دوره آموزش تولید محتوا – مؤثرنویسی را کجا یاد بگیرم؟

دوره آموزش تولید محتوا - محتوانویسی
3.3/5 - (9 امتیاز)

تولید محتوا این قدرت را دارد که کسب و کار شما را از این رو به آن رو کند و گذراندن دوره آموزش تولید محتوا اولین قدم در جهت این تحول است. 

اگر به دنبال دوره محتوا هستید، به جای درستی سر زده‌اید! ما سال‌هاست در کارنکن این دوره را به صورت کاملاً تجربه-محور  برگزار می‌کنیم.

در ادامۀ این مطلب مشخصات یک دوره آموزشی تولید محتوا  مفید را می‌گویم و بعد از آن بهترین دوره تولید محتوا را هم معرفی می‌کنم. پس تا انتهای این مطلب، همراه من باشید.

کدام دوره آموزش تولید محتوا بهتر است؟

محتوانویسی خیلی مهم است. اما از آن مهم‌تر این است که تولید محتوا را درست یاد بگیرید. چرا که یک محتوای نامناسب تأثیر مخربی برای کسب و کارتان خواهد داشت. 

خب سوال اصلی این است که کدام دوره آموزشی تولید محتوا، مؤثرنویسی را یاد می‌دهد؟

 و پاسخ، دوره‌ای است که مشخصات زیر را داشته باشد:

1. مدرس حرفه‌ای

هر کسی که محتوا می‌نویسد یا در وب‌سایتش مقاله‌ای می‌گذارد، لزوماً مدرس خوبی نخواهد بود.

نمی‌شود تولید محتوا را از کسی یاد گرفت که خودش تجربه، تبحر کافی و قدرت انتقال نداشته باشد.

بنابراین قبل از شرکت در دوره، با مدرس آن آشنا شوید، یا نمونه‌هایی از تدریسش را ببینید. حتی می‌توانید به بلاگ شخصی مدرس سری بزنید و نوشته‌هایش را بخوانید.

2. زمان منعطف و کافی آموزش

دوست دارید در تولید محتوا به مرحله‌ای برسید که خودتان هم از خواندن نوشته‌هایتان کیف کنید؟

بسیار خب، من راز اول رسیدن به این هدف را به شما می‌گویم: عجله نداشته باشید!

یادگیری تولید محتوای الکترونیکی مانند غذا درست کردن است. نیاز به زمان برای جا افتادن دارد و البته با هر تمرین و تکرار بهتر می‌شود.

به علاوه، هر کسی در زمان خاصی از روز “حس نوشتن” دارد و در آن زمان است که نوشته‌های خارق‌العاده خلق می‌کند.

پس حواستان باشد در دوره‌ای شرکت کنید که:

  • زمان منعطف داشته باشد تا با بازده بیشتری یاد بگیرید و البته، از یادگیری لذت ببرید.
  • وقت کافی برای تمرین و نوشتن داشته باشد.

3. آموزش کاربردی و عملی

نه فقط راجع به تولید محتوا، که دربارۀ هر مهارت دیگری در گوگل، دنیایی از مطالب تئوری را پیدا می‌کنید.

اما شما می‌خواهید واقعاً یک تولیدکننده محتوا شوید و این هم فقط با آموزش در عمل و به صورت تجربه-محور به دست می‌آید.

این که یک دوره چقدر کاربردی است و چقدر تمرین عملی دارد را می‌توانید از راه‌های زیر متوجه شوید:

  • بازخورد شرکت‌کنندگان سابق و جایگاه فعلی آن‌ها در بازار کار
  • دیدن نمونۀ تمرین‌ شرکت‌کنندگان
  • مشاهدۀ بخشی از آموزش‌ها و نحوه تدریس

4. مفید برای بازار کار

شما در دوره محتوا نویسی شرکت می‌کنید، چون می‌خواهید از آن کسب درآمد کنید. 

پس آموزش این که چطور پروژه بگیرید یا نوشته‌هایتان در سایت شخصیتان را چطور به لینک یک گوگل برسانید هم مهم است.

اگر متوجه شدید که شرکت‌کنندگان کمی از دوره، موفق به ورود به بازار کار شده‌اند، دور آن را خط بکشید.

5. توجه به رزومه و نمونه کار

تصور کنید که به محض تمام شدن دوره، بتوانید رزومه‌تان را برای عنوان شغلی تولیدکننده محتوا بفرستید. خیلی خوب می‌شود نه؟

اما هر چقدر هم به کارفرما بگویید که دوره‌ آموزش تولید محتوا گذرانده‌اید، باز هم یک جمله از او بیشتر نخواهید شنید: “نمونه کارت کجاست؟”

بهترین زمان ساخت رزومه، در طی دوره آموزشی است.

دوره‌ای را انتخاب کنید که به شما امکان انتشار نوشته‌ها با نام خودتان را بدهد.

این پنج ویژگی اصلی یک دوره محتوا نویسی خوب بود. اما برویم سراغ دوره‌ای که ویژگی‌های بالا را دارد.

دوره آموزشی تولید محتوا در کارنکن

ما در زمینۀ آموزش تولید محتوا متخصص هستیم. این را من نمی‌گویم! آمار وبسایت کارنکن در گوگل، رتبۀ مطالبی که منتشر می‌کنیم و البته موارد زیر می‌گویند:

1. مدرس دوره محتوا نویسی کیست؟

مدرس اصلی دوره، آقای امین آرامش است که سال‌ها در زمینۀ تولید محتوا فعالیت می‌کند و احتمالاً در جستجوهای خود در فضای وب به نوشته‌هایش بر خورده باشید. 

امین آرامش این روزها به بلاگری، آموزش تولید محتوا و طراحی مسیر شغلی می‌پردازد و در بلاگ شخصی‌اش می‌توانید بیشتر از او بدانید، یا مطالبش را بخوانید.

دوره محتوا نویسی - پشتیبانی دوره کارنکن

2. ساعت کلاس‌ها و نحوه برگزاری به چه صورت است؟

دوره ما زمان و مکان برگزاری مشخص ندارد. 

یعنی شما تعهد می‌دهید که در هفته بین 20 تا 25 ساعت را به یادگیری تولید محتوا اختصاص دهید و بقیه‌اش دست شماست.

همچنین دوره به صورت آنلاین است. یعنی شما ویدئوها را دریافت می‌کنید، شروع به نوشتن می‌کنید، بازخورد می‌گیرید و پیشرفت می‌کنید. چه داخل ایران باشید و چه خارج از ایران، به راحتی می‌توانید در دوره آموزش تولید محتوای کارنکن شرکت کنید.

3. آموزش کاربردی و عملی

ما در کارنکن دشمن اول مطالب غیرضروری هستیم! نکاتی که در دوره گفته می‌شوند، صددرصد کاربردی و عملی هستند. 

به علاوه هر چیزی که می‌گوییم، تمرین و پروژه دارد که تا مطمئن شویم مطلب را به خوبی یاد گرفته‌اید.

4. آیا بعد از دوره وارد بازار کار می‌شوم؟

شما بعد از دوره سه راه کسب درآمد خواهید داشت:

  • سایت شخصیتان را راه‌اندازی کرده و مشغول فعالیت شوید.
  • رزومه‌تان را در بانک رزومۀ ما بگذارید، تا شما را به سازمان‌هایی که برای جذب نیرو به سراغمان می‌آیند معرفی کنیم و همچنین با عضویت در کانال فارغ‌التحصیلان کارنکن، از آخرین آگهی‌های جذب نیروی کارفرمایانی که به دوره کارنکن اعتماد دارند، مطلع شوید.
  • نمونه‌کارهایتان را برای عنوان شغلی تولیدکننده محتوا در سایت‌های کاریابی مختلف بفرستید.

پس بله! در صورت اتمام موفق دوره، می‌توانید وارد بازار کار شوید.

در زیر تعدادی از پروژه‌های یکی از شرکت‌کنندگان دوره آموزش تولید محتوا را می‌بینید:

دوره آموزش تولید محتوا- دوره سئو و تولید محتوا کارنکن

5. آیا فرصت نوشتن مطالبی به اسم خودم را دارم؟

بله! 

و البته ما کمکتان می‌کنیم که با بازخوردها و بازبینی مطالب، به صفحه یا لینک اول گوگل هم برسید.

در نتیجه در پایان دوره مطالبی به اسم خودتان خواهید داشت که به راحتی می‌توانید از آن‌ها در رزومه‌تان نام ببرید.

بهترین دوره تولید محتوا - دوره سئو و تولید محتوا کارنکن

البته این‌ها ویژگی‌های اصلی دوره بودند و در عمل متوجه خواهید شد که برایتان دستاوردهای بیشتری از تولید محتوا دارد.

اگر تصمیم به ثبت‌نام در این دوره ارزشمند را دارید روی لینک زیر کلیک کنید.

سوال دیگری دارید؟
در فرم زیر نام و شماره‌تان را وارد کنید.

مشاوره رایگان دورۀ تولید محتوا متنی و سئو

شماره موبایل(ضروری)


کانال یوتیوب پادکست رادیو کارنکن
اینستاگرام پادکست رادیو کارنکن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مینی دوره رایگان
تولیدمحتوا و سئو

بخشی از دوره سئو را اینجا ببینید.