دوره آنلاین

چگونه استخدام شویم

روز
ساعت
دقیقه
ثانیه

تخفیف نوروزی
دوره تولید محتوا و سئو با هوش مصنوعی

روز
ساعت
دقیقه
ثانیه

نحوه نوشتن رزومه در لینکدین | دانلود چک لیست رایگان

5/5 - (2 امتیاز)

برای همه کسانی که دنبال یک شغل مناسب هستند، داشتن یک رزومه بی‌نقص در یک محیط حرفه‌ای مثل لینکدین از نان شب هم واجب‌تر است! نحوه نوشتن رزومه در لینکدین برعکس آنچه به نظر می‌رسد اصلاً سخت نیست، فقط نیاز به کمی آگاهی و توجه دارد.

امروزه در عصر تکنولوژی، اپلیکیشن‌هایی هستند که فرایند کاریابی را تسهیل کرده‌اند. یکی از این اپلیکیشن‌ها لینکدین است.

در این مقاله قصد دارم نوشتن رزومه در لینکدین را به ساده‌ترین شکل ممکن توضیح بدهم. پس چند دقیقه  همراه من باشید!

اگر راجع به رزومه اطلاعات کاملی ندارید یا اینکه می‌خواهید رزومه خوبی بنویسید حتماً مطلب رزومه تحصیلی چیست در سایت کارنکن را مطالعه کنید.

فهرست مطالب :

رزومه نویسی در لینکدین

لینکدین چیست؟

بزرگترین شبکه اجتماعی حرفه‌ای‌ها در اینترنت است، اگر شاغلید یا دانشجو، می‌توانید برای پیدا کردن:

  • کار یا کارآموزی،
  • پیدا کردن روابط کاری حرفه‌ای،
  • یاد گرفتن مهارت‌هایی که برای رسیدن به موفقیت در کسب‌وکار لازم است،

از لینکدین استفاده کنید.

اما همه مواردی که ذکر شد، وابسته به یک موضوع مهم است، و آن هم داشتن یک رزومه کامل در لینکدین است.

چرا نحوه نوشتن رزومه در لینکدین مهم است؟

به دلایل زیر، لازم است نوشتن رزومه در لینکدین را جدی بگیریم:

  • داشتن یک ورژن آنلاین از رزومه کاری
  • اقدام برای فرصت‌های مناسب شغلی
  • دریافت پیشنهادات کاری
  • ایجاد یک شبکه از همکاران در کل جهان
  • متمایز کردن خودتان از دیگران

در عصر تکنولوژی امروز، داشتن یک پروفایل کامل لینکدین برای کسانی که جویای کار یا ارتباطات شغلی مناسب و مفید هستند، ضروری به نظر می رسد.

کارفرمایان با مراجعه به لینکدین، قبل از اینکه تصمیم نهایی در مورد متقاضیان مختلف یک شغل را بگیرند، به دنبال اطلاعات جزئی‌تر از آن شخص هستند، این موضوع دلیل قانع‌کننده‌ای به نظر می رسد تا یک پروفایل کامل در لینکدین داشته باشیم.

آیا برای پروفایل لینکدین هم باید از همان رزومه‌ای استفاده کرد که برای تقاضای قبلی شغلی ارسال کرده‌ایم؟

جواب این سوال هم می تواند بله باشه هم خیر!

رزومه و پروفایل در لینکدین باهم یکسری شباهت‌ها و تفاوت‌هایی دارند:

شباهت رزومه با پروفایل لینکدین:

  • هر دو از یک بخش‌بندی استفاده می‌کنند. یعنی شما در رزومه و پروفایل لینکدین، از تحصیلات، تجربیات، توانایی‌ها و سازمان‌هایی که با آنها همکاری داشتید صحبت می‌کنید.
  • در هر دو از کلمات و جملات کلیدی متناسب با حرفه و کسب‌و‌کاری که دارید می‌نویسید.

 تفاوت رزومه با پروفایل لینکدین:  

  • طول رزومه معمولاً بیشتر از پروفایل است.
  • رزومه برای یک مکان خاص و جایگاه شغلی خاص ارسال می‌گردد اما پروفایل لینکدین عمومی است.
  • در رزومه جایی برای توصیه دیگران وجود ندارد، اما در پروفایل لینکدین می‌توانید در قسمت Recommendations and encompasses توصیه‌نامه دیگران را داشته باشید.
  • پروفایل مانند یک نقطه تماس در کسب‌وکار عمل می کند و می‌تواند باعث ایجاد یک ارتباط کاری در شبکه اجتماعی باشد.
  • در پروفایل لینکدین از زبان غیررسمی یا محاوره‌ای استفاده می‌گردد.
نحوه نوشتن رزومه در لینکدین - اصلی

فیس‌بوک، توئیتر و اینستاگرام را فراموش کنید! لینکدین جایی که پول آنجاست!

شاید عمر لینکدین از فیس‌بوک کمتر باشد و یا شاید اینستاگرام مخاطبینی بیشتری داشته باشد یا توئیتر فضای مناسبی جهت به اشتراک‌گذاری متن باشد، اما بدون شک لینکدین بهترین شبکه مجازی متخصصین در دنیاست و شما به عنوان یک متخصص باید نحوه نوشتن رزومه در لینکدین را بدانید و آن را به درستی به کار ببرید.

اگر می‌خواهید به عنوان یک فریلنسر کار کنید هم، باید رزومه نویسی لینکدین را به نحوی ترغیب‌کننده انجام داده باشید و از خواندن مطلب زیر غافل نشوید!

8 قسمت اصلی نحوه نوشتن رزومه در لینکدین

با توجه به مطالبی که تا حالا در مورد نحوه رزومه نویسی در لینکدین گفته شد، وقت آن است که با بخش‌های اصلی پروفایل لینکدین آشنا شده و با دقت هر بخش را کامل کنید.

1- تصویر پروفایل:

تصویر پروفایل لینکدین واقعاً مهم است، چون کسانی که می‌خواهند با شما ارتباط برقرار کنند اولین تصویری که از شما می‌بینند همین تصویر است.

طبق اطلاعات آماری که خود لینکدین آن را منتشر کرده، در صورتی که پروفایل شما تصویر مناسبی داشته باشد؛ تا 9 برابر شانس دریافت درخواست ارتباط بیشتر شده، تا 21 برابر شانس دیده شدن پروفایل افزایش یافته و تا 36 برابر، شانس دریافت پیام و ایجاد یک گفتگو خواهید داشت.

بد نیست کمی راجع به اثر هاله‌ای بخوانید:

“خطای هاله‌ای یک خطای شناختی است که بر اساس آن، من یکی از ویژگی‌های شما را می‌بینم و بر اساس آن ویژگی در مورد سایر ویژگی‌های شما پیش‌داوری می‌کنم”(متمم)

چند توصیه برای داشتن یک عکس پروفایل خوب:

  • یک تصویر بسته از خود بگیرید.
  • لبخند فراموش نشود.
  • به دوربین نگاه کنید.
  • تصویر پس از زمینه ترجیحاً یک رنگ خنثی باشد.
  • از لباس مناسب استفاده کنید.
  • از جواهرات یا عینک آفتابی استفاده نکنید.
  • سربند یا هدبند استفاده نکنید.
  • در حال خوردن یا نوشیدن نباشید.
  • سایه یا هرگونه انعکاس نور در تصویر نباشد.
  • عکس در کنار رودخانه یا جنگل مناسب لینکدین نیست.

شاید بعضی از ویژگی‌هایی که گفته شد برای سایر شبکه‌های اجتماعی قابل استفاده باشه اما برای رزومه نویسی در لینکدین نه! اگر بپرسید چرا جواب این است که در لینکدین باید حرفه‌ای به نظر برسید.

برای اینکه مطمئن شوید عکس مناسبی انتخاب شده یا خیر:

  • از همکاران یا خانواده نظر بخواهید.
  • از سایت photofeeler.com استفاده کنید. این سایت یک وب اپلیکیشن رایگان و آنلاین است که افراد حرفه‌ای مثل خودتان در مورد تصویری که آپلود شده از 3 منظر نظر می‌دهند:
    • Likeable: ممکن است در اینستاگرام مهم باشد، اما در لینکدین اولویت آخر را دارد.
    • Influential: معتبر بودن که برای عکس پروفایل در لینکدین خیلی مهم است.
    • Competent: رقابت‌پذیر بودن نسبت به سایرین

1-1: تصویر زمینه پروفایل:

تعداد کمی از کاربران این موضوع را می‌دانند و یا به آن عمل می‌کنند چون وقتی در لینکدین ثبت‌نام می‌کنید یک تصویر زمینه با رنگی کسل‌کننده برای شما در نظر گرفته شده است.

تغییر و استفاده از یک پس‌زمینه مناسب کمک می‌کند که پروفایل لینکدین شما خیلی حرفه‌ای‌تر به نظر برسد و رزومه نویسی در لینکدین را به شکل بهتری انجام بدهید.

بیشتر بخوانید: نحوه ارسال رزومه به شرکت‌های خارجی

2- نوشتن Head Line:

نحوه نوشتن رزومه در لینکدین - هدلاین

Head Line جایی است که دقیقاً زیر عکس شما قرار دارد. مانند یک تبلیغ بسیار مفید می‌تواند کارساز باشد و کسانی که به پروفایل شما سر می‌زنند را کنجکاو و مشتاق دیدارتان کند.

به شکل پیش‌فرض لینکدین نام شغل و حرفه شما را در Head Line قرار می‌دهد، که البته مشکلی ندارد اما ممکن است همه توانایی‌ها و قدرتی که دارید را انتقال ندهد.

برای همین چند قانون که کمک می‌کند تا Head Line جذاب‌تری داشته باشید را مطرح می‌کنم:

  • استفاده از نکات شغلی، نام شرکت، مهم‌ترین واژه‌های کلیدی و Zing Factor (یعنی چیزی که باعث شگفت‌زده شدن مخاطب بشود و شخص را مشتاق کند تا با شما یک مکالمه برقرار کند، مثل اینکه چرا اینجا هستید یا چه کاری می‌توانید برای مخاطب انجام دهید)
  • در مورد کلمات کلیدی مربوط به حرفه شغلی که باید در پروفایل لینکدین نوشته بشوند، این نکته را در نظر بگیرید که کارفرمایان با آن کلمات به دنبال شما خواهند گشت. برای مثال: اگر متخصص بازاریابی هستید حتماً واژه Marketing باید در Head Line نوشته شده باشد.
  • تمرکز خود را روی آینده قرار دهید نه گذشته: برای مثال اگر تازه فارغ‌التحصیل شده‌اید یا اینکه هنوز در حال کسب دانش هستید، به جای اینکه در Head Line بنویسید دانشجوی فلان رشته، به حرفه‌ای که علاقه دارید اشاره کنید، برای مثال:
    • اگر در رشته حقوق در حال تحصیل هستید بنویسید: مشاور حقوقی جوان
    • اگر دانشجوی IT هستید بنویسید: مشتاق Python and java یا هر تخصصی که علاقه‌مند هستید.
    • در صورتی که تجربه کاری ندارید از کلماتی مثل: مشتاق، علاقه‌مند، جوان استفاده کنید.
    • با این روش شما هم در قسمت جستجو نمایش داده خواهید شد.
  • هرگز در قسمت Head line از عبارت جویای کار یا منتظر فرصت جدید استفاده نکنید.

اگر IT رشته دانشگاهی شما بوده است، مطلب زیر نقش بزرگی در تکمیل رزومه خوب و قوی برای شما خواهد داشت.

3- تجارب Experience:

نحوه نوشتن رزومه در لینکدین - تجارب

در این قسمت از نحوه نوشتن رزومه در لینکدین یا به عبارتی تکمیل پروفایل لینکدین، باید تجارب کاری ترجیحاً موفق خودتان را بنویسید؛

اما نیازی نیست که این تجربه را خیلی ریز و با جزئیات مطرح نمایید. درست مثل قسمت خلاصه (Summary) از واژه‌های کلیدی هم غافل نشوید و سعی کنید که نکات مهم را از قلم نیندازید.

این بخش از لحاظ یافتن همکاران سابق هم می‌تواند دارای اهمیت باشد، وقتی بخواهید در قسمت ارتباطات (Communication) با دیگران ارتباط بگیرید لینکدین سوال می‌پرسد که از کجا او را می‌شناسید، اینجا می‌توانید به این قسمت تجارب استناد کنید.

4- توانایی‌ها Skill:

وقتی در حال نوشتن رزومه در لینکدین هستید در قسمت توانایی‌ها حداقل باید 5 مهارت نوشته شده باشد، این مهارت‌ها می‌تواند هم جز مهارت‌های نرم باشند و هم سخت:

  • مهارت نرم: یعنی ویژگی‌های شخصیتی مثل قابلیت کار تیمی، ارتباطات، مدیریت زمان، گوش دادن، حل مسئله، تطبیق‌پذیری، انعطاف‌پذیری، پاسخگوبودن و …. است. مهارت نرم باعث ارتباط بین مهارت‌های سخت و حرفه می‌شود.
  • مهارت سخت: به مهارت‌هایی گفته می‌شود که معمولاً در دانشگاه یا مدرسه کسب می‌شوند.

بیشتر بخوانید: مدیریت زمان | چرا همیشه وقت کم می‌آوریم؟

لینکدین یکسری دوره و آموزش را به صورت آنلاین برگزار می‌کند و با توجه به مهارت‌هایی که در قسمت توانایی‌ها انتخاب کرده‌اید به شما پیشنهاد می‌کند،

پس از گذراندن دوره می‌توانید لینک مدرک دریافتی از لینکدین را به پروفایل و رزومه‌تان در لینکدین اضافه کنید.

نحوه نوشتن رزومه در لینکدین - مهارت

بیشتر بخوانید: چگونه رزومه استاندارد حرفه‌ای بنویسیم؟ + نکات حرفه‌ای رزومه نویسی

5- خلاصه یا Summary:

در قسمت About باید سخت‌ترین کار و مهم‌ترین کار را برای نوشتن رزومه در لینکدین انجام بدهید.

سخت‌ترین قسمت تکمیل پروفایل لینکدین، نوشت قسمت خلاصه است. البته جای نگرانی نیست خوب به نکاتی که مطرح می‌کنم دقت کنید قطعاً راحت انجام می‌شود.

ممکن کمی زمان یا انرژی بگیرد اما این قسمت جایی است که می‌تواند باعث دیده شدن و پذیرفتن شما توسط یک کارفرما بشود.

خلاصه، دقیقاً پایین قسمت عنوان پروفایل لینکدین قرار دارد. در این قسمت، می‌توانید از توانایی‌ها و سوابق صحبت کنید و خود را به بهترین شکل معرفی کنید.

فرصت 2000 کلمه‌ای که در قسمت Summary دارید کمک مناسبی جهت نوشتن متن مناسب است. ساده بنویسید و از به کار بردن جملات پیچیده و مبهم دوری کنید.

حتماً از کلیدواژه‌های اصلی شغلی خود استفاده کنید برای مثال:

  • اگر مدیر فروش هستید توضیح بدهید که چگونه می‌توانید به دیگران یا کسب‌وکارها برای رشد فروش کمک کنید، یا اینکه چه راه‌حل مناسبی برای موفق‌تر بودن به دیگران پیشنهاد می‌دهید.
  • حتماً از بولت استفاده کنید، از کلمات مثبت و موفقیت‌آمیز در جملات بهره بگیرید.
  • اگر قبلاً در محیط وب یک سابقه‌ای از شما وجود دارد یا یک تصدیق اجتماعی Social Proof دارید، حتماً به آن قسمت لینک بدهید. باور کنید تصدیق اجتماعی معجزه می‌کند.

یک فرمول برای نوشتن خلاصه Summary در رزومه نویسی در لینکدین :

  • با معرفی خودتان شروع کنید.
  • هرگز کپی نکنید، خیلی مهم است که منحصربه‌فرد دیده شوید.
  • دستاوردها رو حتماً بیان کنید.
  • از استفاده کردن از اعداد و ارقام غافل نشوید.
  • ارزش پیشنهادی خاص خودتان را ارائه کنید.
  • از کلیدواژه‌ها به درستی استفاده کنید.
  • در انتهای خلاصه حتماً از خواننده بخواهید که کار خاصی که مدنظرتان است مثل تماس گرفتن یا ایمل زدن یا سر زدن به وب‌سایت‌تان را انجام بدهد.

اگر نوشتن رزومه برایتان کمی سخت به نظر می‌آید، می‌توانید از رزومه‌سازها استفاده کنید:

6- صنعت و موقعیت مکانی Industry and location:

صنعت و منطقه ججغرافیایی که در آن فعالیت دارید را در این قسمت اضافه کنید.

نحوه نوشتن رزومه در لینکدین - موقعیت

7- تحصیلات Education:

اطلاعات لازم در مورد تحصیلات را در این قسمت اضافه کنید. البته اگر تحصیلات دانشگاهی شما متفاوت از تخصص و توانایی‌هایی است که به واسطه آن در لینکدین هستید، بهتر است این قسمت خالی بماند. این مورد یکی از نکات مهم در نحوه نوشتن رزومه در لینکدین به حساب می‌آید.

اما اگر تحصیلات مربوط به کسب‌و‌کارتان می‌شود به 2 دلیل این قسمت را دقیق پر کنید:

  • برای شبکه سازی به کارتان می‌آید.
  • بعضی از کارفرماها به دنبال شخصی خاص از یک دانشگاه خاص هستند.

8- ارتباطات یا Communication:

نحوه نوشتن رزومه در لینکدین - ارتباطات

برای گرفتن رتبه All Star حداقل باید 50 ارتباط در لینکدین داشته باشید، این ارتباطات را می‌توانید با دوستان و همکاران و کسانی که شما را می‌شناسند داشته باشید. (در مورد رتبه پروفایل، در ادامه توضیح خواهم داد.)

چند نکته کاربردی برای نوشتن رزومه در لینکدین

نحوه ایجاد Cover story:

وقتی دارید رزومه نویسی در لینکدین را انجام می‌دهید می‌توانید از کاور استوری استفاده کنید.

کاور استوری در واقع یک کلیپ از شماست که روی عکس پروفایل قرار می‌گیرد و حس خوبی به مخاطب انتقال می‌دهد.

حداکثر 30 ثانیه فرصت دارید که این حس خوب را به مخاطب انتقال بدهید.

شاید کاور استوری بتواند کار کاور لتر را برای شما انجام بدهد.

برای این کار حتماً باید از موبایل استفاده کنید و به شکل زیر عمل کنید:

1- روی علامت + کنار پروفایل کلیک کنید.

2- از صفحه باز شده روی Add cover story کلیک کنید و شروع کنید به صحبت کردن

3- می‌توانید از امکانات ویرایش ویدیو در لینکدین استفاده کنید.

4- تمام! اضافه شد. یک دایره نارنجی رنگ دور عکس پروفایل اضافه می‌شود که با کلیک باز شده و ویدئو پخش خواهد شد.

نحوه نوشتن رزومه در لینکدین - کاور استوری

نحوه ایجاد کاور سبز Open to work#:

1- روی Me کلیک کنید و view profile را انتخاب کنید.

2- روی Open to کلیک کرده و finding new job را بزنید.

3- نام شغل، محل و نوع آن را انتخاب کنید.

4- روی add to profile کلیک کنید.

5- open to work# به عکس پروفایل اضافه شد.

پروفایل لینکدین خود را زنده نگه دارید

همواره باید به این نکته توجه کنید، که پروفایل شما خاص باشد و برای کارفرما یا مخاطب، ویژه به نظر برسد. در نحوه نوشتن رزومه در لینکدین یکی از کارهایی که می‌توانید در این رابطه انجام دهید، ارسال پست در زمان‌های مشخص، البته مرتبط با شغلتان است.

نحوه نوشتن رزومه در لینکدین - لایو

حتماً برای خودتان یک ویدئو رزومه درست کنید، مهمترین ویژگی‌های ویدئوی رزومه اینهاست:

  • کوتاه بین 1 تا 3 دقیقه.
  • حواستان به زبان بدنتان باشه چون خیلی از ویژگی‌هایتان را نمایش می‌دهد.
  • لباس مناسب بپوشید.
  • از آراستگی محیط ضبط ویدئو غافل نشوید.
  • در انتهای ویدئو حتماً از کسانی که وقت گذاشته‌اند و آن را مشاهده کرده‌اند تشکر کنید.
نحوه نوشتن رزومه در لینکدین - جستجو

لینکدین یک موتور جستجو است

گفتیم کارفرمایان در لینکدین از کلمات کلیدی برای یافتن فرد مورد نظر استفاده خواهند کرد. پس کلمات کلیدی مناسب با کسب‌و‌کار و شغلتان را جدی بگیرید و به این موارد هم دقت کنید:

  • حتما خودتان را در دسترس قرار بدهید و از ذکر شماره تماس و آدرس ایمیل در قسمت About غافل نشوید.

بهترین زمان برای ارسال پست در لینکدین

با توجه به اینکه محتوا در صفحات مجازی دارای یک زمان انقضاء است، درک اهمیت طول عمر هر پست، کاملاً استراتژیک و راه گشاست. چون شما متوجه خواهید شد که کی باید پست جدید را ارسال کنید.

خوشبختانه تحقیقات بسیاری در این زمینه انجام شده و طول عمر یک پست را در شبکه های اجتماعی مختلف بررسی و ارائه کرده‌اند:

نحوه نوشتن رزومه در لینکدین - آمار

لینکدین شبکه اجتماعی حرفه‌ای‌هاست که افراد حرفه‌ای مثل خودت آنجا فعالیت می‌نمایند پس بهترین زمان ارسال پست ساعات کاری و روزهای کاری است.

چند درصد از پروفایل لینکدین را کامل کرده اید؟

وقتی در مورد نحوه نوشتن رزومه در لینکدین صحبت می‌شود باید به این مسئله دقت کافی داشت که لینکدین با توجه به اینکه شما چند گام از 8 قسمت ذکر شده را کامل کرده باشید به شما امتیاز یا رتبه خواهد داد، که این رتبه‌بندی شامل:

  • Beginner
  • Intermediate
  • All star

خواهد بود که اگر طبق آنچه اعلام شد، 8 مرحله را انجام دهید، قطعاً در صدر جدول All star قرار خواهید گرفت.

چک لیست نهایی در نحوه نوشتن رزومه در لینکدین

برای اینکه اطمینان حاصل کنید که نحوه نوشتن رزومه در لینکدین به درستی انجام شده است، این چک لیست کمک‌کننده خواهد بود تا بتوانید استارت برندسازی شخصی خود را بزنید.

نتیجه‌گیری

فراموش نکنید که لینکدین برای برقراری روابط حرفه‌ای شغلی است، نه جایی برای تبلیغ محصول یا خدماتی که می‌توانید ارائه کنید.

پروفایل لینکدین شما باید نشان دهد:

  • شما چه کسی هستید، نه اینکه در حال تلاش برای فروش فلان محصول یا خدمت هستید.

داشتن یک پروفایل حرفه‌ای و کامل در لینکدین، پیدا کردنتان را برای سایرین بسیار ساده می‌کند و باعث ایجاد روابط مناسب و هدفمند در زمینه شغلی‌تان خواهد بود.

امیدوارم به زودی یکی از بزرگ‌ترین کمپانی‌های دنیا برای شغل مورد علاقه‌تان از شما دعوت به همکاری کند. 🙂

مطالب مرتبط

تا حالا به جواب این سوال فکر کردید که چگونه رزومه ارسال کنیم؟ شاید به نظر ساده برسد، اما وقتی پس از ارسال چنیدن رزومه، پاسخی از کارفرماها دریافت نکنید، حتماً اشکالی وجود دارد. در این مطلب صفر تا صد ارسال رزومه را برایتان شرح داده‌ایم.

آیا می‌دانستید، یکی دیگر از انواع رزومه که می‌توانید داشته باشید، رزومه آنلاین در گوگل است؟ برای اطلاع از قابلیت‌های این نوع رزومه، پیشنهاد می‌کنیم مطلب جالب زیر را از دست ندهید.


اگر در حال اپلای کردن در یک دانشگاه خارجی باشید، به سختی‌های این مسیر کاملاً آگاه هستید. بنابراین حتماً می‌دانید توصیه نامه تحصیلی چیست و گرفتن آن از اساتید هم یکی از دغدغه‌های شما است که نمی‌خواهید به مشکلات شما اضافه شود. در مطلب زیر نکات بسیار مفیدی در این مورد بیان شده است که می‌توانید همین حالا از انها مطلع شوید.

اگر به دنبال ایجاد یک پورتفولیو مناسب و استاندارد برای کار یا تخصص خودتان هستید، پیشنهاد میکنم به مطالب زیر سر بزنید. در این .مطالب سعی داشته‌ایم نقشه راه ساختن یک پورتفولیو را در اختیار شما قرار دهیم

با توجه به مواردی که گفته شد نحوه نوشتن رزومه در لینکدین را بررسی کنید و اگر پروفایل‌تان نیازی به تغییر داشت آن را انجام بدهید.

به نظر شما کدام قسمت برای اینکه توجه کارفرما را به خود جلب نماید از اهمیت بیشتری برخوردار است؟



کانال یوتیوب پادکست رادیو کارنکن
اینستاگرام پادکست رادیو کارنکن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مینی دوره رایگان
تولیدمحتوا و سئو

بخشی از دوره سئو را اینجا ببینید.