دوره آنلاین

چگونه استخدام شویم

روز
ساعت
دقیقه
ثانیه

تخفیف نوروزی
دوره تولید محتوا و سئو با هوش مصنوعی

روز
ساعت
دقیقه
ثانیه

چگونه محصولات هنری خود را در اینستاگرام بفروشیم؟

Rate this post

در این مقاله صفر تا صد تکنیک‌های شیوه فروش محصولات هنری در اینستاگرام را به شما می‌گوییم و اطمینان داشته باشید که با انجام دادن راه‌کارهای گفته‌شده، می‌توانید فروش خود را به سطح بالایی برسانید و از نتیجه کار شگفت‌زده خواهید شد.

ما ابتدا از تعریف محصول هنری شروع کرده‌ایم، سپس زدن پیج بیزینسی اینستاگرامی و فوت‌وفن آن را به طور کامل شرح داده‌ایم و
در آخر، آنالیز کردن پیج اینستاگرام را برایتان توضیح داده‌ایم.

تعریف محصول هنری

هر محصولی که با استفاده از خلاقیت و با کمک دست خلق شود محصول هنری نام دارد. البته این یک تعریف عمومی است. افرادی
هستند که با دهان و پای خود نقاشی‌های زیبایی را خلق می‌کنند و محصول هنری آن‌ها نیز مشتریان زیادی دارد.

ایده برای کارهای هنری پر درآمد زیاد است اما هنرهایی مانند: نقاشی، شمع‌سازی، سفالگری، درست کردن زیورآلات و اکسسوری، چند نمونه از کارهای هنری هستند که این روزها مشتریان زیادی دارند.

بعد از تعریف محصول هنری به سراغ شیوه فروش آن می‌رویم.

اگر به کارهای هنری علاقه دارید، مقاله زیر می‌تواند‌ به شما کمک بسیاری کند.

شیوه فروش محصولات هنری در اینستاگرام

ابتدا نیاز بازار را بشناس و بعد برای آن محصول تولید کن.

این یک شعار در زمینه کسب‌وکار ‌است و مرتبط با همه حوزه‌هاست.

با یک مثال ساده آن را توضیح می‌دهیم.

فرض کنید هنر شما شمع‌سازی است. به نظر شما نیاز بازار در شب یلدا و عید نوروز چه چیزی می‌تواند باشد؟ بله. درست حدس زدید.
شما باید در این مناسبات شکل‌هایی از شمع را درست کنید که مناسب شب یلدا و عید نوروز باشد.

نیاز بازار در روزهای عید و شب یلدا در حوزه هنر شمع سازی، درست کردن شمع هایی مرتبط با همین روزهاست.

امیدوارم با این مثال ساده شعار (ابتدا نیاز بازار را بشناس و بعد برای آن محصول تولید کن) برای‌تان ملموس‌تر شده باشد.

آنچه در این مقاله خواهید خواند:

1- درست کردن یک پیج بیزینسی اینستاگرام قدم اول در شیوه فروش محصولات هنری در اینستاگرام

صاحب‌نظران موفق در این حوزه می‌گویند که برای فروش آثار هنری در اینستاگرام بهتر هست که یک پیج بیزنسی زده شود.
چرا که پروفایل بیزنسی اینستاگرام موجب می‌شود تا فالوورها، شما رو به عنوان یک شرکت بشناسند، نه یک فردی که پیج را اداره می‌کند.

این کار مزیت‌های دیگری هم دارد که در ادامه به آن می‌پردازیم.

مزیت‌های پیج بیزینسی اینستاگرام در موضوع شیوه فروش محصولات هنری در اینستاگرام

تفاوت اول

در صفحه اول پیج بیزینسی در قسمت پایین پروفایل، گزینه‌هایی به نام call و email وجود دارند که مشتری می‌تواند راحت‌تر به شما
دسترسی پیدا کند.

تفاوت دوم

در قسمت بیو پیج می‌توانید آدرس وب‌سایت و یا لینک کانال تلگرام خود را قرار داده و با استفاده از دکمه ارتباط با ما، آدرس محل تجاری خود را هم بنویسید.

تفاوت سوم

بیزینس اکانت‌هایی که بالای 10 هزار نفر فالوور داشته باشند، امکان استفاده کردن از لینک مستقیم وب‌سایت یا کانال تلگرام را در
داخل استوری دارند. حتماً این جمله معروف را دیده و شنیده‌اید (صفحه را بالا بکشید).

تفاوت چهارم

در زمان ساخت پیج بیزینسی می‌توانید دسته‌بندی شغلی خود را مشخص کنید.

مهم‌ترین تفاوت

پیج‌های بیزینسی اینستاگرام به خاطر یک سری از قابلیت‌ها مانند آمار واقعی بازدید پیج و بررسی اصولی پیج، بسیار به درد کار فروش می‌خورند.

خواندن فواید پیج بیزینسی احتمالاً شما را ترغیب کرده است تا دست به گوشی شوید و یک پیچ بیزینسی برای فروش محصولات هنری خود بسازید.

پس همراه ما باشید تا به شما بگویم چطوری می‌شود این کار را انجام داد.

چگونگی درست کردن پیج بیزینسی اینستاگرام در موضوع شیوه فروش محصولات هنری در اینستاگرام

اگر تازه می‌خواهید یک پیج بیزینسی بزنید یا اینکه یک پیج معمولی برای فروش آثار هنری خود دارید و می‌خواهید آن را تبدیل به پیج بیزینسی کنید، دیدن آموزش زیر حتماً به شما کمک می‌کند.

تبریک می‌گوییم! پیج بیزینسی شما آماده شد.

2- انتخاب پروفایل برای پیج بیزینسی فروش محصولات هنری

یکی از شیوه های فروش محصولات هنری در اینستاگرام انتخاب یک عکس مناسب با موضوع پیج، و پر کردن قسمت‌های مختلف پروفایل می‌باشد. در ادامه تک به تک آن‌ها را برای‌تان توضیح می‌دهیم.

اولین شیوه فروش محصولات هنری در اینستاگرام، انتخاب یک پروفایل مناسب است.

در صفحه اول پیج روی قسمت edit profile کلیک کرده و سپس تعدادی گزینه را مشاهده می‌کنید که با پر کردن آن‌ها به بهترین شکل، می‌توانید مخاطب را به دنبال کردن پیچ خود تشویق کنید.

عکس پروفایل

بعد از اینکه پیج تجاری خود را درست کردید نوبت به انتخاب عکس برای پروفایل است. برای این کار نیاز است که شما به دو نکته توجه بیشتری داشته باشید:

انتخاب رنگ مناسب با موضوع پیج

انتخاب یک رنگ سازمانی متناسب با موضوع پیج، نکته مهمی هست، زیرا انتخاب رنگ می‌تواند روی مخاطب تأثیر مثبت یا منفی داشته باشد.

راهنمایی: برای انتخاب رنگ پیج یا پروفایل، بهتر است مقاله زیر را که در مورد روان‌شناسی رنگ‌ها می‌باشد‌ را مطالعه کنید تا انتخاب بهتری داشته باشید.

درست کردن لوگو

بهتر است همان ابتدای کار، یک لوگوی مشخص برای پیج خود انتخاب کنید. برای این کار نیاز به‌ صرف هزینه نیست و تنها داشتن سلیقه و کمی خلاقیت به شما کمک می‌کند.

  • فری پیک، پینترست و کانوا

از طریق سایت فری پیک (نیاز به فیلترشکن دارد) و پینترست می‌توانید لوگویی که مدنظرتان هست را پیدا کنید و اگر نیاز به ادیت داشت می‌توانید از طریق فتوشاپ یا اپلیکیشن کانوا canva که در روی گوشی هوشمند نصب می‌شود، این کار را انجام دهید.

اپلیکیشن کانوا با توجه به قابلیت‌ها و کارکرد آسانی که دارد می‌تواند به طراحی پست‌ها و استوری‌های پیج شما کمک زیادی کند.

اسم پروفایل

با استفاده از Name و Username می‌توان پیج شما را پیدا کرد.

Username در بالای صفحه پروفایل نمایش داده می‌شود.

از آنجایی که نام و نام کاربری هر دو قابلیت جستجو شدن در اینستاگرام را دارند پس بهتر است به صورتی انتخاب شوند که :

  1. آسان باشد
  2. در ذهن مخاطب بماند.

دو پیشنهاد برای نوشتن اسم پیج

پیشنهاد اول

نام پیج را فارسی و انگلیسی بنویسید و با یک المان آن را از هم جدا کنید.

زمانی که مخاطب اسم پیج فروش آثار هنری شما را فقط شنیده، طرز املای آن را نمی‌داند و نمی‌تواند به انگلیسی هم بنویسد بنابراین؛ به زبان فارسی سرچ کردن می‌تواند کمک زیادی برای پیدا کردن پیج شما کند.

یکی از نمونه پیج های موفق فروش زیورآلات دست‌‌ساز در اینستاگرام

پیشنهاد دوم

استفاده کردن از اسم، به اضافه یک کلمه کلیدی مربوط به پیج.

فرض می‌کنیم حوزه فعالیت پیج شما، ساخت شمع است. زمانی که کاربر اینستاگرام دنبال چنین پیجی می‌گردد، به قسمت سرچ اینستا می‌رود و کلمه (ساخت شمع) را سرچ می‌کند و پیج شما بالا می‌آید.

پیج زیر یکی از پیج‌های موفق در زمینه فروش آثار هنری در اینستاگرام است. به نام کاربریش دقت کنید. ابتدا یک کلمه کلیدی مرتبط با فعالیت پیج (آلبوم‌های دست‌ساز) و بعد اسم پیج را آورده است.

یکی از پیج های موفق فروش آثار هنری در اینستاگرام

Pronouns یا Service

این گزینه برای نوشتن ضمایر شخصی و یا نوع خدماتی است که ارائه می‌دهید. مثلاً شما می تونید از ضمایر شخصی در این گزینه استفاده کنید He/him و یا مانند عکس بالا متناسب با پیجش اسم ART را انتخاب کرده است.

 انتخاب این ضمیر به برقراری ارتباط بین مخاطب و شما کمک می‌کند.

Website

اگر وب‌سایتی در زمینه محصول هنری خود دارید می‌توانید آدرس آن را درج کنید. یا اینکه آدرس کانال تلگرام خود را بگذارید. اگر هم هیچ‌کدام را نداشتید نگران نشوید، این قسمت را پر نکنید.

Bio

بیو یا بایو مخفف کلمه بیوگرافی هست و دقیقاً زیر عکس پروفایل قرار می‌گیرد. شما در این قسمت تنها با 150 کاراکتر و در 3 ثانیه باید مخاطب را ترغیب به فالو، خرید، لایک، شیر و سیو محصولات هنری درون پیج خود بکنید.

به زبان ساده‌تر باید با این 150 کاراکتر کاری کنید که مخاطب میخکوب پیج شما شود.

 البته نیاز نیست حتماً از این 150 کاراکتر استفاده کنید هدف شما باید نوشتن یک متن کوتاه، مختصر و تأثیرگذار باشد.

یک بیوگرافی خاص از یک پیج فروش عروسک‌های دست‌‌‌‌‌‌ساز

3- چگونه یک متن خوب برای بیو اینستاگرام بنویسم؟

یکی از مهم‌ترین تکنیک های شیوه فروش محصولات هنری در اینستاگرام ، نوشتن یک بیو خوب برای پیچ‌تان می‌باشد.

برای این کار باید یک سری نکات را رعایت کنیم. دیدن ویدئوی زیر می‌تواند راهنمایی بیشتری به شما کند.

تا اینجای متن توضیحاتی در مورد درست کردن پیج بیزینسی، مزایای پیج بیزینسی و شیوه درست نوشتن پروفایل برای پیج فروش محصولات هنری را گفتیم. ادامه متن در مورد این است که چه نوع محتواهایی درون پیج فروش آثار هنری خود بگذاریم تا فروش محصول بالا رود.

4- محتوا در شیوه فروش محصولات هنری در اینستاگرام پادشاهه!

عبارت بالا را احتمالاً شنیده‌اید. منظور از آن این است که با نوشتن محتوای درست برای پیج خود، مشتری را به آن جذب کن.

شیوه فروش محصولات هنری در اینستاگرام ، نیازمند به یک سری تکنیک‌هایی می‌باشد که محتوای خوب یکی از آن هاست. پیج بیزینسی را که برای فروش آثار هنری در اینستاگرام درست کرده‌ایم، برای جذب مشتری نیاز به انواع محتوا دارد.

چه محتوایی پادشاهه؟

برای جذاب کردن پیج اینستاگرام، باید انواع محتوا را داشته باشیم. متن، عکس و ویدئو.

چون موضوع پیج ما فروش آثار هنری است قاعدتاً بیشتر محتواها شامل عکس می‌شود. برای همین ابتدا سراغ چگونه عکس گرفتن از محصول می‌رویم.

5- گرفتن عکس‌های باکیفیت از محصول

تصویر محصول را با وسواس آماده کنید

عکس گرفتن از محصولات هنری باید باکیفیت باشد زیرا این کار باعث می‌شود جزئیات محصول بیشتر دیده شود.

برای این کار نیاز به دوربین حرفه‌ای یا پروژکتور نیست کافی‌ست یک گوشی موبایل دوربین‌دار داشته باشید و با یک سری قواعد عکاسی مانند کادربندی و تنظیم نور آشنا شوید.

در کنار همه این‌ها یک ذره خلاقیت هم نیاز است، چرا که این کار می‌تواند به خلق بهترین عکس از محصولات هنری شما، کمک کند.

فیلم آموزشی زیر هم به‌ طور کامل عکاسی کردن از محصول با گوشی موبایل را در خانه آموزش می‌دهد. ببینید که بسیار کاربردی است.

عکس شما بعد از آماده شدن نیاز به یک ادیت نهایی دارد تا داخل پیج بارگذاری شود. مقاله زیر 35 اپلیکیشن کاربردی را به شما معرفی کرده است.

6- نوشتن کپشن جذاب برای عکس‌ها

یکی از شیوه‌های فروش محصولات هنری در اینستاگرام نوشتن یک کپشن جذاب برای عکس‌ها، است که باعث رشد پیج می‌شود.
  • برای نوشتن کپشن ها یا متن محصول‌های خود وقت بگذارید، زیرا با این کار نشان می‌دهید که به مخاطب احترام می‌گذارید.
  • محتوا باید بتواند اطلاعات کاملی را در مورد محصول هنری شما به مخاطب بدهد.
  • محتوا باید انتظارات مخاطب را در مورد محصول برآورده کند.

به عنوان مثال: فرض کنید که شما یک مغازه فروش محصولات هنری دارید یک نفر به عنوان مشتری وارد مغازه شما می‌شود. ابتدا کل مغازه را می‌بیند و بعد محصولی خاص، توجه او را جذب می‌کند.

به طرف محصول می‌رود، آن را لمس می‌کند، سپس سؤالاتی را در مورد این محصول از شما می‌کند و شما با جواب دادن کامل به سؤال‌ها، مشتری را ترغیب به خرید می‌کنید.

حالا پیج شما، مغازه شماست و مخاطب در نقش مشتری شماست. هر کاری که برای مشتری حضوری انجام می‌دادید، برای این مشتری مجازی هم باید انجام دهید.

با توجه به اینکه شیوه فروش محصولات هنری در اینستاگرام نسبت به مغازه متفاوت است و مشتری نمی‌تواند محصول شما را لمس کند باید در این مورد هم برایش بنویسید.

قیمت دایرکت. ممنوع

به مشتری احترام بگذارید و قیمت محصول را در ابتدای کپشن بنویسید.

کاری که یک سری پیج‌ها انجام نمی‌دهند و به اصطلاح خودشان می‌خواهند با گفتن (قیمت در دایرکت) مشتری را به سمت دایرکت ببرند و با آن تعامل داشته باشند. اما این یک فرضیه بسیار اشتباه است و این کار تنها باعث سلب اعتماد از مشتری و ضرر به پیج می‌شود.

و در آخر شماره کارت خود را برای واریز بگذارید.

7- نور، صدا، دوربین؛ حرکت!

ویدئو یکی از عوامل مهم در شیوه فروش آثار هنری در اینستاگرام هست.

گذاشتن محتواهای ویدئویی

گذاشتن ویدئوهای جذاب می‌تواند یکنواختی پیج شما را از بین ببرد و زمانی که کاربر وارد پیج شما می‌شود از دیدن محتواها خسته نشود.

از چی ویدئو بگیریم؟

تا جایی که امکان دارد ویدئوها مربوط به موضوع پیج باشد.

مثلاً: شما یک پیج فروش زیورآلات دست‌ساز دارید؛ که می‌توانید از محل کار خود و از طرز درست کردن زیورآلات فیلم بگیرید.

حتی می‌توانید از روزی که می‌خواهید برای خرید مواد اولیه به بازار بروید تا هنگامی که به کارگاه برمی‌گردید و ماجراهای بین آن، یک فیلم کوتاه بسازید.

مخاطب‌هایی هستند که این قسمت از کار شما، برای‌شان جذاب باشد.

8- نوشتن کپشن جذاب برای محتواهای ویدئویی

افرادی هستند که برای محتواهای ویدئویی خود کپشنی نمی‌نویسند و تنها با درست کردن یک کاور و نوشتن موضوع ویدئو در روی آن، ویدئو خود را آپلود می‌کنند.

کسانی هم هستند که برای محتواهای ویدئویی تنها از یک سطر جذاب استفاده می‌کنند تا مخاطب را ترغیب به دیدن و لایک کردن بکنند.

این کار سلیقه‌ای هست.

9- محتوای متنی

بعد از عکس و فیلم به سراغ محتواهای متنی یا آموزشی می‌رویم.

ویژگی‌های محتوای متنی:

  • خلاقانه باشد.
  • کوتاه و جذاب باشد.
  • سلیقه و ذائقه مخاطب را به‌ خوبی پوشش دهد.
  • لحن مشخصی را دنبال کند. طنز، جدی، رسمی، محاوره‌ای و…

موضوعاتی که می‌توان در پیج فروش آثار هنری برایشان محتوا متنی تولید کرد:

به ‌عنوان مثال شما می‌توانید مزایا و معایب محصول خود را در قالب یک متن- عکس برای مخاطب توضیح دهید. این کار باعث اعتماد مخاطب هم می‌شود.

خوب است بدانید که با تولید محتوا در اینستاگرام هم می‌توانید کسب درآمد کنید.

10- هشتگ‌گذاری مناسب و هدفمند

هشتگ گذاری نباید از یک تعدادی بیشتر شود.

شیوه فروش محصولات هنری در اینستاگرام نیاز به هشتگ گذاری مناسب و هدفمند دارد.

شما باید در انتهای متن‌ها، از تعدادی هشتگ مرتبط با کار خود، استفاده کنید. این کار یک نوع بازاریابی برای پیدا کردن فالوورهای هدفمند و دیده شدن پست‌های شما در اکسپلورر می‌شود.

کاربرد اصلی هشتگ چیست؟

 کارایی هشتگ، دسته‌بندی و جستجوی سریع کلمه یا جملات خاص، در بستر شبکه‌های اجتماعی است.

چه هشتگ‌هایی انتخاب کنیم؟

هشتگ‌های فارسی و انگلیسی مرتبط با پیجتان را انتخاب کنید. مثلاً اگر پیج هنری شما مرتبط با زیورآلات دست‌ساز هست می‌توانید از هشتگ‌های #سوزن‌دوزی #زیورآلات_دست‌ساز#زیورآلات استفاده کرد.

چند تا هشتگ استفاده کنیم؟

در استفاده از هشتگ‌ها خساست به خرج دهید.

5 تا 10 هشتگ مرتبط با پست، کافیست.

هشتگ زیادی باعث می شود بازدهی پیج پایین بیاید و پیج شما توسط اینستاگرام بلاک شود. پس سعی کنید از هشتگ‌گذاری افراطی خودداری نمایید.

نمونه دو تا پیج فروش آثار هنری دست‌ساز که از هشتگ گذاری درست استفاده کردند

11- از استوری گذاشتن غافل نشوید

استوری بر خلاف پست یک حالت دوستانه‌تری دارد و باعث می‌شود که مخاطب با شما احساس نزدیکی بیشتری کند.

تولید استوری باید، باکیفیت و روزانه باشد که باعث شود مخاطب هر روز با پیج شما تعامل داشته باشد.

ویژگی‌های محتوای استوری

  • توجه مخاطب را جلب کند.
  • سرگرم‌کننده و کوتاه باشد.
  • ارزشمند باشد.

 چه نوع محتوایی برای استوری بگذاریم؟

این به سلیقه شما و مشتری مربوط می‌شود اما به طور کلی به چند نمونه اشاره می‌کنیم:

1- محتوای روزمرگی

مانند زمان‌هایی که دارید در کارگاه کار می‌کنید.

2- تهیه فیلم از زمان بسته‌بندی کردن محصولات

مخاطبین دوست دارند نحوه آماده شدن سفارش‌شان را ببینند.

3- تهیه فیلم یا عکس از بازخوردهایی که مشتریان از محصولات هنری شما گرفتند

این کار موجب اعتمادسازی افراد به پیج شما هم می‌شود و در فروش شما تأثیر خوبی دارد.

4- استوری‌های حال خوب کن

مثلاً می‌توانید زمانی که به طبیعت یا مسافرت رفته‌اید یا یک موسیقی خوب شنیده‌اید آن را با مخاطب خود به اشتراک بگذارید.

5- استفاده از باکس‌های پرسش و پاسخ

این کار باعث تعامل بیشتر با مشتری می‌شود.

6- از رشته استوری استفاده کنید

یک سری استوری‌های مرتبط که شروع، بدنه و پایان مناسبی دارد تهیه کنید و آن را برای مخاطب به اشتراک بگذارید.

12- لوکیشن زدن

لوکیشن زدن در پیج فروش محصولات هنری باعث می‌شود که بیشتر در معرض دید مشتری باشیم

 ثبت لوکیشن در پست و استوری، باعث می‌شود که بیشتر در معرض دید قرار بگیرید و این کار تأثیر خوبی بر روی شیوه فروش محصولات هنری در اینستاگرام می‌گذارد.

مقاله زیر یکی از کامل‌ترین مقاله‌ها درباره ثبت صحیح لوکیشن در اینستاگرام است و مطالب مفیدی در آن بیان شده است که باعث رشد پیج بیزینسی فروش محصولات هنری شما می‌شود.

13- تگ کردن یک مورد مهم در شیوه فروش محصولات هنری در اینستاگرام

با این قابلیت اینستاگرام می‌توانید پست و یا استوری خود را برای دیگران به اشتراک بگذارید.

مزیت تگ کردن

  • با تگ کردن یک اکانت پرمخاطب، پست شما وارد اکسپلورر فالوورهای آن فرد می‌شود و در ویو یا بازدید از صفحه شما، تأثیر بسزایی دارد.
  • استفاده مناسب از این قابلیت اینستاگرام، به رشد پیج شما کمک زیادی می‌کند.

تا این جای مقاله فوت‌وفن‌های افزایش فروش را برای‌تان گفتیم، از اینجا به بعد قصد داریم در مورد آنالیز اکانت پیج بیزینسی که در شیوه فروش محصولات هنری اینستاگرام تاثیر دارند و به ما کمک زیادی می‌کنند توضیح دهیم تا به راحتی بتوانید پیجتان را آنالیز و از نکات مثبت و منفی آن اطلاع پیدا کنید.

14- پیج خود را حتما آنالیز کنید! در موضوع شیوه فروش محصولات هنری در اینستاگرام

آنالیز با insights برای بهبود شیوه فروش محصولات هنری در اینستاگرام

در قسمت پروفایل دکمه‌ای به اسم insights وجود دارد که با کلیک روی آن صفحه‌ای شبیه به عکس پایین برای‌تان باز می‌شود.

صفحه اول آنالیز پیج بیزنسی

همان‌طور که مشاهده می‌کنید این صفحه 3 سرفصل مهم دارد:

  1.  از این قسمت می‌توانید تعیین کنید که اطلاعات پیج در چه بازه زمانی نشان داده شوند.
  2.  این قسمت تعداد کاربرهایی را نشان می‌دهد که به پیج شما سر زدند و یا پست‌های شما را دیدند.
  3.  این قسمت به ما نشان می‌دهد که چه تعدادی از مخاطبین با پیج شما تعامل برقرار کردند؛ یعنی پست‌ها را لایک، سیو و یا share کردند.

بالا بودن نرخ تعامل در پیج فروش محصولات هنری باعث کامنت و لایک بیشتری می‌شود و در نتیجه مخاطبین راحت‌تر به پیج شما اعتماد می‌کنند.

4-  این قسمت اطلاعاتی مانند سن و جنسیت از کل فالوورهای پیج، به شما می‌دهد.

با کلیک کردن بر روی هر سرفصل می‌توان اطلاعات جزئی‌تری را در مورد آن، مشاهده کرد.

15- با مشتری تعامل داشته باشید، در موضوع شیوه فروش محصولات هنری در اینستاگرام

  1. جواب دادن به کامنت‌ها باعث تعامل با مشتری می‌شود و در شیوه فروش آثار هنری در اینستاگرام تاثیر مثبتی می‌گذارد.
  2. اگر فردی از طریق دایرکت سؤالی پرسید بهتر است که با یک لحن محترمانه و با ویس، جواب دهید زیرا حس خوبی به فرد منقل می‌کند و ممکن است مشتری شما شود.
  3. در داخل استوری از باکس‌های پرسش و پاسخ استفاده کنید.

16- تقویم محتوایی برای فروش بیشتر محصولات هنری در پیج اینستاگرام

همیشه داشن یک تقویم محتوایی برای پیج فروش آثار هنری کاربردی است

تقویم محتوایی چیست؟

برای درست کردن یک محتوای خوب و مشخص کردن زمان بارگذاری آن، نیاز به یک تقویم محتوایی دارید تا بتوانید به شیوه‌ای صحیح و در زمانی مناسب (که در آنالیز پیج اینستا کاملاً مشخص شود) پست‌های خود را انتشار دهید و نتیجه خوبی بگیرید.

چه چیزهایی باید داخل تقویم محتوایی باشد تا منجر به فروش بیشتر محصولات شود؟

  1.  تعیین دقیق محتوای پست
  2. نوع فرم محتوا مثلاً ویدئو، عکس، استوری، نظرسنجی و…
  3. استفاده از هشتگ‌های مناسب مرتبط با پست
  4. آگاه بودن از روزهای خاص تقویم برای تولید پست‌های مناسبتی
  5. تاریخ دقیق انتشار پست
  6. ساعت دقیق انتشار پست

17- تبلیغ کنید! موضوع مهم در شیوه فروش محصولات هنری در اینستاگرام

تبلیغ کردن در اینستاگرام باعث فروش بیشتر می‌شود

برای تبلیغ کردن، یک متن جذاب و خاص تهیه کنید و آن را برای اینفلوئنسرها یا کسانی که پیج های مرتبط با محصول هنری شما را دارند، بفرستید.

احتمالاً این سوال هم برایتان پیش آمده که مزیت‌های تبلیغات در اینستاگرام چیست؟مطلب زیر جواب سوال شماست:

با دیدن ویدئوی زیر به نکات مهمی در مورد روش‌های تبلیغ در اینستاگرام پی خواهید برد. پس با دقت تماشا کنید.

گر صبر کنی ز غوره حلوا سازی

شیوه فروش محصولات هنری در اینستاگرام نیاز به صبر دارد.

علاوه بر عمل کردن به تکنیک‌های گفته‌شده برای فروش آثار هنری، شما نیاز به صبر هم دارید. و بدانید و آگاه باشید که شیوه فروش محصولات هنری در اینستاگرام و در راستای آن فروش و سود بالا از عرضه محصولات هنری، مثل تمام کارهای دیگر نیاز به صبر زیادی دارد. به هیچ عنوان جا نزنید.

پیج‌های همکار را رصد کنید و کارهایی که انجام می‌دهند را ببینید و از آن‌ها برای پیجتان ایده بگیرد، به هیچ عنوان کپی نکنید چون مخاطب شما، بسیار باهوش است.

همیشه به‌روز باشید تا از آپدیت‌های جدید اینستاگرام مطلع شوید.

به طور مستمر و هدفمند روی پیج‌تان کار کنید و حتماً حتماً بعد از گذاشتن هر پست یا استوری آن را آنالیز کنید تا متوجه نقص‌های کارتان شوید.

مطالب مرتبط به شیوه فروش محصولات هنری در اینستاگرام

برای فروش محصولات خود در اینستاگرام، هر قدر اطلاعات کسب کنید باز هم کم است! راه کسب درآمد از اینستاگرام را در مطلب زیر بخوانید:

کسب‌وکارهای اینترنتی جزء شغل‌هایی است که افراد زیادی را پولدار کرده است. در مقاله زیر می‌توانید فهرستی از این شغل‌ها را مشاهده کنید:

اگر نیاز به یک کار تولیدی با سرمایه کم دارید، متن زیر می‌تواند به شما کمک کند:

آیا می‌دانید از گوشی که در دستان خود دارید چطور می‌توانید پول دربیاورید؟ این مطلب جذاب را از دست ندهید:

شاید علاقه‌مند باشید برای پیج اینستاگرام خود پادکست تولید و منتشر کنید، ما راه آن را به شما در این مطلب نشان داده‌ایم:

این مقاله براساس قوانین اینستاگرام و تجربه‌های افرادی که پیج فروش در اینستاگرام دارند نوشته شده است. اگر شما هم تجربه‌ای در زمینه فروش آثار هنری در اینستاگرام دارید، خوشحال می‌شویم که با ما در میان بگذارید.



کانال یوتیوب پادکست رادیو کارنکن
اینستاگرام پادکست رادیو کارنکن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مینی دوره رایگان
تولیدمحتوا و سئو

بخشی از دوره سئو را اینجا ببینید.