. پیمودن مسافت‌های طولانی برای رفتن به موسسات آموزشی، خیلی وقت‌ها می‌تونه برای ما سخت و خسته کننده باشه.

انتخاب فریلنسری به عنوان شغل پردرآمد با سرمایه کم برای آقایان

وبسایت‌های آموزشی آنلاین برای برطرف کردن این مشکل به وجود اومدن.
لیست وب‌سایت‌های آموزشی آنلاین:

4- فروش یک محصول خاص در بازار پوشاک

فروش لباس به عنوان یکی از شغل‌های عالی با سرمایه کم برا ی آقایان

برندهای صنعت پوشاک محصولات مختلفی رو به فروش می‌رسانند. از جمله:

  • پوشاک
  • محصولات چرم
  • ساعت
  • لوازم آرایشی
  • عطر
  • اکسسوری
  • جواهرات

حالا بیاید هر یک از دسته محصولات بالا رو دقیق تر بررسی کنیم. هر کدام از دسته بندی‌های بالا از تعدادی محصول خاص تشکیل شدن:

پوشاک:

  • مانتو
  • تی‌شرت
  • شلوار
  • دامن
  • پیراهن
  • ژاکت و بافت
  • کاپشن و هودی
  • کت

محصولات چرم:

  • کیف پولی
  • کوله پشتی
  • کیف دوشی
  • کفش
  • دست‌بند چرم
  • کمربند
  • بند ساعت

اکسسوری:

  • جوراب
  • کلاه
  • عینک
  • شال و روسری

جواهرات:

  • دست‌بند
  • گوشواره
  • گردن‌بند
  • انگشتر

برای شروع در صنعنت پوشاک، نیازی نیست که تمام دسته محصولات بالا رو به فروش برسونید. با یک دسته مشخص شروع به فروش کنید. (مثلا فقط فروش محصولات چرم، پوشاک، جواهرات و …)

انتخاب محصول را محدودتر کنید

یک کار کم‌هزینه‌تر هم می‌تونید انجام بدید. بر روی یک محصول خاص از میان محصولات یک دسته، تمرکز کنید. به طور مثال، از میان محصولات دسته پوشاک، تی‌شرت رو انتخاب کنید. فروش جوراب از میان دسته اکسسوری رو به عنوان کالای انتخابی در نظر بگیرید.

کارآفرینی با سرمایه کم برای آقایان با فروش تی‌شرت

بسیاری از برندهای پوشاک بزرگ دنیا، با فروش یک محصول خاص شروع به کار کردند.

  • نایکی فعالیت خودش رو با فروختن کفش ورزشی شروع کرد.
  • هرمس تا مدت‌ها فقط زین اسب تولید می‌کرد.
  • لویی ویتون با تولید چمدان و کیف‌های سفر، شروع به کار کرد.
  • گوچی با ساختن کیف‌های چرمی، فعالیتش رو آغاز کرد.

آیا برای کارآفرینی در صنعت پوشاک، نیازی به یادگیری طراحی و ساخت محصول می‌باشد؟

الزاماً نه! بسیاری از کارآفرینان این حوزه، طراح مد نبوده‌اند. کسانی مثل:

  • آمانسیو اورتگا، مالک ایندیتکس (Inditex)، هولدینگ بین المللی معروف صنعت پوشاک
فروش لباس یکی از انواع شغل با سرمایه کم برای آقایان
  • فیل نایت، موسس و مالک نایکی (Nike)
شغل‌های عالی با سرمایه کم برا ی آقایان در پوشاک ورزشی
  • برنالد آرنو، مالک هلدینگ اِل وی اِم اِچ (LVMH)، غول صنعت پوشاک لوکس جهان
شغل‌های عالی با سرمایه کم برا ی آقایان درصنعت پوشاک لوکس

برای موفقیت در این کارآفرینی با سرمایه کم برای آقایان باید:

  • از روندهای صنعت مد (Trends)، به خوبی آگاه باشید.
  • انگیزه‌های انواع مصرف کننده در صنعت پوشاک رو به خوبی بشناسید.
  • به مفاهیم بخش‌بندی بازار مد (Fashion Market Segmentation) و مدل‌های کسب و کار صنعت فشن، آگاه باشید.

چگونه فروش در صنعت پوشاک را شروع کنیم؟

برای شروع این شغل پردرآمد با سرمایه کم برای آقایان می‌تونید دو کار رو انجام دهید:

1- شراکت کاری ایجاد کنید: اگر به طراحی مسلط نیستید اما به مفاهیم صنعت مد آگاه هستید؛ با یک طراح یا سازنده (مثل خیاط، چرم‌دوز، کفاش و …) شراکت کنید. شما مسئولیت مدیریت و بازاریابی رو به عهده بگیرید و طراح خودش رو مشغول به ساخت محصول می‌کنه.

ایجاد شغل با سرمایه کم برای آقایان از طریق همکاری

2- خودتان طراحی و ساخت را یاد بگیرید: به خلاقیت به خرج دادن و خلق کردن محصول علاقه دارید؟ پس خودتون محصول رو بسازید. بسیاری از موسسه‌های خصوصی، طراحی و ساخت انواع محصولات صنعت پوشاک رو آموزش می‌دن.
در دوره‌های تخصصی آن‌ها شرکت کنید و آموزش ببینید.

چرم‌دوزی به عنوان شغل مناسب با سرمایه کم برای آقایان

در کجا محصولاتمان را به فروش برسانیم؟

با بالا رفتن هزینه‌های اجاره مغازه، بسیاری از کسب و کارها، فروش محصولاتشون رو از طریق اینترنت انجام می‌دن.

به همین خاطره که این روزها از طریق اینترنت هر کس می‌تونه یک کسب و کار آسان در منزل راه بندازه.

برای فروش محصولات این شغل مناسب با سرمایه کم برای آقایان از طریق اینترنت، می‌تونید از 4 طریق اقدام کنید:

1- فروش در اینستاگرام: بدون شک اینستاگرام، یکی از بهترین مکان‌هایی است که بدون پرداخت هیچ هزینه‌ای می‌تونید برای فروش محصولاتتون ازش استفاده کنید. اما ساختن یک اکانت فقط کافی نیست. باید این مهارت رو داشته باشید که مخاطب جذب کنید و آن‌ها رو در نهایت تبدیل به مشتری کنید.

کارآفرینی با سرمایه کم برای آقایان با فروش پوشاک

برای بهتر آشنا شدن با بازاریابی از طریق اینستاگرام و روش‌های افزایش مخاطبان و مشتریان، کتاب پولینستاگرام رو مطالعه کنید. برای شروع بهتون کمک خوبی می‌کنه.

2- فروش در وبسایت‌های فروشگاهی: با فروشگاه‌های اینترنتی پوشاک همکاری کنید.
تعدادی از فروشگاه‌های اینترنتی پوشاک:

بیشتر بخوانید: آموزش کامل همکاری در فروش دیجی کالا

فروختن پوشاک از انواع انواع شغل با سرمایه کم برای آقایان

3- راه اندازی وبسایت: چرا وبسایت؟ به 3 دلیل:

  • کسب و کار شما رو حرفه‌ای تر نشان می‌ده.
  • فرآیند خرید رو هم برای خودتان و هم برای مشتری، آسان تر می‌کنید.
  • بخش زیادی از مشتریان رو می‌تونید از طریق سرچ کردن در گوگل بدست بیارید. برای موفق شدن در این کار باید حتماً از یک متخصص سئو کمک بگیرید.
کارآفرینی با سرمایه کم برای آقایان از طریق فروش پوشاک

4- فروش فیزیکی: با فروشگاه‌هایی که محصولات مشابه شما رو به فروش می‌رسانند، مذاکره کنید و قرارداد ببندید.

کارآفرینی با سرمایه کم برای آقایان با پوشاک فروختن

به طور مثال شما دست‌بند تولید می‌کنید. به اکسسوری فروشی‌ها بروید. آن‌ها را متقاعد کنید که محصول خوبی دارید تا کالای شما را در مغازه‌شان به فروش برسانند.

معرفی چند برند موفق پوشاک در فروش یک محصول خاص

تعدادی از برندهای موفق ایرانی در یک حوزه‌ی مشخص رو برای شما نام بردیم. با بررسی برندهای صنعت پوشاک، می‌تونید دید بهتری نسبت به این شغل پردرآمد با سرمایه کم برای آقایان داشته باشید. بازار پوشاک به دلیل تنوع زیاد، به یکی از پرطرفدارترین انواع شغل با سرمایه کم برای آقایان تبدیل شده است.

سخن پایانی: عوامل مهم موفقیت در شغل پردرآمد با سرمایه کم برای آقایان

در این مقاله برای شما، شغل‌های عالی با سرمایه کم برای آقایان را بررسی کردیم. برای موفق شدن در هر کسب و کاری اعم از بزرگ و کوچک، 3 نکته رو به یاد داشته باشید.

  • صبور باشید: یک شبه نمی تونید به نتایج بزرگ دست پیدا کنید. در طول زمان با داشتن پشتکار و صبر، نتایج فوق‌العاده‌ای به دست می‌آورید. تاریخچه هر برند و فرد موفقی رو بررسی کنید. آن‌ها با گذشت زمان، به بهترین تبدیل شده‌اند.
  • رقبا را بررسی کنید: یادتون نره که شما در بازار تنها نیستید! باید نسبت به بقیه متمایز باشید. تمایز شما باعث میشه که مشتری‌ها و مخاطبانتون رو بدست بیارید.
  • بهبود روند کار و به‌روزرسانی: بازارها و سلیقه‌‌های مشتریان و مخاطبان در طول زمان تغییر می‌کنند. شما باید همگام با تغییرات پیش برید. دائماً مشغول به روز رسانی کسب و کارتان باشید.

با رعایت 3 مورد مهم بالا، می‌تونید در ایجاد کارآفرینی با سرمایه کم برای آقایان موفق بشید. برای بیشتر آشنا شدن با نحوه‌ی کسب درآمد و پیدا کردن شغل مناسب خودتون، به مطالب مرتبط، در قسمت زیر سر بزنید.

درباره‌ی کسب درآمد بیشتر بخوانید

شغل متناسب با تیپ شخصیتی؟!

هر کسی نسبت به شخصیتش، به یک سری مشاغل، تمایل بیشتری نشان می‌ده. مطلب پایین رو مطالعه کن تا بفهمی چطور می‌تونی شغل مناسب تیپ شخصیتی خودت رو پیدا کنی.

شغل‌هایی که آینده را می‌سازند!

حضور چه شغل‌هایی در آینده پررنگ‌تر می‌شه؟ در آینده به کدام حرفه‌ها بیشتر توجه می‌شه؟ ما یک لیست 10تایی از شغل‌های آینده‌دار رو براتون لیست کردیم. روی لینک زیر کلیک کنید و بیشتر باهاشون آشنا بشید.

کسب درآمد اینترنتی از دیجی کالا

شما می‌تونید از وبسایت دیجی‌کالا کسب درآمد کنید. برای آشنایی با نحوه شروع کار در دیجی کالا، بررسی میزان‌پوسانت‌ها و آشنا شدن با فروشندگان موفق در آن، مقاله زیر رو از دست ندید!

طرز تفکر افراد پولدار چیست؟

برای ثروتمند شدن باید به یک سری از افکار پایبند باشید! این افکار شما رو به موفقیت مالی می‌رسانند. در مقاله “چگونه فکر کنیم تا پولدار شویم”، به بررسی 18 نکته مهم درباره‌ی طرز تفکر افراد ثروتمند‌ پرداختیم.

کسب سود با سرمایه اندک؟

اگر سرمایه زیادی نداری و رویای پولدار شدن داری، ازت دعوت می‌کنم که مقاله مهم زیر رو بخونی. چون بهت کمک می‌کنه متوجه بشی سرمایه گذاری از بهترین کارهایی هست که توی عمرت قراره انجام بدی!

بدون سرمایه پولدار شوید!

چگونه بدون سرمایه پولدار بشیم؟ بهتر از هر چیزی بهتره که بدونیم آیا کسی چنین کاری رو انجام داده؟ بله! ناوال راویکانت (سرمایه‌گذار در شرکت‌های بزرگ اوبر و توییتر)، یک ثروتمند خود ساخته است که تنها با تلاش خودش به ثروت زیاد رسیده.

18 توصیه‌ او، برای ثروتمند شدن (ثروت‌سازی بدون سرمایه) رو در مطلب زیر بخوانید.

پیشنهاد شما چیست؟

امیدواریم که شما رو به خوبی در ایجاد شغل با سرمایه کم برای آقایان راهنمایی کرده باشیم. شما چه اید‌ه‌هایی رو برای ایجاد شغل با سرمایه کم برای آقایان می‌تونید نام ببرید؟ آیا می‌تونیم در ایران، با سرمایه کم شروع کنیم و پس از چند سال تلاش به درآمد عالی برسیم؟



کانال یوتیوب پادکست رادیو کارنکن
اینستاگرام پادکست رادیو کارنکن

2 دیدگاه برای “آیا در ایران، شغل پردرآمد با سرمایه کم برای آقایان وجود دارد؟

  1. لباس راحتی مردانه گفته:

    استایل مونوکروم یا تک رنگ به استفاده از یک رنگ واحد در تمامی لباس‌ها و ظاهر اشاره می‌کند. این استایل با سادگی و مینیمالیسم در لباس‌های زنانه و مردانه همراه است.

  2. سحر گفته:

    خیلی دوست داشتم مطالبتون رو من همیشه تو گوگل میچرخم برخلاف یه عده که بیشتر وقتشون رو توی اینستاگرام هستند و یکی از بهترین مطالب هایی بود که خواندم تشکر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مینی دوره رایگان
تولیدمحتوا و سئو

بخشی از دوره سئو را اینجا ببینید.