دوره آنلاین

چگونه استخدام شویم

روز
ساعت
دقیقه
ثانیه

تخفیف نوروزی
دوره تولید محتوا و سئو با هوش مصنوعی

روز
ساعت
دقیقه
ثانیه

پادکست‌های کوتاه عاشقانه برای عاشقان پادکست

4.6/5 - (5 امتیاز)

شنیدن پادکست‌های کوتاه عاشقانه یکی از راه‌های رفع دلتنگی ما آدم‌ها در این دنیای مجازی است که امروزه با وجود اپلیکیشن‌های پلیر پادکست در گوشی‌های هوشمند، دسترسی به آن‌‌ها برای ما آسان‌‌تر شده است.

وجود عشق را در زندگی هیچ انسانی نمی‌شود انکار‌کرد و همین عشق است که دلتنگی به همراه دارد. معرفی و ارائه پادکست‌های کوتاه عاشقانه با دکلمه افراد مشهور، و همچنین پادکست داستان‌های کوتاه، کاری‌‌ست که ما در اینجا انجام خواهیم‌ داد.

امیدواریم از میان انواع پادکست که در اینترنت وجود دارد، از شنیدن پادکست‌هایی که ما برایتان انتخاب کرده‌ایم لذت ببرید.

در این متن به مطالب زیر خواهیم پرداخت:

آیا زندگی بدون وجود عشق امکان‌پذیر است؟

بدون شک وجود‌ عشق و تأثیر آن در زندگی تک‌تک ما آدمیان غیرقابل‌انکار است و خلأ عشق را نمی‌توان با هیچ چیز دیگری پر‌کرد. عشق به انسان امید می‌دهد و همین وجود امید در زندگی‌‌ است که باعث پیمودن ادامه‌ی مسیر می‌شود. در این متن ما سعی کردیم پادکست های کوتاه عاشقانه متفاوت همراه با دکلمه افراد مشهور را با شما به اشتراک بگذاریم.

امید است که با دیدن و شنیدن این پادکست‌های زیبای عاشقانه، لذت وجود عشق در شما دو‌چندان شده و همچنین تداعی‌کننده خاطرات عاشقانه برای‌ شما باشد.

پادکست‌های کوتاه عاشقانه با دکلمه افراد مشهور

در ادامه پادکست‌های عاشقانه را با صدای گوش‌نواز افراد‌ مشهور زیر بشنوید و لذت ببرید.

  • هوشنگ ابتهاج (سایه)
  • استاد خسرو شکیبایی
  • فروغ فرخزاد
  • رضا صادقی

دکلمه زیبای هوشنگ ابتهاج و آواز همایون شجریان

هوشنگ ابتهاج یکی از شاعران محبوب معاصر است. این شاعر نامی و بزرگ، به‌واسطه سروده‌هایش و همچنین دکلمه‌هایی که توسط خودش خوانده می‌شود، سمع و نظر هر شنونده و بیننده‌ای را به خود جلب می‌کند.

امروز نیز در فضای مجازی، سروده‌ها و دکلمه‌های ایشان مخاطب‌های خاص خود را پیدا کرده‌ است. در زیر بشنویم و ببینیم دکلمه ناب هوشنگ ابتهاج، با آواز بی‌همتای همایون شجریان را در یک پادکست‌ عاشقانه‌ زیبا:

و در کلیپ زیر، بخش کوتاهی از شعرخوانی استاد ابتهاج را ببینیم و لذت ببریم:

هوشنگ ابتهاج:

عشق، آتش به سینه داشتن است

دم همت بر او گماشتن است…

پادکست عاشقانه با دکلمه خسرو شکیبایی

مرحوم خسرو شکیبایی هنرمندی‌‌است که صدا و دکلمه او هنوز برای ما تازگی خاص خودش را دارد؛ چرا که گوش کردن به صدای‌ گرم و خاص ایشان خاطرات بسیاری را در ذهن ما تداعی و زنده می‌کند.

از استاد شکیبایی، علاوه بر بازی در ده‌ها فیلم و سریال ماندگار، دکلمه‌های شنیدنی هم به یادگار مانده که از آن‌ها در برخی پادکست‌ها استفاده شده است.

بشنویم یکی از پادکست‌های کوتاه عاشقانه را با صدای استاد شکیبایی:


کلیپ عاشقانه زیبایی از پوریا شکیبایی، یادگار استاد شکیبایی (دکلمه‌ای که مخاطب آن فقط مادر پوریا بود):

عاشق که می‌شوی ناخودآگاه دلتنگش می‌شوی، حتی اگر کنارت‌ باشد. 

عاشق که می‌شوی حس عجیب دوست‌داشتن در تمام وجودت موج می‌زند و ثانیه به ثانیه‌ی زندگی تو‌ را در برمی‌گیرد. مدام دلتنگش می‌شوی، مدام در ذهنت تداعی می‌شود و با یادش روز به شب و شب به روز خاتمه می‌یابد.

و به قول محمود دولت آبادی عزیز:

گاه آدم، خود عشق است. بودنش عشق است، رفتن و نگاه کردنش عشق است. دست و قلبش عشق است.

در تو عشق می‌جوشد بی آنکه ردش را بشناسی، بی آنکه بدانی از کجا در تو پیدا شده، روئیده و…

شاید نخواهی هم، شاید هم بخواهی و ندانی، نتوانی که بدانی…

پادکستی عاشقانه از فروغ فرخزاد

فروغ فرخزاد از جمله شاعرانی‌ است که سروده‌های او همواره نقل محافل بوده و عاشقانه‌هایش تا به امروز نیز در کانون توجه قرار‌ دارد. در زیر پادکستی از این شاعر بزرگ آورده‌ایم که به پیوند و رابطه عمیق بین عاشق و معشوق می‌پردازد.

بشنویم پادکست کوتاه عاشقانه زیبایی با دکلمه فروغ فرخزاد:

کلیپ عاشقانه با صدا و تصویر رضا صادقی

مگر می‌شود که صحبت از عشق و عاشقی باشد، اما ترانه‌های عاشقانه رضا صادقی را با گوش جان نشنویم؟!

یکیو دوست داشتم که منو با خودش کشوند تا ته این قصه…

معرفی شنیدنی‌ترین پادکست‌های صوتی عاشقانه

پادکست‌های صوتی منابع مختلفی دارند و از طریق اینترنت، بر روی گوشی‌های موبایل به راحتی در دسترس می‌باشند. با داشتن اپلیکیشن پادکست صوتی، دسترسی به دنیای جذاب پادکست‌ها در موقعیت‌های زمانی و مکانی مختلف (مانند زمان رانندگی، راه رفتن و قدم زدن، آشپزی و…) برای‌ ما آسان‌تر شده‌‌ است.

پادکست های کوتاه عاشقانه

در اینجا چند نمونه از پادکست‌های صوتی زیبا و خاطره‌انگیز را برای شما فهرست کردیم تا بتوانید در هر زمان که دوست داشتید گوش دهید و از آن‌ها لذت ببرید.

1- پادکست صوتی رادیو دچارانه

2- پادکست داستان‌های کوتاه عاشقانه ادبیات فارسی

3- پادکست صوتی تب و تاب

پادکست صوتی رادیو دچارانه

این پادکست صوتی زیبا، شامل دکلمه و آهنگ‌هایی بسیار خاطره‌انگیز از افرادی که همگی بدون شک از اشعار، صدا و دکلمه آن‌ها خاطرات به یاد ماندنی زیادی داریم. و به قول راوی پادکست: چیزی جز چند جمله عاشقانه (دچارانه)، از ما نخواهید شنید.

لینک دسترسی به این پادکست:

پادکست داستان‌های کوتاه عاشقانه از ادبیات کهن ایران

همه‌ی ما که در این سرزمین زندگی می‌کنیم، بدون شک داستان‌های عاشقانه زیادی از زمان‌های کهن شنیده‌ایم. داستان‌هایی مانند قصه لیلی و مجنون، خسرو و شیرین، بیژن و منیژه و… که با گذشت قرن‌ها از آن داستان‌های عاشقانه، هنوز هم برای ما تازگی دارند.

ما لینک دسترسی به این منبع صوتی را برای شما قرار داده‌ایم. فقط کافی‌ست روی آن کلیک کنید

پادکست صوتی تب و تاب

اگر می‌خواهید زمزمه‌هایی از عشق و دلتنگی عشق را بشنوید، حتماً به پادکست صوتی زیر سری بزنید که سازنده آن در توصیف پادکستش نوشته:

عاشقانه‌ای گفتم و همه چیز به هم ریخت…

معرفی کتاب صوتی عاشقانه یک بعلاوه یک

کتاب «یک بعلاوه یک»، اثری از نویسنده معروف انگلیسی به نام «جوجو مویز است. این کتاب یک رمان بلند و عاشقانه‌‌ است که ما لینک پادکست صوتی آن را برای شما قرار داده‌ایم. امیدواریم از گوش دادن به این رمان عاشقانه و جذاب لذت ببرید.

البته که می‌توانید نسخه کاغذی رمان‌های فانتزی عاشقانه را هم تهیه کنید و بخوانید، ولی شنیدن کتاب صوتی هم طرفداران زیادی دارد.

پادکست داستان های کوتاه

بخشی از چکیده این کتاب به شرح زیر است:

یک بعلاوه یک داستان زندگی مادری 27 ساله، تنها و بی‌پشتوانه به نام جسیکا توماس است که به سختی در دو نوبت کار می‌کند تا از پس هزینه‌های خانواده‌اش که دو فرزند هستند بربیاید. همسرش دو سال پیش آن‌ها را ترک کرده‌ است.

جسیکا تمام سعی خود را می‌کند با درآمد ناچیزی که از طریق نظافت خانه‌ای در کنار دریا و کار در کافه‌ به دست می‌آورد، روی پای خود بایستد.

طرف دیگر داستان مردی به نام نیکلاس، مردی موفق و ثروتمند است که به دلیل ارتکاب یک اشتباه بزرگ در گذشته پشیمان است و تصمیم می‌گیرد که اشتباه خود‌ را جبران کند. او مدتی برای استراحت و فکر کردن به دریا کنار آمده‌ است. داستان با آشنایی جسیکا و نیکلاس، رنگ و بوی دیگری می‌گیرد و همه چیز عوض می‌شود…

باقی ماجرا در لینک زیر:

پادکست‌های کوتاه عاشقانه از جنس موسیقی

در طول تاریخ، شنیدن موسیقی بخشی از زندگی بشر بوده و همواره خواهد بود. اگر به دنبال پادکست های عاشقانه هستید، بهتر است لیستی از بهترین موسیقی‌های شورانگیز را تهیه و دانلود کنید تا در لحظات دلتنگی یا شعف ناشی از عشق، از شنیدن آنها لذت ببرید.

برای دسترسی به آهنگ‌های عاشقانه معروف ایرانی و خارجی به پادکست تهران دانلود (قدیمی‌ترین سایت دانلود آهنگ) سر بزنید.

مطالب و لینک‌های مرتبط

در ابتدای این متن لینک آموزشی کوتاه، در مورد نحوه دستیابی و استفاده از پادکست آوردیم.

در اینجا نیز به اهمیت گوش دادن به پادکست می‌پردازیم.

همچنین شاید دوست داشته باشید برای شنیدن پادکست داستان های کوتاه به مطلب زیر نیز سری بزنید و از محتوای جذاب آن لذت ببرید.

اکنون که تعداد بیشماری پادکست در فضای مجازی وجود دارد، قطعاً انتخاب پادکستی که طرفدار بیشتری دارد برای ما سخت‌تر خواهد بود. ما در اینجا به شما کمک خواهیم کرد:

اگر به دنبال اطلاعات جامعی در خصوص تاریخچه پادکست هستید، مطلب زیر را از دست ندهید:

این روزها یکی از پرطرفدارترین انواع پادکست، پادکست‎‌های روانشناسی است. با کلیک بر روی دکمه زیر، به راحتی به آن‌ها دسترسی خواهید داشت.

در این مطلب سعی کردیم بهترین پادکست‌های کوتاه عاشقانه را به شما معرفی کنیم.
آیا شما پادکست دیگری با این موضوع سراغ دارید؟
خوشحال می‌شویم نظراتتان را با ما و دیگر خوانندگان به اشتراک بگذارید.




کانال یوتیوب پادکست رادیو کارنکن
اینستاگرام پادکست رادیو کارنکن

1 دیدگاه برای “پادکست‌های کوتاه عاشقانه برای عاشقان پادکست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مینی دوره رایگان
تولیدمحتوا و سئو

بخشی از دوره سئو را اینجا ببینید.