دوره آنلاین

چگونه استخدام شویم

روز
ساعت
دقیقه
ثانیه

تخفیف نوروزی
دوره تولید محتوا و سئو با هوش مصنوعی

روز
ساعت
دقیقه
ثانیه

معرفی سایت fiverr و هر آنچه باید درباره سایت فایور بدانید!

مأموریت سایت فایور تغییر نحوه فعالیت و همکاری افراد در جهان است.
2/5 - (1 امتیاز)

اگر شما دورکار هستید و علاقه‌مند به کسب درآمد دلاری با فریلنسری هستید، احتمالا نام سایت fiverr را شنیده باشید. اما اگر نمی‌دانید:

سایت fiverr چیست و آیا برای شما هم امکان افتتاح حساب فریلنسر و کسب درآمد از این سایت وجود دارد؟

این مقاله را دنبال کنید. آیا می‌دانید با استفاده از مهارت‌های فریلنسینگ بدون توجه به موقعیت مکانی، در هر جایی که باشید، می‌توانید در سایت فیور پروژه دریافت کنید و درآمد دلاری داشته باشید؟

انتخاب یک شغل خوب و مناسب با شرایط و توانایی‌های هر فرد و کسب درآمد از آن شاید از مهم‌ترین و پرچالش‌ترین دغدغه‌های ما باشد.

برای اینکه بتوانید از مهارت‌هایی که تا به‌حال به‌دست آورده‌اید استفاده کنید و موقعیتی برای تمرین بیشتر و تقویت مهارت‌های خود داشته باشید با معرفی سایت fiverr با من همراه شوید.

در ادامه برای آشنایی بیشتر شما توضیح می‎‌دهم که سایت فایور چیست . نحوه شروع کار و نوع مشاغل موجود در وب سایت fiverr چگونه است و 10 شغل پردرآمد و محبوب در آن از چه قرار است. همچنین با اصطلاحات ویژه این سایت نیز آشنا خواهید شد.

فهرست مطالب:

fiverr چیست؟

fiverr چیست ؛ سایتی است برای کسب درآمد تمام فریلنسرهای دنیا که می‌توانند در آن فعالیت کنند.

به بیان ساده، سایت فایور یا به‌طور رایج در زبان ما سایت فیور یک بازار آنلاین است که تعداد زیاد و متنوعی از خدمات، وظایف و شغل‌های کوچک و کارهای فریلنسری را ارائه می‌دهد.

در وب سایت fiverr خدمات متنوع بسیاری برای هر مهارت وجود دارد. با مهارت‌هایی همچون طراحی دیجیتالی، نویسندگی، ترجمه، توسعه وب، وکالت یا حتی نوازندگی، سایت fiverr حتماً چیزی برای ارائه در خصوص مهارت شما دارد و می‌توانید خدمات مربوط به مهارت خود را پیدا کنید.

تاریخچه سایت فایور

سايت fiverr فعالیت خود را از سال 2010 توسط شای وینینگر و میچا کائوفمن آغاز کرد و هدف از تأسیس این وب سایت، فراهم آوردن بستری بود تا فریلنسرها بتوانند خدمات فریلنسری خود را تبلیغ کنند. اگر مایل هستید در مورد تاریخچه فریلنسری نیز بیشتر بدانید مطلب زیر به بررسی آن پرداخته است.

سایت فایور از نظر افرادی همچون کوچ‌نشینان دیجیتالی (به کسی که زندگی او در سفر می‌گذرد و عملاً جای ثابتی (خانه) برای زندگی ندارد و از طریق اینترنت و تکنولوژی کسب درآمد می‌کند، دیجیتال نومد یا کوچ‌نشین می‌گویند)، مسافران و افراد جویای کار، یک راه عالی برای استفاده از مهارت‌ها است. بنابراین، بیایید با عمق بیشتری یاد بگیریم چگونه با کار در سایت fiverr پول به‌دست آوریم.

معنای گیگ در سایت fiverr چیست؟

خدماتی که در سایت فایور ارائه شده به‌عنوان «گیگ» شناخته می‌شوند و حقوق پایه هر کدام حداقل می‌تواند با 5 دلار شروع شود. در ابتدای کار این شرکت، تمامی خدمات با 5 دلار به فروش می‌رسیدند. به همین دلیل نام شرکت، فایور (five عدد 5) است.

خوشبختانه این سیاست فایور تغییر کرد. در حال حاضر همانند سایر سایت‌های فریلنسری، در سایت فایور نیز بعضی از فریلنسرها در ازای استفاده از مهارت خود، صدها و حتی هزاران دلار حقوق دریافت می‌کنند. بنابراین اصل پنج دلاری وب سایت fiverr مدت‌هاست که از بین رفته است.

از ویژگی‌های دیگر سایت فایور این است که با اتصال مستقیم کارفرما به کاریاب، به یکی از بزرگ‌ترین وب سایت‌های ارائه دهنده تبادل خدمات آنلاین تبدیل شده است. محبوبیت و کارایی این سایت، آن را به روشی مطلوب برای کسب درآمد حتی هنگام مسافرت، به‌عنوان یک کار جانبی و حتی به‌صورت یک کار حرفه‌ای تبدیل کرده‌ است. به این ترتیب سایت فایور در میان 150 سایت برتر جهان قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید: نقشهٔ راه کسب درآمد دلاری

شرایط کار در سایت fiverr کدامند؟

شرایط کار در وب سایت fiverr چیست برای اطلاع از این شرایط باید در سایت ثبت نام کرد

اگر فکر می‌کنید که مهارتی دارید که دیگران به آن نیاز دارند، انتخاب درستی کرده‌اید. شاید شما در طراحی لوگو، وب سایت یا کارت دعوت عروسی تبحر دارید. یا حتی استعدادهای ذاتی مانند صدای خوب برای گویندگی دارید. یا شاید می‌توانید به‌عنوان ادمین در شبکه‌های اجتماعی یا مسئول منابع انسانی فعالیت کنید.

با هر استعداد و مهارتی که دارید هر چند کوچک، سایت فایور این فرصت را به شما می‌دهد تا این مهارت‌ها را با سایرین در دنیای آنلاین به اشتراک بگذارید. مهم‌تر از همه آنچه گفته شد، می‌توانید در حین انجام کاری که دوست دارید، درآمد دلاری کسب کنید.

روند پیدا کردن کار در سایت فیور کاملاً ساده است. البته باید با قوانین فریلنسری آشنا باشید و برای موفقیت در کار، آنها را رعایت کنید.

در این پلتفرم نیز همانند همه پروژه‌های کاری، درک دو طرف (فروشنده و خریدار) در معامله مهم است. برای شفافیت بیشتر موضوع حتماً به ادامه مطلب توجه کنید.

معرفی نقش فروشنده (Seller)

اگر شما شخص جویای کاری هستید که می‌خواهید با ثبت‌نام در سایت فایور فریلنسر شوید، نقش شما در سایت fiverr همان فروشنده (seller) است. یک فروشنده می‌تواند هر نوع خدمتی را که می‌خواهد در سه سطح کیفی مختلف standard، Basic و premium و به طبع با قیمت‌های متفاوت، ارائه دهد. شانس استخدام شما به تجربه شما در کار و همچنین تجربه شما در سایت fiverr بستگی دارد.

معرفی نقش خریدار (Buyer)

اگر به دنبال استفاده از خدمات فروشندگان هستید، شما «خریدار» هستید. یک خریدار به دنبال فردی است که کاری را به او محول کند تا آن را به انجام برساند. این کار می‌تواند وظیفه‌ای خاص، یک شغل یا پروژه باشد. خریداران نیز می‌توانند مشاغل، شرکت‌ها یا حتی افراد منفرد باشند.

شرایط دریافت کار و استخدام در سایت Fiverr چیست برای آشنایی با آنها باید وارد سایت شوید.

در سایت فایور خریداران، فروشندگان را به صورت فریلنسر استخدام می‌کنند تا به آن‌ها کمک کنند کار مورد نظرشان را به انجام برسانند.

وب سایت fiverr با ایجاد شرایطی برای ارتباط دو طرف معامله، هم به خریداران و هم فروشندگان این فرصت را می‎‌دهد که یکدیگر را پیدا کنند. یک خریدار امکان این را دارد که پروفایل فروشنده‌هایی که نیازهایش را برآورده می‌کنند، مرور کند یا یک فروشنده می‌تواند درخواست‌های خریدار را برای کارهایی که با مهارت‌هایش مطابقت دارد بررسی کند.

هنگامی که یک خریدار و فروشنده یکدیگر را پیدا کردند بر روی هدفی مشخص، چارچوب زمانی و قیمت توافق می‌کنند. پس از آن فریلنسر وظیفه دارد که بهترین آنچه که در آن مهارت دارد را به انجام برساند.

حالا که با نحوه کار و تعامل و چگونگی در نظر گرفتن طرفین معامله در سایت فایور آشنا شدید، وقت آن است که یاد بگیرید چگونه توانایی‌های خود را به نمایش بگذارید.

چگونه کار در سایت fiverr را شروع کنم؟

شروع کار در سایت fiverr آسان است و به راحتی می‌توان با ثبت نام در آن به کسب درآمد پرداخت.

کسب درآمد به‌عنوان فروشنده سایت فایور بسیار آسان است. با انجام مراحل زیر، می‌توانید در سایت fiverr در کمترین زمان شروع به فعالیت کنید و در نتیجه در آن درآمد کسب کنید.

ثبت نام برای یک حساب کاربری جدید

برای کسب درآمد از سایت فیور شما باید یک کاربر ثبت شده باشید. بنابراین، اولین قدم شما ثبت‌نام برای یک حساب جدید است. پس از وارد کردن اطلاعات تماس و جزئیات دیگر، لینک تأیید ایمیل دریافت خواهید کرد. پس از تأیید حساب جدیدتان، وقت آن است که شروع به یافتن کار کنید. (لطفا با قندشکن وارد شوید)

پروفایل خود را به‌عنوان یک فروشنده ایجاد و کامل کنید

پروفایل شما شاید مهم‌ترین راه برای به کار گرفته شدن در وب سایت fiverr بعد از ثبت‌نام باشد. این بهترین فرصت برای شماست تا تجربیات، مهارت‌ها و سابقه خود را برای جذب خریداران به نمایش بگذارید.

درحقیقت، شما با پروفایلتان خدمات خود را می‌فروشید و اولین چیزی که خریداران هنگام تصمیم‌گیری در مورد استخدام شما می‌بینند، پروفایل شماست. بنابراین دیدگاه خوبی از خودتان ایجاد کنید.

یک Gig ایجاد کنید

اکنون که پروفایل گویا و کاملی درباره توانایی‌های خود دارید، وقت آن است یک گیگ برای اشتراک گذاری با خریداران بالقوه ایجاد کنید. شما باید اطلاعاتی راجع به خدمات، شرایط و هزینه‌های خود ارائه دهید.

گیگ را به‌عنوان توصیف خدمات خود در نظر بگیرید. پس از خواندن پروفایل شما، یک خریدار از طریق گیگ بررسی می‌کند تا ببینند آیا شما مناسب پروژه مورد نظر آن‌ها هستید یا نه.

ارسال پیشنهادات به خریداران

می‌توانید تا بازدید و انتخاب خریداران از پروفایلتان بیکار بنشینید؛ ولی اگر پیگیرانه فعالیت کنید؛ مطمئناً تعداد درخواست‌های بیشتری از خریداران دریافت خواهید کرد.

برخی از خریداران درخواستی را برای برخورداری از خدماتی خاص ارسال می‌کنند که در آن توضیح می‌دهند می‌خواهند چه کاری انجام شود، چه زمانی به آن احتیاج دارند و چه مقدار مایل به پرداخت برای آن هستند. به‌عنوان فروشنده، می توانید این درخواست‌ها را مرور کرده و مستقیماً به خریدار پیشنهاد کار ارسال کنید.

اگر برای ثبت نام در سایت فایور به مشکل خوردید، مطلب زیر مراحل ثبت نام در این سایت را به صورت گام به گام و تصویری برای شما توضیح داده است.

هزینه‌ ثبت نام و کار در سایت fiverr چقدر است؟

هزینه‌ ثبت نام و کار در سایت fiverr رایگان است و شما می‌توانید همین الان با ثبت نام در سایت، کسب درآمد کنید.

ایجاد حساب کاربری در وب سایت fiverr کاملاً رایگان است. این یکی از بهترین ویژگی‌های این وب سایت است. برای جستجو یا دیدن گیگ‌های موجود لازم نیست هیچ هزینه‌ای پرداخت کنید.

اگر یک خریدار هستید، قبل از پرداخت هزینه گیگ، حق ثبت سفارش سایت را از قبل پرداخت می‌کنید و مقدار هزینه به مبلغی که برای این گیگ پرداخت می‌کنید بستگی دارد. این مقدار برای گیگ‌های زیر 40 دلار، 2 دلار و گیگ‌های بالای 40 دلار، 5 درصد است.

به‌عنوان مثال، اگر مایل به پرداخت 20 دلار برای یک مقاله وبلاگ هستید، قبل از استخدام فروشنده، 2 دلار به وب سایت fiverr پرداخت خواهید کرد.

اگر یک فروشنده هستید، پس از اتمام موفقیت آمیز گیگ هزینه به شما پرداخت می‌شود. به این نکته توجه کنید که فقط 80 درصد ارزش کل سفارش به شما پرداخت می‌شود. سایت فایور 20 درصد دیگر را به‌عنوان حق کمیسیون نگه می‌دارد.

به‌عنوان مثال، یک خریدار 20 دلار برای یک مقاله وبلاگ پیشنهاد می‌کند. پس از اتمام، مبلغ نهایی 16 دلار به شما پرداخت می‌شود.

میزان درآمد در سایت فایور و معرفی 10 شغل پردرآمد در آن

همان‌طور که بیان کردم، تقریباً برای هر نوع مهارت و استعدادی در سایت فایور مشاغلی وجود دارد. در واقع، بیش از 200 دسته شغلی مختلف در سایت وجود دارد! موارد زیر تنها چند مورد از بهترین راه‌های کسب درآمد با سایت fiverr هستند.
میزان درآمدها براساس درآمد فریلنسرها بیان شده‌اند.

1- خدمات توسعه وب سایت

خدمات مربوط به طراحی و توسعه وب سایت در سایت فیور چیست

میزان درآمد: 100 دلار تا 2000 دلار در هر گیگ

اگر به کامپیوتر علاقه دارید و در کارهای طراحی و گرافیکی استعداد دارید، می‌توانید به عنوان فریلنسر طراحی سایت در سایت فایور درآمد دلاری کسب کنید. اگرچه پیشنهادهای مختلفی در ساختار وب سایت و طراحی و کدگذاری آن پیدا خواهید کرد، ولی اگر قادر به انجام هر سه مورد باشید، درآمد بیشتری کسب خواهید کرد.

به ویژه، طراحی فروشگاه‌های الکترونیکی بسیار مورد تقاضا است. خریداران به‌طور خاص به‌دنبال فروشندگانی هستند که بتوانند با سیستم‌های مدیریت محتوا مانند WordPress ، Squarespace و Shopify وب سایت ایجاد کنند.

طراحی و ساخت یک وب سایت یکی از مشاغل با درآمد بالا در سایت فایور است. اما آیا از درآمد برنامه‌نویس فریلنسر در سایت فایور اطلاع دارید؟ با توجه به قیمت ارز در ایران، در صورتی که دانش برنامه‌نویسی دارید، می‌توانید درآمد فوق‌العاده‌ای از سایت fiverr داشته باشید. اما اگر برنامه‌نویس نیستید، نگران نباشید.

2- خدمات طراحی گرافیک

آشنایی با خدمات طراحی گرافیک در وب سایت fiverr شما را به درآمد دلاری در این سایت می‌رساند

میزان درآمد: 10 دلار تا 1000 دلار در هر گیگ

در وب سایت fiverr پیشنهادهای موجود برای طراحی گرافیک کم نیستند. با داشتن بیش از 11000 گیگ در دسترس، همچنان یکی از محبوب‌ترین دسته‌های درآمدساز سایت است.

حتی اگر در طراحی تی‌شرت، آرم یا کارت ویزیت تخصص داشته باشید، در یافتن یک گیگ مرتبط با طراحی گرافیکی در سایت fiverr مشکلی نخواهید داشت. هم‌چنین می‌توانید در پلتفرم‌های دیگر فریلنسری نیز پروژه دریافت کنید.

3- تولید محتوا

اگر مهارت نویسندگی و تولید محتوا دارید در سایت فایور درآمد کسب کنید

میزان درآمد: 50 دلار تا 2000 دلار در هر گیگ

برای کسب درآمد از وب سایت fiverr نیازی به مهارت در دنیای فن‌آوری نیست. اگر اهل کلمه‌سازی هستید، می‌توانید با ارائه خدمات تولید محتوای متنی به خریداران، درآمد اضافی کسب کنید.

هنگامی‌ که صحبت از نوشتن متن می‌شود، گیگ‌های تولید محتوای بسیاری وجود دارد. برای مثال، با لیست‌هایی از جانب خریداران مواجه شدم که نویسنده حوزه محصولات، وبلاگ‌نویسان و حتی نویسندگان کتاب‌های الکترونیکی را استخدام می‌کردند.

“محتوا پادشاه است” شاید شما هم این جمله را شنیده باشید. اگر قصد دارید به عنوان یک تولید کننده محتوا در وب سایت fiverr پادشاه باشید و کسب درآمد کنید، لازم است پیش از شروع کار با مطلب زیر را بخوانید.

4- بازاریابی ویدئویی

 در سایت فیور می‌توانید با بازاریابی ویدئویی درآمد بالایی داشته باشید

میزان درآمد: 100 دلار تا 10،000 دلار در هر گیگ

مورد توجه همه کارگردانان علاقه‌مند! بازاریابی ویدئویی یکی از پردرآمدترین مشاغل فریلنسری در سایت فیور است. در واقع، تقاضا برای این نوع خدمات طی چند سال گذشته بیش از 100 درصد رشد کرده‌‌است که این امر آن را برای افرادی که دارای تجربه فیلم‌سازی هستند، به گزینه‌ای سودآور تبدیل می‌کند.

گیگ‌ها شامل فیلم‌های آموزشی، انیمیشن کوتاه و تبلیغات هستند. همچنین بازار بزرگی برای مشاغل موجود در شبکه‌های اجتماعی وجود دارد که سعی دارند امکانات چندرسانه‌ای خود را گسترش دهند. به‌دنبال گیگ‌هایی باشید که در جستجوی خدمات ویدئویی در YouTube و Instagram و Facebook هستند.

5- خدمات ترجمه

خدمات ترجمه هم یکی از راه‌های کسب درآمد در سایت fiverr است

میزان درآمد: 100 دلار تا 1000 دلار در هر گیگ

اگر می‌توانید به بیشتر از یک زبان صحبت کنید، به‌راحتی می‌توانید با ترجمه اسناد برای دیگران پول اضافی کسب کنید. خریداران مشتاقانه به‌دنبال فروشندگان چند زبانه هستند که بتوانند اسناد و مقالات مختلف را ترجمه کنند.

در همین راستا، می‌توانید خریدارانی را پیدا کنید که به‌دنبال یادگیری زبان جدید در سایت fiverr هستند. اگر علاقه‌مند به تدریس هستید می‌توانید از این مهارت‌های زبانی به خوبی استفاده کنید. دانشجویان مشتاق زیادی وجود دارند که مایل به پرداخت هزینه یک معلم خصوصی زبان هستند. ناگفته نماند که این گیک مورد استقبال بسیاری از فریلنسرهای ایرانی قرار گرفته است.

می‌توانید در سایت‌های دیگر نیز به کسب درآمد از فریلنسری ترجمه بپردازید. مطلب زیر به معرفی معتبرترین سایت‌های فریلنسینگ در این حوزه می‌پردازد.

6- بازاریابی از طریق شبکه‌های اجتماعی

بازایابی در شبکه‌های اجتماعی در وب سایت fiverr امکان کسب درآمد دلاری را برای شما فراهم می‌آورد

میزان درآمد: 50 دلار تا 2000 دلار در هر گیگ

تقاضا برای بازاریابی استراتژیک شبکه‌های اجتماعی در حال افزایش است. بسته به میزان تجربه خود، می‌توانید با اشتراک گذاشتن دانش خود با مشاغل در حال رشد و کمک به پیشرفت آن‌ها، درآمد زیادی کسب کنید.

خریداران به‌دنبال همه چیز هستند. از طراحی کمپین‌های تبلیغاتی گرفته تا تعیین استراتژی متناسب با مخاطبان خاص هر کسب‌ و کار. بعضی اوقات ممکن است به‌دنبال کسی باشند که از طرف آن‌ها پروفایل‌های شبکه‌های اجتماعی‌شان را مدیریت کند.

7- بازاریابی به‌عنوان یک فرد تأثیرگذار یا اینفلوئنسر

بازاریابی به‌عنوان اینفلوئنسر در سایت فایور یکی از راه های کسب درآمد است

میزان درآمد: 10 دلار تا 1000 دلار در هر گیگ

اگر اینفلوئنسر پر بازدیدی هستید، می‌توانید با تلاش کم مقدار زیادی پول به‌دست آورید. مشاغل و افراد زیادی وجود دارند که حاضرند برای تبلیغ برند خود از طریق رسانه‌های اجتماعی به شما پول پرداخت کنند.

این قیمت به تعداد فالورهای شما و همچنین تعداد پست‌های شما در ارتباط با نام تجاری مورد نظر بستگی دارد.

8- صدا گذاری

می‌توانید از صدای خود در سایت فیور درآمد کسب کنید

میزان درآمد: 10 دلار تا 500 دلار در هر گیگ

کار صداگذاری یکی از خدمات محبوب است، حتی برای کسانی که تجربه زیادی ندارند. برای پیدا کردن انواع گیگ‌های مختلف، فقط به یک صدای واضح و صاف نیاز دارید و باور کنید برای هر نوع صدا، لهجه آمریکایی، لهجه انگلیسی چه مرد و چه زن تعداد زیادی گیگ در وب سایت fiverr وجود دارد.

9- تصویرسازی

با کار در سایت fiverr از مهارت تصویر سازی خود درآمد کسب کنید.

میزان درآمد: 10 دلار تا 300 دلار در هر گیگ

اگر در طراحی کمیک حرفه‌ای هستید یا به‌عنوان سرگرمی شخصیت‌هایی را خلق می‌کنید یا کاریکاتور می‌کشید، سایت fiverr راهی عالی برای یافتن نمایش تصویرسازی‌های شما است. بیشتر گیگ‌ها باید سفارشی تولید شوند، زیرا خریداران معمولاً به‌دنبال شخصیت‌های منحصر به فرد، کارتون یا پرتره هستند.

10- دستیار مجازی

شما می‌توانید به عنوان دستیار مجازی در سایت fiverr مشغول به کسب درآمد شوید.

میزان درآمد: 5 دلار تا 100 دلار در هر گیگ

دستیاری مجازی شدن به شما این امکان را می‌دهد از هر جای دنیا که می‌خواهید، کار کنید! اگر در سازماندهی و مدیریت چندین برنامه مهارت دارید، کار به‌‌عنوان دستیار مجازی گزینه خوبی است.

سایت فیور دارای یک منبع ظاهراً بی‌پایان از مشاغل دستیار مجازی است. وظایف اصلی این شغل شامل ورود داده، تنظیم قرار ملاقات و تماس تبلیغاتی است.

چگونه در سایت fiverr فروش بیشتری داشته باشم؟

جلب رضایت مشتریان یکی از عوامل فروش بیشتر در سایت فایور است.

وب سايت fiverr یکی از محبوب‌ترین سایت‌ها برای یافتن مشاغل و خدمات آنلاین است. به همین دلیل، به‌راحتی می‌توان فهمید که چرا هزاران فریلنسر در آن به‌دنبال کار هستند که می‌تواند پیدا کردن یک گیگ را کاملاً رقابتی کند.

وقتی فهمیدید چگونه با کار در سایت fiverr درآمد کسب کنید و چه خدماتی را ارائه دهید باید چند مرحله اساسی زیر را دنبال کنید تا به‌عنوان یک فروشنده، شانس استخدام خود را افزایش دهید.

مشخصات خوبی از خود ارائه دهید.

رزومه خوب باعث افزایش فروش شما در سایت fiverr می‌شود.

نیازی به گفتن نیست که داشتن مشخصات و توصیفی دقیق شانس شما را بالا می‌برد. پروفایل شما معمولاً اولین چیزی است که خریدار با آن برخورد می‌کند، بنابراین اولین برداشت خوب می‌تواند با خود پیشنهاد به همراه داشته باشد.

برای جذابیت بیشتر پروفایلتان به فکر بارگذاری یک ویدئوی شخصی از خودتان باشید. این نه تنها نشان‌دهنده انگیزه شماست، بلکه باعث شناخت بیشتر خریداران از شما می‌شود. در واقع، مطالعات سایت فیور نشان می‌دهد که افزودن یک ویدئو، سفارشات شما را بیش از 200 درصد افزایش می‌دهد!

از سئو استفاده کنید.

با هزاران گیگ شناور در فضای وب، باید تغییراتی ایجاد کنید تا مورد توجه قرار بگیرید. یکی از بزرگ‌ترین ترفندهای بهبود کیفیت گیگ شما استفاده از بهینه‌سازی موتور جستجو یا SEO است.

عنوان گیگ شما باید کاربرپسند باشد و خواننده را به سمت خود جذب کند. به جای اینکه فقط مهارت‌های خود را ذکر کنید، چیز جذاب‌تری برای خریدار بنویسید. مثلاً بنویسید «من سه مقاله سفر برای شرکت شما می‌نویسم طوری‌‌که از هر  وبلاگ‌نویس یا نویسنده‌ای جذاب‌تر به نظر برسه».

نکته دیگر، استفاده از کلمات کلیدی تکراری در پروفایلتان است. با استفاده از کلمه کلیدی، در نتایج جستجو برای افرادی که به‌دنبال عبارت شما هستند ظاهر می‌شوید.

از اپلیکیشن سایت fiverr استفاده کنید.

کارایی اپلیکیشن سایت fiverr چیست برای آشنایی با آن باید اپ را نصب کنید و فروش خود را بیشتر کنید.

ممکن است در شرایطی باشید که به‌طور مداوم به لپ‌تاپ خود دسترسی نداشته باشید. اما اگر از سایت فایور استفاده می‌کنید، می‌توانید برای گیگ‌ها درخواست دهید و به موقع به مشتری پاسخ دهید.

این امر در رتبه‌بندی خریداران بسیار مهم است. خدمات بهتر به مشتری یکی از بهترین روش‌ها برای افزایش رتبه‌بندی و موفقیت شما در سايت fiverr است.

خدمات خود را افزایش دهید.

اگر فقط یک گیگ 5 دلاری را هم لیست کنید، امکان کسب درآمد بیشتر در همان گیگ هم وجود دارد. با افزایش خدمات مختلف، خریداران شما نه تنها می‌توانند سفارش خود را سفارشی سازی کنند، بلکه در ازای خدمات اضافی مختلف چند دلار بیشتر نیز کسب خواهید کرد.

به‌عنوان مثال، اگر برای طراحی لوگو استخدام شده‌اید، می ‌توانید ویژگی‌های اضافی را برای خریدار سفارشی کنید.

شاید مشتری مایل به پرداخت هزینه اضافی برای دریافت کاری در چندین نسخه یا رنگ باشند. یا شاید تمایل داشته باشند طراحی کارت ویزیت را هم به سفارش خود اضافه کنند. در هر صورت، ارائه گزینه‌های مختلف خدمات، انتخاب‌های بیشتری را در اختیار مشتری قرار می‌دهد که حاصل آن درآمد بیشتر در سایت فایور است.

رتبه بندی خود را به 5 ستاره برسانید.

با 5 ستاره شدن در سایت فیور فروش خود را بیشتر کنید

بازخورد و نظرات برای حفظ شهرت در وب سايت fiverr حیاتی است. نه تنها امتیاز بالا باعث جذابیت بیشتر شما برای خریداران می‌شود، بلکه باعث افزایش دیده شدن شما در موتور جستجو می‌شود.

روش‌های زیادی برای کسب رتبه خوب وجود دارد. همراه با یک پروژه موفق، با ارائه خدمات درجه یک مطمئناً امتیاز خوبی کسب خواهید کرد. در تمام گیگ‌های خود در سایت فیور سعی کنید همیشه در دسترس باشید و تعامل دوستانه‌ای داشته باشید.

به‌عنوان فروشنده ارتقا پیدا کنید.

در بستر سایت fiverr، فروشندگان این فرصت را دارند تا در سطوح مختلف کار کنند. هر سطح مزایای انحصاری مختلفی دارد تا به شما کمک کند فروش خود را در سایت فایور افزایش دهید.

با ورود به سیستم فایور، به‌عنوان «فروشنده جدید» شناخته خواهید شد. با این حال، همیشه باید تلاش کنید تا بالاترین رتبه «فروشنده با بالاترین رتبه» را به‌دست آورید، که یک نشان ویژه، پشتیبانی VIP و فرصت لیست شدن در تبلیغات سایت فیور را برای شما به‌دنبال دارد.

برای اینکه سطح خود را در سایت فایور بالا ببرید یا ستاره‌های خود را حفظ کنید، با بالا بردن میزان پاسخ‌دهی و رعایت زمان تحویل کار به این روند کمک کنید.

اگر مهارت و دانش خود را به‌روز نگه دارید، کسب درآمد فریلنسری در ایران آسان است و فروش و درآمد شما همواره صعودی خواهد بود. بنابراین می‌توانید در سایر سایت‌های فریلنسری نیز موفق عمل کنید.

مزایا و معایب کار در سایت fiverr چیست؟

اگر تازه‌کار هستید و می‌خواهید برای اولین بار با دریافت پروژه فریلنسری در سایت فیور فریلنسر شوید، پیش از شروع به کار با معایب و مزایای این شغل آشنا شوید. مطلب زیر به بررسی این موضوع پرداخته است.

با وجود اینکه طیف گسترده‌ای از مشاغل فریلنسری را در اختیار دارید، در کنار مزایای خوب سایت فایور معایبی هم وجود دارد. بنابراین بیایید نگاهی عمیق‌تر بیندازیم تا ببینیم آیا یادگیری نحوه کسب درآمد از fiverr ارزش وقت و تلاش شما را دارد یا خیر.

مزایای فریلنسر سایت fiverr

یکی از مزایای کار در وب سایت fiverr آزادی عمل است. شما می‌توانید از هر جایی در این سایت درآمد کسب کنید.

آزادی عمل در سایت فایور

اکثر مشاغل از راه دور دارای درجه خاصی از آزادی هستند. وب سایت fiverr این آزادی را به یک سطح کاملی رسانده‌‌است. بر خلاف بسیاری از مشاغل، شما این فرصت را دارید که برنامه‌های متناسب با نیاز و برنامه‌ریزی خود به عهده بگیرید. اصولاً خریدار ساعت شما را کنترل یا تنظیم نمی‌کند. بنابراین، می‌توانید کار را با سرعت مورد نظر خودتان پیش ببرید.

تأیید پرداخت امن در وب سایت fiverr

یکی از مزایای سایت fiverr تأیید پرداخت امن در آن است

از آنجا که همه خریداران باید قبلاً هزینه خود را پرداخت کنند، شما با پرداخت 100 درصد بابت کار خود، این اطمینان را به‌دست می‌آورید که با افراد نامناسب یا مشاغل تأیید نشده مواجه نخواهید شد. یعنی به نوعی در سایت فایور گارانتی می‌شوید.

پاداش کار در سایت fiverr

سايت fiverr این روند را ترویج داده و مجاز دانسته تا خریداران در صورت تمایل و رضایت برای فروشندگان خود انعام در نظر بگیرند. تقریباً بیش از 50 درصد از مشتریان، حدوداً به‌طور متوسط 20 درصد انعام در نظر می‌گیرند.

فضای خوبی برای مبتدیان در سایت fiverr

کار در سایت fiverr فرصت خوبی برای مبتدیان به همراه می‌آورد تا بدون استرس شروع به کسب درآمد کنند.

از آنجا که اکثر مشاغل سریع، آسان و کم‌قیمت هستند، در ابتدای کار خود مشکلی برای جذب مشتری نخواهید داشت. ممکن است گیگ مورد نظرتان یا آنچه که در آن ماهرید را در ابتدا به‌دست نیاورید، ولی به‌راحتی می‌توانید در حین ایجاد اعتبار کافی باز هم درآمد اندکی داشته باشید.

فرصت کار با مشتریان مختلف

یکی از بهترین مزایای کار در سایت فایور همکاری با مشتریان و در پروژه‌های مختلف است. شما واقعاً انواع مختلفی از سبک‌های کاری را تجربه می‌کنید که برای شخصی که تازه‌کار است بسیار مناسب است. در ضمن با افراد زیادی آشنا خواهید شد که به مهارت‌های ارتباطی شما در آینده کمک می‌کند!

معایب فریلنسر سایت fiverr

یکی از معایب کار در سایت fiverr رقابت بالا بین فروشندگان و فریلنسرها است.

کمیسیون در وب سایت fiverr

اگرچه غیرمعمول نیست که یک سرویس شغلی از درآمد شما کم کند. کمیسیون 20 درصد سایت fiverr نسبتاً زیاد است. البته باید انعام 20 درصد بعضی از خریداران را نیز در نظر داشت.

رقابت بالا بین فریلنسرها در سایت fiverr

در مقایسه با سایر سایت‌های فریلنسری، سایت فایور به دلیل ارائه گیگ‌هایی با قیمت بسیار پایین شناخته و نام‌گذاری شده است. اگر خریدار صرفاً به‌دنبال یک معامله خوب است، فروشندگان زیادی را پیدا می‌کند که مایل به انجام کار خاصی فقط با 5 دلار هستند. البته صرف‌نظر از کیفیت. بنابراین برای به‌دست آوردن مبلغی بالاتر باید ارزش کار خود را ثابت کنید.

آماده شروع کار در سایت fiverr و کسب درآمد هستید؟

 با معرفی سایت fiverr از اهمیت دستمزد، زمان تحویل و اپ وب سایت فایور آشنا خواهید شد.

حالا دیگر با معرفی سایت fiverr می‌دانید این پلتفرم یک فرصت عالی برای شروع کسب درآمد جانبی و حتی کامل است. با مهارت‌های حقیقی، اخلاق حرفه‌ای و تعهد به‌راحتی می‌توانید خدمات آنلاین متناسب با استعدادها و سبک زندگی خود پیدا کنید.

با کسب اعتبار در این سیستم به‌راحتی می‌توانید درآمدی معادل با سایر فریلنسرها در پلتفرم‌های دیگر داشته باشید. البته 5 دلار پایه هم شروع بدی نیست.

اما با تعهدی که نشان می‌دهید، مطمئناً می‌توانید درآمد خوبی به‌دست آورید و در سطح جهانی کار کنید و تبدیل به یک فریلنسر بین‌المللی شوید. شما این پتانسیل را دارید که تا جایی که می‌توانید درآمد کسب کنید؛ در عین حال آزادید هر جایی‌ که می‌خواهید کار کنید.

برای ارائه خدمات می‌توانید ساعات کاری خود را متناسب با برنامه‌تان تنظیم کنید. مطمئن باشید در شغل‌های دیگر چنین آزادی عملی نخواهید داشت. البته فراموش نکنید مدیریت زمان نقش بسیار مهمی در موفقیت و پیشرفت شما در کسب و کار فریلنسری ایفا می‌کند.

درباره فریلنسر شدن بیشتر بخوانید

سایت fiverr تنها سایت معتبر خارجی برای کسب درآمد نیست. سایت freelancer یکی از اولین سایت‌ها در حوزه دورکاری بین‌المللی است و جزو محبوب‌ترین سایت‌ها در حوزه فریلنسری به شمار می‌رود. مطالب زیر صفر تا صد عضویت و کسب درآمد از این سایت را برای شما شرح می‌دهند.

تا به اینجا، آشنایی کلی در رابطه با سایت فایور به‌دست آورده‌اید. ولی ممکن است با وجود داشتن مهارت‌های مختلف، تازه به فکر دورکاری که معادل فارسی فریلنسر است، افتاده باشید. برای آشنایی بیشتر با این سبک شغلی به لینک زیر وارد شوید.

از کدام مهارت خود برای فریلنسر بودن استفاده کنم؟

شاید شما مهارت‌های متعددی دارید، ولی نمی‌دانید بهتر است از کدام یک به شکل فریلنسری درآمد کسب کنید. در مطلب زیر بهترین شغل‌هایی که می‌توانید به‌عنوان یک فریلنسر به آن‌ها بپردازید، معرفی شده‌اند.

اگر فکر می‌کنید هیچ مهارتی ندارید و یا نیاز به گذراندن دوره آموزش فریلنسر و مدرکی برای شروع به کسب درآمد از فریلنسری دارید، اشتباه نکنید! شما می‌توانید به عنوان یک فریلنسر نویسنده، معلم و یا حتی تایپیست همین امروز مشغول به کار شوید.

با آشنایی با پلتفرم کسب درآمد سایت فایور می‌توانید به یک مسیر تازه کاری فکر کنید.
امیدوارم نکات گفته شده برای شما مفید واقع شده‌ باشد.
اگر نظری در رابطه با این مطلب دارید در بخش کامنت‌ها آن را در میان بگذارید.



کانال یوتیوب پادکست رادیو کارنکن
اینستاگرام پادکست رادیو کارنکن

4 دیدگاه برای “معرفی سایت fiverr و هر آنچه باید درباره سایت فایور بدانید!

  1. سپیده گفته:

    من در مورد سایت فایور یک سوال داشتم. اگه من از داخل ایران با فیلترشکن وارد سایت بشم مشکلی پیش میاد؟
    و اینکه من شماره دوستم که امریکاست رو توی سایت وارد کردم. برای دریافت وجه میتونم شماره حساب ایشون رو بدم؟

    ممنون از پاسخگویی شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مینی دوره رایگان
تولیدمحتوا و سئو

بخشی از دوره سئو را اینجا ببینید.