9 سایت تولید محتوا با هوش مصنوعی | از چند کلیک ساده تا ابزارهای حرفه‌ای

تصویر یک مغز که روی دست یک ربات، معلق است. تصویر مطابق با دسته‌بندی مطلب یعنی هوش مصنوعی است.
5/5 - (4 امتیاز)

این روزها که اخبار AI و چند سایت تولید محتوا با هوش مصنوعی سر و صدای زیادی به پا کرده، خیلی از ما به دنبال آپدیت کردن مهارت‌های خودمون با استفاده از این تکنولوژی هستیم.

اما پیدا کردن و انتخاب سایت‌های کاربردی و مناسب برای تولید محتوا با هوش مصنوعی، یکی از دغدغه‌های تولیدکنندگان محتوا است. مخصوصاً برای ما که در ایران به دلایل مختلف با محدودیت‌هایی مواجه هستیم.

همین دغدغه باعث شد گشتی در بازار داغ هوش مصنوعی بزنم و از بین محصولات موجود، کاربردی‌ترین ابزارها رو برای شما پیدا کنم و از سیر تا پیازشون رو بهتون معرفی کنم.

مطمئن باشید این مطلب بهترین انتخابی است که می‌تونید داشته باشید؛ چون کار شما رو برای تصمیم‌گیری راحت‌تر کردیم و در هیچ مطلب دیگه‌ای نمی‌تونید تجربه‌ها و مثال‌های این صفحه رو پیدا کنید.

ما 9 سایت تولید محتوا با هوش مصنوعی رو (از محتوای متنی گرفته تا ویدئویی) طبق فهرست زیر به شما معرفی می‌کنیم:

معرفی سایت های هوش مصنوعی برای تولید محتوا (متنی)

شاید بشه گفت که شروع سر و صدای هوش مصنوعی از ابزارهای متنی و چت‌بات‌ها بوده. سایت‌هایی که با عملکرد شگفت‌انگیزشون، نگرانی‌هایی برای آینده خیلی از مشاغل به وجود آوردند.

در این‌جا به معرفی دو ابزار کاربردی برای تولید محتوای متنی با هوش مصنوعی می‌پردازیم.

سایت هوش مصنوعی برای تولید محتوا به زبان فارسی + زبان‌های دیگه

1. Bing

چت‌بات هوش مصنوعی Bing، ابزاری که شاید شما رو از گشت و گذار در گوگل پشیمان بکند. کار کردن با این چت‌بات خیلی راحت‌تر از چیزیه که تصور می‌کنید. درخواست خودتون رو تایپ کنید و هم‌زمان که دارید قهوه‌تون رو می‌نوشید، شاهد تولید محتوای این سایت هوش مصنوعی باشید.

لوگوی چت‌بات هوش مصنوعی Bing.
این ابزار چه کاربردهایی داره؟

برای نوشتن موارد زیر، می‌تونید از این سایت هوش مصنوعی تولید محتوا استفاده کنید.

  • شعر
  • محتواهای شبکه‌های اجتماعی
  • مقاله
  • بازنویسی متن
  • کد
  • داستان
  • و…

در حال حاضر شما مجاز هستید در هر ورود، پنج چت با این ربات داشته باشید؛ اما هر لحظه که نیاز دارید، می‌تونید دوباره وارد بشید و از اول به چت کردن با این ربات بپردازید. اگه از مرورگر Microsoft Edge برای کار با Bing استفاده می‌کنید، این محدودیت به 30 چت در هر ورود تغییر می‌کند.

استایلتو انتخاب کن؛ خلاق، متعادل یا دقیق؟

این چت‌بات، 3 استایل گفت‌وگو داره که می‌تونید بسته به محتوای مورد نظرتون، به هر کدوم که خواستید تغییر حالت بدید.

استایل‌های پاسخگویی چت‌بات Bing.

از خود بینگ پرسیدم که هر استایل برای چه نوع محتوایی مناسبه و این جواب رو به من داد:

  • استایل متعادل: برای وقتی است که شما بخواهید محتوایی جذاب و معتبر بنویسید. در این حالت، من سعی می‌کنم به شما پاسخ‌هایی بدهم که هم دارای اطلاعات صحیح و قابل اعتماد هستند و هم دارای سبک نوشتاری جالب و روان.

  • استایل خلاق: برای وقتی است که شما بخواهید محتوایی خارج از چارچوب‌های معمول بنویسید. در این حالت، من سعی می‌کنم به شما پاسخ‌هایی بدهم که دارای خلاقیت و نوآوری بالایی هستند و ممکن است با استانداردهای رایج تناقض داشته باشند.

  • استایل دقیق: برای وقتی است که شما بخواهید محتوایی دقیق و صحیح بنویسید. در این حالت، من سعی می‌کنم به شما پاسخ‌هایی با سبک نوشتاری رسمی و شفاف بدهم که دارای منابع قابل اطمینان و مستندات علمی هستند.
عکس بده، محتوا بگیر

اما داستان به این‌جا ختم نمیشه. از امکانات فوق‌العاده‌ای که بینگ برای شما فراهم کرده، قابلیت آپلود عکس می‌باشد.

مثلاً شما می‌تونید عکسی که می‌خواهید در اینستاگرام خود پست کنید رو بارگذاری کرده و موضوع کپشن رو بنویسید. سپس از بینگ بخواهید که با توجه به تصویر و موضوع و اطلاعات دیگه‌ای که وارد می‌کنید، برای پست شما کپشن بنویسد.

من تصویر پایین که عکس خودم هست رو به بینگ دادم و از استایل خلاق این ابزار خواستم تا یک کپشن با موضوع زیبایی‌شناسی برای من بنویسد. کپشنی که نوشت رو کنار عکس برای شما قرار میدم.

تصویر یک مرد که یک رکورد وینیل را جلوی صورت خودگرفته و در پشت سر او سی‌دی‌های زیادی طبقه‌بندی شده‌اند.
از این تصویر برای تولید محتوا با هوش مصنوعی Bing استفاده شده است.

زیبایی در چشم تماشاگر است و من تماشاگر
عشق هستم. در دستانم یک رکورد وینیل که
صدای قلب تو را می‌زند؛ پشت سرم دیواری از
سی‌دی‌ها که هرکدام یک داستان دارند، اما
.هیچ‌کدام به اندازه تو جذاب و جادویی نیستند

زیبایی_شناسی #عشق_به_موسیقی#
رکورد_وینیل #سی‌دی #پست_جدید#

نکته‌ای که موقع چت کردن باید حواس‌تون باشه اینه که، هر چقدر جزئیات و توضیحات بیشتری بدید و درخواست‌تون رو واضح‌تر تایپ کنید، نتیجه‌ای که به شما میده به چیزی که انتظار دارید نزدیک‌تر میشه.

البته این مورد در رابطه با تمام سایت های تولید محتوا با هوش مصنوعی صدق میکنه.

نمونه محتوای تولید شده توسط بینگ

من از بینگ خواستم یک مقاله در رابطه با «استارتاپ‌های سبز و تاثیر آن‌ها در رشد اقتصادی و حفظ محیط زیست» برای من بنویسه.

از من اطلاعات دیگه‌ای مثل تعداد صفحات مقاله، هدفی که دنبال می‌کنه و موارد دیگه خواست. بعد از ارائه اطلاعات لازم به بینگ، مقاله زیر رو برای من نوشت.

تجربه من چی میگه؟

بینگ برای من دسترسی خیلی راحتی داشت و این یکی از نکاتی بود که باعث میشد بیشتر از آن استفاده کنم. در عین حال که بعضی وقت‌ها نتایج خیلی خوبی می‌گرفتم، اما گاهی اوقات عملکرد رضایت‌بخشی نداشت.

مثلاً موقع کار کردن با این ابزار، از پاسخی که می‌گرفتم راضی نبودم و درخواست اصلاح می‌کردم. اما هر دفعه همان جواب قبل رو به من می‌داد. اگر با این مشکل مواجه شدید، یا استایل گفتمان‌تون رو عوض کنید، یا با همان استایل دوباره وارد بشید. در بیشتر مواقع با این کار مشکل من حل می‌شد.

یا حتی در جواب درخواستی که می‌کردم، می‌گفت که من نمی‌تونم این کار رو برای شما انجام بدم. این مشکل هم معمولاً برای من با روش قبل برطرف می‌شد. البته برای درخواست‌هایی که واقعاً توانایی انجام‌شون رو داشت.

موقعی که پاسخ بینگ به من طولانی بود (مثل نوشتن مقاله)، نمی‌تونست تمام متن رو در یک چت بفرستد. به همین خاطر محتوا ناقص می‌شد. در این حالت، به بینگ می‌گفتم “ادامه بده” و اونم ادامه مطلب رو ارسال می‌کرد.

آموزش استفاده از چت‌بات بینگ

اگر نمی‌دونید چطور به این ابزار دسترسی داشته باشید یا با آن کار کنید، ویدئوی زیر از “زومیت” رو حتماً تماشا کنید. اگر هم می‌دونید، با کاربردهای دیگه این ابزار آشنا میشید. پس در هر صورت دیدن این ویدئو رو به شما پیشنهاد می‌کنم.

توجه کنید که در نسخه جدید بینگ، نیاز نیست در لیست انتظار قرار بگیرید. به محض تایید ایمیل، شما به این سایت هوش مصنوعی دسترسی پیدا می‌کنید.

اطلاعات کاربردی

جدول زیر، خلاصه‌ای از اطلاعات مفید و تأثیرگذار رو به شما ارائه میده. با توجه به امکانات و شرایطی که دارید، می‌تونید از بین سایت های هوش مصنوعی تولید محتوا گزینه مناسب‌تون رو انتخاب کنید.

سازگار با گوشی هوشمندمی‌باشد
نیاز به فیلترشکنندارد
سطح ابزارآسان
محدودیتدارد
قیمترایگان

سایت هوش مصنوعی برای تولید محتوا به زبان‌های دیگه

1. Writesonic

از نوشتن کپشن اینستاگرام تا پست لینکدین، یا محتوای وبلاگ و مناسب برای سئو، یا نوشتن Call To Action و شرح محصول و کلی قابلیت دیگه، توسط هوش مصنوعی! این‌ها تنها بخشی از کاربردهای Writesonic هستند. دسته‌بندی مربوط به پروژه خودتون رو انتخاب کنید، اطلاعات لازم رو وارد کنید و خروجی رو دریافت کنید.

لوگوی سایت هوش مصنوعی Writesonic که برای تولید محتوای متنی از آن استفاده می‌شود.
ویژگی‌های Writesonic
  • دسته‌بندی متنوع برای تولید محتوای متنی ( سوشال مدیا، وب‌سایت، شرح محصول و…)
  • امکان چت کردن با چت‌بات هوش مصنوعی
  • قابلیت ساخت تصویر
  • امکان تبدیل متن به صوت

در استفاده رایگان، این ابزار نهایتاً 10 هزار کلمه برای شما محتوا تولید می‌کند.

شما می‌تونید با تعیین تعداد کلمات هر پروژه، این محدودیت رو مدیریت کنید. البته برای بعضی از دسته‌ها این امکان وجود ندارد.

نمونه محتوای تولید شده

کپشن اینستاگرام در رابطه با “تأثیر مهارت‌های نرم در آینده نسل نوجوان”؛ امتحان‌ش کنیم؟

Unlock your full potential and level up your future! Soft skills are the secret sauce that sets you apart from the crowd. From communication to teamwork, these skills are like superpowers for success. So, embrace your uniqueness and develop those skills that will make you unstoppable! Let's #empowerteens to become the leaders of tomorrow and create a world where kindness and collaboration reign supreme.

#SoftSkillsMatter #FutureLeaders #TeenPower 

برای نوشتن این کپشن، من حالت 100-50 کلمه رو انتخاب کردم.

نوشتن CTA برای ثبت‌نام در یک دوره آموزشی مارکتینگ توسط هوش مصنوعی می‌تونه جالب باشه، نه؟ نتیجه رو با هم ببینیم.

"Unlock your marketing potential today. Sign up now and start your journey to becoming a marketing superstar!"

من به عنوان یک Social media manager در یک شرکت مالی پذیرفته شده‌ام. می‌خواهم این موضوع رو در لینکدین با مخاطبانم به اشتراک بگذارم. چه متنی برای پست جدیدم بنویسم؟ Writesonic جواب این سؤال رو میده.

Attention all finance professionals!

Just landed an exciting opportunity as a Social Media Manager in the world of finance!

As someone who understands the importance of managing finances, I'm thrilled to combine my skills in digital marketing with my passion for the financial industry.

In this role, I'll be leveraging my expertise to create compelling content, engage with the target audience, and drive growth for the company. With a strong background in copywriting, content creation, and digital marketing, I'm confident in my ability to deliver exceptional results.

I'm particularly excited about the prospect of utilizing my skills to optimize social media campaigns, increase brand awareness, and generate leads for the company.

If you're looking for a dedicated and results-driven Social Media Manager who can add value to your finance-focused organization, let's connect!

Together, we can create a powerful online presence, attract the right audience, and ultimately drive business success.

Feel free to reach out for any collaboration opportunities or to discuss how I can contribute to your finance-related projects.

#FinanceProfessional #SocialMediaManager #DigitalMarketing #FinanceIndustry #BusinessSuccess
تجربه من چی میگه؟

تجربه من برای تولید محتوای متنی با این ابزار، خیلی بهتر از چت‌بات‌های هوش مصنوعی بود. به دلیل محیط حرفه‌ای‌تر، دسته‌بندی کامل‌تر، دسترسی راحت‌تر و… .

چت‌بات‌های هوش مصنوعی کاربرد‌های گوناگونی دارند و اختصاصاً برای تولید محتوای متنی طراحی نشده‌اند. به همین دلیل ابزارهای تخصصی‌تر مثل Writesonic، احتمالاً تجربه بهتری برای کاربر بسازند.

متأسفانه این سایت از زبان فارسی پشتیبانی نمی‌کند. در نتیجه برای نوشتن محتواهای فارسی، ابزارهایی مثل Bing رو به شما پیشنهاد می‌کنم.

دسترسی به Writesonic
  1. ابتدا وارد سایت Writesonic بشید.
  2. سپس روی GET STARTED FREE کلیک کنید.
  3. حساب کاربری ایجاد کنید.
  4. از بین دسته‌بندی‌ها، گزینه مورد نیازتون رو انتخاب کنید.
  5. اطلاعات لازم رو وارد کنید و محتواتون رو تحویل بگیرید.
اطلاعات کاربردی

این اطلاعات به انتخاب ابزار مناسب برای شخص شما کمک می‌کند.

سازگار با گوشی هوشمندمی‌باشد
نیاز به فیلترشکنندارد
سطح ابزارمتوسط
محدودیتدارد
قیمترایگان
برای محدودیت کمتر می‌تونید اشتراک تهیه کنید.

معرفی سایت های هوش مصنوعی برای تولید محتوا (صوتی)

احتمالاً شما هم این روزها در شبکه‌های اجتماعی، محتواهایی دیدید که جای صدای خواننده‌ها رو عوض می‌کنند یا متن رو به صدا تبدیل می‌کنند. فکرش رو بکنید که اگر شما این تکنیک‌ها رو بلد باشید و کمی خلاقیت چاشنی کار کنید، چه محتواهای جذاب‌تری می‌تونید تولید کنید!

پس آماده بشید که در کنار هم با ابزارهای مناسب این کار آشنا بشیم.

سایت های هوش مصنوعی برای تولید محتوا به زبان فارسی + زبان‌های دیگه

1. Kits

هر صدایی که دوست دارید رو جای هر صدایی که دوست دارید قرار بدید. این ابزار، یک هوش مصنوعی تبدیل صوت به صوته که می‌تونه هر محتوایی رو شنیدنی‌تر بکنه. فقط کافی است صدای خودتون رو به Kits بدید تا صدای هر شخصیتی که دوست دارید رو تحویل بگیرید و برعکس.

لوگوی سایت Kits که از هوش مصنوعی برای تولید محتوای صوتی استفاده می‌کند.
ویژگی‌های Kits
  • امکان استفاده رایگان
  • استفاده از صداهای آماده شخصیت‌های معروف
  • اضافه کردن صدای افراد دلخواه به لیست
  • کاربردی‌تر از ابزارهای مشابه
  • قابلیت تبدیل هر صدایی به صدای ساز موسیقی

حالا چرا کاربردی‌تر؟ در ادامه با من همراه باشید.

کاربردی‌تر، به این دلایل

من بعضی از ابزارهای هوش مصنوعی تبدیل صوت به صوت رو بررسی کردم. در آخر Kits رو انتخاب کردم؛ چون هم دسترسی خیلی راحت‌تری داشت، هم در استفاده رایگان، محدودیت‌های دست و پا گیر کمتری قرار داده بود.

مثلاً من از همان ابتدا به لیست صداهای آماده دسترسی داشتم؛ می‌تونستم به صورت رایگان صدای هر کسی که مایل بودم رو به لیست اضافه کنم. یا قابلیت دانلود، بدون واترمارک و افت کیفیت داشتم. حتی دسترسی به تنظیمات برای من فعال بود.

با این حال، اشتراک رایگان محدودیت‌هایی دارد. به عنوان مثال، در هر ماه فقط 15 دقیقه خروجی میتونید دریافت کنید. یا تنها 2 صدا می‌تونید به لیست موجود اضافه کنید.

نمونه محتوای تولید شده

تقریباً همه شما با این صدا آشنا هستید.

همین‌طور صدای پایین رو هم شنیدید.

حالا صدای بالا رو جای صدای پایین قرار میدیم.

خودتون قضاوت کنید. هم کیفیت صدا عالی بود و هم جای‌گذاری به بهترین شکل انجام شد.

اما همیشه این‌طور نیست. کیفیت و وضوح صدایی که آپلود می‌کنید، خیلی در نتیجه نهایی اثرگذار است.

به عنوان مثال، آهنگ “اهواک” از مهدی یراحی رو در نظر بگیرید. من می‌خواهم صدای عرفان طهماسبی رو جایگزین مهدی یراحی کنم. برای این کار، باید صدای خواننده رو از آهنگ جدا کنم و در Kits آپلود کنم. اما در نهایت به علت وضوح نامناسب، نتیجه نهایی خیلی رضایت‌بخش نیست.

بخشی از آهنگ “اهواک” مهدی یراحی:

همان بخش با صدای عرفان طهماسبی:

تجربه من چی میگه؟

این ابزار، در بین سایت های هوش مصنوعی برای تولید محتواهای صوتی، کامل‌تر و در دسترس‌تر می‌باشد.

با وجود محدودیت‌هایی که داره، خیلی مشکل‌ساز نیست. همون‌طور که گفتم، فقط می‌تونید دو صدا به لیست شخصی‌تون اضافه کنید. اما در صورت نیاز، میشه صدای دیگه‌ای رو جایگزین قبلی کرد.

فرایند اضافه کردن صدای جدید زمان‌بر است. شما فقط باید فایل‌تون رو آپلود بکنید؛ بقیه کار رو خود ابزار انجام میده. ولی شاید 20 دقیقه‌ای طول بکشه.

نحوه کار با Kits

یک آموزش کوتاه و مفید برای تولید هر صدایی که می‌خواهید؛ از دست ندید و حتماً تماشا کنید.

اطلاعات کاربردی

این اطلاعات به انتخاب ابزار مناسب برای شخص شما کمک می‌کند.

سازگار با گوشی هوشمندمی‌باشد
نیاز به فیلترشکنندارد
سطح ابزارآسان
محدودیتدارد
قیمترایگان
برای رفع محدودیت‌ها می‌تونید اشتراک ماهانه تهیه کنید.

2. Kreado

متنی به زبان فارسی دارید که باید به صدا تبدیل کنید؟ Kreado این کار رو برای شما انجام میده. این سایت از معدود ابزارهایی است که برای تبدیل متن به صوت، از زبان فارسی پشتیبانی می‌کند. علاوه بر این، زبان‌های دیگه هم دارد که در صورت نیاز می‌تونید از آن‌ها استفاده کنید.

لوگوی سایت تولید محتوا با هوش مصنوعی Kreado.
ویژگی‌های Kreado
  • تولید متن با هوش مصنوعی
  • پشتیبانی از 140 زبان
  • تنظیم سرعت خوانش
  • تنظیم زیر و بم صدا
نمونه محتوای تولید شده

متن زیر رو خود سایت Kreado درباره تولید محتوا با هوش مصنوعی برای من نوشت:

تولید محتوا با هوش مصنوعی، راهی نوین برای بهبود استراتژی بازاریابی شماست. با استفاده از الگوریتم‌های پیشرفته و تکنولوژی های هوش مصنوعی، محتوای خلّاقانه و جذّاب را به طور خودکار تولید کنید. این راهکار نظم و سرعت بالای تولید محتوا را به شما ارائه می‌دهد. با تولید قابل اعتماد و مناسب در زمینه محصولات و خدمات خود، فروش خود را افزایش داده و برنامه های بازاریابی خود را به سطح جدیدی ببرید.

همین متن رو برای من به صدا تبدیل کرد. نتیجه رو باهم بشنویم:

به این نکته باید توجه کنید که در بعضی کلمات تلفظ درستی ندارد و گاهی نتیجه ارائه شده مطلوب نیست.

همین‌طور در زبان فارسی تنها از دو صدا استفاده می‌کند. یک صدای مردانه و یک صدای زنانه.

در هر قسمت از متن که نیاز به مکث کردن بود، می‌تونید روی Increase interval کلیک کنید.

تجربه من چی میگه؟

اگر نظر من رو می‌خواهید، فقط برای تبدیل متون فارسی به صدا از این ابزار استفاده کنید. در صورتی که متن‌تون به زبان دیگه‌ای هست، از ابزار بعدی که معرفی می‌کنم استفاده کنید. چون امکانات بیشتر و تنظیمات کاربردی‌تری در اختیارتون قرار میده.

شما در این سایت تنها می‌تونید حدود 16 دقیقه خروجی صدا داشته باشید. علاوه بر این، برای هر خروجی بیشتر از 800 کاراکتر نمی‌تونید تایپ کنید.

آموزش تولید محتوا با Kreado
  1. وارد سایت Kreado بشید.
  2. روی Start for Free کلیک کنید.
  3. ثبت نام کنید.
  4. روی AI Text Dubbing کلیک کنید.
  5. زبان و صدای دل‌خواه‌تون رو انتخاب کنید.
  6. متن‌تون رو تایپ کنید.
  7. ابتدا روی Audition کلیک کرده تا قبل از تولید فایل نهایی، یک بار بشنوید.
  8. سپس روی Confirm کلیک کنید.
  9. فایل نهایی رو دانلود کنید و هر کجا خواستید استفاده کنید.
اطلاعات کاربردی

به کمک این اطلاعات، بهتر می‌تونید در انتخاب ابزار مناسب تصمیم‌گیری کنید.

سازگار با گوشی هوشمندمی‌باشد
نیاز به فیلترشکنندارد
سطح ابزارآسان
محدودیتدارد
قیمترایگان

سایت هوش مصنوعی برای تولید محتوا به زبان‌های دیگه

1. TTSmaker

فقط کافی است متن خودتون رو برای TTSmaker تایپ کنید و از بین صداهای موجود، یکی رو انتخاب کنید. در کمتر از چند ثانیه، فایل صوتی متن‌تون در اختیار شما است. دانلود کنید و هر کجا نیاز داشتید، استفاده کنید. این ابزار از 49 زبان پشتیبانی می‌کند که زبان فارسی در این لیست وجود ندارد.

لوگوی سایت TTSmaker که از هوش مصنوعی برای تبدیل متن به گفتار استفاده می‌کند.
ویژگی‌های TTSmaker
  • کاملاً رایگان
  • خروجی با فرمت‌های مختلف
  • تنظیمات کاربردی
  • تنوع صداها
  • تقریباً بدون محدودیت

تنها محدودیت این ابزار، مربوط به تعداد کاراکتر تایپ شده می‌باشد. شما می‌تونید برای هر خروجی نهایتاً 10 هزار کاراکتر تایپ کنید.

نمونه محتوای تولید شده

متن زیر رو هوش مصنوعی برای من ساخت:

Content creation with artificial intelligence is a fascinating and innovative field that uses algorithms and data to generate texts images and sounds.
Artificial intelligence can help content creators by enhancing their creativity and productivity but it also poses some ethical and technical challenges that need to be addressed with responsibility.

این متن رو به TTSmaker دادم تا به صدا تبدیل بکند. خروجی رو باهم بشنویم:

در هر بخشی که مایل باشید، می‌تونید مکث بگذارید. زمان این مکث هم به انتخاب شما است. همین‌طور، سرعت خوانش متن رو هرطور بخواهید تنظیم می‌کنید.

تجربه من چی میگه؟

من با ابزارهای مشابه کار کردم و در بین همه آن‌ها، همین هوش مصنوعی تولید محتوا سایت TTSmaker رو انتخاب کردم؛ حالا چرا؟

  • به دلیل دسترسی راحت‌تر
  • محدودیت‌های کمتر
  • سادگی ابزار
  • و …
چطور با این ابزار کار کنیم؟

خیلی راحت!

  1. اول وارد سایت TTSmaker بشید.
  2. زبان مورد نظرتون رو انتخاب کنید.
  3. متن‌تون رو تایپ کنید یا کپی کنید.
  4. از بین لیست صداهای موجود هرکدوم رو که می‌پسندید انتخاب کنید.
  5. کد تایید رو وارد کنید.
  6. روی گزینه Convert To Speech کلیک کنید.

در صورت نیاز، برای تنظیمات بیشتر روی گزینه More Setting کلیک کرده و تغییرات خودتون رو اعمال کنید.

در هر قسمت از متن که نیاز به مکث داشتید، نشانگر تایپ رو به آن‌جا برده و گزینه Insert Pause رو انتخاب کنید. سپس مدت زمان این مکث رو مشخص کنید.

اطلاعات کاربردی

به کمک این اطلاعات، بهتر می‌تونید در انتخاب ابزار مناسب تصمیم‌گیری کنید.

سازگار با گوشی هوشمندمی‌باشد
نیاز به فیلترشکنندارد
سطح ابزارآسان
محدودیتندارد
قیمترایگان

معرفی سایت های هوش مصنوعی برای تولید محتوا (تصویری)

رستوران‌های زنجیره‌ای در مریخ! Batman با استایل نقاشی‌های ونگوگ! ایلان ماسک در تهران! تصاویری که این روزها در شبکه‌های اجتماعی وایرال می‌شوند و ما از کیفیت و توانایی‌های ابزارهای هوش مصنوعی تعجب می‌کنیم. حالا قراره که باهم عکس‌های این‌چنینی بسازیم. پس در ادامه با من همراه باشید.

سایت هوش مصنوعی برای تولید محتوا به زبان فارسی + زبان‌های دیگه

1. Bing

فقط کافی است هر تصویری در ذهن دارید رو به فارسی برای Bing تایپ کنید. در کمتر از چند ثانیه فایل نهایی در اختیار شما است. شاید بتوان گفت در حال حاضر، تنها ابزار هوش مصنوعی تولید تصویری که از زبان فارسی پشتیبانی می‌کند، همین Bing می‌باشد. پس اگر فکر می‌کنید که این ابزار برای شما کاربردی‌تر است، ادامه مطلب رو از دست ندید.

تعدادی از تصاویر ساخته شده به وسیله هوش مصنوعی تصویرساز Bing.
ویژگی‌های Bing
  • استفاده رایگان
  • قابلیت تبدیل عکس به عکس
  • پشتیبانی از زبان فارسی
  • قابلیت طراحی قالب برای تصویر تولید شده
  • تولید عکس فقط در سایز یک در یک (مربعی)
عکس بده، عکس بگیر

شما در این سایت هوش مصنوعی فارسی، می‌تونید هر عکسی که می‌خواهید رو آپلود کنید. در این صورت، بینگ برای تولید تصویر از عکس شما الهام می‌گیرد. فقط نیاز دارید که درخواست‌تون رو وارد کنید و نتیجه رو ببینید.

تصویر ورودی در Bing برای استفاده از قابلیت تبدیل عکس به عکس به همراه خروجی‌های تولید شده توسط هوش مصنوعی.
نمونه محتوای تولید شده

چهار نمونه از تصاویری که با این ابزار تولید شده رو به همراه متن ورودی آن‌ها برای شما قرار داده‌ام. با مقایسه نتایج، انتخاب بهتری در بین ابزارهای معرفی شده داشته باشید.

تصاویر تولید شده توسط هوش مصنوعی Bing به همراه Prompt‌های نوشته شده برای ساخت آن‌ها.
تجربه من چی میگه؟

بینگ توانایی کمی در تولید بعضی از تصاویر داره. از طرفی، در موارد دیگه نتایج بهتری ارائه میده.

مثلاً در ساخت عکس‌های واقع‌گرایانه خیلی موفق نیست و گاهی اوقات چهره رو طبیعی خلق نمی‌کند.

پیشنهاد می‌کنم با انواع ابزارها کار کنید؛ چون هر کدوم مزیت‌های خودشون رو دارند و بر اساس نتیجه‌ای که می‌خواهید، عملکردها متفاوت است. بعضی تصاویر رو بینگ خیلی بهتر خلق می‌کند. از طرفی یک سری تصاویر رو، سایت‌های دیگه بهتر تولید می‌کنند.

ساخت تعدادی از عکس‌ها در این ابزار ممنوع است. به عنوان مثال، اجازه ندارید تصویر شخصیت‌های معروف رو بسازید.

شما 100 توکن دارید که با هر بار Create کردن، یک توکن کم شده و روز بعد دوباره شارژ می‌شود. در ضمن، هر بار برای شما چهار عکس تولید می‌کند.

نکته دیگه این که می‌تونید از طریق گوگل به این ابزار دسترسی داشته باشید و نیاز نیست حتماً با مرورگر Edge وارد بشید.

چطور با این ابزار کار کنیم؟
  1. وارد Bing image creator بشید.
  2. وارد اکانت مایکروسافت خود بشید. (اگر حساب کاربری ندارید یک حساب کاربری ایجاد کنید)
  3. متن‌تون رو وارد کنید و روی Create کلیک کنید.
  4. کمی منتظر بمونید و از دیدن تصاویر لذت ببرید.
اطلاعات کاربردی

این اطلاعات به انتخاب ابزار مناسب برای شخص شما کمک می‌کند.

سازگار با گوشی هوشمندمی‌باشد
نیاز به فیلترشکنندارد
سطح ابزارآسان
محدودیتدارد
قیمترایگان
با این که به اندازه 100 توکن در روز محدودیت دارید، اما اصلاً در روند کار شما مشکلی ایجاد نمی‌کند. با خیال راحت تصاویر خودتون رو تولید کنید.

سایتی که فقط از زبان انگلیسی پشتیبانی می‌کند

1. Leonardo

یک لحظه به هرچیزی که از یک ابزار هوش مصنوعی تصویرساز انتظار دارید فکر کنید. “لئوناردو” شاید آن چیزی باشد که به دنبالش می‌گردید. ذهن خلاق‌تون رو به کمک این ابزار به تصویر بکشید و از نتایج خیره‌کننده این سایت هوش مصنوعی برای تولید محتوا استفاده کنید.

لوگوی سایت تولید محتوا با هوش مصنوعی Leonardo، به همراه تصویر یک مرد میان‌سال که در حال کار با کامپیوتر در یک محیط بسیار به هم ریخته می‌باشد.
چرا لئوناردو؟

علاوه بر ساخت تصاویر فوق‌العاده و استفاده تقریباً رایگان، به خاطر:

  • تنوع مدل‌ها با سبک‌های مختلف (هنری، فوتورئالیستی و…)
  • انتخاب سایز عکس
  • کیفیت و جزئیات مناسب
  • تنظیمات کاربردی برای ارائه نتیجه مطلوب
  • تعیین کردن مواردی که نمی‌خواهیم در تصویر باشند
  • و…

باید کار کردن با این ابزار رو تجربه کنید. بعد دیدن نتیجه کار شگفت‌زده خواهید شد.

محدود، ولی کاربردی

میشه از این ابزار به صورت رایگان استفاده کرد، ولی محدودیت‌هایی برای کاربران در نظر می‌گیرد.

شما در هر روز 150 توکن اعتبار دارید و با خرج کردن آن‌ها می‌تونید تصاویر مورد نظرتون رو بسازید.

از طرفی، با توجه به تنظیماتی که مشخص می‌کنید، تعداد توکن‌های خرج شده کم و زیاد می‌شوند. مثلاً ممکن است ساخت یک عکس فقط یک توکن از شما کم کند، در حالی که یک عکس دیگه 10 توکن خرج روی دست شما می‌گذارد.

این موضوع از ارزش‌های رایگان بودن ابزار کم نمی‌کند، به این خاطر که هر روز حساب شما شارژ می‌شود. چه تمام توکن‌ها رو خرج کرده باشید چه نکرده باشید، روز بعد 150 توکن اعتبار دارید.

بعضی از ویژگی‌ها مثل PhotoReal که به ساخت تصاویر واقع‌گرایانه کمک می‌کند، به صورت خیلی محدود فعال می‌شوند.

برای دسترسی به تنظیمات بیشتر و محدودیت‌های کمتر، باید اشتراک ماهانه یا سالانه تهیه کنید.

نمونه محتوای تولید شده

باهم چند نمونه از عکس‌هایی که لئوناردو تولید کرده رو ببینیم. در کنار تصاویر، متن ورودی رو هم قرار داده‌ام. البته باید توجه کنید که خروجی، تنها وابسته به متن ورودی شما نیست؛ مدل و تنظیماتی که انتخاب می‌کنید تاثیر زیادی در تصویر نهایی دارند.

تصاویر تولید شده با هوش مصنوعی Leonardo به همراه Promptهای وارد شده برای هر تصویر

تا چند وقت گذشته، این که استیو جابز رو در یزد ببینیم باور کردنی نبود. اما الان من با کمک این ابزار، تصورش رو براتون ممکن کردم. جالبه بدونید، زحمت تحرک چهره استیو جابز رو هم یک هوش مصنوعی دیگه کشیده است.

تصویر استیو جابز در یزد که توسط هوش مصنوعی Leonardo تولید شده است.

“Steve Jobs in Yazd”

تجربه من چی میگه؟

از همان ابتدا که با لئوناردو کار کردم، متوجه قدرت بی‌نظیرش در پردازش و ساخت تصاویر شدم. ولی با این وجود، تعداد کمی از نتایج یا ضعیف بودند یا غیر طبیعی. گرچه می‌شود گفت که به علت محدودیت‌های استفاده رایگان، یا تنظیمات نامناسب این اتفاق می‌افتاد.

مثلاً همان‌طور که عکس خیره کننده بالا از استیو جابز رو برای من ساخت، تصاویر پایین رو هم تولید کرد؛ البته در تصویر بالا حالت PhotoReal فعال بود و مدل انتخاب شده تفاوت داشت.

نمونه‌های ضعیف از تصویر استیو جابز در یزد که توسط هوش مصنوعی تولید شده‌اند.

یا به عنوان مثال، عکس خیلی خوبی برای من تولید کرد؛ ولی شخصیت داخل تصویر دو سر داشت. این مشکل با قابلیت Negative Prompt (مواردی که نمی‌خواهیم در عکس باشند) برطرف می‌شود.

یکی از قابلیت‌های لئوناردو استفاده از عکس به عنوان ورودی می‌باشد؛ یعنی شما می‌تونید تصویر دل‌خواه‌تون رو بارگذاری کنید و درخواست‌تون رو بر اساس آن وارد کنید.

اما من تجربه خیلی خوبی از این بخش نداشتم؛ چون خروجی مطلوبی تولید نمی‌کرد. پیشنهاد می‌کنم امتحان کنید؛ شاید برای عکس شما نتیجه بهتری ارائه کند.

چطور از لئوناردو استفاده کنم؟

اگر دنبال یک آموزش کاربردی و کامل می‌گردید، از نحوه ثبت‌نام گرفته تا جزئیات تمام تنظیمات، ویدئوی زیر همان چیزی است که می‌خواهید.

حتی اگر دنبال مثال‌های مختلف هستید تا متوجه بشید هر استایل، چه نتیجه‌ای به شما می‌دهد، پیشنهاد می‌کنم این ویدئو رو تماشا کنید.

اطلاعات کاربردی

این اطلاعات به انتخاب ابزار مناسب برای شخص شما کمک می‌کند.

سازگار با گوشی هوشمندمی‌باشد
نیاز به فیلترشکندارد
سطح ابزارمتوسط
محدودیتدارد
قیمترایگان
برای محدودیت‌های کمتر شما باید اشتراک تهیه کنید. قیمت اشتراک ماهانه از 12 دلار تا 60 دلار متغیر است. بسته به سطح دسترسی مورد نیازتون، پلن مناسب رو جهت خرید انتخاب کنید.

معرفی سایت های هوش مصنوعی برای تولید محتوا (ویدئویی)

بدون شک درباره محبوبیت محتواهای ویدئویی در بین مخاطبان شنیده‌اید. همین مورد کافیه تا از اهمیت ابزارهای تولید محتوای ویدئویی آگاه باشید. مخصوصاً اگر این ابزار، هوش مصنوعی باشد که این روزها اخبارش داغ‌تر از همیشه است. پس خودتون می‌دونید که چرا باید در ادامه با من همراه باشید.

سایت هوش مصنوعی برای تولید محتوا به زبان فارسی + زبان‌های دیگه

1. D-ID

می‌خواهید تولید محتوای ویدئویی داشته باشید ولی دوست ندارید خودتون جلوی دوربین برید؟ D-ID می‌تونه دستیار خوبی برای شما باشه. متن‌تون رو به این سایت بدید و کاراکتر مناسب رو از لیست کاراکترهای موجود انتخاب کنید. کمی صبر کنید و خروجی رو تحویل بگیرید. به همین راحتی!

لوگوی ابزار هوش مصنوعی D-ID که از آن برای تولید محتوای ویدئویی استفاده می‌شود.
ویژگی‌های D-ID
  • انتخاب لحن (هیجان‌انگیز، غمگین و…)
  • تبدیل متن به ویدئو
  • تبدیل صدا به ویدئو
  • افزودن کاراکتر دل‌خواه به لیست
  • تولید متن با هوش مصنوعی
  • خروجی در دو سایز مربعی و Vertical

برای اشتراک رایگان، شما 20 Credits در اختیار دارید. با تولید هر ویدئو، تحت تأثیر مدت زمان آن و… تعدادی Credits از حساب شما کم می‌کند. پس سعی کنید این محدودیت رو مدیریت کنید.

قابلیت انتخاب لحن تنها در بعضی از زبان‌ها فعال است. این ویژگی فقط در صدای تولید شده اثرگذار بوده و تفاوتی در حالت چهره کاراکتر ایجاد نمی‌کند.

در اشتراک رایگان، روی ویدئوی ساخته شده واترمارک قرار می‌گیرد.

نمونه محتوای تولید شده

گفتیم که در این ابزار، می‌تونیم لحن صدا رو تعیین کنیم؛ فکر می‌کنید که هوش مصنوعی، در تشخیص و تولید لحن‌های مختلف چقدر موفق باشد؟ برای این منظور، در ویدئوی زیر متن‌ها رو با دو حالت غمگین و هیجان‌زده تبدیل به صدا می‌کنیم.

من زمان زیادی رو صرف پیدا کردن یک صدای مناسب کردم تا جای صدای کاراکتر قرار بگیرد. در نهایت به مورد زیر رسیدم.

باهم خروجی تولید شده رو مشاهده کنیم. آماده‌اید؟

وقت آن رسیده که ببینیم در تبدیل متن فارسی به ویدئو چه عملکردی دارد.

همان‌طور که مشاهده کردید، هنوز خیلی در زبان فارسی پیشرفت نکرده و عملکرد تقریباً متوسطی نشون میده.

در کلماتی که اشتباه تلفظ می‌کند، با تایپ کردن حروف صدا دار مثل فتحه یا کسره، مشکل برطرف می‌شود.

تجربه من چی میگه؟

من از ابزارهای مشابه دیگه‌ای هم استفاده کرده‌ام. ولی چرا D-ID رو انتخاب می‌کنم؟

چون در خروجی نهایی، حرکت لب‌ها و حالت چهره طبیعی‌تر بوده و خطاهای کمتری دارد.

علاوه بر این، دسترسی راحت‌تر با وجود امکانات بیشتر، تجربه بهتری رو برای من رقم زد.

همین‌طور خروجی نهایی در زمان خیلی کمتری نسبت به سایت‌های مشابهی که با آن‌ها کار کردم تولید شد.

ابزارهای دیگه‌ای هستند که محدودیت کمتری دارند و شما می‌تونید خروجی بیشتری از آن‌ها دریافت کنید؛ ولی با توجه به نکات قبلی، همچنان انتخاب من D-ID می‌باشد.

تنها ابزاری که به نظر من از D-ID عملکرد بهتری داشت، HeyGen بود. اما در اشتراک رایگان، شما خروجی خیلی کمتری به نسبت این سایت دریافت می‌کنید. چون تنها یک Credit در اختیار دارید.

حالا با توجه به همه این مواردی که گفته شد، می‌تونید تصمیم‌گیری بهتری داشته باشید.

آموزش تولید محتوا با D-ID

برای ساخت محتوا با این سایت، شما نیاز به یک متن آماده دارید. یا خود متن رو به سایت میدید تا به ویدئو تبدیل بکند، یا ابتدا متن رو تبدیل به صدا کرده و سپس با استفاده از آن ویدئو تولید می‎‌کنید.

در هر صورت، فیلم زیر راهنمای گام به گام مناسبی برای تولید محتوای ویدئویی با این ابزار می‌باشد. از اولین مرحله یعنی تولید متن تا دانلود خروجی نهایی در این فیلم آموزش داده شده است. پس این ویدئو رو از دست ندید.

داخل فیلم گفته شده که نهایتاً 36 ثانیه اجازه دارید خروجی بگیرید؛ در حالی که در این لحظه، شما اجازه دارید مدت زمان بیشتری خروجی دریافت کنید. این زمان بستگی به تعداد Credits موجود در حساب‌تون دارد.

برای تولید متن و صدا، علاوه بر ابزارهای معرفی شده در ویدئو، می‌تونید از سایت‌هایی که در این مطلب به شما معرفی کردیم استفاده بکنید.

مثلاً به جای ChatGPT از Bing و به جای Elevenlabs از TTSmaker استفاده کنید.

اطلاعات کاربردی

به کمک این اطلاعات، بهتر می‌تونید در انتخاب ابزار مناسب تصمیم‌گیری کنید.

سازگار با گوشی هوشمندمی‌باشد
نیاز به فیلترشکنندارد
سطح ابزارآسان
محدودیتدارد
قیمترایگان

سایتی که فقط از زبان انگلیسی پشتیبانی می‌کند

1. Runway

هر چیزی رو به ویدئو تبدیل کنید. عکس دارید؟ ویدئو دارید؟ حتی اگر هیچ چیزی هم ندارید نگران نباشید! فقط کافیه محتویات ذهن خلاق‌تون رو در قالب متن به این سایت تولید محتوا با هوش مصنوعی بدید. سپس چند لحظه صبر کنید تا Runway شگفت‌زده‌تون بکند. این احساس، ارزش مطالعه ادامه مطلب رو دارد.

لوگوی Runway؛ سایتی برای تولید محتوا با هوش مصنوعی در قالب ویدئویی.
ویژگی‌های Runway

از قابلیت‌های این ابزار میشه به:

  • تبدیل عکس به ویدئو
  • تبدیل ویدئو به ویدئو
  • تبدیل متن به ویدئو
  • حذف بک‌گراند ویدئو
  • تبدیل متن به عکس
  • و کلی قابلیت دیگه

اشاره کرد. با این که در بخش سایت‌های تولید محتوای ویدئویی معرفی کردم، اما امکانات خیلی خوبی برای تولید و یا ادیت عکس در اختیار شما قرار داده است.

رایگان، ولی محدود

این ابزار هم مثل ابزارهای دیگه امکان استفاده رایگان رو برای کاربر فراهم کرده است. ولی محدودیت‌های نسبتاً بیشتری دارد.

از واترمارکی که روی تمام خروجی‌ها قرار گرفته، تا قفل بودن گزینه دانلود با کیفیت بالا و موارد دیگه، از جمله محدودیت‌های Runway می‌باشند.

همین‌طور، برای هر ویدئویی که تولید می‌کنید، تنها چهار ثانیه به شما خروجی می‌دهد. از طرفی، بیشتر از زمان تعیین شده نمی‌تونید ویدئو تولید کنید. مثلاً فرض کنید شما به اندازه 40 ثانیه اجازه دارید با این ابزار ویدئو بسازید. در این صورت، فقط می‌تونید 10 تا خروجی چهار ثانیه‌ای داشته باشید.

بعضی از امکانات هم فقط برای کاربرانی که اشتراک خریداری کرده‌اند فعال می‌باشد.

نمونه محتوای تولید شده

این فیلم مجموعه‌ای از محتواهایی است که من با Runway تولید کرده‌ام. نمونه‌هایی از تبدیل متن به ویدئو، تصویر به ویدئو و ویدئو به ویدئو در این فیلم وجود دارد. پیشنهاد می‌کنم حتماً تماشا کنید تا دید بهتری نسبت به این ابزار داشته باشید.

تجربه من چی میگه؟

به صورت کلی، کار کردن با این ابزار مشکل نیست. اما نیاز دارید یکم با بخش‌ها و تنظیمات مختلف کار کنید تا کاملاً با روند این ابزار آشنا بشید.

قبل از ساخت محتوا، چند Preview از اولین فریم خروجی نهایی به ما نشون میده. چرا؟ چون در بین آن‌ها بهترین گزینه رو برای ساختن انتخاب کنیم. اما در بعضی موارد این قابلیت برای من غیر فعال بود.

آموزش Runway

این سایت تولید محتوا هوش مصنوعی فوق‌العاده کاربردی و در عین حال کمی پیچیده‌ای دارد. بهتر بگم، نسبت به سایر ابزارهای معرفی شده پیچیده‌تر است.

برای این که زودتر با فضای سایت و نحوه ساخت ویدئو توسط آن آشنا بشید، پیشنهاد می‌کنم حتماً فیلم زیر رو تماشا کنید. چون در غیر این صورت، باید وقت زیادی رو صرف کار کردن با Runway برای یادگیری کنید.

اطلاعات کاربردی

به کمک این اطلاعات، بهتر می‌تونید در انتخاب ابزار مناسب تصمیم‌گیری کنید.

سازگار با گوشی هوشمندمی‌باشد
نیاز به فیلترشکنندارد
سطح ابزارمتوسط
محدودیتدارد
قیمترایگان
برای محدودیت‌های کمتر شما باید اشتراک تهیه کنید. قیمت اشتراک ماهانه از 15 دلار تا 95 دلار متغیر است. بسته به سطح دسترسی مورد نیازتون، پلن مناسب رو جهت خرید انتخاب کنید.

مهم‌ترین چاشنی محتوای موفق؛ خلاقیتِ انسان

اگر به دنبال محتوایی هستید که پادشاه باشد، مهم‌ترین چاشنی رو فراموش نکنید.

ظهور سایت های تولید محتوا با هوش مصنوعی، سبک کاری خیلی از کانتنت کریتورها رو تغییر داده است. تغییری که قطعاً در آینده‌ای نزدیک، بخشی جدا نشدنی از این فعالیت می‌شود. به شکلی که همه تولیدکنندگان محتوا ناگزیر به استفاده از این ابزارها خواهند بود.

اما این به این معنی نیست که خروجی‌های هوش مصنوعی رو بدون جادوی خلاقیت انسان منتشر کنیم.

چون اگر قرار باشد یک ربات همه کارها رو برای همه ما انجام بدهد، پس هیچ محتوایی نسبت به بقیه مزیتی نخواهد داشت. کسی که این چاشنی رو اضافه می‌کند، نگران از دست دادن شغل‌اش به خاطر هوش مصنوعی نمی‌ماند.

مطالب مرتبط

در این مطلب با تعدادی از ابزارهای تبدیل متن به صدا آشنا شدید. اما خوبه بدونید که ما در یک مطلب دیگه، اختصاصاً به معرفی ابزارهای بیشتری در این زمینه پرداختیم.

پس برای این که دست‌تون پرتر باشد، روی لینک زیر کلیک کنید:

و اما محتوای محبوب مخاطبان؛ ویدئو.

در مطلب زیر، تعدادی از سایت‌های تولید محتوای ویدئویی با هوش مصنوعی رو به شما معرفی کردیم. ابزارهایی با کاربردهای متنوع که برای هر تولیدکننده محتوایی لازم می‌شوند.

تحرک صورت استیو جابز در همین صفحه با یکی از سایت‌های این مطلب درست شده است.

ما در این مطلب فقط ابزار معرفی کردیم. اما واقعاً شما آن کسی هستید که باید از این سایت‌ها استفاده کند؟ اصلاً تولید محتوا با این ابزارها چه مزیت‌ها و چه معایبی دارد؟

تمام نکات پیرامون تولید محتوا با هوش مصنوعی، در مطلب زیر اختصاصاً برای شما نوشته شده است.

درسته که در حال حاضر بحث سر هوش مصنوعی و سایت های تولید محتوا با آن داغ شده است؛

اما برای ما که در ایران هستیم و با محدودیت‌های متعددی مواجهیم، دورنمایی برای فعالیت‌های وابسته به این تکنولوژی می‌تونیم متصور باشیم؟

جواب سؤال شما این‌جا است:

سؤالات متداول

هیچ چیزی به اندازه تجربه کاربران دیگه نمی‌تونه در انتخاب ابزار مناسب به ما کمک بکنه. پس اگر از این سایت‌ها استفاده کردید، توی کامنت‌ها از تجربه‌تون برامون بنویسید.
اگر هم سایت بهتری می‌شناسید، معرفی کنید تا به مطلب‌مون اضافه کنیم.



کانال یوتیوب پادکست رادیو کارنکن
اینستاگرام پادکست رادیو کارنکن

2 دیدگاه برای “9 سایت تولید محتوا با هوش مصنوعی | از چند کلیک ساده تا ابزارهای حرفه‌ای

  1. مرضیه رضایی گفته:

    چه مطلب کامل و خوبی. فقط من یه مشکلی با بینگ دارم. محتوا رو که میده، میخوام کپی کنم ببرم توی فایل ورد، تقریباً همه عبارات لینکدار میاد. راه ینیست این انتقال به شکل بهتری انجام بشه؟

    • Kasra_Frzn گفته:

      سلام مرضیه خانم، امیدوارم حال‌تون خوب باشه.

      خیلی خوشحالم که مطلب براتون مفید بوده.
      شما وقتی جواب Bing رو دریافت می‌کنید، نشانگر موس رو که ببرید روی جواب، یه گزینه میاد براتون به اسم more؛ روی اون که کلیک کنید گزینه copy نمایش داده میشه و از اون‌جا می‌تونید متن Bing رو کپی کنید. با این روش این مشکل برای من به وجود نیومد. شما این راه رو امتحان کردید و جواب نگرفتید؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مینی دوره رایگان
تولیدمحتوا و سئو

بخشی از دوره سئو را اینجا ببینید.