دوره آنلاین

چگونه استخدام شویم

روز
ساعت
دقیقه
ثانیه

صفحه اول گوگل در 8 هفته
دوره تولید محتوا و سئو با هوش مصنوعی

روز
ساعت
دقیقه
ثانیه

تست هوش برای افراد بالای 30 سال

2.5/5 - (6 امتیاز)

ممکن است شما در سن 30 سالگی در پی کشف استعداد و توانایی‌های خود باشید. یا اینکه در سنین کم‌تر به سنجش ضریب هوشی خود پرداخته‌اید اما قصد دارید یک‌بار دیگر ضریب‌هوشی خود را بسنجید. ما فارق از هر دلیلی که شما دارید، در این مطلب قصد داریم به معرفی تست هوش برای افراد بالای 30 سال بپردازیم. لذا با ما در این مطلب همراه باشید.

کدام تست هوش برای افراد بالای 30 سال مناسب است؟

در واقع معمول‌ترین تست هوش برای 30 ساله ها همان تست هوش ریون است. از این تست هوش برای سنجش ضریب‌هوشی افراد بین 9 الی 65 سال استفاده می‌شود. به همین منظور افرادی که در 30 سالگی به سر می‌برند نیز می‌توانند از این تست هوش استفاده کنند و از ضریب‌هوشی خود مطلع شوند.

بهترین تست هوش برای 30 ساله ها

همان طور که در بخش قبلی به آن اشاره شد معمول‌ترین تست هوش برای افراد بالای 30 سال همان تست هوش ماتریس‌های پیش‌روند ریون است. اما این تنها تست هوش برای 30 ساله ها نیست و دیگر انواع تست هوش هستند که می‌توان با استفاده از آن‌ها به سنجش ضریب هوشی خود پرداخت. به عنوان مثال تست هوش کتل و تست هوش گاردنر از جمله تست‌هایی هستند که افراد در سنین مختلف می توانند از آن استفاده کنند.

چگونه تست را انجام دهیم؟

ما در کارنکن تست‌های مختلف روانشناسی را به صورت رایگان در اختیار شما قرار داده‌ایم. سه تستی که در این مطلب معرفی شدند نیز از این قائده مستثنی نیستند و شما می‌توانید با استفاده از لینک‌های زیر به هر کدام از این تست‌ها مراجعه نمایید و ضریب‌هوشی خود را بسنجید.

مطالب مرتبط

ضریب‌هوشی یا IQ تنها نشانه باهوشی و هوش ما نیست و جنبه‌های دیگری از هوش نیز وجود دارند که می‌توانند در رقم زدن رضایت شغلی و یک زندگی شاد به ما کمک کنند. هوش هیجانی متشکل از چند هوش است که هر کدام بخشی از زندگی و روابط ما را در بر می‌گیرد. ما در مطلب زیر سعی کرده‌ایم به زبانی ساده به بررسی هوش هیجانی بپردازیم.

در صورتیکه با مفهوم هوش هیجانی آشنا هستید اما اقدام به سنجش آن نکرده‌اید ما تست هوش هیجانی بار-آن را نیز محیا کرده‌ایم که شما می‌توانید با مراجعه به آن به صورت رایگان این تست را انجام دهید و از جنبه‌های مختلف هوش هیجانی خود مطلع شوید.

همچنین با مراجعه به صفحه زیر می‌توانید به تمامی تست های خودشناسی که ما در کارنکن آماده کرده‌ایم دسترسی پیدا کرده و هر کدام را به دلخواه خودتان به صورت رایگان انجام دهید.



کانال یوتیوب پادکست رادیو کارنکن
اینستاگرام پادکست رادیو کارنکن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مینی دوره رایگان
تولیدمحتوا و سئو

بخشی از دوره سئو را اینجا ببینید.