دوره آنلاین

چگونه استخدام شویم

روز
ساعت
دقیقه
ثانیه

صفحه اول گوگل در 8 هفته
دوره تولید محتوا و سئو با هوش مصنوعی

روز
ساعت
دقیقه
ثانیه

دانلود کتاب استارت آپ در 7 روز | از ایده تا درآمد با نگاه دن نوریس

کتاب استارت آپ در 7 روز
Rate this post

کتاب استارت آپ در 7 روز با هدف، کمک به عملی کردن ایده‌های خلاقانه نوشته شده است؛ و این‌ درحالی‌ است که نویسنده کتاب، مؤسس یک شرکت استارت‌آپی موفق است و تجربه‌های متفاوتی را در این زمینه به همراه دارد.

او با طی کردن این مسیر و دست‌وپنجه نرم کردن با چالش‌های آن تصمیم گرفت با نوشتن کتاب استارت آپ در 7 روز به افراد صاحب ایده در سراسر جهان کمک کند تا بتوانند استارتاپ خود را در کمترین زمان ممکن و با صرف کمترین هزینه راه‌اندازی کنند.

علاوه‌براین انتخاب یک کتاب مفید و کاربردی در زمینه راه‌اندازی یا توسعه استارتاپ کار آسانی نیست. چون لیست انبوهی از این کتاب‌ها که در اینترنت است، انتخاب درست را برای شما بسیار سخت می‌کند.

همچنین پس از اینکه زمانی را صرف پیدا کردن و خرید کتاب کردید، مسلماً دوست ندارید، با محتوایی بسیار کمتر از سطح انتظارتان مواجه شوید.

اما من اینجا هستم تا به شما کمک کنم که بدانید آيا به داشتن این کتاب در میان کتاب‌هایتان نیاز دارید یا خیر!

فهرست مطالب:

معرفی کتاب استارت آپ در 7 روز

کتاب استارت آپ در 7 روز

ممکن است بسیاری از افراد با نگاه اول به کتاب استارت آپ در۷ روز، آن را کتابی با عنوان تبلیغاتی بدانند؛ در صورتی که اگر با نویسنده همراه شوند، متوجه کاربردی بودن کتاب خواهند شد.

دن نوریس در سپتامبر ۲۰۱۴ کتابی را منتشر کرده است، که حاصل مجموعه مطالعات و تجربه‌های شخصی او در زمینه راهٰ‌اندازی  کسب و کارهای مختلف می‌باشد.

او بر اساس این یافته‌ها، فرایندی گام به گام را ترسیم کرد تا شما بتوانید به وسیله این فرایند ایده‌های تجاری را خود را بیازمایید. مثلاً در این کتاب بر اهمیت راه‌اندازی ایده در هفت روز تأکید ویژه‌ای می‌شود، به این دلیل که فقط راه‌اندازی ایده به ما بازخوردهای واقعی می‌دهد؛ در نتیجه قطعاً بازخوردهای واقعی همراه با امکان بهبود است.

با وجود اینکه کتاب، نوشته‌ای در حوزه کسب‌وکار است؛ اما با این‌حال از ویژگی‌های‌ متن، جذاب، نشاط‌آور، صادقانه و سرگرم‌کننده بودن آن است.

 اصول و جو حاکم بر کتاب از تجربه‌‌های واقعی نویسنده در کسب‌وکارهای مختلف حکایت می‌کند و بینش جدیدی در مورد جهان استارتاپ‌ها به شما می‌دهد تا به وسیله راهبردهای منطقی از اتلاف وقت و هزینه جلوگیری کنید.

کتاب استارت آپ نوپای هفت روزه اثر دن نوریس را می‌توان آسان‌ترین کتاب تجاری با بیشترین نسبت محتوا به صفحه دانست؛ چرا که به دلیل حجم کم به‌ سرعت قابل خواندن است.

پیشنهاد می‌شود ابتدا کتاب را کامل بخوانید و سپس بار دوم به آرامی، و این‌بار یادداشت برداری کنید؛ و درصورتی‌که به راه‌اندازی استارتاپ مستقل خودتان علاقه داشته باشید، بی‌شک این کتاب می‌تواند جزء اولویت‌های سبد خرید شما باشد.

آیا راه‌اندازی یک استارتاپ در 7 روز ممکن است؟

آیا راه‌اندازی یک استارت آپ در 7 روز ممکن است?

مطالعه استارت‌آپ 7 روزه زمان زیادی از شما نمی‌گیرد، به این دلیل که؛ دن نوریس فقط محتوای کاربردی را ارائه می‌دهد، در حالی که منابع متراکمی از اطلاعات و تجربه را نیز شامل می‌شود.

چالش شروع یک کسب و کار در 7 روز ممکن است بسیار دلهره‌آور یا غیرممکن به نظر برسد، اما اگر زمانی را صرف کنید تا آنچه را که نوریس در نظر گرفته، در مراحل روزانه طی کنید، متوجه خواهید شد که این یک امر غیرممکن نیست.

در واقع نوریس یک برنامه عملی برای تقریباً هر کسی که قصد راه‌اندازی کسب‌وکار خود را دارد ارائه می‌دهد.

پس اگر ایده‌ای دارید که آماده انجام آن هستید، یا شعله راه‌اندازی کسب‌وکار مستقلی را درون خود احساس می‌کنید، کتاب استارتاپ در 7 روز یک پیشنهاد عالی است.

حتماً شما هم تا به‌حال با چنین افرادی مواجه شدید که دوست داشتند به فعالیت دلخواهشان بپردازند اما همیشه دلایلی وجود داشته تا دست به این کار نزنند یا حتی ممکن است خود شما هم یکی از آنها باشید.

نویسنده در کتاب استارت آپ نوپای هفت روزه دقیقاً به همین مسئله می‌پردازد و می گوید، اگر در مورد یک مفهوم تجاری با یک دوست صحبت کنید، و یک ماه بعد همچنان در مورد همان مفهوم بدون هیچ اقدامی صحبت کنید، بنابراین شما فقط یک کارآفرین خواستار هستید. و سپس به ارائه راه‌حل‌های این مشکل در کتاب می‌پردازد.

او علاوه‌براین که به تشریح این مسئله تحت عنوان راه‌اندازی کنید تا یادبگیرید می‌پردازد، طی هفت روز به شما نشان می‌دهد که چگونه از یک ایده و طرح اولیه به استارت‌آپی مستقل دست پیدا کنید.

بیشتر بخوانید: هر آنچه باید در مورد انواع استارت آپ بدانید

کتاب استارت آپ در 7 روز برای چه کسانی نوشته شده است؟

چه کسانی می‌توانند یک کسب و کار راه‌ بیندازند؟
  • کسانی که فکر بزرگی دارند.
  • افرادی که خواهان راه‌اندازی استارت آپی با پتانسیل رشد بالا هستند.
  • کسانی که به‌دنبال یک تجربه واقعی همراه با چالش‌های حقیقی در زمینه کسب و کار هستند.

بیشتر بخوانید: ۱۲ نکته برای شروع استارتاپ با هزینه کم

پیشینه نویسنده کتاب استارت آپ در 7 روز

پیشینه نویسنده کتاب استارت آپ در 7 روز

دن نوریس یک کارآفرین سریالی، بازاریاب محتوا، برنده جوایز، سخنران بین‌المللی و نویسنده 3 کتاب، The 7 Day Startup، Content Machine و Operation Brewery است.

او در ژوئن 2013 پس از 7 سال شکست در کارآفرینی، wpcurve.com را تأسیس کرد، تیمی جهانی، از توسعه‌دهندگان وردپرس، که به صورت 24 ساعته و با هزینه ماهانه کم، اصلاحات کوچک و پشتیبانی نامحدودی را ارائه می دهد.

WP Curve پس از سودآوری در 23 روز به یک تیم 40 نفره تبدیل شد؛ به هزاران مشتری خدماترسانی کرد و تنها با استفاده از بازاریابی محتوا، نرخ اجرای سالانه بیش از 1 میلیون دلار را پشت سر گذاشت.

بیشتر بخوانید: تشکیل تیم استارت آپی

دن همچنین صاحب کتاب استارت آپ در 7 روز است. که به 10 کتاب پرفروش برتر در 3 دسته آمازون تبدیل شده و به 5 زبان زنده دنیا نیز ترجمه شده است. او با ارائه تجربه‌های خود هزاران کارآفرین در سراسر جهان را برای راه‌اندازی کسب‌و کار خود تشویق کرده است.

در سال 2016، دن با دوستانش کارخانه آبجوسازی بلک هاپس را ساخت و داستانی درباره سفرشان به نام عملیات آبجوسازی منتشر کرد.

بیشتر بخوانید: روش‌های تأمین هزینه راه اندازی استارت آپ در ایران

فهرست کتاب استارت آپ در 7 روز

نکات موثر در‌ راه‌اندازی کسب‌وکار

تا زمانی‌ که دست‌به‌کار نشوید چیزی یاد نمی‌گیرید.

  • بیل گیتز
  • اولین ایده کسب و کار من
  • اگر بتوانم راهنمای منابع انسانی را…به نسخه آنلاین تبدیل کنم چه؟
  • اولین کسب‌و‌کار من
  • اولین استارتاپ من
  • موفقیت هفت روزه من

استارت آپ چیست؟

  • اریک رایز
  • استارت آپ

ایده، اجرا، سخت‌کوشی

  • ناشناس
  • ایده
  • اجرا
  • سخت‌کوشی و پشتکار

چرا هفت روز؟

  • مارک زاکربرگ
  • از تکنیک‌های اعتبارسنجی شکست خورده اجتناب کنید.
  • وقتی مردم می‌گویند «ایده خوبی است» منظور واقعی‌شان این نیست.
  • پوشش خبری در تک پرس کارایی ندارد.
  • نظرسنجی‌های هدفمند کارایی ندارد.
  • پیش‌فروش، ‌آزمایش نادرستی است.
  • مفهوم «اعتبارسنجی» بیش از حد ساده‌گرایانه است.
  • عملکرد مؤثرتری داشته باشید.
  • یک کارآفرین باشید.
  • اما، هفت روز به‌اندازه کافی طولانی نیست.
  • خیر. جدی می‌گویم من نمی‌توانم در هفت روز کسب‌وکاری را راه‌اندازی کنم.
  • هفت فعالیت پیش از راه‌اندازی کسب‌وکار.
  • هم‌زمان در تو‌ئیتر با من در ارتباط باشید.

استارت آپ در 7 روز

نکات روز اول: ۹ اصل یک ایده عالی برای راه اندازی کسب‌وکار.

  1. نیل گیمن
  2. ۹ اصل یک ایده‌ی کسب‌وکار در مرحله راه‌اندازی
    1. وظایف روزانه‌ی لذت‌بخش
    2. تناسب میان محصول و مؤسس
    3. مدل کسب‌وکار مقیاس پذیر
    4. عملکرد سودآور بدون مؤسس
    5. دارایی که بتوانید آن را بفروشید.
    6. پتانسیل بازار بزرگ
    7. استفاده از عوامل متمایزکننده‌ی درد یا لذت
    8. مزیت منحصربه‌فرد برای مشتریان راغب
    9. توانایی راه‌اندازی سریع
  3. آیا ایده‌ی شما ایده‌ی خوبی است؟
  4. میوه‌ای را که در پایین درخت آویزان شده است نچینید.
  5. سعی نکنید استیو جابز باشید.
  6. چک لیست ارزیابی ایده

روز دوم: آیا استارت آپ یک MVP است؟

  • اریک رایز
  • MVP مربوط به WP Curve
  • اپ سامو
  • اندر گراند سلار
  • بر متریکسMVP شما چگونه خواهد بود؟

اقدامات روز سوم: یک نام تجاری انتخاب کنید

انتخاب یک نام تجاری مناسب
  • جیسون کوهن (بنیانگذار دبلیو پی اینجین)
  • تعداد گزینه‌ها را محدود کنید.
  • آیا این نام قبلاً انتخاب شده است؟
  • آیا این اسم ساده است؟
  • ۲۵ برند برتر جهان، شامل ۱۲ کاراکتر یا کمتر از آن هستند.
  • آیا می‌توان این نام را به آسانی و با صدای بلند تلفظ کرد؟
  • آیا به این اسم علاقه دارید؟
  • آیا این نام با ایده‌ی مورد نظر شما همخوانی منطقی دارد؟
  • هرچه کلی‌‌تر بهتر
  • یک چک لیست ساده برای انتخاب بهترین نام برای شرکت.

روز چهارم: ظرف یک روز، با هزینه‌ای کمتر از ۱۰۰ دلار، یک وبسایت بسازید.

  • ژنرال جورج اس. پاتون
  • مراحل ایجاد یک صفحه‌ای تم‌دار در وردپرس
  • یک قیف بازاریابی اولیه‌ی پیشنهادی
  • برای انجام این کار، فقط به سه چیز نیاز است.
  • برای حرکت آماده باشید!

روزپنجم: ده راه برای بازاریابی کسب‌وکارتان

  1. برای سایت خود محتوا ایجاد کنید.
  2. ارسال ایمیل را آغاز کنید.
  3. پادکست ایجاد کنید.
  4. فروم‌ها و گروه‌های آنلاین
  5. بلاگ‌نویسی مهمان
  6. قرارگیری در سایت‌ها
  7. وبینارها
  8. ارائه
  9. انجمن کار رایگان
  10. پوشش رسانه‌ای

نام این فصل می‌توانست پنجاه راه برای بازاریابی کسب‌وکار شما باشد.

روز ششم: هدف‌گذاری کنید.

فعالییت روز هفتم: کارتان را راه‌‌اندازی کنید.

  • رید هافمن
  • مدل کسب‌وکار خود را اصلاح کنید.
  • جیمز کش پنی
  • کسب‌وکاری بسازید که رشد در DNA آن رخنه کرده باشد.
  • ۱۴ قانون کسب‌وکار که باید رعایت کرد.
    1. تک تک فرضیات را آزمایش کنید.
    2. مشکلات را به محض پیدا شدن حل کنید.
    3. کاری را که وعده می‌دهید، انجام دهید.
    4. خود را با بهترین‌ها بسنجید.
    5. از دیگران و از خودتان بیاموزید.
    6. در یادگیری از رقبای خود پیشی بگیرید.
    7. همواره به این فکر کنید که کسب‌وکارتان بدون شما چگونه به نظر می‌رسد.
    8. به دنبال منابع انگیزه (تکانه) باشید.
    9. انگیزه را مدیریت کنید.
    10. مشتریان دردسرساز را کنار بگذارید.
    11. بر حفظ مشتریان تمرکز کنید.
    12. از تفکر کوتاه‌مدت اجتناب کنید.
    13. روی محصول تمرکز کنید.
    14. به کارتان عشق بورزید.
  • نکته پایانی
  • منابع بیشتر
  • ممکن است به من کمک کنید؟
  • تقدیر و تشکر

دانلود کتاب استارت آپ در 7 روز

دانلود کتاب استارت آپ نوپای هفت روزه اثر دن نوریس

کتاب استارت آپ نوپای هفت روزه اثر دن نوریس همانطور که گفته شد توصیه‌های علمی، عملی و قدرتمندی است برای اطمینان از موفقیت استارت آپ جدید شما. درحالی که کتاب‌های تجاری بسیار زیادی وجود دارند که درس‌های انتزاعی را آموزش می‌دهند، یا سعی می‌کنند با اشاره به داستان‌های موفقیت افراد مشهور، توصیه‌های خود را توجیه کنند، اما این کتاب متفاوت است.

دن نوریس فقط نظرات خود را مطرح نمی کند؛ او این راه را طی کرده است، اصول خود را عملی کرده و نتایج را به صورت عمومی به اشتراک گذاشته است. این کتاب حاصل به اشتراک گذاشتن تجربه‌های گاهاً دردناک نویسنده است. در ادامه این مطلب می‌توانید فایل پی دی اف کتاب را از لینک زیر دانلود کنید.

بخشی از متن کتاب استارت آپ نوپای هفت روزه اثر دن نوریس

آزمایش سریع و آسان یک استارت آپ

مزیت راه‌اندازی سریع کسب‌وکار این است که می‌توانید داده‌های واقعی را از مشتریان واقعی به دست آورید. این کار به شما کمک می کند تا تعیین کنید آیا کسب و کار شما اثربخش است یا خیر؟ اما چگونه می‌توانید متوجه شوید که نتیجه مطلوب چیست؟ در مورد مثال‌های مربوط به شرکت‌هایی که به‌واقع موفق می‌شوند، نیازی ندارید نگران این مرحله باشید. شرکت‌هایی مانند بافر و دراپ باکس هرگز نیازی نداشتند نگران تاثیرگذاری خود باشند. چرا که هزاران نفر ثبت‌نام کرده بودند و این مسلم بود!

به همین ترتیب، زمانی که شرکت‌ها به هیچ موفقیتی دست پیدا نمی‌کنند، این عدم تاثیرگذاری مشهود است: البته این شرکت‌ها یک درصد از تعداد کل شرکت‌ها را تشکیل می‌دهند. بیشتر شرکت‌ها در میانه این طیف قرار دارند، بنابراین داشتن نوعی چارچوب در مورد اینکه آیا فعالیت‌های شرکت شما خوب پیش می‌رود یا خیر، اهمیت بسیاری دارد. روش مورد علاقه من برای این کار، استفاده از چهارچوب OMTM در مراحل مختلف کسب و کار است.

آیا این یک استارت آپ با بازدهی بالاست؟

زمانی که کسب‌وکارتان را راه‌اندازی می‌کنید، تمرکز روی تعدادی از مردم که ثبت‌نام کرده و به شما پول پرداخت می‌کنند، منطقی است. هنگام انتخاب هدف، میزان دسترسی خود، تلاش‌های بازاریابی و قیمت را در نظر داشته باشید. بیشتر مردم اهداف بسیار پرشور و حرارتی را برای کسب‌وکارشان در نظر می‌گیرند، اما من مشاهده کرده‌ام که این اهداف به طور بالقوه باعث از بین رفتن انگیزه می‌شوند.

اگر اصول و مبانی درست باشند، بیشتر کسب و کارها به طور طبیعی رشد خواهند کرد. زمانی که کارتان را شروع می‌کنید باید از موانع بزرگی عبور کنید. بیشتر مردم تمایل دارند بیش از آنکه به کسب و کاری اعتماد کنند، آن کسب‌و کار در جایگاه خاصی قرار داشته باشد. بنابراین در ابتدای کارتان، تعداد کمی از مشتریان را هدف قرار داده و از آنجا نرخ رشد ماهانه و واقع بینانه‌ای را برای خود در نظر بگیرید.

کتاب‌های مرتبط با این موضوع

اگر می‌خواهید کسب‌وکار جدیدی راه بندازید یا کسب‌وکار فعلی‌ خود را بهبود دهید، یا کلاً بدنبال درک مفاهیم پیچیده‌ در زمینه کسب‌وکار، استراتژی و استارت آپ هستید معرفی کتاب خلق مدل کسب‌وکار استروالدر و پیگنیوره را از دست ندهید.

با وجود بازار شلوغی که امروزه در فضای توسعه و راه‌اندازی کسب‌وکار وجود دارد، شما باید به صورت پیوسته به‌دنبال خلاقیت و نوآوری باشید تا بتوانید در فضای رقابتی بازار حضور داشته باشید و بدرخشید. کتاب خلاقیت در کسب‌وکار به شما کمک می‌کند تا خلاقیت خود را شکوفا کنید و موانع بروز آن را رفع کنید.

این کتاب جزو لیست پرفروش‌ترین‌های نیویورک تایمز است. اگه دغدغه رشد و توسعه کسب‌وکار خود را دارید یا به‌دنبال جلوگیری از شکست و استفاده از تجارب مفید دیگران هستید، این کتاب برای شما نوشته شده است.

کتاب استارتاپ کامل، راهکارهای عملی و انواع استراتژی‌های کارآفرینان موفق را شرح می‌دهد، همچنین شما را با حقایق بازار فروش آشنا می‌کند و درنهایت ویژگی‌های مهم شخصیتی یک کارآفرین را توضیح می‌دهد. پیشنهاد می‌کنم معرفی این کتاب را در مطلب زیر از دست ندهید.

به نظر شما بهترین کتاب در زمینه استارتاپ چه کتابی است؟
اگر موفق به مطالعه کتاب استارت آپ در 7 روز شدید آن را چطور دیدید؟



کانال یوتیوب پادکست رادیو کارنکن
اینستاگرام پادکست رادیو کارنکن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مینی دوره رایگان
تولیدمحتوا و سئو

بخشی از دوره سئو را اینجا ببینید.