دوره آنلاین

چگونه استخدام شویم

روز
ساعت
دقیقه
ثانیه

تخفیف نوروزی
دوره تولید محتوا و سئو با هوش مصنوعی

روز
ساعت
دقیقه
ثانیه

23 ایده‌ کاربردی برای شروع کار هنری در منزل با درآمد بالا

کار هنری در منزل با درامد بالا
3.9/5 - (54 امتیاز)

به‌نظرتون مفهوم کار کردن و درآمدزایی هنوز مثل قبل هست و تغییری نکرده؟

تا همین چند سال پیش اگه کسی کلمه‌ی شغل و کار رو می‌شنید، معمولا تصویری از کارمند بودن در یک شرکت، کارگاه و یا فروشگاه به ذهنش میومد و هیچ تصوری از درآمدزایی با کارهای هنری نداشت.

آیا هنوز هم برای اشتغال تنها به استخدام شدن امیدوارید؟

اگه اینطوری فکر می‌کنید، باید بگم که سخت در اشتباهید! شما حتی می‌تونید در منزل و بدون نیاز به سرمایه زیاد و یا تخصص عجیبی، تنها با داشتن کمی ذوق، کارهای هنری ساده انجام بدید.

اکثر ما برای شروع کار و راه انداختن کارهای هنری درآمدزا در منزل ممکنه اعتمادبه‌نفس و ریسک‌پذیری لازم رو نداشته باشیم. حتی ممکنه برامون این سؤال پیش بیاد که چه کارهای هنری پرفروش هستند؟

قبول داریم که در ابتدا شاید ایده کارهای هنری چندان قابل اجرا نباشه و یا نتونیم به درآمدی قابل قبول برسیم؛ اما با صبر و تلاش می‌شه به جایگاهی مناسب در این زمینه رسید.

در این مطلب می‌خوانیم: ( برای رفتن به بخش مورد نظر کلیک کنید)

اولین قدم برای شروع کارهای هنری پردرآمد

یک قدم مهم برای شروع اینه که با کارهای هنری جدید و خلاقانه آشنا بشید و هرکدوم که بیشتر مورد علاقه شما بود و امکان انجام دادنش براتون فراهم بود انتخاب کنید.

اگر تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید، شما رو در دو بخش، کارهای هنری جدید و کارهای هنری خلاقانه در خانه یا همان صنایع دستی آشنا می‌کنیم. بعد از آن هم لیستی از کارهای هنری پرفروش رو در اختیارتون قرار می‌دیم و بهتون می‌گیم که هرکدوم از این‌ کارها چه نکات مثبتی دارند.

اگر تازه‌کار هستید و هیچ تجربه‌ای ندارید نگران نباشید چون قرار نیست فقط یه سری عنوان رو بخونید، بلکه توی این مطلب ما به معرفی کامل این ایده‌ها می‌پردازیم.

در انتها هم، بعد از آشنا شدن با مشاغل و کارهای هنری، به چند نکته مهم و ضروری برای اینکه به درآمد برسید اشاره کردیم. بهتون قول می‌دیم خوندن اون‌ها خالی از لطف نیست و حتماً به دردتون می‌خوره.

هنر، هم نان می‌شود و هم آب!

“هنر نون و آب نمی‌شه. به درس و کارت برس، در کنارش هنر رو هم ادامه بده!”

قطعاً تو هم این جمله‌ را شنیده‌ای. اما اجازه بده بگم که هنر هم نان می‌شود و هم آب!

در دورۀ طراحی مسیر شغلی، راهنماییت می‌کنیم که علاقه و استعداد هنری‌ات رو پیدا کنی و اون رو به نیاز بازار ربط بدی.

هنرهای خانگی پردرآمد

۱- ساخت زیورآلات

هنرهای دستی همواره طرفداران خاص خودش را دارد.

یکی از کارهای هنری درآمدزا در منزل که تمام اعضای خانواده قادر به انجام اون هستند، ساخت زیورآلات مثل انگشتر، دست‌بند، گردن‌بند و سایر اکسسوری‌ها (accessory) است. با پیشرفت دنیای مد و افزایش تقاضا برای این دسته از محصولات، زیورآلات بازار نسبتاً خوبی در دنیا و همچنین در ایران پیدا کرده‌اند.

تنوع زیاد در ساخت این وسایل، شانس شما رو برای رسیدن به یک درآمد مناسب چند برابر می‌کنه.

استفاده از سنگ‌های تزئینی، مهره‌های فلزی و ساخت انواع و اقسام مدل‌های مختلف باعث می‌شه طیف زیادی از طرفداران و دوست‌داران زیورآلات نظرشون به کار شما جلب بشه. هراندازه که ذوق و سلیقه بهتری داشته باشید می‌تونید فروش بیشتر و در نتیجه سود بیشتری کسب کنید.

کارهای هنری دستی

اگر نگران فروش هنرهای دستی خانگی خودتون هستید، به راحتی می‌تونید از شبکه‌های اجتماعی برای تبلیغات استفاده کنید و بعد از جلب اعتماد مخاطبان کسب‌وکار خودتون رو گسترش بدید.

۲- ساخت شمع‌های تزئینی

در ایام قدیم برای تامین نور از شمع استفاده می‌شد. امروزه استفاده از شمع‌ها فقط محدود به این موضوع نیست و از اون‌ها بیشتر برای تزئین و دکوراسیون سفره‌ها، مراسم‌ها و خونه‌ها استفاده می‌شه.

شما می‌تونید با خلاقیت و تولید این شمع‌ها در رنگ و اندازه‌های مختلف همچنین با اضافه کردن اسانس و عطرهای خوش‌بو کار خودتون رو شروع کنید.

هنرهای دستی خانگی

اگر هیچ تجربه و مهارتی برای ساخت شمع ندارید به راحتی می‌تونید از طریق ویدیوهای آموزشی موجود در اینترنت و یا شرکت در یک دوره آموزشی، در مدت زمان کوتاهی به تجربه لازم برسید و با چند بار ساختن به نتیجه مطلوب و دل‌خواهتون در این کار برسید.

بیشتر بخوانید: نقشه راه کسب درآمد با سرمایه کم

۳- ساخت اسباب‌بازی

یکی از انواع هنرهای دستی خانگی ساخت اسباب‌بازی مخصوص بچه‌هاست!

در ادامه، متریالی که میشه از اون‌ها تو ساخت اسباب‌بازی استفاده کرد رو بهتون معرفی کنیم.

  • پارچه: با استفاده از انواع مختلف پارچه مثل نمد، فوم، پولیش، پارچه‌های تریکو و یا خزدار می‌توان عروسک‌های زیبا و بامزه‌ای خلق کرد.
  • چوب: اگر چوب را برای ساخت اسباب‌بازی انتخاب می‌کنید، حتما نگاهی خاص و سلیقه‌ای منحصربه‌فرد در این زمینه دارید. بسته به نیاز و ویژگی‌های مدنظر خودتون، می‌تونید از انواع مختلف چوب مثل کاج، گردو، زبان گنجشک و … استفاده کنید. با استفاده از چوب علاوه بر عروسک، می‌تونید ماشین‌های بازی، برج هیجان، اشکال هندسی و یا خانه چوبی هم بسازید.
  • فلز: یکی دیگه از مواد قابل استفاده که میشه در ساخت عروسک‌های فلزی، ماشین‌ها و یا طراحی حیوانات از اون استفاده کرد.
کارهای هنری پر درآمد

با استفاده از این مواد میشه دنیایی از اسباب‌بازی‌های مختلف ساخت. تنها نکته مهم برای موفق شدن تو این کار، داشتن علاقه و خلاقیت تو ساخت این وسایل و تلاش برای دیده شدن اون‌هاست.

۴- گل‌سازی

تو بیشتر خونه‌های اکثر ما ایرانی‌ها حداقل یک یا چند گلدون به عنوان دکور و وسیله‌ای برای تزئین وجود داره.

گل‌سازی یکی دیگر از هنرهای دستی و یک ایده خوب و درآمدزا برای افرادی هست که تصمیم دارن داخل منزل کارهای هنری خلاقانه دستی انجام بدن و از این طریق درآمد داشته باشن.

برای این کار می‌تونید از موادی مثل فوم، پارچه، پلاستیک و مفتول و برای تزئین اون‌ها از اکلیل، اسپری‌های مخصوص و… استفاده کنید.

کارهای هنری خلاقانه در خانه

از این گل‌ها برای ساخت تابلو، تزئین بسیاری از وسایل، دسته گل عروس و همچنین برای انواع گل ‌سر و تل استفاده میشه.

بیشتر بخوانید: نقشه راه کسب درآمد در منزل

۵- خوش‌نویسی

اگر خط خوبی دارید و یا از قبل دوره دیده‌اید، می‌تونید از این هنرتون برای کسب درآمد استفاده کنید.

با نوشتن اشعار و یا جمله‌های زیبا و با اندکی خلاقیت و ساخت تابلوهای جذاب، خودتون رو در این زمینه ثابت کنید. پس از مدتی می‌بینید که بسیاری برای سفارش با شما تماس می‌گیرند و یا حتی برای طراحی‌های مختلف به شما مراجعه می‌کنن.

بیشتر بخوانید: کسب درآمد از خوش‌نویسی

نکته مهم برای این دسته از کارهای هنری، تبلیغ مناسب و گسترده در بین مردم است. شرط موفقیت و پیشرفت اینه که کار شما دیده بشه و اینکه بتونید با سبک کار خاص خودتون در ذهن افراد ماندگار شوید.

حالا می‌تونیم با هم یه ویدئو آموزشی برای خوش‌نویسی و خطاطی ببینیم:

۶- نقاشی

اگه به دنبال کارهای هنری پرفروش هستید، قطعا یکی از بهترین گزینه‌ها نقاشی است.

البته نقاشی نیاز به ذوق و هنر زیادی داره و برای حرفه‌ای شدن در این زمینه باید دوره دیده باشید و یا مدتی را صرف دیدن ویدیو‌های آموزشی کنید.

کارهای هنری جدید

سبک‌های مختلفی مثل نقاشی منظره و طبیعت، نقاشی چهره (پرتره‌نگاری)، نقاشی کلاسیک و سبک‌های دیگه دست شما را برای انتخاب باز می‌گذاره و می‌تونید در یکی از این زمینه‌ها هنرتون رو به نمایش بذارید.

ابزار متنوع و کاملا متفاوتی برای نقاشی در جهان وجود داره و بهتره که شما با توجه به موقعیت خودتون یکی رو برای شروع انتخاب کنید؛ این ابزار شامل موارد زیر هست:

  • مداد رنگی
  • سیاه قلم
  • مداد شمعی
  • رنگ

مطلب زیر به اکثر سوالات در ارتباط با بازار کار نقاشی و روش‌های کسب درآمد از آن پاسخ داده:

۷- محصولات بافتنی

تولید محصولات بافتنی یک کار تولیدی با سرمایه کم هست، که از قدیم بین خانوم‌ها رواج داشته و به‌راحتی میشه اون رو از یک نفر یا حتی از یک کتاب آموزشی یاد گرفت.

لباس‌های بافتنی هنوز هم مورد علاقه‌ی افراد زیادی هستن و می‌شه انواع شال و کلاه، تونیک‌های بافت، پولیور و جلیقه رو در منزل و بدون نیاز به سرمایه‌ی خاصی تولید کرد.

هنرهای دستی درامدزا

محصولات بافتنی تنها محدود به لباس نمیشه و بسته به خلاقیت و نوآوری شما وسایل مختلفی مثل عروسک، جامدادی، کیف، پاپوش، دست‌بند و خیلی موارد دیگه از ایده‌های پولساز رو میشه از این طریق ساخت و به فروش گذاشت.

تنها کافیه شروع کنید و با امید و جدیت مسیر انتخابی رو ادامه بدید!

بیشتر بخوانید: نقشه راه کسب درآمد از کارهای هنری

۸- تزئین وسایل شیشه‌ای

یکی از کارهای هنری درآمدزا در منزل در چند سال اخیر، نقاشی روی شیشه (ویترای) بوده که بازار نسبتا خوبی داشته و طرفدارهای زیادی پیدا کرده است.

پردرامدترین شغل هنری

علاوه‌ بر نقاشی، می‌تونید از وسایل تزئینی مختلفی مثل سنگ‌ریزه، پارچه، صدف و یا تکه شیشه‌های رنگی برای زیباتر کردن استفاده کنید.

بیشتر بخوانید: کار تولیدی در منزل

۹- ساخت جعبه‌ کادو

بازار خرید جعبه‌های کادویی همیشه داغ هست. به راحتی میشه از طریق این کار هنری ساده در منزل درآمد کسب کرد.

افراد برای مناسب‌های مختلف مثل جشن‌ها، عید و هر زمان که قصد کادو دادن داشته باشن از این جعبه‌ها در طرح‌های مختلف استفاده می‌کنن.

کار هنری در منزل با درامد بالا

این جعبه‌ها بیشتر در سه نوع کاغذی، چوبی و فلزی ساخته میشن که دو مورد آخر برای ساخت، نیاز به مهارت و یادگیری دارند.

برای ساخت جعبه‌های کاغذی تنها به یک قیچی، چسب، کاغذهای طرح‌دار و مقوا نیاز دارید. می‌تونید خیلی سریع وارد این بازار شده و فروش خوبی داشته باشید.

صنایع دستی از کارهای هنری پرفروش

ایران از دیرباز یکی از تمدن‌های قدرتمند و هم‌چنین دارای فرهنگ بین سایر اقوام بوده است. به راحتی میشه ارتباط هنر و مردم جامعه رو از آثاری که خلق می‌کنن، درک کرد.

بسیاری از این صنایع و هنرها مخصوص کشور ماست. به همین دلیل در دنیا نگاهی بسیار خاص و ویژه به این آثار شده.

ایران سومین تولیدکننده صنایع دستی و جزو ۴۰ کشور اول صادرکننده در این زمینه است.

بیشتر بخوانید: چگونه با صنایع‌دستی پولدار شویم ؟ | صفر تا صد کارآفرینی در صنایع‌دستی

هر شهر مختلف یک یا چند هنر مخصوص به خودش رو داره و بیشتر مردم اون شهر به تولید این محصولات هنری مشغول‌اند.

بیشتر این صنایع، نوعی از کارهای هنری خلاقانه در خانه محسوب میشن و شما هم می‌تونید یکی از تولیدکنندگان این هنرهای خانگی پردرآمد باشید.

کارهای هنری درآمدزا در منزل

در بالا اشاره کردیم که این صنایع هر کدوم توی یک شهر خاص تولید میشن و اگر افراد زیادی خواهان این محصولات باشن، باید به اون شهر سفر کنن. اگر شما توانایی تولید این محصولات دستی رو در شهرتون داشته باشید، خیلی سریع دیده می‌شید و می‌تونید درآمد خوبی از این طریق کسب کنید.

در این قسمت تعدادی از این صنایع دستی رو که قابلیت تبدیل شدن به یک کار هنری در منزل با درامد بالا دارن رو بهتون معرفی می‌کنیم. با ایده گرفتن از این پیشنهادها، شما هم یکی از افراد تولیدکننده و موفق در این زمینه باشید.

۱۰- بافت فرش و قالی

یکی از معروف‌ترین صنایع ایران، فرش‌بافی هست که در جهان هم شهرت زیادی داره. در مقابل زحمت و وقتی که برای این کار می‌گذارید، می‌تونید درآمد قابل توجهی کسب کنید.

بیشتر مادربزرگ‌های ما و قدیمی‌ترها فرش بافتن رو بلد بودن و این کار رو به دخترانشون یاد می‌دانن. اما نسل جدید به خاطر صبر کم و پرزحمت بودن این کار، خیلی سراغ فرش‌بافی نرفتن! در چند سال گذشته فرش دست‌بافت بسیار اهمیت پیدا کرده و طرفداران زیادی در سراسر ایران به دنبال خرید این محصول هستند.

به همین دلیل بسیاری از مراکز آموزشی، کانون‌ها، جهادهای دانشگاهی و موسسات، دوره‌های آموزش بافت فرش برگزار می‌کنن. شما هم می‌تونید بعد از آموزش دیدن، کار خودتون رو شروع کنید و با ذوق هنری خودتون یک شاهکار زیبا خلق کنید.

۱۱- سرمه‌دوزی

سرمه‌دوزی یکی از چندین هنر قدیمی و اصیل ایرانی‌هاست که چه در گذشته و چه در دنیای مدرن از اون استفاده می‌شه.

این نوع دوخت، برای تزئین بسیاری از وسایل مثل انواع لباس، سرآستین‌ها، رومیزی‌ها، روتختی، سجاده و جانماز و حتی برای تزئین پرده هم به‌کار برده میشه و ایده بسیار خوبی برای کار هنری در منزل هست.

امروزه سرمه از الیاف بدل نقره و طلا تهیه میشه و با انتخاب یک پارچه مناسب (مثل ترمه، کتان، مخمل) میشه برای تزئین بسیاری از وسایل از این هنر استفاده کرد.

کار هنری ساده

۱۲- میناکاری

شاید با دیدن عکس‌های این هنر زیبا تصور کنید نمیشه این کار رو در منزل انجام داد و یا نیاز به وسایل بسیار زیاد و تخصصی داره؛ اما اینطور نیست. میناکاری یک کار هنری در منزل ساده است که جدیداً خیلی پرطرفدار شده.

این هنر دستی بیشتر روی ظروف مسی انجام میشه؛ اما بر روی نقره، طلا و سفال هم قابل اجراست. با استفاده از رنگ‌های مختلف، طرح‌های بی‌نظیر و چشم‌نوازی روی این ظروف ایجاد می‌شه.

شما می‌تونید بدون داشتن هیچ پیش‌زمینه و یا تجربه‌ای، تنها بعد از یک دوره آموزش، این کار رو شروع کنید، در شهر خودتون تعداد زیادی از این ظروف رو به فروش بگذارید. یا حتی با قبول سفارش، کسب‌وکار مخصوص خودتون رو گسترش بدید.

۱3- معرق‌کاری

این گروه از صنایع‌دستی و به‌طور کلی هنرهای چوبی، همواره مورد توجه بسیاری از افراد بوده است.

و بعد از گذروندن دوره آموزشی، با استفاده از یک‌سری ابزار ساده و دم‌دستی که تو بیشتر خونه‌ها پیدا میشه، می‌تونید کار خودتون رو شروع کنید و با انجام این کار و تمرین مداوم، روز‌به‌روز تجربه و مهارتتون رو افزایش بدید.

محصولات معرق‌کاری به‌دلیل دقت و ظرافت کار و زیبایی اثر، از ارزش بالایی برخوردار هستند. در نتیجه می‌شه گفت یکی از کارهای هنری درآمدزا در منزل ، معرق‌کاری است، که می‌تواند یک پیشنهاد مناسب برای کسب درآمد باشد.

برای شروع می‌تونید از ویدئو آموزشی زیر استفاده کنید:

۱۴- ساخت محصولات چرم

ساخت انواع مختلف محصولات چرمی، یک کار هنری در منزل با درامد بالا!

حتما شما هم وسایل چرمی دست‌دوز زیادی رو توی بازار دیدید و اون‌ها رو خریداری کردید.

آیا تا حالا به این فکر کردید که خود شما تولیدکننده این اجناس باشید؟ اطلاعاتی در این زمینه دارید یا خیر؟

کارهای هنری درآمدزا در منزل

در ساخت محصولات زیادی نظیر:

  • صنعت پوشاک
  • انواع کیف
  • دست‌بند
  • رومیزی
  • جلد و پوشش وسایل

از چرم‌های حیوانی، گیاهی و مصنوعی استفاده می‌شه.

برای وارد شدن به این حرفه و موفقیت در اون، بعد از تهیه چرم با قیمت ارزان و کیفیت مناسب، باید خلاقیت و ظرافت زیادی به کار ببرید. با استفاده از نخ‌های زیبا و خوش‌رنگ، دوختی یک‌دست داشته باشید.

حتما شما هم می‌تونید یکی از صدها تولیدکننده موفق محصولات چرمی دست‌دوز باشید و از این طریق به درآمد قابل توجهی برسید.

۱۵- مجسمه‌سازی

مجسمه‌سازی یکی از کارهای هنری پرفروش است که می‌تونید اون رو تو خونه انجام بدید. برای انجام این‌کار نیاز به تهیه مواد اولیه با قیمت زیاد نیست و با توجه به ذوق و بودجه‌ای که دارید، می‌تونید با استفاده از خاک رس، آهن، چوب و… مجسمه‌های خلاقانه و زیبا بسازید و از این راه کسب درآمد کنید.

۱۶- ساخت کارت پستال

کارت پستال

یک نمونه دیگه از هنرهای خانگی پردرآمد، ساخت کارت پستال است. شما می‌تونید با توجه به علاقه و مهارتی که دارید اقدام به ساخت دو نمونه کارت‌ پستال کنید: کارت‌‌پستال‌های دیجیتال و فیزیکی. هر دوی این کارت‌ها امروزه طرفداران خودشون رو دارن و شما می‌تونید با فروش این کارت‌ها کسب درآمد کنید.

۱۷- خیاطی

خیاطی یکی از کارهای هنری پرفروش

خیاطی هنری بوده که از زمان‌های قدیم تا به امروز جزو هنرهای خانگی پردرآمد بوده. اگر به دوخت لباس علاقه‌ دارید، یکی دیگه از کارهای هنری و خلاقانه‌ای که می‌تونید برای کسب درآمد استفاده کنید، همین خیاطی است.

نکته جالب اینکه امروزه با وجود اینترنت می‌تونید از ایده‌ها و لباس‌های مختلفی که در دنیا وجود دارن استفاده کنید و لباس‌های زیبا و مطابق مد روز بدوزید.

۱۸- صابون‌سازی

صابون سازی

صابون‌سازی هم یک کار هنری ساده به حساب می‌آید که مثل شمع‌سازی است.

شما برای انجام این کار هنری نیازی به سرمایه اولیه زیادی ندارید و به راحتی می‌تونید با استفاده از ذوق و خلاقیت خودتون، صابون‌های متنوع بسازید و کسب درآمد کنید.

۱۹- تولید انواع کیف‌دستی

ساخت انواع کیف دستی

اگر خانم باشید حتماً از علاقه خانم‌ها به کیف‌دستی آگاهی دارید. ساخت کیف‌دستی مهارتی است که به راحتی می‌تونید اون رو یاد بگیرید. برای ساخت اون هم با توجه به بودجه‌ و خلاقیتی که خرج می‌کنید، می‌تونید مواد اولیه رو تهیه کنید.

جالبه بدونید تولید کیف‌دستی جز کارهای هنری پرفروش است که هم امکان انجامش در خانه وجود داره هم می‌تونید از طریق اون به درآمد خوبی برسید.

۲۰- گلدوزی

گلدوزی از کارهای هنری پرفروش حساب میشه که به راحتی میتونید انجامش بدید.

جالبه بدونید گل‌دوزی با وجود جدید نبودنش، از کارهای هنری پرفروش و هنرهای دستی محبوب است. شما می‌تونید با استفاده از خلاقیت خودتون گل‌دوزی‌های متنوعی انجام بدید. همچنین در کنار گرفتن سفارشات اختصاصی، می‌تونید با خیاطان، طراحان لباس و تولیدکنندگان کیف و کوسن هم همکاری کنید.

نکته جالب دیگه در مورد این کار هنری خانگی اینه که برای انجامش نیاز به سرمایه زیادی ندارید.

۲۱- عکاسی

عکاسی امروزه از کارهای هنری حساب میشه که با گوشی هم امکان‌پذیر.

امروزه با آمدن فضای مجازی و دسترسی همه به اینترنت و راه‌افتادن مشاغل اینترنتی، نیاز به عکس خوب بیشتر از قبل حس می‌شه. همچنین تقاضا برای این‌کار هم رشد زیادی داشته.

به لطف پیشرفت گوشی‌های موبایل، برای شروع این‌کار حتی نیاز به تهیه یک دوربین گرون قیمت و حرفه‌ای هم نیست و شما می‌تونید عکس‌های خودتون رو با استفاده از گوشی بگیرید.

۲۲- بافندگی

بافندگی

بافندگی از کارهای هنری خلاقانه‌ای است که شما می‌تونید در خانه بهش مشغول بشید.

یادگیری این مهارت اصلاً کار سختی نیست و خیلی از خانم‌ها استعداد شگفت‌انگیزی در یادگیری این مهارت دارند. به‌طوری که در یک مدت کوتاه قادرند بافتنی‌های شکیل و خلاقانه‌ای رو ببافند.

به لطف اینترنت می‌تونید از کلی بافتنی متنوع ایده بگیرید و با بافتن اون‌ها به درآمد خیلی خوبی برسید.

۲۳- سبدبافی

سبدبافی

سبدبافی هم از کارهای هنری کم هزینه است. شما می‌تونید با استفاده از مواد اولیه متنوع سبد‌های زیبا ببافید و از فروش آن‌ها کسب درآمد کنید.

چند نکته مهم برای کسب درآمد از کارهای هنری درآمدزا در منزل

نکته اول:

همون‌طور که توی مقاله گفته شد، برای اینکه به درآمد خوبی برسید، حتما باید صبر و حوصله به خرج بدید. انتظار نداشته باشید با یک پیج اینستاگرام و با معرفی چند تا محصول سریع به کلی درآمد برسید.

پس یادتون باشه صبر صبر صبر!

نکته دوم:

خلاقیت هم که اصل ماجراست!

ما آدم‌ها همیشه از وسایل جدید و متفاوت خوشمون میاد و ناخودآگاه جذبش می‌شیم. پس حتماً از این ویژگی به نفع خودتون استفاده کنید و فروش خودتون رو افزایش بدید.

نکته سوم:

مهارت « فروش محصولات » یک مهارت جداست . شما ممکنه بهترین محصولات رو داشته باشید، اما نتونید اون‌ها رو به خوبی بازاریابی کنید و بفروشید. ولی بدونید که می‌شه این مهارت رو هم کسب کرد، چطور؟

  1. با مطالعه در این حوزه و کسب اطلاعات
  2. نگاه کردن به عملکرد افراد موفق در این زمینه‌ها

نکته چهارم:

اینترنت به شما این قدرت رو می‌ده که محصولتون رو به سرتاسر ایران بفروشید. باید از این فرصت استفاده کنید. ببینید افراد موفق تو این زمینه، چطور اقدام به فروش محصولاتشون می‌کنن.

نکته پنجم:

شاید بعد از مدتی متوجه بشید کاری که انتخاب کردید رو دوست ندارید و هیچ استعداد و خلاقیتی در اون زمینه در وجود شما نیست. حتماً برای استعدادیابی وقت بذارید و ببینید توی کدوم حوزه استعداد دارید. اینطوری سریع‌تر پیشرفت می‌کنید و قطعا تو کاری که انجام می‌دید، موفق‌تر هم خواهید بود.

برای این کار می‌تونید به لینک‌های مرتبط زیر مراجعه کنید:

دیگر مطالب مفید مرتبط با کارهای هنری در منزل با درآمد بالا

پول‌سازی با کارهای هنری

می‌دونید بعضی از کارهای هنری در سطح جهان درآمد بالایی دارند؟ اگه به پول‌سازی با هنر علاقه دارید، خوندن مطلب زیر رو از دست ندید:

فروش هنرهای خانگی پردرآمد

به کمک دیجی کالا می‌تونید محصولات خودتون رو بفروشید. چطور؟

دو مطلب زیر رو بخوانید تا جواب سوالتون رو پیدا کنید:

کارهای هنری پرفروش

اگه دوست دارید با کارهای هنری پردرامد دیگه‌ای که برای شروع به سرمایه‌ی کمی نیاز دارند آشنا بشید، مطلب زیر مناسب شماست:

کار در منزل

اگر دنبال ایده‌های جدید برای کار در منزل هستی، مطلب زیر رو بخوان تا با کارهای مختلف آشنا بشی.

خانم‌ها ممکن است به دنبال ایده‌های دیگری هم برای کار در منزل باشند. در راستای همین مورد، می‌تونید مطلب زیر رو هم یک نگاهی بیاندازید:

قطعاً کارهای هنری جدید دیگه‌ای وجود داره که بشه اون‌ها رو در منزل انجام داد.
نظرتون رو درباره‌ی این لیست از کارهای هنری پرفروش بیان کنید.
آیا این کارها رو شروع کردید؟
از نظر شما رمز و راز موفقیت در کارهای هنری چی می‌تونه باشه؟
حتما نظرات ارزش‌مند خودتون رو در این مورد با ما به اشتراک بذارید.



کانال یوتیوب پادکست رادیو کارنکن
اینستاگرام پادکست رادیو کارنکن

14 دیدگاه برای “23 ایده‌ کاربردی برای شروع کار هنری در منزل با درآمد بالا

  1. سپیده گفته:

    سایت و محتوای سایت خیلی خوب بود
    من خودم آموزش کامل شمع سازی رو یاد دارم و خیلی ها دوست دارن بیان یاد بگیرن بنظر شما میتونم توی خونه شروع کنم و هنرآموز رو جذب کنم؟

    • پروین خواجه‌دهی گفته:

      سپیده عزیز، اگه میگی خیلی‌ها دوست دارن یاد بگیرن، پس یه بازار اولیه دم دست داری، چرا که نه! میتونی شروع کنی. حتی میتونی آموزشهات رو به صورت ویدئویی ضبط کنی و بعدها یه سایت شخصی برای خودت بزنی و دوره آموزشی روی سایتت بفروشی. اینطوری مشتریهات دیگه محدود به شهر و محله خودت نمیشن و از سراسر دنیا میتونی درآمد کسب کنی. البته فقط سایت زدن کافی نیست و باید یاد بگیری چطوری تولیدمحتوای سئو شده روی سایتت داشته باشی تا هنرت دیده بشه و مشتری برات بیاد. ما یه دوره تولیدمحتوا و سئوی عالی داریم از صفر تا صد این کار رو آموزش دادیم، پشتیبان هم داره و کار به صورت عملیه. از این لینک میتونی اطلاعات بیشتری درباره این دوره کسب کنی. https://karnakon.ir/seoandcontent/

  2. ملیح گفته:

    سلام من هم دوست دارم عروسک سازی رو ،تمام عروسک‌های بچه هامو خودم دوختم ولی واقعا نمیدونم میتونم به عنوان درامد بهش نگاه کنم یا نه

  3. عطیه میرزایی گفته:

    باسلام و وقت بخیر و ممنون از مطلب خوبتون
    میخواستم بدونم درآمد کارهای هنری حدودا چقدر هست؟
    ممنون

    • صنم شاهی گفته:

      عطیه عزیز سلام
      درآمد کار هنری بستگی به موارد مختلفی مثل نوع کار، مدت زمانی که برای کار وقت میذارید و مواردی از این دست داره.

  4. الهام گفته:

    من آیینه کاری بلدم ولی نمی‌دونم از کجا شروع کنم آخ زیاد حمایتم نمیکنن خودمم خیلی علاقه دارم ولی نمی‌دونم از کجا چطوری شروع کنم

  5. حاجی زاده گفته:

    سلام
    من عروسک سازم.
    درآمدم عالیه،با دویست تومن سرمایه سال قبل به طور اتفاقی کارمو شروع کردم و به لطف خدا الان به سفارش بالای صد عروسک در ماه رسیدم که در فکر گسترش کارم هستم.
    فقط باید توکل کنید و خلاق باشید،عروسکهای من متفاوتن و کپی کاری نیستن برای همین خیلی زود به فروش بالا رسیدم.
    برای همتون آرزوی موفقیت دارم.

  6. میرزایی گفته:

    سلام دوستان وقتتون بخیر من دنبال کار در منزل با درآمد بالا هستم اگر میتونید کمک کنید ممنون میشم راهنماییم کنید

  7. اشتراک‌ها: ایده های پولساز هنری - معرفی 6 مورد از کارهای هنری پولساز و بازاریابی کارهای هنری پرفروش

  8. مرضیه گفته:

    سلام.من عروسک میبافم.ولی خب مشتری خیلی کمه .خیلی هم ارزون میخوان .از دوستان اگه کسی هست راهنمایی کنه چطوره میتونم بفروشمـکارامو

  9. اشتراک‌ها: شغل‌های نوظهور - 40 مورد از شغل‌های رو‌به‌رشد و آینده‌دار ایران و جهان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مینی دوره رایگان
تولیدمحتوا و سئو

بخشی از دوره سئو را اینجا ببینید.