دوره آنلاین

چگونه استخدام شویم

روز
ساعت
دقیقه
ثانیه

تخفیف نوروزی
دوره تولید محتوا و سئو با هوش مصنوعی

روز
ساعت
دقیقه
ثانیه

مروری بر دوره جامع آموزش کسب درآمد دلاری

دوره جامع آموزش کسب درآمد دلاری
5/5 - (1 امتیاز)

احتمالاً، جست و جو برای دوره جامع آموزش کسب درآمد دلاری ، شما را به این صفحه کشانده است.

درآمد دلاری یکی از جذاب‌ترین موضوعات امروزه است. وضعیت کسب درآمد در ایران مناسب نیست و از طرف دیگر ارزش پول ایران بسیار کم است. بنابراین، در این اوضاع اقتصادی، درآمد دلاری، یک نجات دهنده است.

اگر قصد دارید در یک دوره آموزشی کسب درآمد دلاری در ایران، شرکت کنید، قبل از هر چیزی این مقاله را بخوانید و ویدئوهای آن را ببینید. شاید دیگر نیازی به دوره جامع آموزش کسب درآمد دلاری، نداشته باشید.

در ادامه ضمن این که انواع راه‌های کسب درآمد دلاری را توضیح می‌دهم و راه دور زدن تحریم‌ها برای دریافت درآمد در ایران را به شما نشان می‌دهم. همچنین دانلود دوره آموزشی کسب درآمد دلاری را به رایگان در اختیار شما گذاشته‌ام.

اهمیت درآمد دلاری

چرا درآمد دلاری مهم است؟ چرا این همه آدم به دنبال درآمد دلاری هستند؟

ما برای اینکه کاری را خوب شروع کنیم، قبلش باید هدف محکمی داشته باشیم و بدانیم چرا آن کار اهمیت دارد.

ارزش پول ایران بسیار کم و رو به کاهش است. بنابراین، یک درآمد دلاری کم برای ما بسیار زیاد است. مثلاً 100 دلار برای خارج از کشور چیزی نیست اما در ایران مبلغی میلیونی است. حالا فرض کنید شما روزی 100 دلار درآمد داشته باشید.

کسب درآمد دلاری یعنی دسترسی به بازارهای بین‌المللی و درآمد بیشتر. به عنوان مثال کسی که تخصص کد نویسی در حیطه هوش مصنوعی دارد، ممکن است در ایران بازاری نداشته باشد، امّا در بازار بین‌المللی کلی مشتری دارد.

این‌ها دلایلی است که درآمد دلاری را جذاب کرده است. اگر تصمیم گرفتید که درآمد دلاری داشته باشید، ادامه مطلب را از دست ندهید.

چگونه درآمد دلاری داشته باشیم؟ (راه های کسب درآمد دلاری)

دوره جامع آموزش کسب درآمد دلاری

روش‌های کسب درآمد دلاری بسیار زیاد هستند. این که شما از کدام روش کسب درآمد کنید به مهارتی که شما دارید، بستگی دارد. مثلاً کسی که برنامه نویسی بلد است، می‌تواند از طریق سایت‌های فریلنسری، پروژه برنامه نویسی بگیرید.

امّا اگر مهارت خاصی هم ندارید، باز هم می‌توانید درآمد دلاری کسب کنید. مثلاً می‌توانید در یوتیوب ویدئو بگذارید و کسب درآمد کنید. در ادامه انواع روش‌های کسب درآمد دلاری را بررسی می کنیم.

1- فریلنسری

احتمالاً می‌دانید که فریلنسری چیست. امّا برای آن‌ها که نمی‌دانند، می‌گویم، فریلنسری یک سبک کار کردن است که در ایران به افراد فریلنسر، آزادکار هم می‌گویند. به عبارت بهتر به فردی که در استخدام شرکتی نیست و با شرکت‌ها به صورت مقطعی و پروژه‌ای کار می‌کند، فریلنسر می‌گویند. به حضور این فرد در شرکت نیازی نیست.

خیلی از کارهای دنیا می‌‍توانند، فریلنسری انجام شوند. به همین دلیل سایت‌های بسیاری وجود دارند که افراد در آن‌ها درخواست پروژه ‌می‌دهند و از طرف دیگر شرکت‌ها یا افرادی نیز پروژه‌ای برای انجام، ارائه می‌دهند.

کافی است به این سایت‌ها مراجعه کنید و پروژه انجام دهید و کسب درآمد دلاری کنید. از جمله این سایت‌ها می توان به موارد زیر اشاره کرد:

این سایت‌ها تفاوت هایی دارند. مثلاً بعضی فقط در زمینه طراحی هستند. امکانات و لیست کارهای فریلنسری در این سایت‌ها متفاوت است.

در ادامه تعدادی از موضوعات پروژه‌های سایت‌های فریلنسری را لیست می‌کنم. این لیست در هر سایتی متفاوت است. همچنین ممکن است، موضوعی باشد که در لیست زیر قید نشده باشد.

  • سئو
  • برنامه نویس
  • نویسندگی
  • ترجمه
  • طراحی گرافیک
  • طراحی لوگو
  • عکاسی
  • فیلم برداری
  • ادیتوری
  • وکالت
  • و کلی موضوع دیگر

تصویر زیر لیست موضوعات فریلنسری سایت معتبر freelancer را نشان می‌دهد.

دوره آموزشی کسب درآمد دلاری در ایران

2- فروش کالای دیجیتال

منظور از کالای دیجیتال آن چیزهایی است که فیزیکی نیستند و در دنیا دیجیتال تولید و مصرف می‌شوند. مثل یک لوگو.

تفاوت این شیوه درآمد با شیوه فریلنسری این است که در سایت‌های فریلنسری باید پروژه بگیرید امّا در این جا شما یک چیزی تولید می‌کنید و در سایت‌های واسط به فروش می‌گذارید.

از انواع کالای دیجیتال می‌توان به مواردی همچون طرح‌های گرافیکی، عکس، قالب وردپرس، قالب‌های سربرگ، پلاگین، تم، لندینگ پیج، کتاب الکترونیکی و … نام برد.

یکی از سایت‌های مطرح در این زمینه، Envato است. این سایت، قسمت‌ها و امکانت زیادی دارد که باید با آن آشنا شوید.

در زیر ویدئویی در مورد آموزش کار با سایت envato وجود دارد. این سایت بسیار کامل و جالب توجه است. ویدئو زیر را از دست ندید.

3- فارکس و ارزهای دیجیتال

فارکس بزرگترین بازار مالی دیجیتال است. شما در این بازار می‎‌توانید به صورت آنلاین معامله ارز انجام دهید و درآمد دلاری کسب کنید.

در کلیپ سه دقیقه‌ای زیر یک معرفی مختصر از بازار فارکس و نحوه درآمد از آن، وجود دارد. در این ویدئو خواهید دید که چه کسانی از طریق فارکس میلیونر شدند.

ارزهای دیجیتال یکی از جذاب‌ترین بازارهای امروز هستند. برای درآمد دلاری از ارزهای دیجیتال کافی است که وارد یک صرافی ارز دیجیتال شوید و اقدام به خرید و فروش ارز دیجیتال کنید.

اگر بخواهم دقیق‌تر بگویم، در مورد ارزهای دیجیتال از 3 طریق می‌توان درآمد کسب کرد:

  1. معامله کردن
  2. ماین کردن
  3. ایر دراپ کردن.

معامله کردن، همان خرید و فروش ارزهای دیجیتال از طریق صرافی‌ها است. ماین کردن، کسب درآمد از طریق دستگاه ماینر است. در این روش شما پورسانت استخراج ارز دیجیتال را دریافت می‌کنید. ایر دراپ کردن، کسب درآمد از طریق مشارکت در برنامه تبلیغاتی یک ارز دیجیتال است.

4- فروش دوره آموزشی

شما می‌توانید دوره‌های آموزشی خود را ضبط کنید و در سایت‌های بین‌المللی، همچون سایت udemy به فروش بگذارید. در این سایت‌ها می‌توانید به زبان فارسی هم آموزش دهید. امّا اگر به زبان انگلیسی آموزش بدید یا این که آموزش خود را به انگلیسی دوبله کنید، مشتریان شما بسیار بیشتر خواهند بود.

5- افیلیت مارکتینگ یا همکاری در فروش

همکاری در فروش یعنی شما از طریق وب سایت خود یک مخاطب را به سایت فروش هدایت می‌کنید و اگر آن مخاطب خرید انجام داد، شما پورسانت می‌گیرید. آمازون، بزرگ‌ترین خرده فروشی آنلاین، سیستم افیلیت دارد.

بگذارید با یک مثال بیشتر به شما توضیح دهم. فرض کنید شما یک سایت دارید که در آن در مورد تجربه‌های سفر و کوه نوردی‌های خود، به زبان انگلیسی می‌نویسید. اگر در بین نوشته‌های خود، لینک خرید وسایل سفر از آمازون را بگذارید، افیلیت انجام دادید که در صورت فروش می‌توانید پورسانت دلاری از آمازون بگیرید.

تصویر زیر خیلی واضح درباره‌ی نحوه کار افیلیت مارکتینگ توضیح داده است.

دانلود دوره آموزشی کسب درآمد دلاری

6- یوتیوب

اگر در یوتیوب ویدئو بگذارید، به ازای هر چند بار دیده شدن ویدئو، درآمد کسب می‌کنید. اما برای این که یوتیوب به حساب شما، بابت دیده شدن ویدئوتان پول واریز کند، یک شرایطی وجود دارد.

برای این که بیشتر در مورد میزان و شرایط کسب درآمد از یوتیوب بدانید، ویدئو 13 دقیقه‌ای زیر را تماشا کنید. با دیدن این ویدئو کوتاه، کلی اطلاعات کسب می‌کنید.

میزان درآمد دلاری چقدر است؟

پاسخ دقیق به این سوال سخت است. اما با توجه به شواهدی که وجود دارد، می‌توان به صورت بازه‌ای به این سوال پاسخ داد. درآمد دلاری می‌تواند بین صفر تا چند میلیون باشد.

بگذارید با مدارک به شما نشان دهم. به تصویر زیر نگاهی بیندازید.

دوره آموزشی کسب درآمد دلاری

همان طور که در تصویر می‌بینید این فرد یا شرکت در سایت envato توانسته یک قالب وردپرس را به قیمت 60 دلار به حدود 25هزار نفر بفروشد. این یعنی 1میلیون و 500 هزار دلار فروش از یک قالب وردپرس.

در مورد بقیه راه‌های دیگر کسب درآمد دلاری هم این وضعیت وجود دارد. یوتیوبرهای ایرانی که چند ده هزار مخاطب دارند، درآمد چند ده میلیون تومانی ماهانه کسب می‌کنند. یا ایرانی‌هایی که فارکس کار می‌کنند و ثروتمندهای میلیون دلاری شدند.

در تصویر زیر، درآمد متوسط یک فریلنسر حساب شده است.

پکیج کسب درآمد دلاری 100% تضمینی در ایران

بیشتر بخوانید: نقشه راه یادگیری آنلاین

چگونه پول را در ایران دریافت کنیم؟

دوره آموزشی کسب درآمد دلاری از اینترنت

شاید بتوان گفت بزرگترین مشکل و دردسری که در راه کسب درآمد دلاری وجود دارد، دریافت پول در ایران است. چرا که ایران تحریم است و ایرانی‌ها نمی‌توانند حساب‌های بانکی خارجی و بین‌المللی داشته باشند.

با این حال، این مشکل نیز راه حل دارد. سایت‌ها و شرکت‌هایی در ایران وجود دارند که با دور زدن تحریم‌ها برای شما این مشکل را حل می‌کنند. از جمله این سایت‌ها می‌توان به سایت ایرانی کارت اشاره کرد.

یک راه حل دیگر برای این مشکل، استفاده از حساب دوست یا فامیلتان در خارج از کشور است. اگر فردی در خارج دارید که قابل اعتماد است، می‌توانید از حساب آن استفاده کنید.

اگر ایران تحریم نبود، می‌شد از طریق مستر کارت، ویزا کارت، پی پال، پرفکت مانی، وب مانی و…، درآمد را در حسابمان دریافت کنیم.

زبان انگلیسی و ارتباط با مشتریان

آموزش رایگان کسب درآمد دلاری

یکی از موضوعات مهم در بعضی از راه‌های کسب درآمد دلاری، ارتباط با مشتری وتسلط به زبان انگلیسی برای ارتباط با مشتری است. سوالی که در این جا وجود دارد این است که آیا باید زبان ما خوب باشد تا بتوانیم با مشتری ارتباط برقرار کنیم؟

این که زبان شما خوب باشد، یک مزیت است که می‌تواند باعث پیشرفت بیشتر شما در این کار شود. امّا در ابتدای کار لزوماً نیازی نیست زبان شما خوب باشد، گوگل ترنسلیت هم کار شما را راه می‌اندازد.

چگونه در دوره جامع آموزش کسب درآمد دلاری شرکت کنیم؟

دوره آموزش درآمد دلاری در ایران

اصلاً آیا نیاز هست برای کسب درآمد دلاری در دوره‌ای شرکت کنیم؟

جواب به این سوال بستگی به این دارد که شما قرار است، از چه راهی کسب درآمد کنید. وقتی مشخص شد راه شما چیست، در همان مورد آموزش ببینید یا در گوگل جست و جو کنید.

به عنوان مثال، اگر تصمیم گرفتید در سایت envato قالب وردپرس بفروشید، باید یاد بگیرید چگونه با این سایت کار کنید و چگونه در صورت لزوم، هویت ایرانی خود را به دلیل تحریم‌ها، پنهان کنید. یا اگر می‌خواهید با فارکس کار کنید، بروید خود فارکس را یاد بگیرید.

چه زمانی به دوره آموزشی کسب درآمد دلاری در ایران ، نیاز هست؟

شاید هنوز در مورد راه‌های کسب درآمد دلاری و این که چگونه دلاری کسب درآمد کنید، ابهام دارید. به همین دلیل به دنبال دانلود دوره آموزشی کسب درآمد دلاری بگردید. احتمالاً با عناوینی همچون پکیج کسب درآمد دلاری 100% تضمینی در ایران و دوره آموزش درآمد دلاری در ایران مواجه شوید.

ضمن اینکه می‌توانید در دوره آموزشی کسب درآمد دلاری به صورت پولی شرکت کنید، می‌توانید از آموزش رایگان کسب درآمد دلاری هم استفاده کنید. با سرچ در گوگل و خواندن محتوا هم می‌توانید اطلاعات خود را بیشتر کنید.

در دو ویدئو زیر به صورت مروری دوره جامع آموزش کسب درآمد دلاری وجود دارد. به رایگان تماشا کنید.

جمع بندی

در این مقاله، مهم‌ترین و جالب توجه‌ترین راه‌های کسب درآمد دلاری را معرفی کردم. امّا کلی راه دیگر هم برای کسب درآمد دلاری وجود دارد که در اینجا به آن‌ها پرداخته نشد. به عنوان مثال: توریسم درمانی و توریسم گردشگری.

سه موضوع مهم در کسب درآمد دلاری وجود دارد:

انتخاب راه کسب درآمد دلاری: راهی را انتخاب کنید که مربوط به مهارت یا علاقه و استعداد شما باشد. فقط اینگونه است که در هر کاری موفق می‌شوید.

جذب پروژه و مشتری: مساله مهم، پروژه گرفتن و جذب مخاطب است. برای این موضوع نیاز هست که به مسائل بازاریابی در آن حوزه‌ای که کسب درآمد می‌کنید، آشنایی داشته باشید. معمولاً سایت‌های فریلنسری یک بخش وبلاگ دارند که در مورد جذب پروژه و مشتری در وب سایت توضیح می‌دهند.

دور زدن تحریم‌ها: یکی از دغددغه‌ها، نحوه دریافت درآمد دلاری، است. گاهاً همین مسئله باعث می‌شود فردی سراغ درآمد دلاری نرود. امَا اصلاً نگران این موضوع نباشید. کلی سایت ایرانی معتبر و پرسابقه وجود دارد که این مشکل را برای شما حل می‌کنند.

یکی از راه‌های درآمد دلاری که معرفی کردم، فارکس است. فارکس یکی از معتبرترین و پول سازترین روش‌های درآمد دلاری است. در زیر لینکی وجود دارد که به زبان خیلی ساده به شما در مورد فارکس آموزش می‌دهد.

طراحان سایت خیلی راحت می‌توانند درآمد دلاری کسب کنند. حتماً می‌پرسید چطوری؟ برای رسید به پاسخ این سوال به لینک زیر مراجعه کنید.

آیا برای درآمد دلاری به ابزار خاصی نیاز هست؟ آیا باید حتماً یک کامپیوتر داشت؟

جواب خیر است. شما با یک گوشی هم می‌توانید درآمد دلاری داشته باشید.

یکی از راه‌های کسب درآمد دلاری بدون نیاز به تخصص خاصی، کسب درامد از سایت های کلیکی است.

امیدوارم این مرور بر دوره جامع آموزش کسب درآمد دلاری برای شما مفید بوده باشد. اگر سوال یا تجربه‌ای در این زمینه دارید، حتماً کامنت کنید.



کانال یوتیوب پادکست رادیو کارنکن
اینستاگرام پادکست رادیو کارنکن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مینی دوره رایگان
تولیدمحتوا و سئو

بخشی از دوره سئو را اینجا ببینید.