دوره آنلاین

چگونه استخدام شویم

روز
ساعت
دقیقه
ثانیه

تخفیف نوروزی
دوره تولید محتوا و سئو با هوش مصنوعی

روز
ساعت
دقیقه
ثانیه

کسب درآمد از طریق فارکس

کسب درآمد با فارکس
4.3/5 - (11 امتیاز)

آمار دقیقی از محاسبه سود فارکس و معامله‌گران آن در دسترس نیست. کسب درآمد از طریق فارکس مبلغ ثابت و مشخصی ندارد.

اما قطعاً کسب درآمد به دلار و خرج کردن به ریال شیرین‌ترین بخش معامله‌گری است. به لطف کاهش ارزش پول ملی با کسب تنها ۱۰ دلار در روز می‌توان بدون روزی ۸ ساعت کار سخت، حقوق اداره کار را بدست ‌آورد!.

کسب درآمد در فارکس کار ساده‌ای نیست. اما در این متن سراغ سه دسته از معامله‌گران موفق با سرمایه و ریسک‌های متفاوت رفتیم. تا درآمد تریدر ها را ارزیابی کنیم و نشان دهیم که این کار شدنی است.

در این متن ظرفیت کسب درآمد از فارکس را مشاهده خواهید کرد. بسته به توانایی‌ها و سرمایه معامله‌گر می‌توان از روزی 10 تا 200 هزار دلار درآمد از طریق فارکس درآمد کسب کرد. به علت اثبات جعلی نبودن تصاویر، ویدئوی زنده‌ی معاملات افراد را در هر بخش قرار داده‌ام.

در ادامه مطالب زیر ارائه می‌شود:

درامدزایی در فارکس

حداقل درآمد در فارکس

پس از یادگیری فارکس و امتحان ابزارهای مختلف تحلیلی به یک استراتژی سوددِه برای خودتان برسید. این استراتژی را در حساب دمو امتحان کنید. پس از کسب اطمینان از استراتژی نوبت به کسب درآمد از فارکس می‌رسد.

با مبلغ ۱۰۰ دلار وحجم 0.01 لات، به‌طور متوسط می‌توانید روزانه ۱۰ دلار درآمد کسب کنید. این مقدار سود قبلاً توسط معامله‌گران کسب شده و مقدار فرضی، روی کاغذ و تخیلی نیست.

در ادامه نمونه سود‌های معامله‌گران در حساب واقعی را مشاهده‌ می‌کنید:

نحوه سود در فارکس

بیشتر بخوانید: نقشهٔ راه کسب درآمد از فارکس

درآمد 70 هزار پوندی در یک روز!

در ادامه صرفاً جهت آشنایی با ظرفیت کسب درامد از طریق فارکس معامله‌ی زنده یکی از معامله‌گران با سرمایه‌ی بسیار زیاد را مشاهده‌ می‌کنید. معامله با این حجم پول و این ریسک بالا کار هرکسی نیست و حتی اگر معامله‌گری در حساب‌های کوچک با حجم پایین موفق بود و به سود مستمر رسید؛ تضمینی نیست که با افزایش سرمایه و حجم بالاتر بتواند همین بازدهی را کسب کند.

اما به هر حال کسب سود با سرمایه و حجم بالا کاری غیر قابل انجام نیست. همین طور که این معامله‌گر در ویدئوی زیر توانسته است این کار را انجام دهد به این معناست که بقیه هم توانایی آن را دارند. در ویدئوی زیر مشاهده می‌کنید که یکی از معامله‌گران ساکن آفریقای جنوبی در یک روز مبلغی معادل ۷۰ هزار پوند سود کرده است.

من که سرمایه زیادی ندارم

اگر استراتژی شما با ریسک کم در حساب واقعی سوددِه بود. نیازی به سرمایه‌های سنگین نیست. می‌توانید با ریسک بالاتر و صد دلار سرمایه شروع کنید و حسابتان را رشد دهید.

در ویدئوی زیر مشاهده می‌کنید که معامله‌گری طی سه روز با ریسک بالا حساب صد دلاری را به ۲ هزار دلار می‌رساند.

نحوه کسب درآمد در فارکس

پس از این در باغ سبز نشان دادن‌ها، هر کسی باشد وسوسه می‌شود تا وارد بازار شود و همه‌ی بی‌پولی‌ها و ناکامی‌های مادی زندگی را از طریق فارکس پر کند.

برای کسب درآمد از فارکس، شما باید مجهز به سلاح تحلیل تکنیکال باشید. اگر بدون دانش و بدون داشتن تحلیل صحیح وارد بازار فارکس شوید. پس از مدتی سرمایه‌تان به صفر خواهید رسید و اصطلاحاً کال می‌شوید.

در بورس تهران هرچقدر هم که ضرر کنید هیچ‌ وقت پول شما صفر نخواهد شد. اما در فارکس به خاطر استفاده از اهرم، اگر بی‌گدار به آب بزنید کال خواهید ‌شد.

راستی ما یک مطلب هم در رابطه با تفاوت بازار فارکس و سهام داریم که امیدواریم بتونه بهتون کمک کنه!

چرا کال می‌شویم؟

برای معامله در فارکس و خرید یک لات جفت ارز نیاز به صد هزار دلار پول است. در گذشته به دلیل اینکه افرادی کمی این مبلغ را داشتند فقط سرمایه ‌داران و بانک‌های بزرگ امکان معامله در فارکس را داشتند.

برای آنکه افراد با سرمایه کم هم بتوانند در فارکس معامله کنند؛ اهرم ایجاد شد. اهرم این امکان را به شما می‌دهد تا با صد دلار بتوانید به اندازه ۵ هزار دلار معامله کنید. با ۵ هزار دلار شما می‌توانید 0.05 لات جفت ارز را بخرید. بنابراین به لطف اهرم، این بازار که روزی پرده نشین بود اکنون شاهد هرجایی شده و در دسترس همه‌ی افراد است. اما اهرم شمشیر دولبه‌ای است که استفاده از آن کار هر کسی نیست و نیاز به آموزش، مدیریت سرمایه و روانشناسی معامله‌گر دارد.

گاو نر می‌خواهد و مرد کهن!

طبق آمار بروکرها، ۴۰ درصد از افرادی که با رویای پول‌دار شدن وارد بازار فارکس می‌شوند؛ پس از یک ماه سرمایه خود را می‌بازند. پس از دو سال ۸۰ درصد معامله‌گران از بازار خداحافظی می‌کنند.

کسب درآمد از طریق فارکس کاری مشکل و تخصصی است. همان طور که برای گرفتن یک مدرک لیسانس باید چهار سال آزگار در دانشگاه وقت گذاشت. معامله‌گری هم مثل تمام کارهای دیگر نیاز به آموزش و صرف وقت دارد. ورود چشم و گوش بسته به بازار واقعی، بدون داشتن استراتژی، مدیریت سرمایه، با سیگنال‌های کانال‌های تلگرامی و سپردن حساب به سودجویان پرادعا به امید کسب سود، تنها به کال مارجین شدن ختم خواهد شد.

از فارکس چقدر میتوان درامد کسب کرد

همین امروز شروع کنید

اکنون که متوجه ظرفیت‌های بازار شدید و دانستید که از فارکس چقدر میتوان درامد کسب کرد وقت آن رسیده که دانش خود را در مورد نحوه کسب درآمد از فارکس بالا ببرید. پس فرصت را ازدست ندهید و از همین اکنون با مطالعه مطالب زیر اولین قدم را بردارید.

فارکس چیست ؟

اگر مبتدی هستید و می‌خواهید با بازار فارکس آشنا شوید باید اصولی و با آموزش قدم در این راه بگذارید. ابتدا باید فارکس را بشناسید و با شناخت صحیح این مسیر را انتخاب کنید تا از خطرات آن مصون بمانید. مطالب زیر راهنمای مناسب و جامعی برای مبتدیان است.

آموزش فارکس

اگر تصمیم به یادگیری فارکس دارید می‌توانید از صفر تا صد فارکس را به صورت رایگان در پست‌های زیر آموزش ببینید.

چگونه در فارکس حساب باز کنیم؟

راهنمای کامل شروع فارکس و ایجاد حساب معاملاتی واقعی، انختاب بروکر مناسب و همه‌‌ی چیز‌هایی که برای شروع معامله‌گری در فارکس نیاز است. اگر می‌خواهید وارد فارکس شده و یک حساب واقعی ایجاد و به سادگی و به صورت ریالی آن را شارژ کنید پست زیر را از دست ندهید.

آموزش عملی باز کردن یک (پوزیشن) معامله

اگر تاکنون خرید و فروشی در فارکس نداشه‌اید روی لینک زیر کلیک کنید و صفر تا صد نحوه خرید وفروش در فارکس را یاد بگیرید.

راز پنهان معامله‌گران موفق چیست؟

واقعاً بهترین راه موفقیت در فارکس چیست؟ چه کنیم تا در این بازار به سود مستمر برسیم؟ در پست زیر آنچه خوبان همه دارند را برای‌تان آورده‌ایم تا سعی کنید خود را در مسیر صحیحی قرار دهید. روی لینک زیر کلیک کنید تا از راز‌های بزرگان بازار مطلع شوید.

کسب درآمد فقط با 5 میلیون تومان!

به غیر از فارکس چه راه‌های دیگری برای سودآوری از سرمایه‌گذاری وجود دارد؟ توصیه می‌کنم حتماً تمامی روش‌های سرمایه‌گذاری تا 5 میلیون تومان را یاد بگیرید.

به نظر شما از فارکس چقدر میتوان کسب درامد کرد ؟
آيا رسیدن به سود مستمر برای همه‌ی افراد دست یافتنی است؟
تجربیات، نظرات و سوالات خود را با ما در میان بگذارید.



کانال یوتیوب پادکست رادیو کارنکن
اینستاگرام پادکست رادیو کارنکن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مینی دوره رایگان
تولیدمحتوا و سئو

بخشی از دوره سئو را اینجا ببینید.