دوره آنلاین

چگونه استخدام شویم

روز
ساعت
دقیقه
ثانیه

تخفیف نوروزی
دوره تولید محتوا و سئو با هوش مصنوعی

روز
ساعت
دقیقه
ثانیه

15 تا از بهترین پادکست های خارجی از دنیای مد تا سیاست!

Rate this post

پادکست امروزه یکی از ابزار‌های سرگرمی، آموزشی و خبری است، که طرفدار‌های زیادی در دنیا دارد. ما قبلاً مقالاتی درباره بهترین پادکست های فارسی داشتیم، ولی آیا با بهترین پادکست های خارجی هم آشنایی دارید؟ آیا می‌دانید که گوش دادن به پادکست انگلیسی برای تقویت زبان بسیار موثر است؟

بهترین پادکست های جهان کدام پادکست‌ها هستند؟ کدام قسمت از معروف ترین پادکست های دنیا ارزش شنیدن دارند؟ در کدام پلتفرم میتونیم برای دانلود پادکست خارجی اقدام کنیم؟ آیا برای شما هم پیش آمده که بخواهید شروع به گوش دادن به پادکست خارجی معروف بکنید ولی ندانید کدام اپیزود را بشنوید که موضوع آن‌را دوست داشته باشید؟

برای یافتن پاسخ سوال‌های بالا تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید. ما در این مقاله، پرطرفدار‌ترین و محبوب‌ترین پادکست‌های خارجی را در حوزه‌های مختلف می‌خواهیم معرفی کنیم.

در ادامه مقاله ما بهترین پادکست‌ های انگلیسی زبان را برای شما آورده‌ایم و لیستی از بهترین قسمت‌های پادکست های معروف دنیا را با شما به اشتراک گذاشته‌ایم؛ همچنین لینک سایت‌های پادکست و سایت‌هایی که می‌توانید معروف ترین پادکست های انگلیسی را در آن گوش دهید را برای شما آورده‌ایم و برای بعضی از پادکست‌ها لینک دانلود قرار داده‌ایم.

لیست بهترین پادکست‌های انگلیسی

معرفی بهترین پادکست های خارجی

بهترین پادکست های خارجی -The Daily

1- The Daily– بهترین پادکست خارجی خبری

The Daily یک پادکست خبری و برنامه رادیویی روزانه است، که توسط روزنامه آمریکایی نیویورک تایمز ساخته می‌شود. مایکل باربارو (Michael Barbaro)، روزنامه‌نگار سیاسی تایمز مسئولیت اجرای برنامه را برعهدۀ دارد. The Daily یک پادکست رایگان است که بر اساس مصاحبه با روزنامه‌نگاران تایمز تهیه می‌شود.

در آن، روزنامه‌نگاران داستان خود را به صورت خلاصه تعریف می‌کنند و درباره آن نظر می‌دهند و با برنامه‌های ضبط شده مرتبط با موضوع، یا گزارش‌های اصلی مانند مصاحبه با افراد درگیر در داستان؛ پادکست را تکمیل می‌کنند.

The Daily یکی از پادکست های خوب به زبان انگلیسی است که به صورت رایگان ارائه می‌شود؛ ولی از طریق تبلیغات، تأمین مالی می‌شود. البته قبلاً برای شما چند پادکست انگلیسی مبتدی رایگان را معرفی کرده بودیم. اگر سطح زبان شما بهبود پیدا کرده می‌توانید این پادکست را گوش کنید. این پادکست از بهترین پادکست ها برای تقویت لیسنینگ است.

طبق گزارش روزنامه تایمز، The Daily یک پادکست سودآور است. The Daily در ژانویه 2017 شروع به کار کرد و به یک موفقیت قابل‌توجه برای روزنامه تایمز تبدیل شد. این پادکست تا اوت 2017، حدود 3.8 میلیون شنونده داشت و تا پاییز 2017 مرتباً جزوء 10 پادکست محبوب از نظر مردم بود.

این پادکست در سال 2018 توسط رسانه عمومی آمریکا در رادیو پخش شد و در ژوئن 2018، در هر روز هفته 1.1 میلیون بار بازدید داشت. The Daily در ژانویه 2020، در هر روز هفته 2 میلیون بار بازدید داشت و برنده بهترین صدای وببی سال 2020 شد که یکی از دست‌آوردهای ویژه The Daily به شمار می‌آید. می‌توان گفت که The Daily یکی از بهترین پادکست های خارجی است، که می‌تواند علاقه‌مندان به خبر‌های آمریکایی را به خود جذب کند.

برای گوش دادن و دانلود پادکست های انگلیسی The Daily دکمه زیر را فشار دهید.

2- the joe rogan experience – پر‌طرفدارترین پادکست خارجی گفت‌وگو محور

پادکست های خوب به زبان انگلیسی - the joe rogan experience podcast

The Joe Rogan Experience جزء یکی از بهترین پادکست های خارجی گفت‌وگو محور است، که توسط کمدین آمریکایی، جو روگان (Joe Rogan) میزبانی می‌شود. این پادکست در اوایل سال 2003 توسط جو روگان، پایه‌گذاری شد. برایان ردبان، یک ویرایشگر ویدئوی خودآموز و کارمند یک فروشگاه کامپیوتری Gateway 2000 در اوهایو بود.

روگان متوجه کارهای ویدیویی شده بود که ردبان برای کمدین داگ استانهوپ انجام داد و از او دعوت کرد تا از او و گروهش در تورهای استندآپ کمدی فیلمبرداری کند. ردبان پذیرفت و در این روند به کالیفرنیا نقل مکان کرد، روگان را با دوربین دنبال کرد و همه چیز را ضبط کرد.

این پادکست، تا سال 2015 یکی از محبوب‌ترین پادکست‌های جهان بود که به‌طور منظم در هر قسمت میلیون‌ها بازدید دریافت می‌کرد، همچنین شامل طیف گسترده‌ای از مهمانان بود.

پخش زنده

پس از چندین سال، ردبان متوجه شد که طرفداران حجم فزاینده‌‎ای از محتوا و ارائه سریع‌تر مطالب را از روگان می‌خواهند. این امر این دو را برانگیخت تا به دنبال راه‌های جدیدی برای تسریع فرآیند ویرایش طولانی باشند تا وب‌سایت و محتوای خود را تعاملی‌تر کنند.

ردبان همراه با علاقه‌اش به سرویس‌های پخش زنده ویدئوی زنده آن زمان، می‌خواست همان کاری را که فیلم‌برداری می‌کرد را زنده، انجام دهد و پخش‌های زنده را در Justin.tv از اتاق سبز در کنسرت‌های کمدی مختلف روگان راه‌اندازی کرد. ردبان هیچ تجربه قبلی با مهندسی صدا نداشت، بنابراین او به خود یاد داد که چگونه از طریق پادکست‌های بعدی خود، با میکس برد و تنظیمات میکروفون کار کند. 🙂 ببین کار نشد نداره 🙂

پس از مدتی در Justin.tv، روگان ایده میزبانی یک جریان ویدئویی زنده با ردبان را از خانه خود و تعامل با طرفداران در یک چت روم و در توییتر، با بخش صوتی به عنوان یک از بهترین پادکست های خارجی قابل دانلود، پیشنهاد کرد. اولین قسمت به صورت زنده در 24 دسامبر 2009 پخش شد، که در ابتدا به شکل یک پخش هفتگی در Ustream بود.

کمدین آری شفیر اولین مهمان بود که در قسمت شماره 3 در 6 ژانویه 2010 ظاهر شد. برنامه با دوستانی به عنوان مهمان و گفتگوهای طولانی با آن‌ها در مورد موضوعات مختلف توسط روگان توسعه یافت. در ماه مه 2011، روگان قراردادی را با SiriusXM، یک سرویس رادیویی ماهواره‌ای مبتنی بر اشتراک، برای پخش پادکست در کانال گفتگوی بدون سانسور آن، منعقد کرد.

پادکست زبان انگلیسی دانلود - YouTube

YouTube

در ژانویه 2013، قسمت‌های ویدیویی پادکست با حساب PowerfulJRE در یوتیوب آپلود شدند و قسمت‌ها مرتباً بین صدها هزار تا میلیون بیننده داشتند. بعداً در سال 2013، ردبان شروع به کاهش زمان خود به عنوان تنها تولیدکننده پادکست کرد.


زیرا روگان تعداد پادکست‌ها را هر هفته افزایش می‌داد، و به جایی رسید که روگان می‌خواست شش، هفت ساعت به کار خود ادامه دهد. در نتیجه، جیمی ورنون به‌عنوان تهیه‌کننده دوم استخدام شد، در ابتدا به عنوان دستیار ردبان کار کرد و تقریباً نیمی از قسمت‌های بعدی را تولید کرد.

ورنون به زودی تمام وقت را بر عهده گرفت و ردبان متعاقباً به عنوان مهمان در پادکست ظاهر شد. 1000 قسمت در 18 آگوست 2017 پخش شد و کمدین‌های جوی دیاز و تام سگورا به عنوان مهمان حضور داشتند.

دانلود پادکست صوتی انگلیسی - Spotify

Spotify

در 19 می 2020، روگان اعلام کرد که از سپتامبر 2020، The Joe Rogan Experience در Spotify در یک قرارداد مجوز انحصاری به ارزش تخمینی 100 میلیون دلار در دسترس خواهد بود. اولین قسمت جدیدی که در اسپاتیفای منتشر شد، با کمدین دانکن تراسل، که بیش از پنج ساعت به طول انجامید. و از دسامبر 2020، پادکست به طور انحصاری در Spotify در دسترس است، و با موارد برجسته در YouTube آپلود می‌شود.

پادکست خارجی معروف - The Joe Rogan Experience- یک پادکست محبوب

The Joe Rogan Experience- یک پادکست محبوب

در ژانویه 2015، پادکست توسط بیش از 11 میلیون نفر گوش داده شد. تا اکتبر 2015، به 16 میلیون بارگیری در ماه افزایش یافت. حضور ایلان ماسک در قسمت شماره 1169 در 6 سپتامبر 2018، توجه مطبوعات سراسر جهان را به خود جلب کرد و به دنبال آن 9 درصد سهام تسلا کاهش یافت.

در آوریل 2019، روگان گفت که پادکست 190 میلیون بارگیری در هر ماه داشته است. در 20 ژوئن 2019، دانشمند پیشران سوخت منطقه 51، باب لازار، در برنامه حضور یافت که در آن روگان مکرراً در مورد احتمال وجود بیگانگان و حیات فرازمینی صحبت می‌کند.

از این قسمت به عنوان الهام‌بخش رویداد برنامه‌ریزی شده فیس‌بوک و میم اینترنتی معروف به “منطقه طوفانی 51، آن ها نمی‌توانند همه ما را متوقف کنند”، که یک هفته بعد ایجاد شد، ذکر شد. در آگوست 2010، نه ماه پس از راه‌اندازی، The Joe Rogan Experience وارد لیست 100 پادکست برتر در iTunes شد.

در فوریه 2014، پادکست برنده جایزه Stitcher برای بهترین نمایش کلی سال 2013 شد. سال‌های 2017 و 2018، این پادکست دومین پادکست پردانلود اپل بود و در ژانویه 2019، پادکست برنده بهترین پادکست کمدی در جوایز پادکست iHeartRadio شد.

از نمونه فارسی این پادکست می‌توان پادکست سوفیا را نام برد.

اگه به دنبال محتوای طنز و جذاب هستید و دوست دارید مصاحبه افراد معروف را ببینید من این پادکست را به شما توصیه می‌کنم.

لیست بهترین قسمت های پادکست The Joe Rogan Experience.

  1. List of the best Joe Rogan podcasts
  2. #1169 – Elon Musk. 2 3 Sep 7th, 2018 2h 37m
  3. #1255 – Alex Jones Returns! 1 3 Feb 28th, 2019 4h 48m
  4. #1159 – Neil deGrasse Tyson. 1 1 Aug 22nd, 2018 3h 21m
  5. #1315 – Bob Lazar & Jeremy Corbell
  6. #1227 – Mike Tyson
  7. #1278 – Kevin Hart

شما می‌توانید برای گوش دادن به این پادکست از برنامه Spotify استفاده کنید.

همچنین می‌توانید برای گوش دادن به قسمت‌های رایگان این پادکست، دکمه زیر را فشار دهید.

برای نمونه، یک قسمت از این پادکست را برای شما قرار دادیم.
مصاحبه با مدیر عامل توییتر The Joe Rogan Experience.

3- Crime Junkie بهترین پادکست جنایی

پادکست خارجی معروف - Crime Junkie

پادکست خارجی Crime Junkie یکی از بهترین پادکست های خارجی جنایی واقعی است که توسط اشلی فلاورز و بریت پراوات میزبانی می‌شود. قسمت‌های Crime Junkie معمولاً قالب یکسانی دارند که طول این قسمت‌ها حدود 30 دقیقه تا یک ساعت است.

موارد تحت پوشش این پادکست شامل قتل، افراد مفقودشده و قاتلان زنجیره‌ای است. اکثراً در طول هر قسمت از پادکست، فلاورز داستان را تعریف می‌کند در حالی که پراوات دیدگاه خود را اضافه می‌کند.

یک بخش اضافی در ماه وجود دارد به نام (عروسک ماه) که در آن پراوات داستان‌هایی در مورد سگ‌هایی که به سرپرستی پذیرفته شده‌اند تعریف می‌کند. این بخش با محتوای معمولی Crime Junkie ارتباطی ندارد و از طرفدارانی الهام گرفته شده است که تصاویر سگ‌های خود را به صورت آنلاین ارسال کرده‌اند.

فلاورز اولین قسمت Crime Junkie را در دسامبر 2017 منتشر کرد و از آن زمان تا قسمت‌های هفتگی را منتشر کرده است. اشلی فلاورز در حالی که هنوز Crime Junkie را مدیریت می‌کرد، تمام وقت در بیمارستان کار می‌کرد، اما در سال 2019 گزارش داد که او مدیریت Crime Junkie را به شغل تمام وقت خود تبدیل کرده است.

فلاورز می‌گوید که هر قسمت تقریباً 30 ساعت در هفته برای تحقیق، نوشتن، ویرایش و آماده شدن برای انتشار زمان می‌برد. فلاورز همه تحقیقات را انجام می‌دهد، به استثنای چند قسمت که پروات رهبری آن را بر عهده گرفته است.

اشلی فلاورز پادکست‌ها را در دفتر خانه‌اش ضبط می‌کند و برادرش، دیوید فلاورز، در ویرایش کمک می‌کند.

لیست بهترین قسمت‌های پادکست Crime Junkie

  1. MURDERED: Laci Peterson (Part 1)_(Part 2)
  2.  WANTED: Killer on the High Bridge
  3. INFAMOUS: The Dexter Killer
  4. SERIAL KILLER: L.I.S.K
  5. MISSING: Niqui McCown

برای گوش دادن به تمامی قسمت‌های این پادکست، دکمه زیر را فشار دهید.

4- stuff you should know

بهترین پادکست های جهان - stuff you should know

stuff you should know، که اغلب به اختصار SYSK نامیده می‌شود، یک پادکست و مجموعه ویدیویی است که توسط iHeartRadio منتشر شده و توسط جاش کلارک و چاک برایانت میزبانی می‌شود.

قسمت‌ها معمولاً حدود 45 دقیقه طول می‌کشند، اگرچه برای موضوعات عمیق‌تر، نمایش گاهی اوقات یک ساعت یا بیشتر طول می‌کشد. این پادکست که در هفته چندین بار قسمت‌ها را منتشر می‌کند، شنوندگان را در مورد موضوعات مختلف آموزش می‌دهد و اغلب از فرهنگ عامه آمریکا استفاده می‌کند که ارزش کمدی به پادکست می‌دهد.

طبق یکی از مصاحبه‌های کلارک، آن‌ها در تلاشی بی‌پایان برای توضیح کامل همه چیزهایی هستند که در سیاره زمین و فراتر از آن وجود دارد. آنها در مورد موضوع مورد نظر گفتگو می‌کنند، به طوری که در پایان، شنوندگان دانش اولیه کار در مورد آن موضوع را پیدا کنند.

موضوعاتی که بیشترین پاسخ را از شنوندگان دریافت می‌کنند، عبارتند از مرگ و سوگواری، و قسمت‌هایی که بازخورد کمتری را دریافت کردند، شامل نمایش‌هایی درباره بی‌خانمانی/اعتیاد، سندرم تورت، و مسائل تراجنسیتی‌ها می‌شود.

اکثر قسمت‌ها با نامه شنونده پایان می‌یابند، اگر چه گاهی اوقات با بخشی به نام (جزئیات اداری) تمام می‌شود.

 پادکست های خارجی-YouTube

YouTube

Stuff You Should Know همچنین یک کانال یوتیوب دارد، اما در سال 2017 به‌روزرسانی آن را متوقف کرد.

از زمان عرضه این پادکست در سال 2008، این پادکست به طور مداوم در بین 10 پادکست برتر در iTunes رتبه‌بندی شده است و یکی از پادکست های خوب به زبان انگلیسی است که میلیون‌ها بار در هر ماه دانلود می‌شود.

این برنامه بیش از 1 میلیون بار در هفته دانلود می‌شود و به طور مداوم در رتبه‌بندی 10 پادکست برتر iTunes قرار دارد، این برنامه یکی از پرمخاطب‌ترین در لیست دانلود پادکست های انگلیسی است. این پادکست در 17 آوریل 2008 با کلارک به عنوان مجری انفرادی راه‌اندازی شد. برایانت اولین اجرای خود را یک ماه بعد در 13 می 2008 انجام داد و در 15 ژوئیه 2008 میزبان دائمی پادکست شد.

محبوبیت این پادکست از زمان معرفی به طور پیوسته افزایش یافت که در رویدادهایی از جمله South by Southwest و Comic_Con ظاهر شد.

در سال 2011، پادکست “Bonus Videos” را به فید پادکست اضافه کرد. این قسمت‌ها شامل ویدئوهای طنز 60 ثانیه‌ای است که در آن کلارک و برایانت در مورد موضوعاتی که در پادکست‌های قبلی پوشش داده بودند، صحبت می‌کنند. به عنوان مثال یکی از اولین قسمت‌های آن‌ها، کمتر از 6 دقیقه طول داشت.

درآمد این برنامه از طریق کمک‌های مالی مردم و تبلیغات می‌باشد. اگر به دنبال یک پادکست اطلاعات عمومی هستید من این پادکست را به شما پیشنهاد می‌کنم.

لیست بهترین قسمت های پادکست stuff you should know

  1. The Black Panther Party
  2. How the Navajo Code Talkers Worked
  3. The Tylenol Murders, Part I
  4. ?What’s the What with Fish Fraud
  5. Planned Obsolescence: Engine of the Consumer Economy.

برای گوش دادن به این پادکست می‌توانید، دکمه زیر را فشار دهید.

5- Office Ladies پادکستی بر مبنای سریال

پادکست های معروف دنیا - Office Ladies

Office Ladies یک پادکست است، که توسط جنا فیشر و آنجلا کینزی میزبانی می‌شود و در 16 اکتبر 2019 در پلتفرم Earwolf به نمایش درآمد.

در هر قسمت، فیشر و کینزی، که در سریال کمدی تلویزیون آمریکایی The Office در نقش پم بیزلی و آنجلا مارتین هم‌بازی بودند، تفسیری از پشت صحنه سریال The Office، و همچنین پاسخ به سؤالات طرفداران را ارائه می‌کنند. همچنین گاهی اوقات مهمانانی از جمله بازیگران سابق، تهیه‌کنندگان و نویسندگان به آنها ملحق می‌شوند تا برنامه را جذاب‌تر کنند.

هدف این پادکست پوشش هر قسمت از نه فصل سریال The Office است. من شخصاً این پادکست را به طرف‌داران سریال The Office پیشنهاد می‌کنم.

لیست بهترین قسمت‌های پادکست Office Ladies

  1. The Pilot
  2. Diversity Day
  3. Halloween w/ Creed Bratton
  4. Take Your Daughter To Work Day
  5. Dwight’s Speech

برای گوش دادن و دانلود پادکست صوتی انگلیسی Office Ladies دکمه زیر را فشار دهید.

6- Pod Save America بهترین پادکست سیاسی آمریکایی

پادکست های معروف دنیا - Pod Save 
America

Pod Save America یکی از بهترین پادکست های خارجی سیاسی لیبرال آمریکایی است که توسط Crooked Media تولید و توزیع می‌شود.

این پادکست در ژانویه 2017 شروع به کار کرد و قسمت‌های آن دو بار در هر هفته پخش می‌شود، نسخه دوشنبه توسط جان فاورو، تامی ویتور، و جان لاوت که کارکنان سابق باراک اوباما بودند میزبانی می‌شود، و نسخه پنجشنبه توسط فاورو و دن فایفر میزبانی می‌شود.

این پادکست گل سرسبد Crooked Media، یک شرکت رسانه‌ای است که توسط Favreau، Vietor و Lovett تأسیس شده است. در هر نمایش این پادکست به طور متوسط بیش از 1.5 میلیون شنونده حضور دارند و تا نوامبر 2017 بیش از 120 میلیون بار دانلود شده است.

پادکست خارجی -YouTube

YouTube

Crooked Media همچنین از پادکست‌ها فیلم می‌گیرد و آنها را در کانال YouTube خود منتشر می‌کند.

این پادکست معمولاً اخبار اخیر مربوط به سیاست، از جمله دولت ترامپ، دولت ایالات متحده و حزب دموکرات و همچنین فعالیت‌های مردمی مترقی را پوشش می‌دهد.

این برنامه معمولاً شامل مصاحبه‌هایی با سیاستمداران، فعالان و روزنامه‌نگاران می‌شود.
از جمله مصاحبه‌های آن می‌توان به رئیس‌جمهور آمریکا جو بایدن، وزیر امور خارجه آمریکا سابق هیلاری کلینتون و سناتورهای آمریکایی برنی سندرز، الیزابت وارن، کوری بوکر، کامالا هریس، و کریس مورفی اشاره کرد.

آنها با چندین نامزد سابق ریاست جمهوری 2020 دموکرات آمریکا، از جمله سندرز، بوکر، هریس، بتو اورورک، اندرو یانگ، پیت بوتیگیگ، ماریان ویلیامسون و امی کلوبوچار مصاحبه کرده‌اند. آنها از جمله آخرین مصاحبه اوباما به عنوان رئیس‌جمهور را انجام دادند.

اگر به دنبال دنبال کردن اخبار سیاسی آمریکا هستید، من این پادکست را به شما پیشنهاد می‌کنم.

لیست بهترین قسمت های Pod Save America

  1. Hillary Clinton
  2. Pod Save the Planet with Al Gore
  3. Mike Pence, you sleep like a horse
  4. Paul Ryan’s my dad
  5. Trump’s Coup de Nah

برای گوش دادن به این پادکست زبان انگلیسی و دانلود آن می‌توانید دکمه زیر را فشار دهید.

7- You’re Wrong About یک پادکست تاریخی و فرهنگ عامه آمریکایی

پادکست های معروف دنیا -You're Wrong About

You’re Wrong About یک پادکست تاریخ و فرهنگ عامه آمریکایی است که توسط مایکل هابز و سارا مارشال ساخته شده است. میزبانی پادکست از زمان آغاز کار مارشال بوده است. همچنین هابز تا سال 2021 میزبانی این برنامه را بر عهده داشت.

این پادکست که در ماه مه 2018 راه اندازی شد، رویدادهای رسانه‌ای را بررسی می‌کند که اشتباه متوجه شده‌اند و در مورد اینکه چرا و چگونه مردم همه چیز را اشتباه کرده‌اند، بازجویی می‌کند. موضوعات نمایش شامل رویدادهایی مانند فاجعه چلنجر، دادگاه O. J. Simpson، و Murder of Kitty Genovese بوده است.

در طول هر اپیزود، هابز و مارشال در مورد تحقیق در مورد موضوع برنامه با یکدیگر بحث و گفت‌وگو می‌کنند، یکی از مجریان تحقیق و تجزیه و تحلیل یک موضوع را بر عهده می‌گیرد و دیگری با آگاهی کمی درباره جزئیات مربوطه وارد بحث می‌شود.

هر قسمت با میزبانی شروع می‌شود که اطلاعات کمتری دارد، و آنچه را که درباره یک شخص یا رویداد به خاطر می‌آورد به اشتراک می‌گذارد. سپس آن‌ها با هم موضوع را به روشی کلی و بر اساس زمانی که واقعه اتفاق افتاده است بررسی می‌کنند.

مشاهدات شوخ و ارجاعات فرهنگ عامه در سراسر بحث‌های آنها یافت می‌شود.

لیست بهترین قسمت‌های پادکست You’re Wrong About

  1. The D.C. Snipers
  2. The Obesity Epidemic
  3. Koko The Gorilla
  4. The Chicks vs. The Iraq War
  5. Quarantine Deep Dive: Jessica Simpson’s “Open Book” (Week 1)

برای دانلود و گوش دادن و دانلود پادکست صوتی انگلیسی دکمه زیر را فشار دهید.

8- Dolly Parton’s America بهترین پادکست داستانی خارجی

معروف ترین پادکست های دنیا -Dolly Parton

پادکست Dolly Parton’s America در سال 2019 ساخته شده که توسط جاد ابومراد میزبانی می‌شود و توسط شیما اولیایی در استودیو WNYC گزارش و تهیه می‌شود.

این یک سریال داستانی غیرواقعی نه قسمتی است که بر اساس کارنامه و میراث ماندگار دالی پارتون است. این سریال از اینجا شروع می‌شود که چگونه ابومراد متوجه شد که پدرش (ناجی ابومراد)، یک پزشک، پس از جان سالم به در بردن از یک تصادف رانندگی جزئی، با پارتون دوست شده است.

در ادامه داستان ابومراد به دنبال معرفی پارتون است و در تلاش برای درک اینکه چگونه او همچنان یکی از محبوب‌ترین و مورد احترام‌ترین نوازندگان در آمریکا باقی مانده است. هر قسمت، جنبه متفاوتی از حرفه پارتون را پوشش می‌دهد، از اوایل زندگی او، رویکرد منحصر به فرد او به سیاست، معروف‌ترین آهنگ‌های او و ایجاد پارک موضوعی Dollywood.

این پادکست را به دوستانی که عاشق داستان‌های غیر واقعی هستند پیشنهاد می‌کنم.

لیست قسمت های Dolly Parton’s America

  1. Sad Ass Songs
  2. I Will Always Leave You
  3. Tennessee Mountain Trance
  4. Neon Moss
  5. Dollitics
  6. The Only One For Me, Jolene
  7. Dolly Parton’s America
  8. Dixie Disappearance
  9. She’s Alive

برای گوش دادن به این پادکست، دکمه زیر را فشار دهید

9-?How Did This Get Made بهترین پادکست نقد و برسی فیلم خارجی

بهترین پادکست های انگلیسی -?How Did This Get Made

?How Did This Get Made یک پادکست در شبکه Earwolf است.
این برنامه توسط پل شیر، جون دایان رافائل و جیسون مانتزوکاس برگزار می‌شود و هر قسمت معمولاً مهمان متفاوتی دارد.

این پادکست ساختارشکنی و تمسخر فیلم‌های عجیب و غریب و بد را نشان می‌دهد. میزبان و مهمان در مورد فیلم‌ها شوخی می‌کنند و همچنین سعی می‌کنند تئوری‌هایی که درباره فیلم است را از هم باز کنند. برخی از قسمت‌ها کامل در مقابل تماشاگران زنده ضبط می‌شوند و شامل یک جلسه پرسش و پاسخ هم می‌باشد.

این برنامه در آخر هفته‌ها نمایش داده می‌شود.

لیست بهترین قسمت‌های پادکست ?How Did This Get Made

  1. Hobbs & Shaw: LIVE
  2. 202. Look Who’s Talking Now (w/ Conan O’Brien)
  3. Burlesque (w/ Nick Kroll)
  4. 59. Spice World (w/ Retta)
  5. Old

برای گوش دادن به این پادکست دکمه زیر را فشار دهید.

10- Code Switch بهترین پادکست فرهنگی خارجی

محبوب ترین پادکست های خارجی-Code Switch

Code Switch یکی از بهترین پادکست های خارجی رسانه مسابقه و فرهنگ است که به صورت هفتگی پخش می‌شود. این پادکست ابتدا کار خود را به عنوان وبلاگ در سال 2013 شروع کرد و سپس در می 2016 ولاگ این پادکست را هم تولید کرد که در چهارشنبه هر هفته پخش می‌شود.

مجله لس‌آنجلس درباره این پادکست گفته است: Code Switch به عنوان یک وبلاگ پرطرفدار شروع شد، اما تکامل آن به یک پادکست طبیعی به نظر می رسد. مسائل مربوط به نژاد، فرهنگ و سیاست را به روشی شخصی بررسی می‌کند که در قالب صوتی شکوفا می‌شود.

همچنین این مجله، این پادکست را جزء 5 پادکست برتر سال 2016 خود قرار داد. این پادکست در سال 2021 برنده جایزه Ambies برای “بهترین پادکست جامعه و فرهنگ” شد.

برای گوش دادن و دانلود کردن این پادکست دکمه زیر را فشار دهید.

11- Sawbones بهترین پادکست پزشکی خارجی

معروف ترین پادکست های خارجی-Sawbones

Sawbones یک پادکست پزشکی هفتگی کمدی است که توسط دکتر سیدنی مک الروی و همسرش جاستین مک الروی میزبانی می‌شود.

این نمایش معمولاً بر روی اقدامات پزشکی قدیمی تمرکز دارد که برای شنوندگان مدرن غیرعادی است، اما گاهی اوقات اختلالات و رویدادهای نادر و غیرمعمول را نیز پوشش می‌دهد.

در هر قسمت از پادکست، سیدنی بخش اطلاعات پادکست را برعهده دارد و جاستین بخش کمدی پادکست را بر عهده می‌گیرد.

لیست بهترین قسمت‌های پادکست Sawbones

  • Sawbones: Vaping
  • Sawbones: Elderberry and Other Things That Don’t Prevent the Flu
  • St John’s Wort
  • Sawbones: Revenge of the Weird Medical Questions
  • Physician Burnout

برای گوش دادن و دانلود پادکست صوتی انگلیسی Sawbones دکمه زیر را فشار دهید.

12- Fat Mascara

معروف ترین پادکست های انگلیسی -Fat Mascara

Fat Mascara یک پادکست زیبایی است که توسط روزنامه‌نگاران جسیکا متلین و جنیفر گلدشتاین میزبانی می‌شود.
متلین مدیر زیبایی هارپرز بازار است و گلدشتاین مدیر زیبایی و سلامت ماری کلر است.

اولین قسمت از پادکست در فوریه 2016 منتشر شد. این پادکست در ابتدا توسط Embassy Row تولید شد و اکنون توسط Acast تولید می‌شود. در این پادکست، متلین و گلدشتاین درباره اخبار و نکات زیبایی بحث می‌کنند و با افراد مشهور و متخصصان زیبایی مصاحبه می‌کنند.

در سال 2020، این نمایش نامزد جایزه بهترین پادکست زیبایی و مد در جوایز پادکست iHeartRadio شد.

لیست بهترین قسمت‌های پادکست Fat Mascara

  • E p 52: Emily Weiss of Glossier
  • Ep 139: All About Eyes
  • Ep 48: Charlotte Tilbury Wears Makeup to Bed
  • E p 76: Jen Atkin of Ouai Says Lose the Ego
  • Ep 69: Goop Beauty Director Jean Godfrey-June

برای گوش دادن به این پادکست می‌توانید دکمه زیر را فشار دهید.

13- Who? Weekly

دانلود پادکست انگلیسی -Who? Weekly

Who? Weekly یک پادکست کمدی از شایعات مربوط به افراد مشهور است که توسط بابی فینگر و لیندسی وبر ارائه می‌شود.

قسمت‌ها دو بار در هفته پخش می‌شوند که یک قسمت اصلی درباره اخبار موضوعی افراد مشهور بحث می‌کند و قسمت‌های (Who’s There) که شامل پاسخ به سؤالات تماس‌گیرندگان است. این پادکست اول یک خبرنامه گاه‌به‌گاه بود که توسط دوستان و نویسندگان فرهنگ عامه آمریکا، بابی فینگر و لیندسی وبر ارائه می‌شد، و سپس به پادکست تبدیل شد.

اولین قسمت این پادکست در 18 ژانویه 2016 از شبکه HeadGum پخش شد، این پادکست در حال حاضر به صورت مستقل منتشر می‌شود. این پادکست را به طرفداران سلبریتی‌های خارجی پیشنهاد می‌کنم.

لیست بهترین قسمت‌های پادکست Who? Weekly

  • ?Cloris Leachman & Livia Giuggioli
  • ?Carys Zeta Douglas & Barbara Palvin
  • ?Lil Xan & Noah Centineo
  • ?JoJo Siwa & Christine Lakin
  • ?Glennon Doyle Melton

برای دانلود و شنیدن این پادکست زبان انگلیسی می‌توانید دکمه زیر را فشار دهید.

14- How I Built This

دانلود پادکست های انگلیسی -How I Built This

How I Built This یکی از بهترین پادکست های خارجی است که درباره نوآوران، کارآفرینان، ایده آلیست‌ها و داستان‌های نهضت‌هایی است که آن‌ها ساخته‌اند و توسط NPR تهیه می‌شود.

How I Built This در 12 سپتامبر 2016 به عنوان پادکستی آغاز شد که در آن مجری، گای راز، با مبتکران، کارآفرینان، و ایده آلیست‌ها درباره داستان‌هایی که نهضت‌های آنها ساخته‌اند صحبت می‌کند.

نمونه فارسی این پادکست هم پادکست کارنکن است.

لیست بهترین قسمت‌های How I Built This

  • Khan Academy: Sal Khan
  • Patagonia: Yvon Chouinard
  • Wikipedia: Jimmy Wales
  • reCAPTCHA and Duolingo: Luis von Ahn
  • Spanx: Sara Blakely

برای گوش دادن و دانلود این پادکست می‌توانید دکمه زیر را فشار دهید.

15- My Brother, My Brother and Me

دانلود بهترین پادکست های انگلیسی -My Brother, My Brother and Me

یک پادکست کمدی است که توسط شبکه Maximum Fun توزیع می‌شود و توسط برادران جاستین، تراویس و گریفین مک‌الروی میزبانی می‌شود.

برادران مک‌الروی هر هفته به طور متناوب به سؤالاتی که مستقیماً توسط شنوندگان ارسال شده و سؤالاتی که شنوندگان در یاهو پیدا کرده‌اند پاسخ می‌دهند. اپیزودهای این نمایش گه‌گاه در مقابل تماشاگران زنده در مکان‌هایی در شهرهایی مانند لس‌آنجلس، نیویورک و هانتینگتون اجرا و ضبط می‌شود.

این برادران همچنین هر سال یک برنامه زنده را برای Candlenights، میزبانی می‌کنند. این نمایش معمولاً به صورت حضوری در هانتینگتون برگزار می‌شو و یک جمع‌آوری کمک مالی بزرگ است. در سال 2010، به طور مداوم در بین 10 پادکست کمدی برتر در iTunes قرار گرفت.

لیست بهترین قسمت‌های My Brother, My Brother and Me

  • The Brain Wife
  • Peepum’s Nastygum
  • Everbuddies
  • The Garfield Monstrosity
  • Kick It Forward

برای گوش دادن و دانلود این پادکست می‌توانید دکمه زیر را فشار دهید.

مطالب مرتبط

 پرطرفدارترین پادکست‌های فارسی

اگه به دنبال پرطرفدارترین پادکست‌های فارسی هستید ما یک مطلب برای شما آماده کردیم که در آن 150 تا از بهترین پادکست‌های فارسی را برای شما گذاشته‌ایم.
برای دیدن این مقاله دکمه زیر را فشار دهید.

بهترین پادکست‌های انگیزشی

اگه به دنبال پادکست‌های انگیزشی هستید ما بهترین پادکست‌های فوق انگیزشی را با شما به اشتراک گذاشته‌ایم.
برای دیدن این مقاله دکمه زیر را فشار دهید.

پادکست‌های کسب و کار اینترنتی

ما برای شما یک مقاله درباره پادکست‌هایی با موضوع کسب‌وکار اینترنتی فراهم کرده‌ایم که می‌توانید با قشردن دکمه زیر آن را ببینید.

اگه آدم اهل علمی هستید و به دنبال بهترین پادکست‌های علمی هستید، این مطلب برای شماست.

به نظر شما جای کدام پادکست خارجی در این مقاله خالی بود؟

شما فکر می‌کنید شنیدن پادکست های خارجی بهتر است یا فارسی؟

به نظر شما کدام پادکست بهتر از همه بود؟

ممنون می‌شوم که نظرتان را با ما به اشتراک بگذارید.



کانال یوتیوب پادکست رادیو کارنکن
اینستاگرام پادکست رادیو کارنکن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مینی دوره رایگان
تولیدمحتوا و سئو

بخشی از دوره سئو را اینجا ببینید.