دوره آنلاین

چگونه استخدام شویم

روز
ساعت
دقیقه
ثانیه

صفحه اول گوگل در 8 هفته
دوره تولید محتوا و سئو با هوش مصنوعی

روز
ساعت
دقیقه
ثانیه

مهاجرت پرستاری به امارات و مزایایی که در امارات برای پرستاران فراهم است

مهاجرت پرستاری به امارات
Rate this post

اگر شما هم به عنوان یک پرستار به مهاجرت به امارات با مدرک پرستاری فکر کرده‌اید با ما همراه باشید تا در این مقاله شرایط مهاجرت پرستاری به امارات را با هم بررسی کنیم.

تلاش افراد برای پیشرفت شغلی و بعضاً مالی از طریق تخصص و مهارت خود، از مهم‌ترین دلایل و انگیزه‌های افراد برای مهاجرت محسوب می‌شود، اما مهم است که از شرایط کشور مقصد اطلاعات درستی داشته باشیم.

امارات یکی از مقاصد جذاب برای مهاجرت مشاغل مختلف است و مهاجرت پرستار به امارات دارای قوانین و شرایط گوناگونی است. در این مقاله سعی کردیم شرایط مهاجرت پرستاران به امارات را مرحله به مرحله برای شما بیان کنیم تا بتوانیم در انتخاب و اتخاذ تصمیم درست به شما کمک کنیم.

برای آشنایی با بهترین کشورهای مناسب برای مهاجرت، به مقاله بهترین کشور مهاجرت پرستاران ایرانی در کارنکن مراجعه فرمایید.

آنچه در این مطلب می‌خوانید:

مزیت های پرستاری در امارات

مهاجرت به امارات با مدرک پرستاری

به گواهی آمار، امروزه دولت و حکومت امارات متحده عربی توانسته‌ است با ایجاد تغییرات مهم و اساسی در ساختار قوانین و مقرراتی خود این کشور را جز بهترین کشورها برای زندگی در خاورمیانه تبدیل کند و با اتخاذ سیاست‌های جدید سعی کرده‌ شرایط مهاجرت پرستاران به امارات را تسهیل کنند.

در ادامه تعدادی از مهم‌ترین فاکتورهایی که از مزایای مهاجرت به امارات با مدرک پرستاری محسوب می‌شوند را با هم بررسی می‌کنیم.

عدم نیاز به مدرک زبان انگلیسی

در اولین نکته برای مزایای مهاجرت به امارات برای پرستاران می‌توان به این موضوع مهم اشاره کرد که داشتن مدرک زبان انگلیسی برای مهاجرت به امارات برای پرستاران ضروری و لازم نیست اما طبیعتاً برای راحت‌تر شدن امور روزمره، آشنایی و تسلط نسبی به زبان انگلیسی و عربی برای شما مزیت محسوب می‌شود.

بنابراین اگر به فکر افزایش مهارت خود در زبان انگلیسی هستید مطلب زیر را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

عدم کسر مالیات از حقوق پرستاران

یکی دیگر از نقاط مثبت از شرایط مهاجرت به امارات از طریق پرستاری، معافیت از پرداخت مالیات می‌باشد. طبق سیاست‌های کشور امارات حقوق و درآمد پرستاران این کشور معاف از مالیات است و این دومین مورد از مزایای مهاجرت از طریق پرستاری به امارات می‌باشد.

امکان دریافت اقامت موقت 1 تا 2 ساله

در یک الی دو سال ابتدایی شروع فعالیت خود به عنوان پرستار در امارات می‌توانید اقامت 1 تا 2 ساله موقت دریافت کنید که این اقامت قابلیت تمدید هم دارد.

حقوق و مزایای قابل قبول

طبیعتاً میزان حقوق در شهرهای مختلف امارات از جمله ابوظبی، دبی، شارجه و عجمان که از شهرهای مهم امارات محسوب می‌شوند متفاوت هستند و نمی‌توان عدد دقیقی را برای میزان حقوق برای پرستاران در امارات در نظر گرفت. اما جای نگرانی نیست، در مراحل اولیه جذب پرستاران در امارات (چه دولتی و چه خصوصی) میزان دستمزد و حقوق پرداختی برای پرستاران را اعلام می‌کنند که معمولاً و طبق تجربه این مقدار قابل قبول است.

بیشتر بخوانید: مهاجرت پزشک به امارات

سطح بالای کیفیت زندگی در امارات

برای سنجش میزان کیفیت زندگی عوامل مختلف در نظر گرفته خواهند شد که در ادامه هم به تعدادی از آنها خواهیم پرداخت اما به طور کلی امروزه کشور امارات و شهرهای مهم آن از جمله دبی به عنوان لوکس‌ترین شهرهای دنیا محسوب می‌شوند. هتل‌‌ها و رستوران‌های مدرن، مراکز تفریحی و … کیفیت زندگی در امارات را افزایش داده‌اند.

از آن‌جایی که یکی از مهم‌ترین شرایط برای مهاجرت به هر کشوری میزان کیفیت زندگی در آن کشور می‌باشد می‌توان گفت کشور امارات به دلیل دارابودن امکانات و خدمات مختلف، انتخاب خوب و ایده آلی به نظر می‌رسد.

تامین هزینه‌های جانبی از طرف کارفرما

یکی از معایب مهاجرت به امارات برای پرستاران را می‌توان هزینه‌های بالای این کشور برای داشتن یک زندگی با کیفیت و مورد قبول در نظر گرفت. یکی از راه‌های کشور امارات برای جبران این موضوع برای مهاجرت پرستاران به امارات پرداخت هزینه‌های حمل و نقل و همین‌طور موادغذایی می‌باشد به گونه‌ای که پرداخت این هزینه‌ها کاملاً به عهده بیمارستان‌ها در امارات می‌باشد و همین موضوع باعث کاهش هزینه‌های جانبی پرستاران می‌شود.

6 نکته یا مزیتی که در بالا برای مهاجرت به امارات برای پرستاران گفته شد تنها بخش کوچکی از مزایای کاری و شغلی برای مهاجرت به امارات برای پرستاران محسوب می‌شوند. تا به الان به این نتیجه رسیدیم که کشور امارات و شهرهایی از جمله دبی می‌توانند برای مهاجرت پرستاران به امارات گزینه‌ای ایده‌آل محسوب شوند.

مزیت های زندگی در امارات

در ادامه تعدادی از مزایای زندگی شخصی در امارات را بررسی خواهیم کرد تا از شرایط زندگی در این کشور به جز مزایای کاری و شغلی هم آگاه باشیم.

شرایط مهاجرت پرستاران به امارات

رفاه و سطح زندگی بالا

شرایط و میزان رفاه زندگی در این کشور بسیار بالا می‌باشد و مردم زندگی با استانداردهای بالای جهانی را تجربه می‌کنند.

حمل و نقل باکیفیت و به‌روز

یکی از بهترین سیستم‌های حمل و نقل عمومی در این کشور مورد استفاده قرار می‌گیرد و شما می‌توانید به صورت مقرون‌به‌صرفه و با کیفیت بالا از این خدمت استفاده کنید.

امنیت بالا

برخلاف بسیاری از کشورهای با شرایط مشابه، وضعیت جرم و جنایت‌ در این کشور و مخصوصاً شهرهای مهم آن از جمله دبی بسیار پایین است.

سیستم آموزشی قدرتمند

از جنبه سطح علمی هم امارات می‌تواند نمره قبولی را کسب کند چرا که آموزش و پرورش‌ و دانشگاه‌های این کشور از به‌روزترین و مدرن‌ترین شیوه‌های تدریس در نظام آموزشی خود استفاده می‌کنند.

الزامات اولیه برای مهاجرت به امارات برای پرستاران

برای مهاجرت به امارات با مدرک پرستاری ارائه تعدادی از مدارک که در ادامه به آن‌ها اشاره می‌کنیم الزامی می‌باشند. پیشنهاد می‌شود برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد نحوه گردآوری و زمان مناسب ارائه مدارک با آژانس‌های مهاجرتی مطرح و به نام در این زمینه مشورت داشته باشید.

الزامات اولیه برای مهاجرت به امارات برای پرستاران

برای مهاجرت پرستاران به امارات ارائه مدارک زیر الزامی می‌باشد:

  • اسکن تمامی صفحات پاسپورت
  • اصل مدرک کارشناسی به همراه ترجمه رسمی
  • اصل شناسنامه به همراه ترجمه رسمی
  • ریزنمرات به همراه ترجمه اصلی
  • گواهی اشتغال به کار سه سال پایانی به همراه ترجمه رسمی
  • کارت نظام پرستاری
  • گواهی گوداستندینگ از نظام پرستاری
  • گواهی BLS

مراحل اولیه برای دریافت ویزای کار در دبی

برای دریافت ویزای کار در امارات به عنوان پرستار و دریافت مزایایی از جمله اخذ اقامت برای همسر و فرزندان باید مراحل زیر که به اختصار توضیح داده شده را پشت سر بگذارید.

  1. تایید صحت کلیه سوابق تحصیلی و کاری و ….
  2. گرفتن گواهی و تاییدیه مدارک در سیستم Dataflow
  3. شرکت کردن در آزمون Prometric پرومتریک و گرفتن نتیجه آزمون
  4. دریافت نامه Eligibility Letter
  5. دریافت پیشنهاد شغلی از سمت بیمارستان یا مرکز درمانی مورد نظر متقاضی گرفتن مجوز از Work Permit
مراحل اولیه برای دریافت ویزای کار در دبی

سوالات متداول مهاجرت پرستاری به امارات

من متاهل هستم، آیا امکان دریافت و اخذ اقامت برای همسر و فرزندان نیز وجود دارد؟

بله، مانعی وجود ندارد و پس از دریافت ویزای کاری برای شخص متقاضی امکان ویزا برای اعضای خانواده وجود دارد.

دانشجو هستم، آیا می‎‌توانم برای مهاجرت اقدام کنم؟

خیر، متاسفانه اکنون امکان این مورد نیست و نیاز به آزادسازی مدرک وجود دارد.

سایقه کار ندارم، آیا به سابقه کار نیازی هست؟

بله، به حداقل 3  سال سابقه کاری نیاز می‌باشد.

همه شرایط گفته شده را دارم، بزرگترین چالش من برای مهاجرت از پرستاری به امارات چیست؟

احتمالاً با توجه به تجربیات دیگران قبولی در آزمون وزارت بهداشت کشور امارات بزرگترین و مهم ترین چالش شما خواهد بود.

متاهل هستم آیا برای من محدودیتی وجود دارد؟

خیر،در  وضعیت تاهل برای مهاجرت از طریق پرستاری به امارات مانعی وجود ندارد.

آیا امکان استفاده از خدمات سفارت امارات را داریم؟

بله، درصورتی که به دنبال اطلاعات عمومی یا خاص در رابطه با اقتصاد، فرهنگ، ورزش و تحصیلات و یا به دنبال اطلاعات در ارتباط با موارد مورد نیاز و فرآیند اخذ ویزا و اقامت امارات باشید.

و در پایان

تمام سعی بر این بود که مهم‌ترین و اصلی‌ترین نکاتی که باید در مورد مهاجرت از طریق پرستاری به کشور امارات را بدانید برای شما شرح دهیم. احتمالاً سوالات بسیار زیادی هستند که ذهن شما را درگیر کرده‌اند پیشنهاد می‌کنیم برای افزایش اطلاعات و دانسته‌های خود مطالب زیر را مطالعه کنید.

اگر عضوی از خانواده‌ی بزرگ کادر درمان هستید و در رابطه با مهاجرت کادر درمان به عمان سوالاتی دارید یا در‌ حال بررسی شرایط مهاجرت کادر درمان به عمان جهت تصمیم‌گیری بهتر هستید این مطلب برای شما نوشته‌ شده‌‌‌ است.

درصورتی که رزومه‌ی آماده ندارید و یا در رابطه با نوشتن رزومه اطلاعات کافی ندارید، مطالعه مطلب زیر حتماً به شما کمک خواهد‌ کرد.

در این مقاله بهترین و مناسب‌ترین کشورها برای مهاجرت پرستاران معرفی شده است.

به نظر شما کشور امارات مقصد خوبی برای مهاجرت کادر درمان، به خصوص پرستاران است؟
خوشحال می‌شویم تجربه‌ی خود یا اطرافیانتان را در مورد مهاجرت به امارات از طریق پرستاری با ما و دیگر خوانندگان سایت کارنکن در میان بگذارید.



کانال یوتیوب پادکست رادیو کارنکن
اینستاگرام پادکست رادیو کارنکن

1 دیدگاه برای “مهاجرت پرستاری به امارات و مزایایی که در امارات برای پرستاران فراهم است

  1. حسین گفته:

    شما با این مقاله تون دارید فرهنگ مهاجرت پرستارامون رو تقویت می کنید. اینجوری واسه خودمون دیگه پرستاری نمی مونه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مینی دوره رایگان
تولیدمحتوا و سئو

بخشی از دوره سئو را اینجا ببینید.