آموزش رایگان کسب و کار اینترنتی

آموزش رایگان کسب و کار اینترنتی

آیا تا‌به‌حال به دنبال آموزش رایگان کسب و کار اینترنتی بوده‌اید؟

آیا تا‌به‌حال فکر کرده‌اید که کسب‌وکار اینترنتی خودتان را داشته باشید؟ ولی ندانید از کجا باید شروع کنید؟
یا اینکه تصمیم بگیرید یک کسب‌و‌کار اینترنتی رایگان در منزل راه‌اندازی کنید؟
یا برایتان پیش آمده که بخواهید با آموزش‌ رایگان کسب و کار اینترنتی را یاد بگیرید؟
اگر جواب حتی یکی از سؤال‌های بالا مثبت است، پیشنهاد می‌کنم تا انتهای مطلب همراه ما باشید.

من هم دغدغۀ شما را داشتم و با جستجوهایی که دراین زمینه انجام دادم به وب‌سایت‌ها، پکیج‌ها و دوره‌هایی می‌رسیدم که یا ناقص بود یا آنقدر طولانی که سروته مطلب را گم می‌کردم به همین دلیل تصمیم گرفتم نتایج تحقیقات و تجربه‌ام را در این زمینه در اختیار شما قرار بدم تا شما هم به راحتی بتوانید وارد دنیای کسب‌وکار اینترنتی بشوید.

من به شما قول می‌دهم بعد از خواندن این مطلب دیگر لازم نباشد به دنبال سرچ جملاتی مثل:

  • دانلود رایگان کتاب آموزشی کسب و کار اینترنتی
  • و یا دانلود رایگان فیلم آموزش راه‌اندازی کسب و کار اینترنتی باشید.


شاید این سوال برای شما پیش بیاید که اصلاً چرا باید وارد حوزه کسب‌وکار اینترنتی بشویم؟ با توجه به توسعه روزافزون دنیای دیجیتال، کسب‌وکارهای فیزیکی جایشان را به کسب‌وکارهای اینترنتی داده اند. از طرفی هم کسب‌وکارهای اینترنتی خیلی موفق‌تر از کسب‌وکارهای فیزیکی هستند. پس هرچه زودتر وارد این حوزه بشوید، قطعاً موفق‌تر خواهید بود.

در این مطلب قراراست چه چیزی بخوانیم:

آموزش رایگان کسب و کار اینترنتی

بخش اول: انواع کسب‌وکار اینترنتی:

کسب درآمد اینترنتی ازطریق فریلنسینگ (آزادکاری)

فریلنسینگ (freelancing) در لغت به معنای آزادکاری است. در واقع به کارهایی گفته می‌شود که می‌توانید در خانه و به صورت آنلاین و از راه دور انجام دهید.

فریلنسینگ می‌تواند یک شغل تمام‌وقت یا پاره‌وقت باشد.

فریلنسر(freelancer) به شخصی گفته می‌شود که خود اشتغال است و تعهد بلند‌مدتی به شرکت یا مجموعه خاص ندارد؛ این فرد یک حرفه یا تخصص مثل نویسندگی، طراحی سایت، برنامه‌نویسی، گرافیک، ترجمه،…. دارد و به صورت پروژه‌ای برای دیگران کار می‌کند.

کسب‌وکار اینترنتی با فروش محصولات فیزیکی (وب سایت شخصی، شبکه‌های اجتماعی مثل اینستاگرام یا تلگرام، وب‌سایت‌های واسطه).

یکی از شیوه‌های کسب‌وکار اینترنتی فروش محصولات فیزیکی به صورت آنلاین یا به عبارت دیگر فروشگاه‌های اینترنتی است. وردپرس امکان ساخت فروشگاه اینترنتی را به کمک افزونه‌های خود به شما می‌دهد.

برای فروش اجناس فیزیکی در اینترنت می‌توان از افزونه ووکامرس کمک گرفت؛ این افزونه به تنهایی می‌تواند یک فروشگاه اینترنتی ایجاد کند و با کمک افزونه‌های خود امکانات متعددی به فروشگاه اضافه کند.

جالب تر اینکه این افزونه کاملاً رایگان است و شما فقط کافیست هزینه خرید هاست و دامنه را پرداخت کنید.

کسب و کار اینترنتی در منزل رایگان
مهارت خود را به دیگران بفروشید!

کسب‌وکار اینترنتی با فروش محصولات آموزشی

فروش محصولات آموزشی به صورت آنلاین از جمله کسب‌وکارهای اینترنتی است که نیاز به سرمایۀ اولیه ندارد.

در واقع کسب درآمد با تولید و فروش محصولات آموزشی، یعنی اینکه شما اطلاعاتی که در یک حوزه دارید به صورت محصولاتی دیجیتال به دست افرادی می‌رسانید که به این اطلاعات نیازمند هستند و در قبال این کار کسب درآمد می‌کنید.

نرم‌افزار(camtasia)، نرم‌افزاری مناسبی برای ضبط و ادیت ویدئوهای آموزشی است و به شما این امکان را می‌دهد که در صورت نیاز، صدا و تصویر را به صورت جداگانه با نرم‌افزارهای مختلف ضبط کرده و وارد این نرم‌افزار کنید.

برای آشنایی با این نرم‌افزار کلیک کنید.

کسب‌وکار اینترنتی با فروش محصولات دیگران (بازاریابی واسطه‌ای).

این نوع بازاریابی با نام‌های دیگری مثل همکاری در فروش، بازاریابی پورسانتی، اَفیلیت مارکتینگ(Marketing Affiliate) یا بازاریابی وابسته نیز خوانده می‌شود.

بازاریابی واسطه‌ای یعنی بازاریابی و معرفی کالا یا خدمات دیگران به منظور فروش کالا یا خدمات آن‌ها و استفاده مشترک از سود بدست ‌آمده براساس توافق انجام‌شده.

مزایای این نوع بازاریابی

  1. نیاز به سرمایه زیادی نیست .
  1. ریسک بالایی ندارد .
  1. همچنین مسئولیت‌ها برای تأمین و پشتیبانی برعهده‌ی فروشنده یا ارائه‌کننده‌ی خدمات است.
  1. بهترین و کاربردی‌ترین نکته در مورد این بازاریابی این است که شما می‌توانید این کار را در هر مقیاس کاری یعنی چه برای شرکت‌های بزرگ چه کوچک انجام‌دهید.
  1. همچنین به عنوان یک بازاریاب وابسته می‎‌توانید محصولات بسیاری از شرکت‌ها را تبلیغ کنید و از هرکدام کمیسیون جداگانه دریافت نمائید.
دانلود رایگان کتاب آموزشی کسب و کار اینترنتی

کسب‌وکار اینترنتی با فروش خدمات و مشاوره.

مشاوره بازاریابی و فروش از مهم‌ترین حوزه‌هایی است که کسب‌وکارها در طول حیات خود به آن نیاز دارند.

افرادی که در حوزۀ خدمات مشاوره بازاریابی و فروش فعالیت دارند با به کار بردن تخصص و دانش خود به کسب‌وکارها در جهت فروش محصولات و خدمات یا فتح بازارهای جدید کمک می‌کنند.

از آن‌جا که دنیای کسب‌وکار هر روز دچار تغییر و تحول می‌باشد بنابراین کسب‌وکارها همواره نیاز دارند تا روش‌ها و ترفندهای خود را بروزرسانی کنند.

مشاوره‌ بازاریابی و فروش فردی است که می‌تواند این هدف را برایشان تحقق بخشد.

کسب وکار اینترنتی بافروش تبلیغات(ساده ترین ومتداول‌ترین راه درآمدزایی اینترنتی).

به دلیل توسعه دنیای دیجیتال و استفاده عموم مردم از شبکه‌های اجتماعی، به دو دلیل تبلیغات دراین بستر برای صاحبان کسب‌وکار اقتصادی و بصرفه است

چون هزینه‌های متغیری نسبت به بودجه افراد برای تبلیغات آنلاین وجود دارد.

از طرفی هم به علت بازدید بالای این نوع تبلیغات نرخ تبدیل به مشتری بالایی دارند.

به همین دلیل در صاحبان کسب‌وکارها تمایل بیشتری نسبت به تبلیغات اینترنتی وجود دارد.

شما می‌توانید با راه‌اندازی سایت‌ یا پیج‌، وسپس تولید محتوا وافزایش بازدید کننده تبلیغات دریافت کنید.

دانلود رایگان فیلم آموزشی راه‌اندازی کسب و کار اینترنتی

بخش دوم: مراحل راه‌اندازی کسب‌وکاراینترنتی در منزل

توانایی های خودت رابشناس

شناسایی قابلیت‌های فردی و توانایی‌هایتان اولین کاریست که باید انجام دهید.

اگر شما خوب صحبت می‌کنید و فن بیان خوبی دارید این یک توانایی است یا اگر می‌توانید یک متن خوب بنویسید این نیز یک توانایی عالی است.

بنابراین تخصص‌ها و توانایی‌هایتان بررسی کرده و بنویسید، سپس براساس علایقتان آن‌ها را الویت‌بندی کنید.

یکی از راه‌های شناخت توانایی‌های فردی انجام تست‌های خودشناسی است. برای انجام رایگان این تست کلیک کنید.

انتخاب حوزه‌ی کاری

شما می‌توانید با توجه به توانایی‌هایتان یک حوزه‌ی کاری انتخاب کنید.

این را هم در نظر داشته باشید که حتماً نباید ایده‌ی جدیدی داشته باشید تا کسب‌وکاری را شروع کنید که اختصاصی است و قبلاََ کسی آن را اجرا نکرده .

اگر ایده و توانایی جدید دارید واقعاً عالیست، اما اگر ندارید مهم نیست، مهم این است که کسب‌وکار و حوزه‌ی کاری شما چقدر مخاطب دارد و نیاز مردم را رفع می‌کند.

در انتخاب حوزه‌ی کاری با خودتان روراست باشید مطمئن شوید به این کار علاقه دارید و صرفاً به خاطر پول انتخابش نکرده‌اید، اگر تنها به خاطر کسب درآمد شروع به کاری کنید وقتی به مراحل سخت آن می‌رسید و روش‌های راحت‌تر کسب‌درآمد به ذهنتان خطور می‌کند خیلی راحت آن کسب‌وکار را رها می‌کنید، زیرا به آن علاقه‌ای نداشته‌اید و فقط به خاطر پول وارد آن حوزه شده‌اید.

اگر بین انتخاب چند حوزه‌ی کاری شک دارید و یا تخصص خاصی ندارید و به دنبال حوزه‌ی کاری متفاوت هستید می‌توانید با ابزار گوگل ترندز مشاهده کنید که عبارات مختلف چقدر در موتور جستجوی گوگل محبوبیت دارند.

برای یادگیری کار با گوگل ترندز کلیک کنید.

آموزش رایگان کسب و کار اینترنتی.
با تحلیل رقبا نقاط ضعف آن‌ها میتواند نقاط قوت شما باشد.

تحلیل رقبای خود و نحوه‌ی عملکرد آن‌ها

یکی از نکته‌های مهم در قبل و بعد از راه‌اندازی کسب‌وکار اینترنتی تحلیل عملکرد رقباست.

باید سایت‌هایی که در زمینه کاری شماست و در صفحه‌ی اول گوگل هستند را شناسایی و بررسی کنید.

شما باید موارد زیر را در سایت رقیب بررسی و تحلیل کنید:

  • محتوای تولید شده
  • صفحه شبکه‌های اجتماعی
  • استراتژی‌های بازاریابی
  • ترافیک سایت
  • خدمات ومحصولات

بخاطر داشته باشید که هرچه رقبای خود را بیشتر بشناسید راحت‌تر می‌توانید از آن‌ها پیشی بگیرید.

هر کسب‌وکاری یک نقطه ضعف دارد و شما باید آن‌ها را شناسایی کرده و در سایت خودتان پیاده‌سازی کنید.

با بررسی این موارد شما متوجه می‌شوید که آیا می‌توانید با آن‌ها رقابت کنید یا خیر؟

این مطلب به شما یاد می‌دهد چطور رقبای خودتان رو بررسی کنید.

راه‌اندازی و طراحی وب‌سایت

بعد از انجام مراحل بالا وقت آن رسیده که در بستر اختصاصی، کسب‌وکارتان را راه‌اندازی کنید.

برای راه‌اندازی سایت دو راه پیش رو دارید:

  1. با یک شرکت طراحی سایت تماس بگیرید و از آن‌ها بخواهید وبسایتی اختصاصی و متناسب با سلیقه‌ی شما برایتان طراحی کنند.
  2. یا طراحی سایت را خودتان شخصاً انجام دهید.

اما ما تصمیم داریم با کمترین سرمایه ممکن کسب‌وکار اینترنتی خودمان را راه‌اندازی کنیم؛ پس بهتر است طراحی سایت خودمان را انجام دهیم.

برای انجام این کار کافیست کار با یک سیستم مدیریت محتوا مثل وردپرس را یاد بگیریم و با تهیه و نصب قالب‌ها و افزونه بدون داشتن دانش کدنویسی وبسایت خودمان را راه‌اندازی کنیم.

اینکار دو مزیت دارد:

  1. نیاز نیست متحمل هزینه‌های سنگین شویم .
  2. زمانی هم اگر بخواهیم تغییراتی در سایت ایجاد کنیم، خودمان می‌توانیم این کار را انجام دهیم و نیاز نیست بازهم سراغ شرکت‌های طراحی سایت رفته و هزینه کنیم.

برای آشنایی بیشتر با وردپرس و کار با آن اینجا کلیک کنید.

تولید محتوا و بازاریابی اینترنتی، عامل مؤثر در جذب ترافیک و مشتری هدفمند.

تولید محتوا و بازاریابی اینترنتی و در نتیجه جذب ترافیک و مشتری هدفمند

بعد از اینکه سایت شما ایجاد شد باید به دنبال جذب ترافیک برای سایت باشید چرا که بدون ترافیک هیچ خریدی از سایت شما انجام نمی‌شود.

ترافیک سایت یعنی همان افرادی که به سایت شما مراجعه می‌کنند و هرچقدر بیشتر باشند ترافیک افزایش می‌یابد.

برای بازاریابی اینترنتی و دریافت ترافیک روش‌های مختلفی از جمله تبلیغات بنری، تبلیغات کلیکی و تبلیغات گوگلی وجود دارند که همگی هزینه‌های سنگینی دارند.

خیلی‌ها فکر می‌کنند برای جذب هدفمند ترافیک، باید هزینه زیادی بپردازند، ولی دو روش عالی‌، رایگان و آینده‌دار وجود دارد که برای افزایش بازدید سایت می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید.

فراموش نکنید ما قراراست با کمترین هزینه کسب‌وکار خودمان را را‌ه‌اندازی کنیم.

این دو روش سئو و بازاریابی محتواست:

سئو یعنی کاری کنید که سایت شما برای کلمات مشخص و مربوط به حوزه‌ی کاری در نتایج موتورهای جستجو در جایگاه خوبی قرار بگیرید؛ دریافت ترافیک از گوگل به واسطه سئو هیچ هزینه‌ای برای شما ندارد و اگر کمی وقت بگذارید بعد از مدتی به راحتی می‌توانید ترافیک رایگان خوبی از گوگل دریافت کنید.

اما درمورد بازاریابی محتوایی، با این روش می‌توان بازدید سایت را افزایش داد؛ بازاریابی محتوایی کمک میکند تا مخاطبان واقعی را پیدا کنید؛ منظور ما از تولید محتوا در این زمینه محتوایی است که برای رفع نیاز کاربران تولید می‌شود.

از بازاریابی شبکه‌های اجتماعی هم غافل نشوید، به دلیل اینکه استفاده از شبکه‌های اجتماعی هرروز بیشتر از قبل می‌شود شما باید از شبکه‌های اجتماعی برای رشد کسب‌وکار و برندینگ استفاده کنید.

تبدیل مخاطب به مشتریان وفادار

مرحلۀ آخر در راه‌اندازی کسب‌وکار آنلاین تبدیل مخاطب به مشتریان وفادار است.

هیچ‌وقت این موضوع را فراموش نکنید که اگر می‌خواهید کسب‌وکار شما موفق باشد باید به مشتریان خود اهمیت بدهید.

موفقیت یک کسب‌وکار ارتباط مستقیمی با مشتریان دارد، اگر مشتری از محصول یا خدمتی که ارائه می‌کنید راضی باشد قطعاً برای شما مشتری جدید می‌سازد.

بسیاری از برندها ازهمین طریق توانسته‌اند به محبوبیت برسند.

به یاد داشته باشید بهترین تبلیغات برای یک کسب‌وکار، تبلیغات دهان‌به‌دهان است، این روزها مردم حرف دوستان وآشنایانشان را بیشتر از تبلیغات اینترنتی قبول دارند.

برای اینکه مخاطبان سایت را به یک مشتری وفادار تبدیل کنید باید محصول و خدمات باکیفیت همراه با پشتیبانی بی‌نظیر داشته باشید، شما در هر شرایطی باید پاسخگوی مشتری باشید و فراموش نکنید همیشه حق با مشتری است، شما برای این کسب‌وکار راه می‌اندازید که نیازها و مشکلات آنان را برطرف کنید.

یکی دیگر از راه‌های وفادارسازی مخاطبان ارسال تخفیف دوره‌ای وهدایای ماهانه است تمام این کارها روی ایمیل مشتریان خواهد بود.

برای تعامل بیشتر با مشتری حتماً بخشی به عنوان سؤال و جواب در سایت قرار دهید یا مثلاً صفحه‌ای به نام سؤالات متداول، راهنمای خرید از سایت، درباره‌ی ما و از این قبیل موارد که در جذب مخاطب و تبدیل آن به مشتری وفادار خیلی تاثیرگذار است.

این نکته‌ی مهم را هرگز فراموش نکنید که جذب مشتری جدید هزینه‌ی خیلی بیشتری از نگهداری مشتریان فعلی دارد پس بهتر است بیشترین انرژی خود را روی نگهداری از مشتریانتان بگذارید.

پرتکرارترین سولات درباره‌ی کسب‌وکار اینترنتی.

بخش سوم: پرتکرارترین سوالات برای شروع کسب‌وکار اینترنتی

برای شروع کسب‌وکار اینترنتی چه میزان سرمایه لازم است؟

  • باتوجه به این که کسب‌وکار اینترنتی در بستر وب است، درابتدای راه اصلاً به سرمایۀ بالایی نیاز نیست.
  • البته هزینه راه‌اندازی کسب‌وکار به ایده‌ی شماهم بستگی دارد.
  • برای راه‌اندازی یک وب‌سایت تنها هزینه شما خرید هاست و دامین است، البته در صورتی که خودتان سایت را طراحی کنید در غیر این صورت هزینه طراحی سایت هم افزوده می‌شود.

برای راه‌اندازی کسب‌وکار اینترنتی چه مهارت‌هایی لازم است؟

مهارت‌های بازاریابی اینترنتی قطعاً کمک بسیار زیادی در این راه به شما می‌کند.

برای شروع یادگیری سه مهارت اصلی

  • اینستاگرام مارکتینگ
  • راه‌اندازی سایت
  • سئوسایت

به شما کمک زیادی می‌کند، همان طور که قبلاً هم گفتیم برای راه‌اندازی سایت فقط کافیست کار با وردپرس را یاد بگیرید.

هزینه طراحی سایت برای شروع کسب‌وکار اینترنتی چقدر است؟

  • برای طراحی سایت نیاز نیست هزینه‌های میلیونی به شرکت‌ها وافراد برنامه‌نویس بدید.
  • خودتان می‌توانید بدون داشتن دانش کد نویسی فقط با نرم‌افزار رایگان وردپرس، طراح سایت خودتان باشید.

اصلی‌ترین ومهم ترین دلیل شکست کسب‌وکارهای اینترنتی چیست؟

  • یکی از مهم‌ترین دلایل شکست کسب‌وکار های اینترنتی درست انتخاب نکردن ایده است.
  • ایده‌هایی انتخاب کنید که به آن علاقه دارید و فقط برای کسب درآمد سراغ آن نرفته‌اید.

در کسب‌وکارهای اینترنتی چه مقدار باید برای بازاریابی وتبلیغات هزینه کرد؟

  • قطعاً تبلیغات کمک زیادی به بهتر دیدن شدن کسب‌وکار شما می‌کند.
  • اما در ابتدای راه نیاز به هزینه تبلیغات نیست؛ علاوه‌بر اینکه برای بازاریابی اینترنتی منابع رایگان زیادی در سطح وب وجود دارد.
  • توصیه ما این است که در شروع کار روی سئو و تولید محتوا تمرکز داشته باشید تا از ترافیک رایگان گوگل بهره‌مند شوید.

چه لوازم و وسایلی برای راه‌اندازی کسب‌وکارهای اینترنتی مورد نیاز است؟

  • یک کامپیوتر یا لپ تاپ برای مدیریت کسب‌وکار.
  • گوشی موبایل برای ضبط ویدئو یا پادکست.
  • وب سایت که قلب اصلی کسب‌وکاراینترنتی است.
میزان درآمد کسب‌وکار اینترنتی

میزان درآمد کسب وکار اینترنتی چقدراست؟

  • میزان درآمد کسب‌وکار اینترنتی نسبت به کسب‌وکار فیزیکی بسیار بالاست و قطعاً با رعایت تمام اصول بازاریابی اینترنتی به درآمد زیادی خواهید رسید.
  • ولی این موضوع را فراموش نکنید که میزان درآمد این کسب‌وکار بستگی به خودتان دارد که چقدر برای این سیستم وقت بگذارید.

چگونه بفهمیم ایده‌ی ما برای شروع یک کسب‌وکار اینترنتی مناسب است؟

این ۷ علامت نشان می‌دهد ایده‌ای که برای شروع کسب‌وکارتان دارید فوق‌العاده است :

  • مشکلی را حل می‌کند.
  • مقیاس‌پذیر است.
  • به راحتی قابل کپی‌برداری نیست.
  • تقاضای زیادی برای آن وجود دارد
  • مردم حاضرند بابت آن هزینه کنند.
  • شما به آن علاقه دارید.
  • با راه‌حل‌های مشابه موجود، تفاوت دارد.
10 ایده جدید  برای راه‌اندازی کسب‌وکار اینترنتی.

بخش چهارم: ۱۰ ایده برای شروع کسب‌وکارهای اینترنتی

واسطه باشید.

  • در این نوع کسب‌وکار نیاز نیست سرمایه و محصول داشته باشید.
  • می‌توانید به عنوان عامل فروش محصولات دیگران پورسانت دریافت کنید.
  • مانند واسطه‌های آمازون که درآمد بسیار بالایی دارند.

برند خودتان را بفروشید.

  • با خلق طرح گرافیکی متنوع وجدید وچاپ آن بر روی محصولات می‌توانید برندسازی کنید.
  • فقط کافیست در وب‌سایت‌هایی مانند کافه پرس عضو شوید.
  • شرکت‌ها از طرح شما برای تقویم، تیشرت و… استفاده می‌کند و شما هم در ازای فروش هر طرح مبلغی را دریافت می‌کنید.

مشاوره شبکه‌های اجتماعی.

  • شرکت‌های بزرگ و کسب‌وکارهایی که رشد کرده و گسترش یافتند به آسانی یک یا حتی چند کارمند تمام‌وقت یا نیروی مشابه را برای هماهنگی امور در شبکه‌های اجتماعی استخدام می‌کنند تا حساب‌های کاربری توئیتر، فیسبوک و اینستاگرام شرکت را به پیش ببرد.
  • ولی کسب‌وکارهای کوچک و نوپا اغلب مجبور هستند خودشان مدیریت کسب‌وکارشان را در شبکه‌های اجتماعی بدست بگیرند. از آنجایی که مسئولیت‌های بسیار دیگری هم دارند گاهی اوقات با مشکل مواجه می‌شوند.
  • شما می‌توانید به عنوان مشاور برای شبکه‌های اجتماعی آن‌ها را در مسیر درست به‌کار گرفتن برنامه‌ها و ارسال محتوا هدایت کنید.
  • بنابراین با رشد کسب‌وکارشان شما نیز رشد خواهید کرد.
فریلنسر باش.

کارمند حرفه‌ای مستقل.

  • همانطور که قبلاً هم گفتیم شما می‌توانید با عضویت در سایت هایی مثل پونیشا، رایامارکتینگ و… به صورت فریلنسینگ کارکنید.
  • در ازای انجام پروژه‌های محتوانویسی، طرح‌های گرافیکی، برنامه‌نویسی یا هرچیزی که درآن تخصص دارید پول دریافت کنید.

وبلاگ نویسی.

  • یکی از ایده‌های کسب‌وکار آنلاین که با هزینه کم می‌توانید شروع به کار کنید راه‌اندازی یک وبلاگ شخصی است.
  • اگر به نوشتن علاقه دارید و درباره موضوعات خاصی مهارت دارید یا مایل به یادگیری هستید، می‌توانید با اشتراک گذاری این مطالب و جذب مخاطبین ودر نهایت جذب تبلیغ‌کنندگان کلیدی به درآمد بالایی برسید.
  • بهترین مزیت این کسب‌وکار اینست که برای وبلاگ‌نویسی نیاز به مهارت رایانه‌ای و فنی زیادی ندارید.

تولیدمحتوا.

  • بنویسید و جذب درآمد کنید.
  • اگر فکر می‌کنید مدیریت یک وبلاگ کمی درگیر کننده است، ولی علاقه به تولیدمحتوا و نوشتن دارید برای وبلاگ‌ها و سایت‌های دیگر بنویسید، و بنابر محتوای تولید شده و تعداد کلمات بفروشید.
عکس‌هایتان را بفروشید.

عکس بفروشید.

  • اگرعاشق عکس گرفتن هستید و به عکاسی علاقه خاصی دارید، می‌توانید با فروش اینترنتی عکس‌هایی که می‌گیرید به درآمد خوبی برسید.
  • برای این کار به سایت‌های Stockphoto و Axmarket سربزنید.

تدریس مجازی و برگزاری وبینار.

  • از بهترین، کم‌هزینه ترین و پردرآمدترین کسب‌وکارهای اینترنتی این است که مهارت‌های خود را به صورت آنلاین آموزش دهید.
  • فرقی نمی‌کند در چه زمینه‌ای مهارت دارید، قطعاً افرادی وجود دارند که به دنبال یادگیری مهارت شما هستند.
  • شما می‌توانید با به اشتراک گذاشتن مهارت خود و داشتن پشتیبانی مناسب از این راه کسب درآمد کنید.

فروش فالوور و لایک اینستاگرام.

  • میزان درآمد این روش کسب‌وکاری بسیار بالاست، البته این میزان درآمد به خودتان بستگی دارد.
  • در این روش شما از طریق راه‌اندازی خدمات اینستاگرام کسب درآمد می‌کنید.

رزومه نویسی کنید.

  • این روزها افراد برای بدست آوردن یک شغل رقابت سختی با دیگر متقاضیان تصدی آن سمت شغلی دارند.
  • این رقابت در محتوای رزومه‌های ارسالی به کارفرما تجلی پیدا می‌کند.
  • اگر در این کار مهارت دارید به راحتی می‌توانید در منزل از این راه کسب درآمد کنید.

همین الآن شروع کن وکسب وکار خودت رو داشته باش!

به کدام یک از حوزه‌های کسب‌‌وکار اینترنتی علاقه دارید؟
اگر ایده جدیدی در ذهن دارید و هنوز برای شروع مردد هستید، آن را با ما به اشتراک بگذارید تا تیم کارنکن شما را راهنمایی کنند.

مطالب مرتبط



1 دیدگاه برای “آموزش رایگان کسب و کار اینترنتی

  1. اشتراک‌ها: شغل مناسب برای افراد تنبل - 20 و چند شغل تنبلانه - بهترین شغل‌ها برای شما که حال ندارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *